Şimdi Ara

Audi A3 1.2 TFSI İnceleme

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
30.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her Geçen gün artan akaryakıt fiyatları üreticileri daha az hacimle aşırı besleme yöntemiyle daha çok güç almaya mecbur ettiler.Bugün kü test sürüşüme konuk olan araç 1.2 litrelik Turbo Motorlu Bir Audi A3.Bölgemdeki Audi temsilcisi tarafından yaklaşık 40 km olarak kullanım için tahsis edilmiş manuel vitesli 1200km civarında test otomobili.

    Her ne kadar güneş olsa da dondurucu soğuğun eşliğinde aracın içine oturuyoruz. İç mekana geçildiğinde Yüksek kaliteli ve yumuşak plastik aksamların tercih edildiği için hoşunuza gidecektir.Kaliteli Kumaş kaplı koltuklara oturduğunuzda rahat etmemeniz için bir sebep yok. Kontağı çevirip marşa bastığınız anda çalışan motor dizel motorlu araç kullanan için biraz farklı gelebilir. Hava çok soğuk hemen klima yı açıp HI konumuna getiriyorum ve test aracında bulunan koltuk ısıtıcalarını aktif hale getiriyorum.Yaklaşık bir dakika içersinde araç içi sıcaklık istenilen seviyeye geldi,Kemerimizi takıp yola çıkmaya hazırız.

    1.2 litre 105 hp ve 175 Nm tork verileri sunan araç kağıt üzerinde 1.6 litrelik atmosferik motorlarla aynı gücü sunuyor hatta tork anlamında üstüne bile çıkıyor. 6 ileri manuel şanzımanın standart olarak sunulduğu otomobilde 7 ileri DSG şanzıman opsiyonu tercih edilebilir.Yeni nesil teknolojilerin bulunduğu araçta start-stop seçeneğide elbette standart.Fabrika verilerine göre ortalama 5.6 litre yakıt tükettiği otomobil bakalım 0 derece kış koşullarında nasıl bir performans gösterecek.Almanya pazarında 22.000 Euro Attraction dan başlayan fiyatlarla satışına devem ediliyor.

    1.2 litrelik Motor Rolantinde boğuk sesle kullanıcısına ben buradayım diyor. İdeal kullanım oldukça kolay bulunuyor.3 kollu deri direksiyon simidi ele oldukça iyi oturuyor ve tepkileri bu sınıf için en iyisi diyebilirim.6 ileri manuel şanzımanın geçiş yolları oldukça net kullanımda herhangi bir zorluk yaşatmıyor.Daha fazla konfor isteyenler yaklaşık 1750 euro fark ödeyerek S tronic(DSG) şanzımana terfi edebilirler. 1500 d/dak da gelen 175nm tork otomobili rahat taşıyor.Fabrika verilerine göre 11.3 sn de durur konumdan 100km/h hıza ulaştırıyor.

    İlk parkurumuz ülkemizdeki bölünmüş yol tanımına girebilir. Dondurucu soğukların etkisiyle yer yer bozuk satıhlara rastlamak mümkün. İlk 4 viteste oldukça atak olan otomobil acaba bu araçta 1.2 litrelik motor mu var sorusunu akla getiriyor. Vw golf e göre biraz daha sert ayarlanmış süspansiyonları gereken konforu sağlamanın yanında,bozuk satıhlarda biraz azalsa da, yol tutuşundan ve güvenlikten ödün vermiyor. Tam güçle yapılan frenlerde dahi araç stabiletisinin bozulmaması oldukça güzel. Her açıdan en mantıklı motor seçeneği olan 1.2 litrelik benzinli motor ile 1.6 litrelik 105 hp lik TDI motor arasında Anavatanında yaklaşık 1900 Euro Fark var(23.900 Euro). 6. vites kullanılarak ortalama 120 km/h hızda hem konforlu hemde ekonomik şekilde yol almak mümkün.Tam gaz kullanımlarında 1.2 litrelik motor ara ara nefes almaya ihtiyaç duyuyor. Zaten bu aracın hedef kitlesi sakin kullanıcılar olduğu için çok sorun edileceğini zannetmem.

    Otoyol kullanımlarında sağ şerit zorunlusu olmayacağınız kesin çünkü bu araç için 160-180 km/h hızlarda yol almak ve önünüze daha yavaş giden bir araç çıkınca tekrar aynı hızlara ulaşmak 175NM tork sayesinde mümkün.Fabrika verilerine göre 192 Km/h hız vadeden araç bu hıza ulaşma konusunda oldukça başarılı.Uzun tutulan 6.vites nedeniyle etkili hızlanma için üşenmeden 1 veya 2 vites düşürmeniz gerekebilir.Sakin kullanıcı iseniz 6.vites te hızlanma otoyol koşullarında biraz uzun sürse de sonucuna ulaşıyor. Tatminkar performansıyla otomobil her koşula kolaylıkla uyum sağlıyor. Tam gaz kullanımlarında ara sıra 18 litreleri görmek mümkün.Ard arda girilen dar çaplı Otoyol çıkış virajlarında aracın stabil yapısı ve ESP sayesinde güvenle yol almak mümkün.Viyadük geçişlerinde ve Tır diye tabir edilen araçları sollarken her hangi bir stabilite bozulması yok.

    Start-Stop sayesinde yoğun şehir içi trafiğinde ve beklemelerde Audinin iddasına göre %25 lere varan oranda yakıt ekonomisi sağlamak mümkün.Duraklamalarda Vitesi rolanti konumuna alıp ayağınızı debriyajdan çekince stop eden motor, Debriyaja basınca tekrar çalışıyor. Sistemin çalışması oldukça hızlı. Kompakt boyutları sayesinde Otoyol kullanımda olduğu gibi şehir içi kullanımıda oldukça kolay.Aracın başlangıç ve bitiş noktaları net görülebiliyor.Bence bu otomobilde Park sensörüne ihtiyaç yok. Direksiyonu oldukça başarılı,yumuşak debriyaj net vites geçişleri sayesinde bu otomobili kullanmak çok kolay.
    Ön taraf oldukça geniş ve rahat, arka tarafda 2 yetişkin ve bir çocuk rahatlıkla seyahat edebilir. Bence bu otomobilin tek eksik yanı Bütün kompakt Hb lerde olduğu gibi küçük bagaj hacmi.Kullanım amacınıza bağlı olarak yeterli gelebilir ama maalesef benim kullanım amacıma göre yeterli değil.

    Sonuç olarak,Kompakt boyutta ve güvenli Otomobil arıyosanız Bu A3 ü size rahatlıkla Tavsiye edebilirim. Daha fazla performans veya ekonomi isteyenler Bu aracın motor yelpazesinde mutlaka kendilerine göre bir seçenek bulacaklardır.Makul fiyatlarla Audi ye terfi etmek isteyen kullanıcılar için Bulunmaz fırsat.

    Otomobilin eksi yanlarına gelirsek.Baz donanım olarak gerçekten çok fakir insan en azından Isofix bağlantılarını standart yapar.Daha yüksek donanımlı modellerin albesini daha yüksek fakat o zamanda 2.0 TDI veya TFSI seçenekleriyle arasındaki fiyat uçurumu neredeyse kapanıyor. Otomobilin standart donanımıyla yetinmek istemeyenler için Audi 40 sayfalık opsiyon seçenekleri hazırlamış. En azından istediğiniz modeli kolaylıkla oluşturabiliyorsunuz.

    Otomobilin yegane tercih sebebi 1.2 litrelik motor için Ekonomi ve tatminkar performans. Bu iki seçenektede başarılı olan otomobil bence bu seride en mantıklı seçenek.

    Not:Fotoğraf yüklemeye çalıştım "Gerekli alanlarda bilgi yok" hata mesajı aldım.Bu sorunu nasıl çözecem







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Audi A3 1.2 TFSI İncelemesi

    Audi A3 1.2 TFSI, güçlü ve verimli bir motora sahip, kompakt ve şık bir hatchback'tir. Bu incelemede, araç özellikleri, performansı, yakıt verimliliği ve genel sürüş deneyimi hakkında bilgi vereceğiz.

    Motor ve Performans

    Audi A3 1.2 TFSI, 110 beygir gücü ve 200 Nm tork üreten 1.2 litrelik turboşarjlı bir motora sahiptir. Bu motor, araçla etkileyici bir hızlanma ve canlı bir sürüş sunarak sadece 10,9 saniyede 0-100 km/s hızlanma sağlamaktadır.

    Yakıt Verimliliği

    1.2 litrelik TFSI motor, yalnızca 5,2 litre/100 km ortalama yakıt tüketimi ile son derece yakıt verimlidir. Bu, günlük kullanımda önemli yakıt tasarrufları yapmanıza olanak tanır.

    Sürüş Deneyimi

    Audi A3 1.2 TFSI, keskin direksiyonu ve iyi dengelenmiş süspansiyonu ile hem şehir içi hem de otoyol sürüşlerinde keyifli bir sürüş deneyimi sunar. Direksiyon hassastır ve aracın virajlarda dengeli kalmasına yardımcı olurken süspansiyon, tümsekleri ve düzensizlikleri etkili bir şekilde emiyor.

    Özellikler

    Audi A3 1.2 TFSI, MMI bilgi-eğlence sistemi, Bluetooth bağlantısı, klima kontrolü ve hız sabitleyici gibi bir dizi standart özellik ile gelmektedir. Ayrıca, sürüş deneyiminizi daha da kişiselleştirmek için kör nokta izleme, geri görüş kamerası ve park sensörleri gibi bir dizi isteğe bağlı özellik de mevcuttur.

    Sonuç

    Audi A3 1.2 TFSI, mükemmel bir performans, yakıt verimliliği ve sürüş deneyimi sunan sağlam bir hatchback'tir. Kompakt boyutu, şehir içi sürüş için mükemmeldir, güçlü motoru ise uzun yolculuklarda güvenilir performans sağlar. Birinci sınıf bir hatchback arıyorsanız, Audi A3 1.2 TFSI'ı kesinlikle göz önünde bulundurmalısınız.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • HOcam emeğinize sağlık.

    FOtoğraf konusunda imageshack.com sitesine fotoları yükleyip oradaki doğrudan linki buraya kopyalayıp s image içerisine alırsanız fotolar paylaşmış olursunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 31 Ocak 2012; 0:27:45 >
  • Güzel inceleme olmuş, emeğinize sağlık.
  • güzel çalışma ellerine sağlık.
  • Bilgi paylaşımı için teşekkürler.
    quote:

    Otomobilin yegane tercih sebebi 1.2 litrelik motor için Ekonomi ve tatminkar performans.
    Araç ihtiyaç için ise kesinlikle göz ardı edilmemesi gereklidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w115 -- 31 Ocak 2012; 0:39:09 >
  • Fotoğraflar.Yardım için teşekkür ederim.

     Audi A3 1.2 TFSI İnceleme
     Audi A3 1.2 TFSI İnceleme
     Audi A3 1.2 TFSI İnceleme
     Audi A3 1.2 TFSI İnceleme
     Audi A3 1.2 TFSI İnceleme
     Audi A3 1.2 TFSI İnceleme
     Audi A3 1.2 TFSI İnceleme

    edit: Fotoğraf düzeltme teşekkürler ex_silver



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xdrive -- 31 Ocak 2012; 0:13:41 >




  • 67 bin liradan başlayan jant kapaklı baz model fiyatı hiç makul değil malesef...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    AUDİ A3 1.2 TFSI Motor
    2 yıl önce açıldı
    Audi a4 1.4 tfsi kullanan ?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hocam tüketim ne oldu test sonunda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Hocam tüketim ne oldu test sonunda?

    en önemli veriyi gözden kaçırımışım Hatırlattığın için teşekkür ederim. Air conditioner sürekli açık 40 km otoyol, şehir içi karması ortalama hız 130 km/h Trip comtuper verisi 8.6litre/100 km. Araç 1200 km civarı ve havanın 0 derece olduğu hesaba katarsak. İlerleyen zamanlarda daha düşmemesi için bir sebep yok.
    Fabrika verisi 5.6 litre
  • Bu arac kasim ayinda kampanyaliydi

    Park sensoru alimunyum alisimli jant 24.500 euro idi simdi baya zam gelmis
  • Bir yenilensede bmw ile kapıştırsak.Zamanı geldi artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bir yenilensede bmw ile kapıştırsak.Zamanı geldi artık

    Aralik 2012

    Satis 2013 ocak daha cok var

    Vag grubu seat leon vw golf a3 ayni anda satisa sunucak

    Sec begen al ::)))
  • Sen bizimi kekliyorsun.Sanki testi kendin yapmis gibi anlatiyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmeta60 -- 31 Ocak 2012; 2:28:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Sen bizimi kekliyorsun.Sanki testi kendin yapmis gibi anlatiyorsun.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Sen bizimi kekliyorsun.Sanki testi kendin yapmis gibi anlatiyorsun.

    Benim bu isten bir cikarim yokki yapmadigim seyi yapmis gibi gostereyim. Ister inan ister inanma arkadas. Bu boyle. Baska kanitlarimda var yani polemik icin ilgili temsilcinin tel nosunu vereyim istersen bir ara sor.
  • Herkes den ozur dileyerek sozlerime baslamak istiyorum. Audi Deutsche Bank daki hesabima 1 milyon Euro yatirdi bu paylasimi yapmam karsiliginda. Yarin bir ozel ucak kiralayarak Monakoya gidiyorum,burdan sonra ordan devam edecem sizi keklemeye... Afedersiniz arkadaslar sinirim bozuldu. Isteyenler icin video ve fotograflari bir paylasim kanalina yukleyip, kanitlayacam isteyen ozel mesaj kanaliyla Temsilciligin telefonunu veririm.Yasim 37 bu gibi kredilere ihtiyacim yok. Kendinize iyi bakin saglicakla kalin.
  • Aradaki fiyat farkını da düşününce, ki başa baş olduklarını düşündüğüm araçlar; yani Golf varken bu aracı düşünmem.

  • Perfonmansının bende iyi olduğunu düşünüyorum, ancak 4 kişi binildiği ne olur bilemem. Bir de bu fiyatlara bu arabayı kim alır, bilemiyorum.


    http://www.zapkolik.com/348280/audi-a1-12-tfsi-s-line-0-100kmh.html
  • Güzel araştırma
  • Daha 3 hafta önce Audi A3 2012 1.6 TDI Aldım arabanın maşallahı var
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.