Daha uygun rakamlara satıldı 2-3 hafta önce. Hatta 1400 altına bile satıldı yanlış hatırlamıyorsam. 2023 temmuz fiyatından daha düşük 😁 Şehir içi yoğun kullanmıyorsanız, önceliğiniz konforsa memnun kalırsınız. Olumsuz yanları var tabii ama fiyatına göre sundukları gayet iyi. Ben alırken bu kadar memnun kalacağımı tahmin etmiyordum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Audi A3 mü Volvo v40 mı tercih etmeliyim (konfor odaklı) (2. sayfa)
-
-
Ben de A3 e ne zaman binsem bu aracın nesi premium diyorum. Malzeme kötü, yalıtım kötü, konfor kötü. Hele o arka taraf evlere şenlik. Premium diye satıyorsun bari azıcık özen be kardeşim. Dacia mısın sen?
Bir iki janjan ve logo ile premium olunmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tercih meselesi, benim tercih etme sebebim ben alırken uygun fiyatı yeterli donanımı sakin ve sessiz sürüşü idi bu arada dediğiniz şeyler ile mg yi karşılaştırıyorsanız insanları yanlış yönlendiriyorsunuz, hoş bir durum değil. İşim gereği otomotive (OEM) çokça çalıştığım için hangi markada ne disiplin ile parça üretildiğine hakim oluyorum zaman zaman, birleşim yerleri olsun ekran kalitesi olsun boyası olsun trimleri olsun a3 bmw 1 serisi ya da a200 ile bu araçları karşılaştırmak komik olur, bu markaların (çinli) bir yerlere gelebilmesi için önce trimlerindeki enjeksiyon çapaklarını temizlemesini ve birleşim noktalarını iyi etüd etmesini tavsiye ederim. Alana hayırlı olsun, ben 1.5 milyonu açıkçası mg ye bağlamam, illa sıfır olacaksa icon megane alırım, en azından kalitesi belli bir yerde parçası bol eşek niyetine güzelce binilir.
Yani bir iki donanım ekleyip hem de fiyatı uygun tutup bu tarz araçlara alternatif olmak maalesef pek mümkün değil, maliyet dediğimiz şey bu kadar basit değil. alan kişi ihtiyaca yönelik tercih eder, normaldir. Ancak premium c ler ile karşılaştırması bir miktar abes oluyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beetle Juice -- 21 Haziran 2024; 22:53:41 >
-
Abartma hocam . Yine uçuyorsun . Mg markasini sevdiğini biliyorum ama bazenleri fanatiklik gözünü kör ediyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni kasa A3 bilmiyorum. Eski kasa ile kıyasladım. Gelinen noktada önemli olan kullanıcının hissettiği değil mi? Mg için konuşayım. Boyası kaliteli mi? Değil. Multimedya zaten kötü, kamera rezalet. Ucuz yerleri var mı? Olmaz olur mu? Koltuk derileri kesip atılmış mesela. Elini koltuğun altına atsan süngere temas ediyorsun. Ses sistemi yine eleştiriliyor. Şanzıman en kötü çift kavramalardan olabilir. Deri dikiş işçiliği kötü. Mg nin zaten premiumlukla alakası yok. Bazı noktalara fazla özenmişler, premium gibi iş çıkarmışlar. Yalıtıma çalışmışlar. Hepsi bu.
Benzer eksiklikler A3 te yok mu? Tabii ki var. Dediğim gibi bana göre A3 premium ise mg hs de premium.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam şanzıman - motor sorunlu mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Göreceli durumlar (bence, bana göre, benim görüşüm) farklıdır, gerçekler ayrıdır. Tercihlere saygı duyarım ancak doğru olan tektir. Sizin doğrunuz MG ise saygı duyarım, sonuçta ben de incelediğimde hoşuma gitmişti, kullanınca sonradan bir mühendis gözü ile ufak tefek ayrıntılar gözüme çarptı, premium c lere neden uzak olduğunu neden bu fiyat farkı olduğunu daha iyi anladım. Ben de mx5 nd de var, mesela ondaki eksiklikleri alt takımın mühendisliği, ince düşünceleri ile fazlasıyla gideriyor, bu yüzden otomobil dediğimiz şey fiyat-performans ilişkisi içinde tercih meselesidir biraz, saygılar.
-
Sorunlu mu derken bir sorun yaşamadık. Şanzıman da bizim güzergah rahat ve sakin kullanırız. Bir sikayetimiz yok. 1-2 geçişleri bazen hissettiriyor. Geçişler ve kalkış biraz yavaş. Bazı durumlarda da kararsızlık oluyor. Mesela kırmızı ışığa yavaşlıyorsunuz bir anda yeşil yanıyor. O an gaz veriyorsunuz tepki zayıf. Biraz fazla basınca da fırlıyor vs. Büyük şeyler değil, alışıyor insan ama her gün trafikte ya da yokuşlu yerde kullansam daha çok şikayet edebilirim.
Motoru güzel. Çok yakmıyor bence kalıbına göre.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Audi A3 8v kasa? Mg ile ne ilgisi var dostum A3ün.
Fiyat/performans başka bir başarım, premium otomobil nitelikleri sunmak, bunu tanımlayan konulara özenmek bambaşka bir konu. bu şekilde fiyat/performans kafası gideceksek Golfte iyidir ki A3ten.
biraz şaşırdım bu şekilde düşünmene.
-
Konu sahibi A3 mü mg hs mi diye sormuş. Oradan kıyaslama başladı işte. Önceliği konforlu, yalıtımı iyi olmasıymış. Bu şartları hs A3 ten daha iyi sağlıyor.
A3 premium bir araç mı sizce? Volvo V40 olsa itiraz etmem. Etli butlu, özenildiği her detayından belli bir araç ama A3 öyle değil. Muhasebeci ile tasarımcı beraber yapmış, hissettiriyor bunu.
Hatta bir kıyaslama daha yapayım. Önceki gün eşim komşularla sapancaya gitti, audi A6 ile. Çok beğenmiş. Nesini beğendin dedim, arka yan camlarda perde, arka camda elektrikli perde, arka koltuklarda soğutma derece falan detayları hoşuna gitmiş. Koltuk derisi falan da. Yalıtımı nasıldı dedim. İyiydi ama hs daha iyi bence dedi.
Golfün de yalıtımı bence A3 ten iyi bu arada.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O arkadaş öyle arada sapıtıyor. Biraz fanatik bir arkadaş. Mg markasına çok bağlanmış . Malesef bu durum tarafsız yorum yapmasını engelliyor. Utanmasa mg , audiden daha kaliteli diyecek .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu A3'ten mi bahsediyoruz önce mutabık olalım.
Bu kabin benim tüm otomobiller içinde deneyimlediğim en yüksek standartlardan biridir. gerçi bu benim demem de değil, iki araştırma ile nasıl beğenildiği de anlaşılacaktır o yüzden bu aracı konuşuyorsak taban tabana zıt olduğumuz için konuşmayalım :)
tabiki mesele sadece kabin değil, tüm dış-iç-bagaj aksam dahil hemen her detayın kalitesi.
ama 8y A3'ü konuşuyorsak orada kalite ciddi düştü çoğu Vag otomobili gibi. yine de premium otomobildir sonuçta.
Eşinizin verdiği örnek lüks-donanımlı-büyük araba örneği, cam perdeleri falan bunlar bütçe otomobili Fluence'de de vardı.. premium otomobil tanımı nedense iyi-kötü otomobil veya mantıklı otomobil tanımı ile birbirine giriyor.
-
Hiç öyle övülecek bir araç değil. Ön taraf kalitesi vs güzel. Altlara, arkalara geçince, döşemelere bakınca bu aracın ucuz olduğunu hissediyorsunuz. Trim sesleri mevcut. Süspansiyon sert. 17 jantla bile konfor gidiyor. Derseniz ki bunlar sürücü için önemli değil, sürüş keyfini arttırıyor ona itiraz etmem. Ama konu başlığındaki gibi konfor ve yalıtım açısından bakıyorsak bu araç premium falan değil. Premium araca biniyorum diyen kendini kandırıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konu sahibi için ben yorumumu yaptım kapattım, sadece yalıtım daha doğrusu Nvh olarak iyi araç sormuş. tek tek test etmesi lazım çok yapacak birşey yok ona..
Senin bindiğin eminim A3 sedandır, onlarda malzeme kalitesi daha düşük, arka kapılar, zemin halıları, ön kapı üstü, merkez konsol dekoru falan daha ucuz. yalıtım daha zayıf, çok yol sesi alıyorlar. macaristan üretim. 2016 makyaj öncesi sportback ve hatchback tavsiye ederim, makyaj sonrasında 8v kasada da tasarruflar var.
zaten premium otomobil = süper otomobil diye bi durum da yok ama anlatamıyorum bunu nedense.. vasat premium araçlar olduğu gibi, orta direk markaların şahane araçları da olabiliyor. ama Mg Hs gibi açıkçası bütçe otomobili denebilecek bir modelin A3 ile kıyaslanması anlamlı değil. premium markanın ürettiği model premiumdur bu bizim zannımızla değişemiyor. ve mühendislik, incelik olarak Mg Hs ile çok açık farklar var bu da çok doğal.
-
Merhabalar, konudan bağımsız size teşekkür ederim iyi ki forumdasınız. Yorumlarınızı gerçek anlamda ciddiye alarak okuyorum. Bu mesajınızda da nvh'yi öğrenmiş oldum mesela. İyi forumlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jon doe -- 22 Haziran 2024; 13:5:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sedana da bindim hb ye de bindim. Kuzenimde hb si, babasında sedanı var. Onların da düşüncesi farklı değil. Hs ile kiyaslamiyorum ben, elma armut. Hs nin ne olduğunu önceki mesajda anlattım, olumsuz birçok yönünü saydım. Önceliği konfor, yalıtım olan birisini Çinli bir bütçe aracı olan mg hs premiumlarin kralı audi A3 ten daha çok memnun eder. 10 kişiyi gözü kapalı arka koltuğa oturtup yolculuk yaptırın, 9u hs daha konforlu der.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elma ile elma kıyaslaması yapmadığımızı biliyorum. Hatta kıyaslama da yapmıyorum aslında. Bu araçlara biniyorum, mg den nasıl bir konfor alırım sorusuydu benimkisi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de sayenizde NVH'yi yeni öğrendim, teşekkür ederim.
Bu süreçte araştırmaya devam ediyorum, bir çok video izleyip forumlarda yorum okuyorum.
Daha önce de 2021 polo kullanmış biri olarak şuan Golf 8 16" jantlı bir paket çok sıcak hissettriyor. Her ne kadar polodaki kadar güzel bir göğüs tasarımı olmasa da. Konfor dediğimizde insanlar sadece süspansiyon ve koltuk olarak algılayabiliyorlar ama bana sorarsanız sessizlik en büyük konfor unsuru. Bununla birlikte etsi olmasa dahi vitesi boşa atma, süzülme modunu poloda her kullandığımda çok keyif alıyordum. Uzun yolda çok hafif eğim gördüğünde aracı salıp dakikalarca akıtmak, gaz vermemek bile bir konfor öğesi benim için. Bir de sanırım stok hoparlör olarak volkswagen araçların ses sistemleri çok başarılı. Aracının ses sistemini değiştiren, modifiye eden birisi değilim lakin düşük ses seviyelerinde şarkıları tertemiz dinlemek gerçekten büyük konfor.
Audi a3'ün bana göre en büyük problemi android auto olmaması. Araca her bindiğimde markete bile gitsem kontağa basmadan usb kablosunu takıp telefonu kenara koyan biriyim. Daima spotify açık olur, gideceğim yeri bilsem bile google maps'i açık tutarım önden yolu görebilmek tıkanıklık, çalışma vs. bilgi sahibi olmak için. Bunların olmaması A3'ten geri itiyor beni, sonradan modlayıp auxtan bağlatanlar vs. var ama çok sıcak gelmiyor.
MG HS içine bindim ama sürmedim, yakında imkan olursa süreceğim.
Bir süre daha araştırmaya devam edeceğim, değerli yorumlarınız için teşekkürler.
-
Konfor için ben de A3'ü çok öne çıkarmam (yalıtımı iyi olsa da) premium meselesiydi o konu..
Golf 8 16 jantlı boş paket manuel kullanmıştım, gerçekten sessiz, pürüzsüz akan bir araç. 18 jantlı R-line'da hem titreşim hemde uğultu çok daha fazlaydı. 16 jantlı bir Golf tatmin eder bence.
V40'da iyiydi diye hatırlıyorum (R paket olmasın tabi) ama Nvh konusunda araştırarak bir yere varmanız zor.. deneyimlemek lazım.
-
ruzgar sesinde vw audi grubu başarılıdır,volvo v40a göre.
golf 8 uzun yolda kullanmadım ama a3 tatmin eder bahsedilen konularda..akışkanlık konusunda uzun şanz ve aerodinami de rol oynuyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X