Şimdi Ara

Audi A4 vs Honda Accord (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
68
Cevap
0
Favori
9.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cayene

    Selam arkadaşlar

    bu yıl sonuna kadar allah izin verirse yeni bir araç almayı planlıyorum. son 1 haftadır audi a4 ile baya haşır neşir oldum bayiye gittim testine katıldım vs.. bir arkadaşımda honda accorda bakmamı önerdi hondaya gittik onuda test ettik ıkısıde cok guzel araçlar accordun içi sankı uçak kullanıyormuşunuz havası yaratıyor. a4 ikinci elde daha az kayıp veriyor ama accordaki standart donanımı a4 de koyarsak fiyat ucup gidiyor(mercedes C serisi alırım bu fiyata diyecek kadar). hani onu deneyeyım 6 ay sonra sevmezsem dıgerını alayım dıyecek kadar luksum ve param yok. sizler hangısını tavsiye edersiniz accordu donanımından ve iç güzelliğinden dolayımı tercih edersiniz yoksa a4 herzaman a4 mu dersınız.

    not: autoshow da opel insgnia yı görenler var ise 3. alternatıf olarak onuda tavsıye ederlermı?(kesın sonuç insigniada oluşur ise 1 ay daha beklerim sorun değil)


    benden sana değişik bir öneri.

    2009'u bekleyeceksen 2. el bir d sınıfı araç bak. hem paran cebinde kalsın, hem de çok ucuza alınabilecek d sınıfı araçlar, krizle beraber

    4 yasında bir araç alsan emin ol 30 bin ytl'den fazla para cebinde kalacaktır.




  • Yeni A4 ü incelemedim ama yeni Accord eski kasasına oranla D sınıfında daha yakışan bir araç olmuş ve görsel manada çoğu zaman A4 den daha ağırbaşlı ve çekici görünüyor,tabi sözkonusu gündüz farları yanan beyaz bir A4 olmadıkca!

    Accord un iç mekanıda oldukca kaliteli ve tasarımı çok hoşuma gitti,eski kasasında eksik hissettren bir yalınlık vardı.

    Bence Accord da birde çift kavramalı bir aktarma olsaydı 156hp lik güç çok daha kayıpsız yola aktarılabilirdi diye düşünüyorum ama bu halide gayet iyi,ilerde düşünülesi bir model benim için.
  • Accord alacak olsam kesinlikle az kullanılmış 2.el bakardım...5-6 bin km'deki Accordları 60.000'e veriyorlar...çoğunluğun sebebi de Accord'un benzini içmesi...şehir içi 12-13 lt yakıyor...ve performans da o kadar iyi değil

    Ayrıca A4 alacak olsam da 2.ele bakardım..donanımlı A4 2.0 TDI araçlar sıfırlarından 9-10.000 € daha az fiyatla yeni sahiplerini bekliyor...ve çoğunluğu 10.000 km'nin altında
  • Bence Accord a4 den çok daha iyi bir araç.
  • yeni accord a4ten falan baya iyi bir araç olmuş
  • Yeni Accordun A4 ten eksiği falan yoktur. Bunu kafanızdan atın bir kere. Yıldız fanatikliği yapar gibi 4 halka fanatikliği yapmayın.

    Ben accordada bakmıştım, A4 e de bakmıştım. Fakat a4 performans olarak daha iyi gözüküyor. Donanım olarak kıyaslayacaksanız görünürde Accord a4 ü geçer fakat işi kaliteye döktüğünüzde gidip inceleyip bakın. 2 alette harika, güzel arabalar. Opsiyon seçmeyecekseniz zaten a4 falan almayın yazık. Opsiyon seçecekseniz a4 alın derim.

    Ha sırf diyorsanız audiye bineyim dışardan beni görenlere hava yapiyim o zaman bomboş bir a4 alın gitsin. Hatta düz 120 beygirlik alın 36bin euro fazla para vermeye değmez.
    Sorunlu accordları olan tanıdıklarımda var, sorunsuz senelerdir accord kullanıp farlarını değiştirip görünüşünü muhteşem yapan arkadaşlarımda var. Audi kullanan sorunlu sorunsuz arabaları olan arkadaşlarımda var. Bu konuda hiç düşünmeyin, Gidin kendinize bir A4 yapın galeride, bide Accorda bakın. Cüzdanınızın elverdiği ölçüde gönlünüzden hangi alet geçiyorsa onu satın alın.

    düzeltme: yanlış bilmiyorsam Accord A4 e göre daha fazla benzin tüketiyor buna da bir bakın derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayki -- 6 Aralık 2008; 22:54:13 >




  • audi dizaynı,kalitesi ve kullanışlı olması hondaya göre çok farklı bende audi ama opelin audinin accordun dışında hiç passat düşündün mü....?
  • iyide arkadaşım topik topik gezip kore arabaları çin arabaları da aynı diyorsun peki 4 ay önce aklın nerdeydi. Sana A4 ü zorla mı verdilr neden test etmedin neden? aynı kalitede olan çin ve kore arabası değilde 120 milyara A4 aldın?...




    quote:

    Orjinalden alıntı: kayacem

    Sevgili cayene kardeşim sana allta daha once atmış oldugum audı kabın gurlutusu bolumde yazmış oldugum msj gonderıyıorum ordada gorumus oldugun gıbı markaların arasında artık eskısı gıbı teknoljıkk ve donanımsal anlmada cok fazla fark kalmadı ben suan nısan ayından berı audi a4 sahıbıyım sımdı bana deselerkı sana honda accrod vercem 69 ytl dırek alırım cunkuu ben bu aracıma 50 bin euro verdım ve euor da ozaman kı kur 2125 ytl cıvarındaydı yanı 120 ytlı yaklsıyırodu nerdesye ekstra harcamalarımla bırde buugn ncap testlerıne baktım yenı sonuclara honda accordun testı yapılmıs gayet basarılı total da 35 puan almış ve bızım audı de 34 puan almıştı bunuda hatırlatmak ıstedım son olarak şunuda solım segment meselesını de okadar onemlı degıl polemııge gırmege degmez....

    Alınıtıdır kenıd yazıımdam......umarım aydınlatıcı olur yanı honda accord al derım ..... tabı zevk sızıın karar da sızın


    Sevgili arkadaşlar öncelikle konuya duyduğnuz ilgiden dolayı teşşekkür ediyorum,şunu söylemekte yarar var özellikle son 15 yıldan berı yapılan teknolojik yatırmalar arge calışmalarıyla marakalar arası rakabet gıderek artmakla bırlıkte markaların ayrıt edıceı ozellkleri olan aktif ve pasif güvenlik sistemlerinin ve yalıtım elamanlarının temının malyıetının her gecen gun dusemsınden dolayı artık eskısı gıbı markalar arasında ucurum kalmamaktadır,yani uzun lafın kısası elit bir markanın yaptıgını hıc begenmedıgımız bır koreli bır çinli de aynı teknolıjıyı arabasına uygulaya bılıyıor artık aracalar arasındakı bu tekonoljık alt yapı olarak yakınlasmadan dolayı arac alırken temel kriterı musterı zevki ve marka tutkunlugu belırlıyıor yani kendımden orenk verecek olursam şuan kulanmakta oldugum audı ye verdgım paranın buyk bır bolumu markaya verlımıstir yoksa oncekı yazılarmıda yazdıgım gıbı eskı aracım olan toyata ile arasında oyle cok abartılacak kadar bir fark yok dedıgım gıbı burda kişilerin tamamen kendi begenılerı soz konusu oluyuor hıc aralarında hıc fark yokmu elbbette var teknolojik anlmada mesela elktro mekanık el freni vb

    Diyecegim su arkadaslar markalar arasında artık ole eskıden oldugu cok bır fark kalamdı kaldıkıı butun bılıdgımız buyuk markalar bırbırylerıyle iş biirlgi icine giriıyıor ortak uretılmler yapıyıorlar yani secimleri cebindeki paranla kişişesel zevklerın belırlıyecek marka dıyosan elıt dıyosan mercesdes bmw veya audı alcan ama ne bılım artık tabırı caiize avesnsis ten vectradan laguna dan ınıp bır audı a4 de veya 320 bıdıgınde cokta fark yasacagızınız sanımıyıorum yenı kasalardan bahsedıyıorum aradakı fark fıyat ve begenılerdır

    Kısa lafın özü şu cok uzattım k bakmayın:)benim eskı aracım olan avensis total anlamda her anlamda( yol tutus sessılık donnanım konfor)10 ustunden 5 verıyorsam suankı olan aracım max 7 dir yanı ben aıcksaıs 8 ve 8 in ustunde bır memnunyet beklemıstım almadan once:( neyse herkese hayırlı forumlar: saglıcakla kalın bırde ricam şu olacak markalar ve modellerri iiçin bırbıbızımı rencide etmeyelım.....soru ve onerlıerınız olrusa herzaman yarıdmıcı olmaya callsırım




  • yok o arkadaş birazcık hayal dünyasında yaşıyor bence.

    Range Rover Sport SE, Ford fiesta, Opel Astra, VW Golf kısa bir süreye kadar bu 4 arabayı değişik zamanlı olarak uzun vadede fazlaca kullanma şansım oldu. birinden inip ötekine bindiğinde farkı anlıyorusn. Range de de ESP var AStrada da, Range Otobanda viraja 170 le girdiğinde arkadakilerden çıt çıkmıyor çünkü farkında değilim o hızla o viraja girdiğimden. (4 çekerin etkisi büyük o ayrı konu)

    2 side otomatik vites, hepsinde abs var, hepsinde disk fren var. Arabalar bariz birbirinden üstün. Ha bana dersenki en zevklisi hangisiydi, Fiestaydı. 60 km hızla bile giderken adrenalin yaşıyosun zuhahuahuahua 100 le gidiyor gibi hissettiriyor fiesta :D havada gidiyorum gibi.

    Lükse gelirse tabi ki Range ve Astra gelir.
    Mesela klima, Koskoca Opel Astra full 1.6 optomatik klimayı açınca tıkanırken çoğu kişinin uyduruk dediği fakat benim sevdiğmi fiesta klima açıkken banamısın demiyodu.

    Tamam audi mercedes bmw belki her arabasını 20bin eu pahalı satarak marka ve prestij satıyorda o kadarda abartmayın olayı. Dikkatle incelerseniz bugün Audinin kabin kalitesinin BMW yi çokten geçtiğini bile farkedersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayki -- 14 Aralık 2008; 5:50:42 >




  • 2009 model yenı kasa skoda superb bı bak derım.
    orta ust segment. yazılanlardan anladıgıma gore senın ıhtıyacıını fazlasıyla karsılar, zaten audı nın skoda ismiyle çıkmış halı anlayacıgın skodanın 65bin değerinde en dolu arabısana audıde 120 bın ve uzerı verırsın aynı kalıtede ve parçayla uretılmıs bır arac almak ıstersen skodayı degerlendır.
  • Daha önce bu forumda yazmıştım otomotiv sektöründe çalışıyorum; dolayısıyla audi'ye satılan bir kompozan fiyatı skoda, seat ve vw oranla oldukça yüksektir; örnek olarak audinin emniyet kemeri kayışının kumaşı ile diğer vw'lerinden oldukça farklıdır. Sonuç olarak Audi'nin üretimine ayrılan kompozanları diğer vw ve grubun araçlarında minimum %2 pahalıdır, yani Audi, BMW, Mercedes, Volvo gibi araçlara ödediğiniz aşırı farklar hakkını karşılamaktadır. Dolayısıyla bir Superb in kalitesi ile premium ve premium lüks grubunda yer alan Audi'ninkinde farklıdır.
    D segmente karşılatırmak isteğiniz araçlar: Skoda, Passat, Mondeo, C5, Laguna, gibi araçalr olabilir
    D segment Premium da: BMW, Mercedes, Audi, gibi araçları karşılaştırmak daha doğru olabilir...
    yukarıdaki iki grup aasında kalan markalar var bunların birisi de bu topikte bahsedlmiş olan Accord, oldukça farklı tasarlanmış, kalite, konfor vs premiumda yer almaktadır (kompozan bakımından), bu bir gerçek ve Honda'yı tebrik etmek gerekir, yalnız motor yelpazasinde seçenekleri az olup düşük motor gamında ise seçenek sunmuyor. 2.2 İ-DTEC diesel motoru ise oldukça gürültülüdür (ama desibel bakımında bir önceki İ-CTDİ'den daha sessiz) . Otomotiv çevrelerinde yapılan konuşmlarada Honda'nın Accord ekonomi motorunun çıkarması durumunda, ve fiyatı'nında örnek olarak passatın başlagınç fiyatı olan 44BinYTL ere inmesi durumunda Accord'u bir efsane olacağı kestirilmektedir... Ancak otomotivcilerce ce bu mümkün gözükmüyor zira bu kaliteye farazi olrak söylüyorum 1,6 motor sunulması durumunda fiyatı; şu anda satılan i-vtec fiyatından ancak 5binYtl daha dşük olabilir. Bu accord almayı zorlaştırabilir... Doalyısyla Accord 2.0 , 2.4 (TR'de yok) benzinli ve 2.2 (TR de yok) diesel olmak 3 motor seçeneği sunuyor...




  • bir arkadaşımda a4 ile accordun arasında kalmıştı ama o a4 ün yeni kasasının çıktıgından haberi bile yokmuş
    birde full arabaya binerim hesabına gitti accord aldı ....
    geçen birlikte gezdik vs...performansan olarak vasat ..genel olarak arabanın işçiligi kalitesi guzel ama a4 un yerını tutabılcegını zannetmıyorum
    yakıt tüketimide biraz fazla geldi 11-12 litre ...otomatik vitesinin 5 ileri olmasından sanırım
    şimdi a4 almadıgına pişman
  • Sapla saman birbirine karışmasın lütfen,bahsettiğiniz araç(a4) bmw kalitesinde bir araçtır,eksiği yoktur fazlası vardır belki.Ayrıca aradaki fiyat farkıda cabası.
  • İşçilik olarak A4 daha önde..Ayrıca Accord D segmentidir..A4 ise D Premium dur..Kalite olsun-işçilik olsun A4..2.el olarakta A4 daha avantajlı..Accord da güzel ve kaliteli bir araba ama karşısındaki A4 olunca gönül A4 istiyor..
  • Sevgili arkadaşım sen beni anlamamışşın sorun şurda ben hiç bir araç için şu ıyıdır bu kotudur demıyorum ben kendi kişisel görüşlerimi paylaşıyoryum kaldıkı kore ve çin arabalarından bahsederken alman arabalarıyla bir tutmuyoryum veya daha ıyıdır demıyorum onlarda aynı teknolojiyi kullanabılıyorlar demek istiyorumi,ikinci konuda şu topıc topıc gezdgımı nerden cıkardınız onu anlamadım üstelik yanlış bir sey de yazmadım istedigim topıc de yazma hakkım var sanırım benım amacım sadece deneyimlerimi paylaşmak karalamak kötülemek değil diğer bir konuda test aşaması sizce bir test sırasında nekadar insan farkedebilir aracın ızalasoyon problemını kaldıkı ben bunu teyıt ettırdım bızzat erelin servıs müdürü soyledı aracların altında yalıtım malzemesı kullanmadıklarını sonucta ilk kez bindiğiniz ve teste cıktıgınız aracı nekadar tanıyabılrısnızkı kaldıkı bındııgnız araç premium sınıf bır arac ben tutupta ses ızalsyonuna bakamam ustelık cok kısa bır parkurda zaman ve mekan kıstlıyıken son kez bır daha vurgulamak ısterım isteyen istegı aracı almakda serbestır burası serbest bır paylasım ortamı eğer yanlış karalaıyıcı küçük düşürücü bir durum olusturduysam zaten admin ler gereğini yapar şunuda belirtmek isterim bir satış ta herzaman müsteri memnunytei esastır ben bu araçtan memnun kalmadım bekledğim umut ettğim verimi alamdım bunu söylemek yanlış ise ben yanlışımda ısrarcı olcağım hic bir şüpheniz olmasın ayrıca uslubunuzada dıkkat çekmek isterim saygılarımla...

    quote:

    Orjinalden alıntı: mrcanadian

    iyide arkadaşım topik topik gezip kore arabaları çin arabaları da aynı diyorsun peki 4 ay önce aklın nerdeydi. Sana A4 ü zorla mı verdilr neden test etmedin neden? aynı kalitede olan çin ve kore arabası değilde 120 milyara A4 aldın?...




    quote:

    Orjinalden alıntı: kayacem

    Sevgili cayene kardeşim sana allta daha once atmış oldugum audı kabın gurlutusu bolumde yazmış oldugum msj gonderıyıorum ordada gorumus oldugun gıbı markaların arasında artık eskısı gıbı teknoljıkk ve donanımsal anlmada cok fazla fark kalmadı ben suan nısan ayından berı audi a4 sahıbıyım sımdı bana deselerkı sana honda accrod vercem 69 ytl dırek alırım cunkuu ben bu aracıma 50 bin euro verdım ve euor da ozaman kı kur 2125 ytl cıvarındaydı yanı 120 ytlı yaklsıyırodu nerdesye ekstra harcamalarımla bırde buugn ncap testlerıne baktım yenı sonuclara honda accordun testı yapılmıs gayet basarılı total da 35 puan almış ve bızım audı de 34 puan almıştı bunuda hatırlatmak ıstedım son olarak şunuda solım segment meselesını de okadar onemlı degıl polemııge gırmege degmez....

    Alınıtıdır kenıd yazıımdam......umarım aydınlatıcı olur yanı honda accord al derım ..... tabı zevk sızıın karar da sızın


    Sevgili arkadaşlar öncelikle konuya duyduğnuz ilgiden dolayı teşşekkür ediyorum,şunu söylemekte yarar var özellikle son 15 yıldan berı yapılan teknolojik yatırmalar arge calışmalarıyla marakalar arası rakabet gıderek artmakla bırlıkte markaların ayrıt edıceı ozellkleri olan aktif ve pasif güvenlik sistemlerinin ve yalıtım elamanlarının temının malyıetının her gecen gun dusemsınden dolayı artık eskısı gıbı markalar arasında ucurum kalmamaktadır,yani uzun lafın kısası elit bir markanın yaptıgını hıc begenmedıgımız bır koreli bır çinli de aynı teknolıjıyı arabasına uygulaya bılıyıor artık aracalar arasındakı bu tekonoljık alt yapı olarak yakınlasmadan dolayı arac alırken temel kriterı musterı zevki ve marka tutkunlugu belırlıyıor yani kendımden orenk verecek olursam şuan kulanmakta oldugum audı ye verdgım paranın buyk bır bolumu markaya verlımıstir yoksa oncekı yazılarmıda yazdıgım gıbı eskı aracım olan toyata ile arasında oyle cok abartılacak kadar bir fark yok dedıgım gıbı burda kişilerin tamamen kendi begenılerı soz konusu oluyuor hıc aralarında hıc fark yokmu elbbette var teknolojik anlmada mesela elktro mekanık el freni vb

    Diyecegim su arkadaslar markalar arasında artık ole eskıden oldugu cok bır fark kalamdı kaldıkıı butun bılıdgımız buyuk markalar bırbırylerıyle iş biirlgi icine giriıyıor ortak uretılmler yapıyıorlar yani secimleri cebindeki paranla kişişesel zevklerın belırlıyecek marka dıyosan elıt dıyosan mercesdes bmw veya audı alcan ama ne bılım artık tabırı caiize avesnsis ten vectradan laguna dan ınıp bır audı a4 de veya 320 bıdıgınde cokta fark yasacagızınız sanımıyıorum yenı kasalardan bahsedıyıorum aradakı fark fıyat ve begenılerdır

    Kısa lafın özü şu cok uzattım k bakmayın:)benim eskı aracım olan avensis total anlamda her anlamda( yol tutus sessılık donnanım konfor)10 ustunden 5 verıyorsam suankı olan aracım max 7 dir yanı ben aıcksaıs 8 ve 8 in ustunde bır memnunyet beklemıstım almadan once:( neyse herkese hayırlı forumlar: saglıcakla kalın bırde ricam şu olacak markalar ve modellerri iiçin bırbıbızımı rencide etmeyelım.....soru ve onerlıerınız olrusa herzaman yarıdmıcı olmaya callsırım





  • şimdi artık kötü araba kalmadı.bütün arabalar kaliteli..fakat acizane benim fikrim;yaklaşık tüm arabaların deneme sürüşünü yapmış biri olarak yeni Audi A4'ü tek geçerim.audi lüx araba sınıfında geçiyor.standart donanımında yok yok.içeri hiç ses almıyor.sanki yolda gitmiyor.vıjjj diye yağda kayar gibi gidiyor.sizi hiç sarsmıyor,yormuyor.audi'yi deneme sürüşü yapmadan hiçbir arabaya bakmayın derim.pistte 260 basmışlar.bu da aracın kalitesini gösteriyor.dünyada defalarca yılın arabası,en iyi araba seçildi.almanların bir sözü var."biz mercedes ve bmw yi satmak için,audiyi binmek için yapıyoruz." diye.istanbul'da fransız hava yollarında çalışan bir fransız pilota sordum.sana göre en iyi araba hangisi? diye. bana tek kelimeyle en iyi otomobil "audi" dedi.almanyada çalışan birçok gurbetçimizde aynı şeyi söylüyor.zaten audi; bmw,mercedes ile kıyaslanacak bir arabadır.Bir de audinin,mercedes ve bmw'den artısı önden çekiş olmasıdır.audi a4 deneme sürüşü yaparsanız arabaya aşık olursunuz.hele audi a6'yı denerseniz kara sevdalı olursunuz..sevgi ve muhabbetlerimle.
    NOT:yukarıdaki yazılarda en iyi ve bilgi verici yazıyı Isblack(teğmen) yazmış.kendisine teşekkür ediyorum.yıldıran ve monastery'ede katılıyorum.bana göre diğerleri biraz subjektif olmuş,hele hele çin,kore arabalarıyla kıyas bana göre hiç olmamış.standart donanımı full olan yeni audi'ye;bomboş A4 tabiri de büyük haksızlık olmuş.tüm model ve motor seçeneklerinde 6 hava yastığı, EBD destekli ESP ve ABS'nin gibi mevcut güvenlik donanım standartlarına ek olarak Voltera deri döşeme (ön koltuklar ısıtmalı), Xenon Plus far (far yıkama sistemli), 6'lı CD değiştirici, hız sabitleme sistemi, ışık paketi, arka park mesafe kontrol sistemi, otomatik açılan bagaj kapağı ve metalik renk gibi konfora yönelik opsiyonel aksesuarlarda yine standart olarak yer alıyor.sevgiler,selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drnuri -- 21 Kasım 2009; 16:30:24 >




  • ben eski bir accord kullanıcısıyım son kasayı deneme fırsatım olmadı ama önceki kasalarını denedim .
    son kasakı ise eski kasasına göre çok daha saglam ve kalıteli oldugu belli özellikler olarak ta zaten söylenecek söz yok. A4 ün ise kalitesini zaten konuşmaya gerek yok ama hondanında ondan pek aşağıya kalacağımı sanmıyorum yine, tabiki audinin daha üstün oldugu yanlar olabilir ama iki araçta birbiriyle kıyaslanabilir diyorum ben . tabiki A4 ünde ful versiyonu ile accord arasında o kadar fiyat farkı olmasa muhtemelen bende A4 diyebilirim ama aradaki fark az değil neredeyse iki katı buda accordun en büyük tercih sebebi bence. Yakıt konusuna gelince bence benzinli bir arca göre okadarda fazla değil accordun yakıtı ama sonuçta kıyasladınız araba diesel olmamalı bu araçala ikisi aynı kefede olmaz derim ben .
    ve accordun motor performansının pek iyi olmadıgı görüşünde olan arkadaşlara da saygı duyarım ama onlara şunu söylemek isterim vtec motorlar yine yanlışım varsa düzeltin yüksek devirlerde üstün perfaomans saglayan motorlardır ve düşük devirlerde bir diesel motor kadar iyi olmayabilir ama unutmayınki diesel motorlardada yüksek devir yapamaz ve vtec o motorun yüksek devirlerdeki verdiği o tatlı sesi duyamazsınız .
    ama tekrar hatırlatayım günümüz şartlarında ekonomik de olmasını istiyorsak tabiki A4 , tabi accorda sıralı sistemi düşünmezseniz . fazla uzun oldu galiba ama bende kendi görüşlerimi yazmak istedim sadece.




  • Şu bir gerçek, BMW ve Audi motorları oldukça iyi ve tasarufludur, hatta ödül alan bu motorlar gerek multitronic gerek dsg(stronic)'lerle gyet uyumludur. Honda tüm arge harcamalrını hibrid motor teknolisine yatırdığı için benzinli motorlarda eskiden olduğu gibi devrim yaratamadı. Yine de motorları oldukça iyidir ancak tfsi kadar iyi değildir. Diesel de ise PSA (Peugeot-Citroen Anonimi)'nın HDI motorları ve VW TDI'ları tartışılmazdır. BMW, FORD, Mitsubishi PSA'nın HDI türevlerini kendi araçlarında kullanmaktadırlar.

    daha önce de yazmıştım Audi'ye quattro binilir, look ve kalite bakımında baz Audi'ye binilir mi o tamamıyla göreceli ve tasarruf meselesidir. 37Bin€'ya 1,8 tfsi 122 bg'lik A4'mü yoksa 2.0 Executice Accord mu elbette Accord'u tercih ederim, yakıt tüketimi konusunda yüksek olduğu bir gerçek ama aracın motoru 2 litreliktir normaldir, Laguna 3'ün 2,0 Turbo'dan daha cimri olduğu kesin...




  • http://www.audi.com.tr/micro/a4/html/popup.html?locale=en_TR

    Oldukça güzel tasarlanmış bir site.

    Göz atmanızı tavsiye ederim.
  • Accord kalite olarak, donanım ve tasarım olarak hoş araba. Ama Audi ile kıyaslanamaz. Audi A4 daha sağlam, daha kaliteli bir araba.

    http://www.topgear.com/uk/audi/a4

    http://www.topgear.com/uk/honda/accord

    İkisi de değerlendirmeden 12/20 almış. Yani ikisi de paranın karşılığını aynı oranda veriyor demek.

    Konfor
    A:13 H:12

    Performans
    A:17 H:14

    Özgünlük
    A:9 H:8

    Kalite
    A:16 H:13

    Sürüş
    A:12 H:13

    Pratiklik (bagaj vs)
    A:11 H:13

    Kullanım maliyeti (İngiltere'de vergiler ve yakıt fiyatları farklı unutmamak gerek)
    A:10 H:10

    Bu araçlar birbirleri ile karşılaştırılmamış, ve değerlendirmeler subjektif olabilir. Sınıflarına ve markalarına göre ve bir önceki modelleri baz alınarak değerlendiriliyorlar.

    Ben size bir de Subepb i görmenizi tavsiye ederim. O paraya çok donanımlı DSG bir Suberb almak mümkün olabilir. Gerçekten kalite akıyor her yerinden. Ben hayran kaldım.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.