Şimdi Ara

AUDİ A6 2.0 TDI 15 AY KULLANDIM, İZLENİMLERİM..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
68.055
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar..

    2009 mayıs ayında 62.750 TL verip 2006 model a6 2.0 tdi aldım..daha önceki aracım 2008 passat 1.6 fsi idi.. d sınıfı bir araçtan e sınıfına geçmenin heyecanını yaşıyordum o anlarda ama işin doğrusu passattaki doluluktan audi'deki bazlığa düşünce hayalkırıklığım epey çok oldu..

    audinin genel kalitesine bir diyeceğim yok ama ben kendi aracımda çok sıkıntılar yaşadım..aracımı 87.000 km de almıştım..hemen tüm ağır bakımlarını yapmak zorunda kaldım,bunları kafama takmıyorum ama audi 135.000 km de silindir kapağı arızası verdi ve bana 6.000 tl ye mal oldu.. o 6.000 tl yi ödediğim gün bu ne kardeşim dedim ve satmaya karar verdim ve 2 gün evvel yaklaşık 10.000 tl zarara sattım gitti..audi gibi dünya çapında bir firma kullanıcı hatası yada etkisi olmayacak bir parça olan silindir kapağı sorununda 'şansınız yokmuş' izahıyla benim 6.000 tl mi elimden aldılar..bari dedim bu parçayı almanya'ya yollayın bir incelesinler, oralı bile olmadılar.. bu büyük kazık dışında aklımda kalan ayrıntılar şunlardı :

    * kasa tahminim 1.650 kg idi, 2.0 motor ve 140 hp tam yeterli değildi..
    * aracın görünüşü, duruşu kusursuzdu..
    * müzik sitemi berbattı, güya direksiyondan kumandaydı ama kullanışlı değildi..belki çoğunuza önemsiz gelebilir ama sürüş güvenliği açısından çok önemli bir husus bu..diyelim ki radyo kanalı değiştireceksin, direksiyon simidinde yuvarlak bir simit var onu çeviriyorsun, diğer kanala geçmek için illaki ekrana bakman ve o kanal üzerine gelip, direksiyon simidi üzerindeki silindire bastırman gerekiyor, yani çok zahmetli ve riskli bir işti..15 ay boyunca radyoyu hiç direksiyondan kullanamadım..ama passatta öylemiydi? ok şeklinde 2 düğmesi vardı, basınca bir sonraki radyo istasyonuna geçiş yapabiliyordum..ayrıca mp3 çalamıyor, 6 tane cd koyabiliyordum..yine cd sistemini direksiyondan kumanda etmek imkansızdı..
    *parça fiyatları,bakım masrafları hep canımı yaktı..yine serviste çoğu işlem için bugüne yetişmez deyip, ertesi güne işin sarkıtılması hep mağduriyetime sebep oldu..
    *audilere ödenen (ödediğim) paralara, bunun karşılığında ise sunduklarına bakınca şu kanıya varıyorum, audi türk halkını kazıklıyor..artık nerdeyse tüm c sınıfı araçlarda standart donanım olarak sunulan özellikleri kapsayan bir audi inanılmaz fiyatlarla satılıyor..
    *ve satarken de çok büyük zarar ettiriyor..
    *audide yaşadıklarım fikirlerimde radikal kırılmalara sebep oldu..nasip olursa kafama koyduğum ve görüşmesini yaptığım 2009 opel astra 1.3 cdti elegance 10.000 km bir araç alacağım..parama yazık,emeklerime yazık..audinin yarı parasına ve yarı oranında bakım ve parça masraflarında çok daha donanımlı bir araca bineceğim..astra alacağım 13. aracım olacak..geçmişteki 12 araç içersinde sadece audi a6 yı unutmayacağım..zarar,hayalkırıklığı,kazıklanma, vs.. hepinize saygılarımı sunarım..

    Av.Fatih Davran
    Balıkesir







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    AUDİ A6 2.0 TDI: 15 Aylık Kullanım İncelemesi

    AUDİ A6 2.0 TDI, şirketin en çok tutulan modellerinden biridir. 2008 yılında piyasaya sürülen bu araç, güçlü performansı ve lüks özellikleriyle bilinmektedir. Ancak, uzun vadede kullanımdaki deneyimleri merak edilen bir konudur.

    15 aylık kullanımdan sonra, AUDİ A6 2.0 TDI kullanıcıları genellikle olumlu yorumlar yapmaktadır. Aracın güçlü motoru, yumuşak sürüşü ve konforlu iç mekanı övgüyle karşılanmaktadır. Bununla birlikte, bazı kronik sorunların da bildirildiği görülmektedir.

    Kronik Sorunlar

    Bildirilen en yaygın kronik sorunlar arasında şunlar yer almaktadır:

    • Turbo arızası: Turbo arızası, performans kaybına ve artan emisyonlara neden olabilir.
    • Yakıt enjektörü sorunları: Yakıt enjektörü sorunları, yakıt verimliliğinin düşmesine ve motor performansının kötüleşmesine yol açabilir.
    • DPF (Dizel Partikül Filtresi) tıkanıklığı: DPF tıkanıklığı, motor arıza lambasının yanmasına ve performans sorunlarına neden olabilir.

    Audi A6 Limousine Farkı

    AUDİ A6 Limousine, standart A6 modelinden daha uzun bir dingil mesafesine sahiptir. Bu ek uzunluk, arka koltuk yolcuları için daha fazla bacak mesafesi ve daha geniş bir iç mekan sağlar. Limousine modeli, genellikle daha lüks özellikler ve daha yüksek bir fiyat etiketiyle birlikte gelir.

    Genel İnceleme

    Genel olarak, AUDİ A6 2.0 TDI, güçlü performans, lüks özellikler ve konforlu bir sürüş deneyimi sunan bir araçtır. Bununla birlikte, bazı kronik sorunların varlığı, potansiyel alıcıların farkında olması gereken bir husustur. Bu sorunların giderilmesi için düzenli bakım ve onarımların yapılması önemlidir.

    AUDİ A6 2.0 TDI'ı düşünüyorsanız, kullanıcı yorumlarını dikkatlice incelemeniz ve aracın sizin için uygun olup olmadığına karar vermeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Sayin fatih bey Audi A6 ile silindir kapagi sorunu yasadiginiza sasirdim dogrusu Ayni motordan 2.0 tdi 140 hp motor benim Passat ta var Bu güne kadar hic bir sorun yasamadim Hic kontak kapatmadan 3000 km yol yaptim hararet sorunu hic yasamadim Bahsttiginiz motorlarda triger kayisi vardir ve bu kayislar 120 bin km de degisir ve otomatik olarakda üc tane kayisi su pompasi vede termostat degisir Yetkili servis aracin bakimlarini düzgün ve özenli bir sekilde yaparsa motorda hic bir sorun yasamazsiniz Aksi halde zor anlar yasayabilirsiniz Eger aracima bakim yaptiracaksam kesinlikle gözüm aracda olacaktir bir dakika bile aracin yanindan ayrilmam Kocaeli Ark oto da aracima ikinci el parca takmaya dahi kalktilar Asla servislere güvenmem Bahsettiginiz motor secenegi o araca göre biraz zayif En az 170 hp olmali Diger bahsettiginiz sorunlar sizin kendi seceneginiz Araci kendiniz sifir siparis verseydiniz ona göre istediginiz ekstralari araca koyardiniz Bir Passat sürücüsü olarak bir daha ki aracim insallah a6 olacak 170 hp ve manuel sanziman Ekstralari o kadar önemli degil Ama yinede bazi konularda beni aydinlattiniz Fatih bey tesekkürler Selamlar Balikesire Askerlik yaptigim sehir Asla unutamam




  • aslında görünüşü tank gibi
  • arabayı çok ucucza almışsın o yüzden arabayla daha önce oynadıkları için o arızaları vermiş olabilir bende 2004 modeli var şu ana kada hiç büyük bir arıza çıkarmadı gayette sağlam araba bence
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passat 1.6 FSİ, Passat 1.6 TDİ BMT DSG, Skoda SuperB 2.0 TDİ 170 HP, Fiat Freemont 2.0 MULTİJET 170 ve mutlu sonum Audi A6 2011 model 2.0 TDİ 170 HP. Rabbim nasip ederse daha da A6'dan başka arabaya binmem. Bu rahatlığı, konforu hiç bir araçta yakalayamadım. Gidişi, duruşu, kalkışı herşeyi başka. Multitronik otomobillerin en konforlu şanzımanı. Çok memnunum aracımdan. BMW F10 5.20d ile de uzun yolculuk yaptım, ön koltuğu bilmem ama arka koltuk çok sıkıcı geldi. Ayrıca yol tutuşunu beğenmedim. (X-Drive başka yol tutuşu ve performans olarak sınıfının en iyisi). Audi'nin en sevdiğim yönü E ve 5 serisinin ortası olması. Mercedes E serisi çok hımbıl. Bmw 5 serisi çok spor. Audi A6 ise tam ikisinin ortası. Hem makam, hem spor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    Passat 1.6 FSİ, Passat 1.6 TDİ BMT DSG, Skoda SuperB 2.0 TDİ 170 HP, Fiat Freemont 2.0 MULTİJET 170 ve mutlu sonum Audi A6 2011 model 2.0 TDİ 170 HP. Rabbim nasip ederse daha da A6'dan başka arabaya binmem. Bu rahatlığı, konforu hiç bir araçta yakalayamadım. Gidişi, duruşu, kalkışı herşeyi başka. Multitronik otomobillerin en konforlu şanzımanı. Çok memnunum aracımdan. BMW F10 5.20d ile de uzun yolculuk yaptım, ön koltuğu bilmem ama arka koltuk çok sıkıcı geldi. Ayrıca yol tutuşunu beğenmedim. (X-Drive başka yol tutuşu ve performans olarak sınıfının en iyisi). Audi'nin en sevdiğim yönü E ve 5 serisinin ortası olması. Mercedes E serisi çok hımbıl. Bmw 5 serisi çok spor. Audi A6 ise tam ikisinin ortası. Hem makam, hem spor.

    iki hafta önce esenyurt doğuştan aldık 2014 A6 2.0 TDI siyah. aynen yoruma katılıyorum. Hem makam hem spor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugurcann1

    quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    Passat 1.6 FSİ, Passat 1.6 TDİ BMT DSG, Skoda SuperB 2.0 TDİ 170 HP, Fiat Freemont 2.0 MULTİJET 170 ve mutlu sonum Audi A6 2011 model 2.0 TDİ 170 HP. Rabbim nasip ederse daha da A6'dan başka arabaya binmem. Bu rahatlığı, konforu hiç bir araçta yakalayamadım. Gidişi, duruşu, kalkışı herşeyi başka. Multitronik otomobillerin en konforlu şanzımanı. Çok memnunum aracımdan. BMW F10 5.20d ile de uzun yolculuk yaptım, ön koltuğu bilmem ama arka koltuk çok sıkıcı geldi. Ayrıca yol tutuşunu beğenmedim. (X-Drive başka yol tutuşu ve performans olarak sınıfının en iyisi). Audi'nin en sevdiğim yönü E ve 5 serisinin ortası olması. Mercedes E serisi çok hımbıl. Bmw 5 serisi çok spor. Audi A6 ise tam ikisinin ortası. Hem makam, hem spor.

    iki hafta önce esenyurt doğuştan aldık 2014 A6 2.0 TDI siyah. aynen yoruma katılıyorum. Hem makam hem spor

    Quatro olsa on numara olur tek sıkıntısı o

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Başka sorun yaşayan var mı?
  • A6 duruyor mu ? Memnunmusunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serisonu101

    A6 duruyor mu ? Memnunmusunuz?

    A6 çoktan gitti

    Üzerine 2.0 Tdi SuperB de gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A6 çok beğendiğim arabalardan. Sanırım 2009 da 177 bg olmuş. 2009 öncesini tavsiye etmiyorlar. Nasıldı hocam acaba biraz anlatsanız masrafı yakıtı süspansiyonları sert mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 98 a6 var 1.8t prins lpg li. 1.5 senedir kullanıyorum. Herhangi bir arıza çıkarmadı. Elektrikli koltukların hafızası çalışmıyor, bence önemli değil, birde elektrikli aynaları ben iptal ettim. Çalışınca aşşa iniyordu... Yalnız burada dikkat çekmek istediğim bir nokta var. Ben aracı alırken 32.000 civarlarında bir paraya bulmuştum, araştırdım soruşturdum bir kaç arabayı sanayiye falan götürdüm. Hiç istediğimiz gibi çıkmadı. En son bir araç buldum 36.500 , normalde 30.000 civarlarına araç alabilecekken bu aracı tercih ettim. yani kafadan 5.000 - 6.000 lira fazla para verdim. Yaklaşık oranlarsak %20. Ciddi bir rakamdı, ama diğer arabaları alıp aynı masrafı etmektense ve ya bu masrafın yarısını bile etseniz, sanayiye git gel, arabayı bırak, söktür-taktır can sıkıcı şeyler. O yüzden memnunum aracımdan. Atıyorum 62.750 verip 10.000 lira masraf etmektense 70.000 verip, iyisini almayı tercih ederim. Biraz da şans olacak tabi ama kısmet orası da.




  • apfel81 A kullanıcısına yanıt
    Bende yaklaşık iki yıldır 2011 A6 2000tdi kullanıcısıyım,
    Aracı 120 binde aldım su an 180 binde ,son onbinde araç ilk kalkışta rampalarda kalkışlarda turbofan buuuğğğkk tarzı bi ses çıkarmaya başladı,,, turbo Ankara’da revizyon edildi partikül denen filtre temizlendi ama ses kesilmedi,, turbocu olmadı bir defa daha yaptı ama nafile yine aynı ses,,Birkaç ustadan sonra çözemeyince Doğuşa gittim arıza tespit kaydı açıldı ve usta bu modeldeki tüm audilerde bu sorunun olduğu nu kronik olduğunu 12 bine sıfır turbo takılsa bile sonucun değişmeyeceğini,, turbonun sıkışınca aldığı havayı boşaltamadığını falan söyledi ,, bende tanıdığım aynı modelde olan iki audiyi test ettim hakkaten onlardanda bariz aynı sesin geldiğini gördüm ,, sadece benim araçta ses daha fazla ,, fakat son bi test daha yaptım ama o araçta yoktu ses şaşırmış durumdayım sizce ne yapmalıyım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizde a6 2011 2.0 tdi var 330.000 km de sanzimani hassas biz bozduk sanirim 20.000 lira masraf cikardi motorunda buyuk bir sorun cikmadi sanırım hic ama motor lambasi yaniyor bakimsiz biraz ve 330 bin km bir audi icin normal mi bilmem ama torpido gozu yayi bagaj amortisorleri on koltuk arkasinin cikmasi cam acma kapama kumandalari bunlarin bozulmalari normal mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. 2012 A6 C7 kasa aracta hill-holder (yokus kalkis destegi) kendiliginden aktif olmuyor. Araci her calistirdigimda elle tusa basip aktif etmek zorunda kaliyorum. Ayrica emniyet kemerini çözdüğümde Park freni kendiliğinden aktif olmuyor. Ancak hill-holder aktifken kemeri cozdugumde ya da P vitesine alinca park freni kendiliginden aktif oluyor. Bu iki durum bir sorun mudur yoksa ozelligi mo bu? Ozelligi bu ise degistirilebiliyor mu? Simdiden tesekkur ederim cevaplar icin

  • Qreen8 Q kullanıcısına yanıt

    evet normal aynılari birebir başıma geldi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.