Şimdi Ara

AUDI A6, ÖN KIZDIRMA SİSTEMİ ARIZASI... [YARDIM!!!] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
0
Favori
30.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aracı saat 11:45 gibi teslim ettiler, temizleyip verdiler sağolsunlar. DPF'yi temizlemişler ve şu anda araç sorunsuz çalışıyor... Turbo filan randımanlı... Buradan yardım eden-etmeye çalışan herkese teşekkür ederim, çok şükür sorun halloldu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Servise gideceksiniz serviste size 100 milyardan fazla verdiğiniz aracı şehir içinde çok fazla kullandığınızda bu sorunun oluşacağını gaza basmanızı uzun yol yapmanızı önerecek...

    Çünkü bu sorunu sürekli yaşayacaksınız ve servis efendim bu araçla şehir içi kadar şehir dışı yol yapmanızda gerekir diyecek;






    bu kadar saçma bir savunma daha duymadım. hele bunu servisin söylemiş olması resmen skandal!! sanırsın uzun yol otobüsü satıyorlar, ki onlarda bile arızadan dolayı böyle saçma birşey söyleyemezler.
  • Gözünüz aydın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

    Aracı saat 11:45 gibi teslim ettiler, temizleyip verdiler sağolsunlar. DPF'yi temizlemişler ve şu anda araç sorunsuz çalışıyor... Turbo filan randımanlı... Buradan yardım eden-etmeye çalışan herkese teşekkür ederim, çok şükür sorun halloldu.


    Geçmiş olsun sevgili Şahbaba. Sorunun düzeldiğine sevindim. Umarım bir daha olmaz. Yine de geleceğe hazırlık olması açısından servis fişlerini vb. saklamanda fayda var. Bu sorun bir daha başgösterirse önceden de yaptığını belgelemek açısından elinde kanıt olur.

    Selamlar ve yolun açık olsun.

    Taner Göde
  • Aynı sorun muhtemelen tekrarlayacak..
    Temizlemeleri kısa süreli bir çözüm..
    O yüzden hazırlıklı olun..

    Muhtemelen size servis fişi vermediler?
  • vw'nin açıklaması komik bana göre,

    tdci-hdi motorlarda da dpf var, tamamen şehiriçi kullanım için üretilmiş araçlarda sorunsuz kullanılıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Aynı sorun muhtemelen tekrarlayacak..
    Temizlemeleri kısa süreli bir çözüm..
    O yüzden hazırlıklı olun..

    Muhtemelen size servis fişi vermediler?



    Umarım tekrarlamaz, servis fişi almadım, şirkete yakın zaten servis, aracı nezaketen kendileri getirip bıraktılar. Temizlemişler filan. 2 yıldır kullanıyoruz, ilk defa bu sorunla karşılaştık. Ama bir yerde onlar da kendilerine göre haklı, çünkü ben DPF talimatlara uygun şekilde temizlemedim. Servis şefi, uzun süre bu uyarının gelmeyeceğini, geldiği zaman ise belirttikleri gibi yaptığımda sorun olmayacağını söyledi.

    Şimdilik memnunum, umarım tekerrür etmez.

    @Taner Abi

    Servisin tutumundan memnunum, daha önce de bir iki kez bu bijon şifresini kaybetmiştim, ellerinden geleni yapmışlardı. Normalde doğuş stoğunda olmayınca yanılmıyorsam 10-14 gün süre veriyordu Almanya'dan gelmesi için, stoklarında olmamasına rağmen Doğuş'a başvurmadan 1 günde halletmişlerdi sorunu... Servisten yana bir şikayetim yok doğrusu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şahbaba -- 25 Nisan 2009; 14:34:57 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Şahbaba

    quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Aynı sorun muhtemelen tekrarlayacak..
    Temizlemeleri kısa süreli bir çözüm..
    O yüzden hazırlıklı olun..

    Muhtemelen size servis fişi vermediler?



    Umarım tekrarlamaz, servis fişi almadım, şirkete yakın zaten servis, aracı nezaketen kendileri getirip bıraktılar. Temizlemişler filan. 2 yıldır kullanıyoruz, ilk defa bu sorunla karşılaştık. Ama bir yerde onlar da kendilerine göre haklı, çünkü ben DPF talimatlara uygun şekilde temizlemedim. Servis şefi, uzun süre bu uyarının gelmeyeceğini, geldiği zaman ise belirttikleri gibi yaptığımda sorun olmayacağını söyledi.

    Şimdilik memnunum, umarım tekerrür etmez.

    @Taner Abi

    Servisin tutumundan memnunum, daha önce de bir iki kez bu bijon şifresini kaybetmiştim, ellerinden geleni yapmışlardı. Normalde doğuş stoğunda olmayınca yanılmıyorsam 10-14 gün süre veriyordu Almanya'dan gelmesi için, stoklarında olmamasına rağmen Doğuş'a başvurmadan 1 günde halletmişlerdi sorunu... Servisten yana bir şikayetim yok doğrusu...

    Servis fişi vermemelerinin nedeni bu sorun konusunda hak iddaa etmenizi engellemek..

    Siz aynı sorun bir daha tekrar ettiğinde daha önce tekrar ettiğine dair hiçbir belge sunamassınız servis fişi almadığınızda..

    Ne olursa olsun servis fişi alın..

    Servis fişi almamanız sizin yasal haklarınızı ilerleyen dönemde bir sorun çıkarsa, elinizden alır..




  • Bilen bilmeyen yazmış.. Arkadaşlar bu motorlar evde 2 vidasını sıktığınız çin malı elektroniklere benzemez. Herşeyede bilmeden yorum yapmasak daha güzel olur. Öncelikle şunu baştan söyleyeyim her markanın servis bilgi kalitesi aynı, yani berbat. İşimiz şansa kalmış.

    Dpf niye yanar: Kısa mesafede düşük devirli araç kullanım yapıyorsanız, filtre dolar, yakılması gereken maddeleri yakamaz. Bu bir kusurmudur deseniz hayır değildir. Zaten Araç kullanım kılavuzunda açıkça yazar..

    Yani DPFli araçlar şehiriçine uygun değildir demek cahillikte tepe noktalardandır. Koca şehirde devirli araç kullanabilceğiniz (devirden kasıt Allah ne verdiyse basmak değildir, altta belirttim) dünya kadar yer var. Yanar yanmaz devirli kullanmanıza gerek yok, size en az 1 gün verir bu arıza. Siz ışık yanınca aracı manuel vitese alıp öyle kullanmaya hemen başlayın.

    Arada sırada ışık yanmasada aracı sportta müsait yollarda devirlendirin.. Emin olun faydasını göreceksiniz

    Ama konu DPF ise bunun için servise gitmeye gerek yok, kullananların %99u bilmiyor bu arıza ışığı niye yanar. Tamam bilmiyorsun, bari aç su kullanma kılavuzunu bir oku o ışık yanınca(ben öyle yaptım). Adam yazmış oraya " araç vitesini manuel moda alın ve, devirli bir biçimde 50-60 km. arası (tam hatırlayamadım) kullanın" diyor, yani 2. viteste aracı biraz bağırtıp 15 dk.ya yakın kullanın. Yolmu var diyorsan koca istanbulda E5, tem var

    Benim dpf yandığı zaman mümkünse çıkıyorum boş yola sıkıyorum 1-2 dk.da sönüyor dpf arıza ışığı.




  • Konuyu hortlatacagim ama 2007 audi a6 2.0 tdi de sabah işe giderken ısıtma buji ışığı yanıp sönmeye başladı ve turbo devreden çıkıp azami 50-60 kmye düştü hız ve partikül hatası verdi. DPF filtreden kaynaklaniyorsa aynı şekilde bi 10-15 dk devirli kullanarak çözmeye çalışacağım fakat ısıtma bujisi işaretinin yanıp yanıp sönmesi beni tedirgin ediyor. Acaba DPF sorununu 10-15 dakikalık devirli sürüş ile halledersem buji hatası da ortadan kalkar mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acizcool

    Konuyu hortlatacagim ama 2007 audi a6 2.0 tdi de sabah işe giderken ısıtma buji ışığı yanıp sönmeye başladı ve turbo devreden çıkıp azami 50-60 kmye düştü hız ve partikül hatası verdi. DPF filtreden kaynaklaniyorsa aynı şekilde bi 10-15 dk devirli kullanarak çözmeye çalışacağım fakat ısıtma bujisi işaretinin yanıp yanıp sönmesi beni tedirgin ediyor. Acaba DPF sorununu 10-15 dakikalık devirli sürüş ile halledersem buji hatası da ortadan kalkar mi?

    Dizellerin temel problemleri kış aylarına girmemiz sebebiyle kendini göstermeye başlamış. Kızdırma bujisini değiştirtmelisiniz. Dpf yüksek devirde çözülür ama bir süre sonra yine yapabilir, ara sıra aracınızı manuele alıp3-4bin devir aralığında 10-15 dk aralığında kullanmanızı tavsiye ederim.

    *Ayni problemleri yaşamıştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunresitz

    quote:

    Orijinalden alıntı: acizcool

    Konuyu hortlatacagim ama 2007 audi a6 2.0 tdi de sabah işe giderken ısıtma buji ışığı yanıp sönmeye başladı ve turbo devreden çıkıp azami 50-60 kmye düştü hız ve partikül hatası verdi. DPF filtreden kaynaklaniyorsa aynı şekilde bi 10-15 dk devirli kullanarak çözmeye çalışacağım fakat ısıtma bujisi işaretinin yanıp yanıp sönmesi beni tedirgin ediyor. Acaba DPF sorununu 10-15 dakikalık devirli sürüş ile halledersem buji hatası da ortadan kalkar mi?

    Dizellerin temel problemleri kış aylarına girmemiz sebebiyle kendini göstermeye başlamış. Kızdırma bujisini değiştirtmelisiniz. Dpf yüksek devirde çözülür ama bir süre sonra yine yapabilir, ara sıra aracınızı manuele alıp3-4bin devir aralığında 10-15 dk aralığında kullanmanızı tavsiye ederim.

    *Ayni problemleri yaşamıştım.

    Galiba bujileri 2-3 hafta önce değişmişti babam servise bıraktığında. Acaba değiştirmeden geri mi verdiler?
    Konuyu açan arkadaş da aynı sorunu yaşamış ama serviste partikül temizliği yapılınca galiba buji ısıtıcı sorunu da gitmiş.
    Perişan etti beni sabah sabah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acizcool


    quote:

    Orijinalden alıntı: harunresitz

    quote:

    Orijinalden alıntı: acizcool

    Konuyu hortlatacagim ama 2007 audi a6 2.0 tdi de sabah işe giderken ısıtma buji ışığı yanıp sönmeye başladı ve turbo devreden çıkıp azami 50-60 kmye düştü hız ve partikül hatası verdi. DPF filtreden kaynaklaniyorsa aynı şekilde bi 10-15 dk devirli kullanarak çözmeye çalışacağım fakat ısıtma bujisi işaretinin yanıp yanıp sönmesi beni tedirgin ediyor. Acaba DPF sorununu 10-15 dakikalık devirli sürüş ile halledersem buji hatası da ortadan kalkar mi?

    Dizellerin temel problemleri kış aylarına girmemiz sebebiyle kendini göstermeye başlamış. Kızdırma bujisini değiştirtmelisiniz. Dpf yüksek devirde çözülür ama bir süre sonra yine yapabilir, ara sıra aracınızı manuele alıp3-4bin devir aralığında 10-15 dk aralığında kullanmanızı tavsiye ederim.

    *Ayni problemleri yaşamıştım.

    Galiba bujileri 2-3 hafta önce değişmişti babam servise bıraktığında. Acaba değiştirmeden geri mi verdiler?
    Konuyu açan arkadaş da aynı sorunu yaşamış ama serviste partikül temizliği yapılınca galiba buji ısıtıcı sorunu da gitmiş.
    Perişan etti beni sabah sabah

    Bende de ara sıra çok soğuk havalarda bazen buji ışığı yanıyordu bazen yanmıyordu. Değiştirmemiş sadece hata kodunu resetlemiş bile olabilir.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.