Şimdi Ara

AUDI A6, ÖN KIZDIRMA SİSTEMİ ARIZASI... [YARDIM!!!] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
30.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @joushkun

    Teşekkürler... Servise gideceğim... Şehir içi kullanımda senin de dediğin gibi sıkıntı çıkıyor... Bir de bu filtreyi fabrikanın önerdiği gibi şehir içinde temizlemenin imkanı da yok.. Çünkü o hızla o kadar süre sabit gidebileceğim yer yok.. :(

    @W140

    Bilgiler için teşekkürler...
  • Euro 5 normuna uygun üretim yapacaklar ya; arabayı şehir içinde kullanamasan da olur...

    Araştırmak lazım belki yeni bir yazılım çıkarmışlardır?
  • @levent

    2 yıldır kullanıyorum, hiç önceden bu sorunla karşılaşmadım. Senin başlığını da kısa süre takip etmiştim. Sen nasıl çözdün bu sorunu?
  • Sağolsun Taner Bey bana çok yardımcı olmuştu o konuda ama maalesef bir sonuç alamadık..

    Sorun çözülmedi.. Aracı bu şekilde kullanmaya devam ediyoruz..

    Bazen bu sorun çok sık tekrarlanıyor bazen 2 ay gık demiyor....
    Sonra bir anda yolda kalıyoruz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levent-- -- 25 Nisan 2009; 0:51:18 >
  • Pazartesi uzunyola çıkacağım... Umarım servis Turbo'nun çalışmasının bir yolunu bulur...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Sağolsun Taner Bey bana çok yardımcı olmuştu o konuda ama maalesef bir sonuç alamadık..

    Sorun çözülmedi.. Aracı bu şekilde kullanmaya devam ediyoruz..

    Bazen bu sorun çok sık tekrarlanıyor bazen 2 ay gık demiyor....
    Sonra bir anda yolda kalıyoruz..


    O konuyu takip etmiştim. Yasal olarak haklısınız sanırım. Ama ülkemiz okadar adaletli bir ülke ki..
  • Yola çıkıp gazı kökleyip temizlemeye çalışıyorlar, bazen bilgisayara vs. bağlayıp birşeyler yapıyorlar...
    Ama maalesef kalıcı bir çözüm değil..

    Araçtan diğer her anlamda çok memnunuz ama bu sorun soğuttu bizi..
  • @levent

    Peki sizde de rezistans ışığı yanıp sönüyır muydu?
  • Her ikinize de geçmiş olsun.

    Zamanında Audi'den bende çok çekmiştim, özellikle de insanlara; 'Parayı verdin nasıl olsa sen artık bizim için bir enayisin, ne desek he diyeceksin' yaklaşımları ve servislerindeki bilgisiz, küstah, yalancı topluluk insanı çileden çıkartıyor..
  • Ya açıkçası ben yanıp sönmeyi pek hatırlamıyorum.
    Bizde önce bir kaç gün DPF ışığı uyarı verdi ve geçmedi.
    Daha sonra bir anda hem aracın bilgi ekranında hemde multimedia ekranında rezistans ışığı sanırsam göründü ve turbo devredışı kaldı.
    Ben ilk devre dışı kaldığında araçta yoktum. Daha sonra bir kez daha tekrarladı onda vardım..
    Zaten sonra sık sık bu işle uğraştık.
    Artık evde konuşulmuyor bile aracın bu uyarısı veya turboyu devreden çıkarması.
    Alıştık diyebilirim

    @W140
    Maalesef ülkemizde yasal olarak hak tüketici konularında normalden 100 kat daha zor iddaa ediliyor..
  • Turbo'nun çalışmaması berbat oluyor, sanki duruyormuşum gibime geliyor... Ben de ısıtma sorunu da var sanırım ve Taner Abi'nin de dediği gibi inşallah bu yüzden Turbo devredışı kalmıştır.
  • Umarım hallolur sorunun
    İyi yolculuklar bu arada
  • eyvallah, teşekkür ederim... Yardımcı olan-olmaya çalışan herkese teşekkürler ve iyi geceler, sağolun.
  • Yabancı forumlardan araştırıyorum şuanda, bir kaçı yeni bir Ecu programlamasıyla sorunun giderildiğinden bahsetmiş (DPF için konuşuyorum) post tarihleri 2008.. Almanya ile bir görüşmek lazım belki vardır öyle birşey.

    Gözüme takılan bir diğer yazıda, Almanya'da Audi kullanan biri Rusya'da aynı motorların partikül filtresiz versiyonlarının da satıldığını ve acaba arabasındaki dpf'yi iptal ettirip ettiremeyeceğini sormuş, cevap olarak da sistemde mevcut ise sökülemiyor ama Ecu programlamasıyla devre dışı bırakılabildiğinden bahsedilmiş.
  • @Tubo
    Başka bulduğunuz bilgiler olursa paylaşırsanız sevinirim.
    İşimize yarıyabilir
  • Dünya üzerinde doğal olarak sadece Audi ve çevresinde yaşanmamış bu sorunlar, Ford'undan BMW'suna hemen hemen her dpf'li araçlarda mevcut.

    Hatta Amerika'da 6.8 litrelik, 7.3 litrelik Ford kamyonetlere binenler bile isyan etmiş duruma..

    @Şahbaba, sorunu yaşamadım onun için emin olamamakla birlikte sizinki direk kızdırma bujisi'nden kaynaklanıyor da olabilir yani muhtemel bir püskürtme sistemi arızası veya muhtemel bir maf sensörü arızası da olabilir.
  • evet olabilir...
  • Demek ki DPF'li araç almamak lazım,ya sistem sorunlu;ya da Türkiye'ye uygun değil.

    Bir tanıdığım da yolda kaldı,ayrıca forumda kullanıcı adını hatırlamadığım birisi de 4 kez yolda kaldıklarını yazmıştı.O kadar para ver,yolda kal.Olacak iş değil.
  • Arkadaşlar, az önce aracı servise bıraktım. Tahmin ettiğimiz gibi, DPF'den kaynaklanıyormuş. Sabah sabah servis şefi Avrupa Birliği Normlarından girdi, doğuşun bilgilendirme kitapçığına kadar anlattı. Neyse umarım hallolacak, akşama teslim edecekler...
  • Türkiye'ye ithal edilen bütün dizel araçlarda artık DPF kullanılmak zorunda imiş. İşte Servis şefi hanfendi, aracı sürekli ş.içi de kullanmak da bunu çok tetikliyor vs gibilerinden bazı şeyler söyledi, gerçi uykuluydum tam hatırlayamıyorum... Sanki 15 dakika S konumunda 60 km/h de kullanacak yer nereden bulacaksam? Adım başı ışık var heryerde...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.