Şimdi Ara

AUDI A6, ÖN KIZDIRMA SİSTEMİ ARIZASI... [YARDIM!!!] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
0
Favori
30.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Seyfülislam

    quote:

    Orjinalden alıntı: Tubo

    Peki motor 20-30 dakika kullanımda yeterli ısıya ulaşıyor mu? Hiç dikkatini çekti mi?


    şu sayfada

    10 dakika boyunca 40mph (85-90kmh falan olması lazım) ve üzeri hızlarda seyehat ettiğinizde tamamen rejenerasyonun gerçekleşeceği yazıyor.

    şöyle bişey de var mesela, kirlilik oranı %45'i geçtimi, ecu otomatik olarak enjeksiyon zamanlamalarında ufak değişiklikler yaparak eksoz sıcaklığını arttırıyormuş. tabi bu her araçta olmayabilir.

    quote:

    When the soot loading in the filter reaches a set limit (about 45%) the ECU can make small adjustments to the fuel injection timing to increase the exhaust temperature and initiate regeneration.


    Alıntıları Göster
    @joushkun

    Teşekkürler... Servise gideceğim... Şehir içi kullanımda senin de dediğin gibi sıkıntı çıkıyor... Bir de bu filtreyi fabrikanın önerdiği gibi şehir içinde temizlemenin imkanı da yok.. Çünkü o hızla o kadar süre sabit gidebileceğim yer yok.. :(

    @W140

    Bilgiler için teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Konuşulanları iyice okudum da;
    Direk partikül filtresinden de olmayabilir, Arıza veren parça Kızdırma Bujisi;

    Motorda fazla avans varsa veya enjektörler yakıt damlatıyorsa, kızdırma bujisi işlevini kaybeder yani; İçindeki spiral eriyebilir, kızdırma çubuğu yamulabilir kırılabilir.. Aslında bir sürü şey olabilir, Motorun ısınıp ısınmadığını bundan dolayı sordum, olası arıza püskürtme sisteminde de olabilir.

    Alıntıları Göster
    Euro 5 normuna uygun üretim yapacaklar ya; arabayı şehir içinde kullanamasan da olur...

    Araştırmak lazım belki yeni bir yazılım çıkarmışlardır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    @joushkun

    Teşekkürler... Servise gideceğim... Şehir içi kullanımda senin de dediğin gibi sıkıntı çıkıyor... Bir de bu filtreyi fabrikanın önerdiği gibi şehir içinde temizlemenin imkanı da yok.. Çünkü o hızla o kadar süre sabit gidebileceğim yer yok.. :(

    @W140

    Bilgiler için teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    @levent

    2 yıldır kullanıyorum, hiç önceden bu sorunla karşılaşmadım. Senin başlığını da kısa süre takip etmiştim. Sen nasıl çözdün bu sorunu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Euro 5 normuna uygun üretim yapacaklar ya; arabayı şehir içinde kullanamasan da olur...

    Araştırmak lazım belki yeni bir yazılım çıkarmışlardır?

    Alıntıları Göster
    Sağolsun Taner Bey bana çok yardımcı olmuştu o konuda ama maalesef bir sonuç alamadık..

    Sorun çözülmedi.. Aracı bu şekilde kullanmaya devam ediyoruz..

    Bazen bu sorun çok sık tekrarlanıyor bazen 2 ay gık demiyor....
    Sonra bir anda yolda kalıyoruz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levent-- -- 25 Nisan 2009; 0:51:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent--

    Sağolsun Taner Bey bana çok yardımcı olmuştu o konuda ama maalesef bir sonuç alamadık..

    Sorun çözülmedi.. Aracı bu şekilde kullanmaya devam ediyoruz..

    Bazen bu sorun çok sık tekrarlanıyor bazen 2 ay gık demiyor....
    Sonra bir anda yolda kalıyoruz..

    Alıntıları Göster
    Pazartesi uzunyola çıkacağım... Umarım servis Turbo'nun çalışmasının bir yolunu bulur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent--

    Sağolsun Taner Bey bana çok yardımcı olmuştu o konuda ama maalesef bir sonuç alamadık..

    Sorun çözülmedi.. Aracı bu şekilde kullanmaya devam ediyoruz..

    Bazen bu sorun çok sık tekrarlanıyor bazen 2 ay gık demiyor....
    Sonra bir anda yolda kalıyoruz..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Sağolsun Taner Bey bana çok yardımcı olmuştu o konuda ama maalesef bir sonuç alamadık..

    Sorun çözülmedi.. Aracı bu şekilde kullanmaya devam ediyoruz..

    Bazen bu sorun çok sık tekrarlanıyor bazen 2 ay gık demiyor....
    Sonra bir anda yolda kalıyoruz..


    O konuyu takip etmiştim. Yasal olarak haklısınız sanırım. Ama ülkemiz okadar adaletli bir ülke ki..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    Pazartesi uzunyola çıkacağım... Umarım servis Turbo'nun çalışmasının bir yolunu bulur...

    Alıntıları Göster
    Yola çıkıp gazı kökleyip temizlemeye çalışıyorlar, bazen bilgisayara vs. bağlayıp birşeyler yapıyorlar...
    Ama maalesef kalıcı bir çözüm değil..

    Araçtan diğer her anlamda çok memnunuz ama bu sorun soğuttu bizi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent--

    Yola çıkıp gazı kökleyip temizlemeye çalışıyorlar, bazen bilgisayara vs. bağlayıp birşeyler yapıyorlar...
    Ama maalesef kalıcı bir çözüm değil..

    Araçtan diğer her anlamda çok memnunuz ama bu sorun soğuttu bizi..

    Alıntıları Göster
    @levent

    Peki sizde de rezistans ışığı yanıp sönüyır muydu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent--

    Sağolsun Taner Bey bana çok yardımcı olmuştu o konuda ama maalesef bir sonuç alamadık..

    Sorun çözülmedi.. Aracı bu şekilde kullanmaya devam ediyoruz..

    Bazen bu sorun çok sık tekrarlanıyor bazen 2 ay gık demiyor....
    Sonra bir anda yolda kalıyoruz..

    Alıntıları Göster
    Her ikinize de geçmiş olsun.

    Zamanında Audi'den bende çok çekmiştim, özellikle de insanlara; 'Parayı verdin nasıl olsa sen artık bizim için bir enayisin, ne desek he diyeceksin' yaklaşımları ve servislerindeki bilgisiz, küstah, yalancı topluluk insanı çileden çıkartıyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    @levent

    Peki sizde de rezistans ışığı yanıp sönüyır muydu?

    Alıntıları Göster
    Ya açıkçası ben yanıp sönmeyi pek hatırlamıyorum.
    Bizde önce bir kaç gün DPF ışığı uyarı verdi ve geçmedi.
    Daha sonra bir anda hem aracın bilgi ekranında hemde multimedia ekranında rezistans ışığı sanırsam göründü ve turbo devredışı kaldı.
    Ben ilk devre dışı kaldığında araçta yoktum. Daha sonra bir kez daha tekrarladı onda vardım..
    Zaten sonra sık sık bu işle uğraştık.
    Artık evde konuşulmuyor bile aracın bu uyarısı veya turboyu devreden çıkarması.
    Alıştık diyebilirim

    @W140
    Maalesef ülkemizde yasal olarak hak tüketici konularında normalden 100 kat daha zor iddaa ediliyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent--

    Ya açıkçası ben yanıp sönmeyi pek hatırlamıyorum.
    Bizde önce bir kaç gün DPF ışığı uyarı verdi ve geçmedi.
    Daha sonra bir anda hem aracın bilgi ekranında hemde multimedia ekranında rezistans ışığı sanırsam göründü ve turbo devredışı kaldı.
    Ben ilk devre dışı kaldığında araçta yoktum. Daha sonra bir kez daha tekrarladı onda vardım..
    Zaten sonra sık sık bu işle uğraştık.
    Artık evde konuşulmuyor bile aracın bu uyarısı veya turboyu devreden çıkarması.
    Alıştık diyebilirim

    @W140
    Maalesef ülkemizde yasal olarak hak tüketici konularında normalden 100 kat daha zor iddaa ediliyor..

    Alıntıları Göster
    Turbo'nun çalışmaması berbat oluyor, sanki duruyormuşum gibime geliyor... Ben de ısıtma sorunu da var sanırım ve Taner Abi'nin de dediği gibi inşallah bu yüzden Turbo devredışı kalmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    Turbo'nun çalışmaması berbat oluyor, sanki duruyormuşum gibime geliyor... Ben de ısıtma sorunu da var sanırım ve Taner Abi'nin de dediği gibi inşallah bu yüzden Turbo devredışı kalmıştır.

    Alıntıları Göster
    Umarım hallolur sorunun
    İyi yolculuklar bu arada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent--

    Umarım hallolur sorunun
    İyi yolculuklar bu arada

    Alıntıları Göster
    eyvallah, teşekkür ederim... Yardımcı olan-olmaya çalışan herkese teşekkürler ve iyi geceler, sağolun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    Turbo'nun çalışmaması berbat oluyor, sanki duruyormuşum gibime geliyor... Ben de ısıtma sorunu da var sanırım ve Taner Abi'nin de dediği gibi inşallah bu yüzden Turbo devredışı kalmıştır.

    Alıntıları Göster
    Yabancı forumlardan araştırıyorum şuanda, bir kaçı yeni bir Ecu programlamasıyla sorunun giderildiğinden bahsetmiş (DPF için konuşuyorum) post tarihleri 2008.. Almanya ile bir görüşmek lazım belki vardır öyle birşey.

    Gözüme takılan bir diğer yazıda, Almanya'da Audi kullanan biri Rusya'da aynı motorların partikül filtresiz versiyonlarının da satıldığını ve acaba arabasındaki dpf'yi iptal ettirip ettiremeyeceğini sormuş, cevap olarak da sistemde mevcut ise sökülemiyor ama Ecu programlamasıyla devre dışı bırakılabildiğinden bahsedilmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Yabancı forumlardan araştırıyorum şuanda, bir kaçı yeni bir Ecu programlamasıyla sorunun giderildiğinden bahsetmiş (DPF için konuşuyorum) post tarihleri 2008.. Almanya ile bir görüşmek lazım belki vardır öyle birşey.

    Gözüme takılan bir diğer yazıda, Almanya'da Audi kullanan biri Rusya'da aynı motorların partikül filtresiz versiyonlarının da satıldığını ve acaba arabasındaki dpf'yi iptal ettirip ettiremeyeceğini sormuş, cevap olarak da sistemde mevcut ise sökülemiyor ama Ecu programlamasıyla devre dışı bırakılabildiğinden bahsedilmiş.

    Alıntıları Göster
    @Tubo
    Başka bulduğunuz bilgiler olursa paylaşırsanız sevinirim.
    İşimize yarıyabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent--

    @Tubo
    Başka bulduğunuz bilgiler olursa paylaşırsanız sevinirim.
    İşimize yarıyabilir

    Alıntıları Göster
    Dünya üzerinde doğal olarak sadece Audi ve çevresinde yaşanmamış bu sorunlar, Ford'undan BMW'suna hemen hemen her dpf'li araçlarda mevcut.

    Hatta Amerika'da 6.8 litrelik, 7.3 litrelik Ford kamyonetlere binenler bile isyan etmiş duruma..

    @Şahbaba, sorunu yaşamadım onun için emin olamamakla birlikte sizinki direk kızdırma bujisi'nden kaynaklanıyor da olabilir yani muhtemel bir püskürtme sistemi arızası veya muhtemel bir maf sensörü arızası da olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quadrifoglio

    Dünya üzerinde doğal olarak sadece Audi ve çevresinde yaşanmamış bu sorunlar, Ford'undan BMW'suna hemen hemen her dpf'li araçlarda mevcut.

    Hatta Amerika'da 6.8 litrelik, 7.3 litrelik Ford kamyonetlere binenler bile isyan etmiş duruma..

    @Şahbaba, sorunu yaşamadım onun için emin olamamakla birlikte sizinki direk kızdırma bujisi'nden kaynaklanıyor da olabilir yani muhtemel bir püskürtme sistemi arızası veya muhtemel bir maf sensörü arızası da olabilir.

    Alıntıları Göster
    evet olabilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    evet olabilir...

    Alıntıları Göster
    Demek ki DPF'li araç almamak lazım,ya sistem sorunlu;ya da Türkiye'ye uygun değil.

    Bir tanıdığım da yolda kaldı,ayrıca forumda kullanıcı adını hatırlamadığım birisi de 4 kez yolda kaldıklarını yazmıştı.O kadar para ver,yolda kal.Olacak iş değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Demek ki DPF'li araç almamak lazım,ya sistem sorunlu;ya da Türkiye'ye uygun değil.

    Bir tanıdığım da yolda kaldı,ayrıca forumda kullanıcı adını hatırlamadığım birisi de 4 kez yolda kaldıklarını yazmıştı.O kadar para ver,yolda kal.Olacak iş değil.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, az önce aracı servise bıraktım. Tahmin ettiğimiz gibi, DPF'den kaynaklanıyormuş. Sabah sabah servis şefi Avrupa Birliği Normlarından girdi, doğuşun bilgilendirme kitapçığına kadar anlattı. Neyse umarım hallolacak, akşama teslim edecekler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    Arkadaşlar, az önce aracı servise bıraktım. Tahmin ettiğimiz gibi, DPF'den kaynaklanıyormuş. Sabah sabah servis şefi Avrupa Birliği Normlarından girdi, doğuşun bilgilendirme kitapçığına kadar anlattı. Neyse umarım hallolacak, akşama teslim edecekler...

    Alıntıları Göster
    Türkiye'ye ithal edilen bütün dizel araçlarda artık DPF kullanılmak zorunda imiş. İşte Servis şefi hanfendi, aracı sürekli ş.içi de kullanmak da bunu çok tetikliyor vs gibilerinden bazı şeyler söyledi, gerçi uykuluydum tam hatırlayamıyorum... Sanki 15 dakika S konumunda 60 km/h de kullanacak yer nereden bulacaksam? Adım başı ışık var heryerde...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.