Şimdi Ara

Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere



    Otomotivin geleceği "elektrikli ve otonom araçlar" üzerine şekillenirken, üreticiler de geleceğini bu iki temel üzerine inşa ediyor. Bu kapsamda karşımıza çıkan ilgi çekici konsept çalışmalarına Audi Skysphere de katıldı.



    Audi Skysphere tasarımı ve özellikleri



    Fütüristik tasarımıyla dikkat çeken Audi Skysphere konsepti, iki kişilik oturma kapasitesine sahip üstü açılabilir bir elektrikli otomobil olarak karşımıza çıkıyor. Otomobilin daha da dikkat çekici olan yanı ise uzayabilen aks mesafesi. Tek bir tuşla aks mesafesi otomatik olarak uzayan Skysphere konsepti bu kapsamda otonom sürüş moduna geçiyor ve daha geniş bir yaşam alanı sunan konforlu bir uzun yol otomobiline dönüşüyor.



    Audi'nin Malibu'daki tasarım stüdyosunda ortaya çıkan Skysphere konsepti; ölçüleri, karakteri ve geriye doğru açılan kapılarıyla 30'ların Horch 853 isimli roadster modelinden esintiler taşıyor. Oldukça uzun bir ön kaputa sahip olan aracın aydınlatmaları ince olsa da, gerek aydınlatılmış logo gerekse boydan boya uzanan ön paneldeki LED'ler bu konudaki boşluğu fazlasıyla doldurmuş gibi görünüyor.



    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere



    Yine geçmişten esintiler taşıyan 23 inçlik jantlara sahip Audi Skysphere konseptindeki modüler sistem aks mesafesini 250 mm'ye kadar uzatabiliyor. Böylelikle Sport modundayken 4.94 metre olan toplam uzunluk GT modundayken 5.19 metreye kadar çıkıyor. Bunun yanı sıra genişliği 2 metre olan elektrikli otomobilin yüksekliği ise 1.23 metre olarak açıklandı.



    Ayrıca Bkz.Elektrikli BMW iX3 makyajlandı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Yapılan açıklamaya göre Audi Skysphere konsepti arka aksa entegre edilmiş tek bir elektrik motorundan güç alıyor. 632 beygir güç ve 750 Nm tork üreten motor, otomobilin 0-100 km/s hızlanmasını 4 saniyede tamamlamasını sağlıyor. Otomobildeki batarya kapasitesi 80 kWsa fakat fazladan modül eklenebiliyor. Bu da WLTP'ye göre 500 km'ye kadar menzil sağlıyor.



    Skysphere'ın ağırlığı 1800 kilogram ve bu ağırlığın yüzde 60'ını arka aks taşıyor. Adaptif süspansiyon ve arka akstan yönlendirme sistemi de otomobilin sürüş deneyimini etkileyen özellikler arasında.



    Audi Skysphere şimdilik sadece bir konsept çalışmasından ibaret. Üretim şu an için öz konusu değil fakat yetkililer bu konuda 'asla' demiyor. Skysphere'ın ardından Audi iki konsept daha karşımıza çıkaracak. 2021'in sonunda tanıtılacak olan konsept Grandsphere isimli bir sedan, 2022'de tanıtılacak olan ise Urbansphere isimli bir hatchback olacak.







    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere
    Audi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere








  • Renoda böyle uzayabilen bi araç yapmıştı,iç tasarımıda baya iyi

    https://www.youtube.com/watch?v=3YTo6Oa1XcY&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzayıp kısalabilmesinin güvenlik ve maliyet tarafında etkileri yok mu, bunların göze alınması sonrasında hala kullanıcı deneyimine gözle görülür bir avantajı oluyor mu? Ayrıca Renault'nun konsepti uzayıp kısalmanın avantajını gayet güzel kullanabiliyorken iki kapılı bir cabrioya ne katacak ki? Bu modülerliğin sadece üretim tarafında, aynı platformda olup ön bölümde daha fazla alana ihtiyaç duyan modeller ve konfigürasyonlar için bir artısı olabilir diye düşünüyorum. Bu bir konsept çalışma tabii ki ama benim kafamda bu sorular oluştu.

  • Ic mekanda uzuyorsa iyi. Manitayi atinca genis mekan lazim malum 😁

  • Otomobilin nasıl uzayıp kısaldığını video da göremedim, bende mi bir sorun var, yoksa haberi hazırlayanda mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 12 Ağustos 2021; 10:03:26 >
  • Aracın uzamış hali yok. Çöp konu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim ülkeye gelse cm uzamasından vergi alırlar birde kısa iken tamam uzunken src isterler :)))))))

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • inik hali mi bu şimdi

  • Detaylı bakış atmak isteyenler inceleyebilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem552 -- 12 Ağustos 2021; 07:47:22 >
  • 25cm degilde 250 mm neden yazılıyor 25 metre gibimi hissettirilmeye çalışılıyor.frdhbr özel degil çok kişi bu yazım hatasına düşüyor daha ufak brim olsa 2500... uzuyor yazacaklar qwe :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • VAG grubu apaçi modifiye itemlerinden ne bulursa ekliyor.

  • kayamtky K kullanıcısına yanıt
    Bu videoda degil de ilk gosterim yaptiklari videoda vardi, haber detayi dogru ama konulan videoda kisalip spor ve direksiyonlu moda gectigini gostermemisler

    Suradan daha anlasilir sekilde bakilabilir:https://www.youtube.com/watch?v=P76AnxJukoc&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eapantherea -- 12 Ağustos 2021; 15:56:17 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • SuperVisör kullanıcısına yanıt

    birincisi milimetrelik olçüler daha hassas ve ucu ucuna verilen değerleri sağlar. 47.4 cm veya 47 cm 4mm yazmak yerine direkt olarak 474 mm olarak yazılır.


    ikincisi "qwe" yazan adamı ciddiye almam.

  • Maybach Vision 6 kopyası

  • Renault yıllar önce yapmış bunu, kimin umrunda? Yeter ki vag yapsın, işte o zaman devrim olur ?????>?

  • Avrupa bizi kıskanıyor ??

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Colouse

    Uzayıp kısalabilmesinin güvenlik ve maliyet tarafında etkileri yok mu, bunların göze alınması sonrasında hala kullanıcı deneyimine gözle görülür bir avantajı oluyor mu? Ayrıca Renault'nun konsepti uzayıp kısalmanın avantajını gayet güzel kullanabiliyorken iki kapılı bir cabrioya ne katacak ki? Bu modülerliğin sadece üretim tarafında, aynı platformda olup ön bölümde daha fazla alana ihtiyaç duyan modeller ve konfigürasyonlar için bir artısı olabilir diye düşünüyorum. Bu bir konsept çalışma tabii ki ama benim kafamda bu sorular oluştu.

    Renodaki olay sehiricinde az yer kaplamak, uzun yolda bagaj hacmi yada diz mesafesi kazanmak.Guvenlik konusunda hicbir sikinti olmaz.

    Audiyi bende pek anlamadim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klise Adam -- 19 Ağustos 2021; 19:23:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzayıp kısaldığını bilemem ama aracın tasarımı güzel olmuş. Bir tık fazla fütüristik diyeceğim ama zaten konsept tasarım o yüzden normal. Yine de güzelAudi'den uzayıp kısalabilen gövdeye sahip otomobil konsepti: Skysphere 

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.