Şimdi Ara

AUDİ DOĞUŞ VE BATI OTOMOTİV’İN TAKDİR BELGESİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
1
Favori
1.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 22/11/2010 tarihinde DENİZLİ BATI OTOMOTİVden şirketimiz adına iki adet AUDİ Q5 marka araç satın aldık. Satın alırken şoför koltuğuna oturmadık. Deneme sürüşü talep etmedik. Neden ? Çünkü AUDİ markası dünyada kendini kanıtlamış bir marka olduğundan buna hiç gerek duymadık. Bu araçları uzun süre kullanacağımızı düşünerek her iki aracada iki yıl EK GARANTİ yaptırdık. Aracımızın bir tanesi iç bölümden bariz şekilde sürücüyü rahatsız edici derecede ses gelmeye başladı. Akabinde ön tekerlek bilyası ve şanzıman arıza yaptı. Bu arızalar giderilirken devamında tavan sunroof dan su akıtmaya başladı. Bu aracı defalarca servis (DENİZLİ BATI OTOMOTİV)’e götürmemize rağmen BATI OTOMOTİV bu arızayı gideremedi. Mahkeme sürecini başlatmadan önce hemde kendi aracımızı başka müşterilere deneme sürüşü olarak kullandırdık. Bu araçlara referans olmamıza rağmen ‘ İstediğini yap, Başının çaresine bak’ dediler. Bizde Denizli mahkemelerine başvurduk. Bu araç AYIPLI MAL olarak TESCİL edildi. Bu meyanda DOĞUŞ OTOMOTİV’i bilgilendirdik. Ama ne ithalatçı firma nede satıcı Bayii satmış olduğu aracı tamir edemediği gibi arkasında da durmadılar. Mahkeme 4 yıl sonra bedelinin ödenmesine karar verdi. Biz 4 yılda 70.000 Euro luk araçla ne kadar mağdur olduk ve psikolojimiz bozuldu, hasta olduk.
    Mahkemenin bedelinin geri ödenmesi kararına da itiraz ettiler. Araç bedelini icra yoluyla geri almaya çalışacağız. 53 yaşından sonra paramızla tedavi olmamız gerekirken inanın paramızla hasta olduk.

    BATI OTOMOTİV’İN MARİFETLERİNDEN BAZILARI

    1. Araç akıyor diye defalarca servis’egötürüyoruz ; iş emri açılmıyor.
    2. Bakım ve Tamirat onarım süresinde muadili araç tahsis ediliyor. Yine iş emri açılmıyor.
    3. Aracın sunroof unu arıza raporu çıkarıp DOĞUŞ OTO.ya bildirmeden söküp tamiratı yapamıyor. Onay almadan onarım yapmaya çalışıyor.
    4. Aracı defalarca servise götürmemize rağmen sunroof tan akan su engellenemiyor.
    5. Aracın sunroof mekanizmasını değiştiriyor, mekanizmaların biri diğerine benzemiyor. Birde bize bu araç tavan sunroof akıyor şikayeti ile gelmedi diye iftira atıyor. Gelmediyse niye ve neden mekanizmaları değiştiriyorsunuz.
    6. Sunroof tamir edelim derken güneşliği kırıyorlar, müşürünü bozuyorlar ve müşterinin haberi olmadan garanti kapsamında değiştiriyorlar.
    7. Güneşlik kırılması müşteri hatası olur garantiden nasıl değiştirilir ? Aracın tavanı sökerken kırdılar.
    8. 2012 yılında aracın aküsü zayıf diye rapor verdiler. Bu aracın orijinal aküsü hala çalışıyor.
    9. Araç arızalı diye 45 gün teslim almadık, Araç sağlam gelin teslim alın diye noter den ihtarname çektiler, aracı teslim alıp mahkemenin tayin ettiği bilir kişi araca bidonla su döküyor araç yine akıyor. Aracın AYIPLI ÜRÜN olduğu raporunu veriyor.
    10. Bu aracın yıllık bakım zamanı geliyor araç mahkemelik diye yıllık bakım yapılmıyor. Garantisi olmasına rağmen aracımızı başka ilde başka yetkili servise bakım yaptırıyoruz.
    11. İki yıllık ek garanti sigortası yapıyorlar, bu sigorta garantiyi kapsamıyor diyorlar. Türkiye’de hangi sigorta iki yıllık sigorta yapıyor bu garanti sigortası değilde o zaman bu yaptıkları sigorta neyin sigortası olabilir ?
    12. Türkiye’de bu araçların perakende satış fiyat listesi Euro olarak veriliyor, Satış faturası TL bazında gerçekleşiyor.
    13. Mahkeme kararları ve AYIPLI MAL RAPOR’u isteyenlere fax çekilir, mail atılır.
    14. Sizlerin anlayacağı ne DOĞUŞ OTOMOTİV’den ne de BATI OTOMOTİV’den bu araç hakkında çözüm üretecek muhatap yetkili kişiye ulaşamadık. Bu şekilde bu araç bize Hayati Tehlike arz ediyor.
    15. Bizler küçük bir işletme yöneticisi olarak felsefemiz ve hedefimiz müşteri memnuniyeti ve kaliteli ürünler sunmaktır. En son noktada biz tüketicilerin gönülleri rahat, firmalara güven duymalarıdır. Müşteri velinimettir. Ve haklıdır.
    16. Bu araç dediğimiz oyuncak değil, Dünya markası AUDİ Q5 modeli. Bu aracı bana hediye etmediler, mirastan da almadım. Bu aracı alın terimle eşimle çocuklarımla çalışarak aldım. Araç bedeli Firmamızın sermayesinin % 25 ine Tekabül ediyor. Ne satabiliyoruz, ne de faydalanabiliyoruz. 200.000 TL. lik aracın bu kadar marifetli olduğunu inanın satarken bize söylemediler. Biz de sormadığımız için suçlu biz olduk. Bu TAKDİR BELGESİ’ni bizlerin hakk ettiğini düşünemiyorum. 0 (Sıfır) km. Araç binme şerefine nail olamadık.


    Tüm Saygı Değer Vatandaş kardeşlerim bizi dinledikleri ve paylaştıkları için haklarını helal etsinler, Saygılar sunuyorum.



    Araçları Satın Alan
    Şirket Yöneticisi
    Metin ER
    İrtibat Tel: 0-533-496 58 88
    e-mail: karanfilbaharat@hotmail.com
    e-mail: mtner.63@hotmail.com







  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtner63


    22/11/2010 tarihinde DENİZLİ BATI OTOMOTİVden şirketimiz adına iki adet AUDİ Q5 marka araç satın aldık. Satın alırken şoför koltuğuna oturmadık. Deneme sürüşü talep etmedik. Neden ? Çünkü AUDİ markası dünyada kendini kanıtlamış bir marka olduğundan buna hiç gerek duymadık. Bu araçları uzun süre kullanacağımızı düşünerek her iki aracada iki yıl EK GARANTİ yaptırdık. Aracımızın bir tanesi iç bölümden bariz şekilde sürücüyü rahatsız edici derecede ses gelmeye başladı. Akabinde ön tekerlek bilyası ve şanzıman arıza yaptı. Bu arızalar giderilirken devamında tavan sunroof dan su akıtmaya başladı. Bu aracı defalarca servis (DENİZLİ BATI OTOMOTİV)’e götürmemize rağmen BATI OTOMOTİV bu arızayı gideremedi. Mahkeme sürecini başlatmadan önce hemde kendi aracımızı başka müşterilere deneme sürüşü olarak kullandırdık. Bu araçlara referans olmamıza rağmen ‘ İstediğini yap, Başının çaresine bak’ dediler. Bizde Denizli mahkemelerine başvurduk. Bu araç AYIPLI MAL olarak TESCİL edildi. Bu meyanda DOĞUŞ OTOMOTİV’i bilgilendirdik. Ama ne ithalatçı firma nede satıcı Bayii satmış olduğu aracı tamir edemediği gibi arkasında da durmadılar. Mahkeme 4 yıl sonra bedelinin ödenmesine karar verdi. Biz 4 yılda 70.000 Euro luk araçla ne kadar mağdur olduk ve psikolojimiz bozuldu, hasta olduk.
    Mahkemenin bedelinin geri ödenmesi kararına da itiraz ettiler. Araç bedelini icra yoluyla geri almaya çalışacağız. 53 yaşından sonra paramızla tedavi olmamız gerekirken inanın paramızla hasta olduk.

    BATI OTOMOTİV’İN MARİFETLERİNDEN BAZILARI

    1. Araç akıyor diye defalarca servis’egötürüyoruz ; iş emri açılmıyor.
    2. Bakım ve Tamirat onarım süresinde muadili araç tahsis ediliyor. Yine iş emri açılmıyor.
    3. Aracın sunroof unu arıza raporu çıkarıp DOĞUŞ OTO.ya bildirmeden söküp tamiratı yapamıyor. Onay almadan onarım yapmaya çalışıyor.
    4. Aracı defalarca servise götürmemize rağmen sunroof tan akan su engellenemiyor.
    5. Aracın sunroof mekanizmasını değiştiriyor, mekanizmaların biri diğerine benzemiyor. Birde bize bu araç tavan sunroof akıyor şikayeti ile gelmedi diye iftira atıyor. Gelmediyse niye ve neden mekanizmaları değiştiriyorsunuz.
    6. Sunroof tamir edelim derken güneşliği kırıyorlar, müşürünü bozuyorlar ve müşterinin haberi olmadan garanti kapsamında değiştiriyorlar.
    7. Güneşlik kırılması müşteri hatası olur garantiden nasıl değiştirilir ? Aracın tavanı sökerken kırdılar.
    8. 2012 yılında aracın aküsü zayıf diye rapor verdiler. Bu aracın orijinal aküsü hala çalışıyor.
    9. Araç arızalı diye 45 gün teslim almadık, Araç sağlam gelin teslim alın diye noter den ihtarname çektiler, aracı teslim alıp mahkemenin tayin ettiği bilir kişi araca bidonla su döküyor araç yine akıyor. Aracın AYIPLI ÜRÜN olduğu raporunu veriyor.
    10. Bu aracın yıllık bakım zamanı geliyor araç mahkemelik diye yıllık bakım yapılmıyor. Garantisi olmasına rağmen aracımızı başka ilde başka yetkili servise bakım yaptırıyoruz.
    11. İki yıllık ek garanti sigortası yapıyorlar, bu sigorta garantiyi kapsamıyor diyorlar. Türkiye’de hangi sigorta iki yıllık sigorta yapıyor bu garanti sigortası değilde o zaman bu yaptıkları sigorta neyin sigortası olabilir ?
    12. Türkiye’de bu araçların perakende satış fiyat listesi Euro olarak veriliyor, Satış faturası TL bazında gerçekleşiyor.
    13. Mahkeme kararları ve AYIPLI MAL RAPOR’u isteyenlere fax çekilir, mail atılır.
    14. Sizlerin anlayacağı ne DOĞUŞ OTOMOTİV’den ne de BATI OTOMOTİV’den bu araç hakkında çözüm üretecek muhatap yetkili kişiye ulaşamadık. Bu şekilde bu araç bize Hayati Tehlike arz ediyor.
    15. Bizler küçük bir işletme yöneticisi olarak felsefemiz ve hedefimiz müşteri memnuniyeti ve kaliteli ürünler sunmaktır. En son noktada biz tüketicilerin gönülleri rahat, firmalara güven duymalarıdır. Müşteri velinimettir. Ve haklıdır.
    16. Bu araç dediğimiz oyuncak değil, Dünya markası AUDİ Q5 modeli. Bu aracı bana hediye etmediler, mirastan da almadım. Bu aracı alın terimle eşimle çocuklarımla çalışarak aldım. Araç bedeli Firmamızın sermayesinin % 25 ine Tekabül ediyor. Ne satabiliyoruz, ne de faydalanabiliyoruz. 200.000 TL. lik aracın bu kadar marifetli olduğunu inanın satarken bize söylemediler. Biz de sormadığımız için suçlu biz olduk. Bu TAKDİR BELGESİ’ni bizlerin hakk ettiğini düşünemiyorum. 0 (Sıfır) km. Araç binme şerefine nail olamadık.


    Tüm Saygı Değer Vatandaş kardeşlerim bizi dinledikleri ve paylaştıkları için haklarını helal etsinler, Saygılar sunuyorum.



    Araçları Satın Alan
    Şirket Yöneticisi
    Metin ER
    İrtibat Tel: 0-533-496 58 88
    e-mail: karanfilbaharat@hotmail.com
    e-mail: mtner.63@hotmail.com


    Geçmiş olsun işin ilginç tarafı kimse görüp cevap yazmamış.




  • mtner63 M kullanıcısına yanıt
    Gecmis olsun durumdan bizi haberdar ederseniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Denizliliyim ama hayatta Denizli'den sıfır araba almam. Hepsi dünyayı biz yarattık modundalar. Şu yaşatılanlar sağlam adamı hasta eder çok geçmiş olsun inşallah hakkınız olanı sağlığınızı kaybetmeden alırsınız.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.