Şimdi Ara

!! VW TSI, Fiat T-Jet ve Otomobil Dünyasının Geleceği.... !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.860
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Düşüncelerinizi merak ediyorum TSI rakip bir T-Jet var piyasada ama zamanla çoğalacak bu rakipler, ileride neler olur otomobil piyasasında? Birde insanımız ortalama en az 120 hp ile seyahat edecek sizce bu bir tehlike oluşturur mu ? Bu teknolojiler petrolle çalışacak motorların son nesli olabilirmi ?
    Görüşlerinizi bekliyorum teşekkürler.



  • Peugeot 1.6 THP ? BMW ile ortak geliştirmişlerdi sanırım..

    Renault 1.4 130hp Tce

    Ford'un da gelecek diye biliyorum downsized motorları..

    Mercedes 156hp var..


    Edit: Bu downsizing akımından sonra elektrik motorları iyice devreye girecek gibi geliyor ve tamamen uzun vadede bir değişimin içerisinde yer alacağız..

    120hp'lik araçları kullanma konusunda; Bilinçsiz bir sürücü 50hp araba ile de yeteri kadar tehlike oluşturabilir diye düşünüyorum. Araçların da performansları yükseldikçe aynı oranda sürüş dinamikleri de gelişiyor.


    edit2:

    @kkvan

    Türkiye otomobil pazarı olarak kendi yerini daha ilerilere götürebilirse bizler de gelişen teknolojilerden daha kısa sürede faydalanmaya başlayacağız..

    Gelen Megane motorları ortada..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quadrifoglio -- 17 Haziran 2009; 15:08:37 >
  • Piayasada en çok T-Jet ve TSI var.

    Pug 308 de THP var ama çok kısıtlı.

    Nike'ın bahsettiği ise bir modelin tüm serisinde artık bu motorların kullanılmaya başlaması.

    Bravolarda atmosferik motor yok sayılır. Benzinlilerin %95 i T-Jet.

    Golf ve Jettalar da artık öyle .

    İleride atmosferik motorlar A-B-C-D sınıflarında kalmaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Piayasada en çok T-Jet ve TSI var.

    Pug 308 de THP var ama çok kısıtlı.

    Nike'ın bahsettiği ise bir modelin tüm serisinde artık bu motorların kullanılmaya başlaması.

    Bravolarda atmosferik motor yok sayılır. Benzinlilerin %95 i T-Jet.

    Golf ve Jettalar da artık öyle .

    İleride atmosferik motorlar A-B-C-D sınıflarında kalmaz.




    ileride atmosferik motor tarih olur diye düşünüyorum dediğiniz gibi tsi tjet yakında tce hepsi piyasada söz sahibi ve bunu devam ettireceklerdir
  • bir tehlike olmaz doğru orantılı olarak güvenlik önlemleride gelişecek, dikkat edin artık çoğu kazalar, ya dalgınlık yada alkolden oluyo, çünkü esp,abs vs.vs sistemler izin vermiyor zamanla bunlarda gelişecek
  • valla golf ve jettalarin % kacinda tsi var merak ediyorum,

    onlarin efsanesi 1.6 102 bg; lpg ile mukemmel uyumlu motor
  • toyota da bu sistemde bir motor geliştirmiş reklamda gördüm opelden de kimse bahsetmemiş
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emtue

    valla golf ve jettalarin % kacinda tsi var merak ediyorum,

    onlarin efsanesi 1.6 102 bg; lpg ile mukemmel uyumlu motor

    fazladan 10.000TL parası olan TSI alır, biz gibi parası yetmeyenler de MPI alır... Komik bir şey göremiyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sline

    toyota da bu sistemde bir motor geliştirmiş reklamda gördüm opelden de kimse bahsetmemiş


    toyotanınki valve matic atmosferik motoru var 1.6 132 ps

    opelin ise c sınıfında gtc 1.6 t turbo motoru yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Piayasada en çok T-Jet ve TSI var.

    Pug 308 de THP var ama çok kısıtlı.

    Nike'ın bahsettiği ise bir modelin tüm serisinde artık bu motorların kullanılmaya başlaması.

    Bravolarda atmosferik motor yok sayılır. Benzinlilerin %95 i T-Jet.

    Golf ve Jettalar da artık öyle .

    İleride atmosferik motorlar A-B-C-D sınıflarında kalmaz.






    @Warrior Saka

    yukaridaki arkadasa bir soru sordum kendimce kinayeli bir soruydu ve guldum buna sert tepki gostermeniz biraz abarti olmus.

    Golf ve Jettalar da tsi motorla geliyor fakat bir ust sinif parasina yakin geliyor bunu siz de belirtmissiniz. benim de anlatmaya calistigim satilan jettalar golfler tsi degil, mpi. yani ne zaman ki tsi motorlar standart gelir, arkadasin dedigi cikar.

    gerci dogus boyle bir sey yapar mi, ruyamda gorsem inanmam.

    umarim anlatabilmisimdir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emtue


    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Piayasada en çok T-Jet ve TSI var.

    Pug 308 de THP var ama çok kısıtlı.

    Nike'ın bahsettiği ise bir modelin tüm serisinde artık bu motorların kullanılmaya başlaması.

    Bravolarda atmosferik motor yok sayılır. Benzinlilerin %95 i T-Jet.

    Golf ve Jettalar da artık öyle .

    İleride atmosferik motorlar A-B-C-D sınıflarında kalmaz.






    @Warrior Saka

    yukaridaki arkadasa bir soru sordum kendimce kinayeli bir soruydu ve guldum buna sert tepki gostermeniz biraz abarti olmus.

    Golf ve Jettalar da tsi motorla geliyor fakat bir ust sinif parasina yakin geliyor bunu siz de belirtmissiniz. benim de anlatmaya calistigim satilan jettalar golfler tsi degil, mpi. yani ne zaman ki tsi motorlar standart gelir, arkadasin dedigi cikar.

    gerci dogus boyle bir sey yapar mi, ruyamda gorsem inanmam.

    umarim anlatabilmisimdir.


    DH Adminlerinin Dikkanite başlığında dün sabaha kadar konuşuldu bazılarını tavırları yüzünden bütün konu siliniyor isyan ediyor orda.

    Sen alaycı bir şekilde yazıyorsun sonra ben kendimce güldüm diyorsun




  • abi her vw'golf ve jetta adının geçtiği topik potansiyel tartışma konusu
  • VW ne yapmış böyle ya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ibhaavci


    DH Adminlerinin Dikkanite başlığında dün sabaha kadar konuşuldu bazılarını tavırları yüzünden bütün konu siliniyor isyan ediyor orda.

    Sen alaycı bir şekilde yazıyorsun sonra ben kendimce güldüm diyorsun



    haklisiniz bu foruma siyaset konusmaya, ulkenin gelecegini tartismaya giriyoruz.

    bu yuzden arabalar hakkinda konusmak yasak, arabalari elestirmek yasak. biri mercedes r serisi icin berbat bu ne maymun gibi diyince o elestiri oluyor, ben vw icin fiyatlari yuksek en basit motorla geliyor diyince basligi sildirecek alayci tavir oluyor.

    cok haklisiniz, bu tutumla devam edelim.
  • Benim en çok merak ettıgım nokta, atmosferiğin kralı HONDA bu dunya değişimi karsısında nasıl bır tavır ve stratejı sergıleyecek....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emtue

    valla golf ve jettalarin % kacinda tsi var merak ediyorum,

    onlarin efsanesi 1.6 102 bg; lpg ile mukemmel uyumlu motor


    sen bu konuşmaya "lpg ile mukemmel uyumlu motor" diyerek sırıtmaya, eleştirmek ve tartışmak diyorsan sana iyi forumlar takıl
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emtue




    @Warrior Saka

    yukaridaki arkadasa bir soru sordum kendimce kinayeli bir soruydu ve guldum buna sert tepki gostermeniz biraz abarti olmus.

    Golf ve Jettalar da tsi motorla geliyor fakat bir ust sinif parasina yakin geliyor bunu siz de belirtmissiniz. benim de anlatmaya calistigim satilan jettalar golfler tsi degil, mpi. yani ne zaman ki tsi motorlar standart gelir, arkadasin dedigi cikar.

    gerci dogus boyle bir sey yapar mi, ruyamda gorsem inanmam.

    umarim anlatabilmisimdir.



    sert tepki gösterdiğim yorumum hangisi

    sadece ilerki zamanlarda atmosferik motor tarih olur dedim diğer yorumumdada toyotanın atmosferik motoru 132 ps ve gtc harici turbo yok dedim

    bunların neresinde sert tepki var şimdi anlayamıyorum




  • geleceği güzel motorlar
    düşük emisyon
    düşük hacim
    düşük tüketim
    yüksek performans
  • o zaman şimdiden bi atmosferik araç ayıralım kenara yoksa çok kıymete biner maddi gücümüz yetmez almaya...

    turbo iyi bişi aslında olması da gerekiyor kesinlikle ancak eğer otomobili araç degilde amaç, yani zevk için alacaksa bi insan misal ben, atmosferik olmasını tercih ederim çünkü verdigi haz daha yüksektir benim için..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ofs911

    o zaman şimdiden bi atmosferik araç ayıralım kenara yoksa çok kıymete biner maddi gücümüz yetmez almaya...

    turbo iyi bişi aslında olması da gerekiyor kesinlikle ancak eğer otomobili araç degilde amaç, yani zevk için alacaksa bi insan misal ben, atmosferik olmasını tercih ederim çünkü verdigi haz daha yüksektir benim için..


    +1


    @ forbest

    Herşeyin bir bedeli vardır
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.