|
Fiat Başkanı: '2025 Fiat Egea/Tipo, SUV benzeri gövdeyle gelecek'
-
-
Sırf tipo diye alanlar olur
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Demek ki TOFAŞ Fabrikayı satın alamadılar! :(
Meali; Yeni Tipo, Peugeot 408 ve Citroen C4X gibi olacak. Muhtemelen Güney Amerika'daki Fastback gibi bir şey olacak ve üretimi de (Doblo'da olduğu gibi) Türkiye'den gidecek!
Hayırlısı :( ama üzücü
-
Vatandaş iyi kötü egea alıyordu şimdi togga rakip olmak için egea bile suv oldu vatandaş isyanda artık :D
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Zaten adı değişmeyecek. Avrupa da tipo diye geçiyor. Bizim ülkemizde egea olarak geçiyor ismi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sedan versiyonu cross gibi olacaksa cross ne olacak peki? Çözemedim.
-
Bana Peugeot 408 ve Citroen C4X gibi değilde C3 aircross gibi geldi.
-
Eğer öyle olursa geçmiş olsun. Egeanın segmenti B+'dan B'ye düşmüş olacak
-
Bu suv hastalığı ne zaman bitecek acaba eskiden de Coupe araçlara bitiyordu millet
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Her aracı SUV'ye çevirecekler hiç utanmasalar
-
coupe bundan iyiydi be. o zamanlar SUV'ler en azından gerçek bir SUV'idi. 5 metreden aşağı yoktu. Şimdi bakıyorum suv dediklerine, daha doğrusu suvcuk dediklerine. benim araba yanında deve gibi kalıyor.
-
tasarımda guzel bir atılım yapmışlar gibi geldı. Diğer aracları da bmwye benzetmeye calsıtıklarını gordum. Lakın euroncap rezaletı devam etmezse satışları artabılır
-
Avrupa piyasasına 4x4 modeli çıkacak, inşallah Türkiyeye,de gelir
-
Ayni motor ve sasenin yuz farklı sekille satilmasindan bir ben mi rahatsiz oluyorum?
Eskiden her markanin bir orjinalligi kendince bir motor teknolojisi bu motorun diger markalarin motorlarina gore artilari eksileri, kisaca bir "ruhu" vardi.
Simdi led sacmaliklarla suslenmis birbirinin aynisi ruhsuz araclar satiyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 22 Ocak 2025; 11:14:44 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sen yüz bin yetmiş dohuz tane ayrı güvenlik regülasyonu, çevre regülasyonu, o dayatma bu dayatma, deli gibi teknoloji baskısı, dolaylı vergiler ve lokalize edilmesi gereken seri üretim şartları vb firmaların sırtına yüklersen, kendine özgü platform/mimari geliştirmek milyar euro olur tabi. özgünlük kaybolur, güç ortaklığını ve hazır geliştirilmiş altyapılar üzerinden gitmeyi tercih eder herkes.
Eskiden de vardı bu iş yeni değil, otomotivde ortaklık her zaman olur ama daha çok model bazında olurdu -joint venture denilir- örneğin Focus-Volvo S40- Mazda 3 gibi. en azından motorlar-şanzımanlar bazı teknik özellikler kendi markaları çıkışlı olur, özgünlük bir şekilde korunmaya çalışılırdı. artık kurtarmıyor.
Yeni otomobillerin orijinal, heyecan verici bir tarafı yok zaten. sadece teknoloji, yazılım, kolaylık peşinde olup gerisini sallamayanlar için güzel. bilgisayar veya telefon alır gibi fiyat/performanstan başka bişeye bakmayanlar için güzel. bu da çoğunluk oluyor gerçi, o yüzden bir problem yok.. bu konuda ağlamanın da anlamı yok, elektrikli otomobil jenerasyonu ve Çin açılımı ile halk otomobili tamamen bir ulaşım aygıtına dönmüştür. hobi öznesi olabilecek özgün nitelikler kendiliğinden bitiyor.
Japonlarda yalnız tutucu idari yapıdan ötürü kendine özgü gidiş hala var bir nebze. Subaru-mazda-honda falan bunların araçları günümüze baskıcı regülasyonlarla uyumluluk adına çeşitli tavizler olsa da hala genel çerçevede kendi yaklaşım ve dizaynları çerçevesinde gidiyor. tabi bu da araçların daha geleneksel yapıda kalmasına sebep oluyor, ne diyor Togg'un ceo'su biz araba yapmıyoruz akıllı robot mı bizimki diyor, bağlı makina mı bişeyler diyor onlar gibi olmuyor arabalar.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Bu suv hastalığı ne zaman bitecek acaba eskiden de Coupe araçlara bitiyordu millet
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X