|
Bildirim
%10 vergiye girenin bataryası çok ufak, büyük bataryalı olan ise sadece 12 beygir yüzünden %10 yerine %50 vergiye giriyor, inanılmaz saçma ya, bu firmalar Türkiye’de satsın diye 160 kw uygulamak zorunda mı? ÖTV matrahı uygulanacaksa motor gücü saçmalığı kaldırılarak sadece fiyata göre yapılmalı ve Euro ya sabitlenmeli
|
arac tanitim videosunda arabadan cok koyunlar gösterilmis..koyunuze geri donun mesaji veriyo :)
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Hyundai ve nissandan bir cacık olmaz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Daha elektrikli araç işinde çok ekmek yemeleri lazım . Yeterli bilgi ve birikime sahip olduklarını düşünmüyorum . < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 21 Mart 2023; 22:59:56 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ipek -- 22 Mart 2023; 03:20:31 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eeosman -- 22 Mart 2023; 13:8:41 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
TOGG un dizaynında bu kadar çok Türk yoktur haa... Ford News Europeyoutube Ford takes a closer look at the new all-electric Explorer with help from some of the experts that created it.
Combining German engineering with striking American style, Explorer is equipped with futuristic looks and a concept car-like, ultra-modern, five-seat interior.
Inside, a uniquely flexible SYNC Move connectivity system allows drivers to personalise their interior layout using an adjustable 15-inch touchscreen, which also conceals secure My Private Locker storage. A versatile MegaConsole is large enough to hold a 15-inch laptop for business travel, or multiple 1.5-litre bottles on family road trips.
00:00 – Intro
01:26 – Exterior with Jordan Demkiw (Exterior Design Manager)
03:18 – Colour & Material with Serife Celebi (Colour & Material Design Manager)
05:09 – Interior & Storage with Dr. Sigurd Limbach (Vehicle Program Director)
08:41 – Features with Silke Seitz (Digital Product Director)
10:34 – Technology with Berna Çat (Program Manager)
12:31 – Outro
Discover more about the electric Ford Explorer on our blog: https://ford.to/FordNewsEuropeBlog
*Don’t drive while distracted or while using handheld devices. Use voice-operated systems when possible. Some features may be locked out while the vehicle is in gear. Not all features are compatible with all phones.
___
Follow us on social media:
▶ YouTube 👉 https://www.youtube.com/c/fordnewseurope
▶ Twitter 👉 https://twitter.com/FordNewsEurope
▶ Instagram 👉 https://www.instagram.com/fordnewseurope
▶ Blog 👉 https://ford.to/FordNewsEuropeBlog https://www.youtube.com/watch?v=mwu5UjcyUXQ&feature=youtu.be |
Volkswagen elektrik altyapısı arkadan itişli olduğu için Ford bunu belki tipik Vw keyifsizliğinden kurtarıp baharat katmış olabilir.. potansiyel var araçta. Dizayn olarak da Id4 ile kıyaslanamaycak kadar iyi.. Gerçi bildiğimiz anlamda Avrupa Ford öldü ama eldeki malzeme ile iyi iş çıkarmışlardır diye düşünüyorum. |