Şimdi Ara

audi mi? mercedes mi? bmw mi? (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
468
Cevap
7
Favori
263.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CASTROLMOTOR YAĞ FİYATLARI 10W-40 MAGNETEC 4 LİTRE 55 LİRA CASTROL EDGE 5W-30 4 LİTRE 75 LİRA CASTROL EDGE 0W-30 4LİTRE 90 LİRA CASTROL EDGE 5W-40 TURBO DİZEL 4LİTRE 80 LİRA CASTROL EDGE 5W-40 4LİTRE 65 LİRA CASTROL EDGE SPORT 0W-40>>( BU ÜRÜN YÜKSEK PERFORMANSLI MOTORLAR İÇİN KULLANILIR ) 4LİTRE 115 LİRA CASTROLE EDGE 10W-60 SPORT ( BU ÜRÜN YÜKSEK PERFORMANSLI ARAÇLAR İÇİN KULLANILIR ) 4 LİTRESİ 125 LİRA) CASTROL MAGNATEC 5W-30 4 LİTRE 60 LİRA CASTROL TQ DIII OTOLAMTİK ŞANZIMAN YAĞI 1 LİTRE 20 LİRA CASTROL ENDRON 10W-40 DİZEL (YÜKSEK PERFORMANS ) 7 LİTRE 115 LİRA ( BP 10W-40 3LÜ KOLİ 4LİTRELİK KOLİSİ 135 LİRA CASTROL 10W-40 MAGNATEC KOLİSİ 4LÜ 4LİTRE KOLİ FİYATI 200 LİRA İRTİBAT Msn:otolamp@hotmail.com
  • Mercedes in herzaman ayricalikli oldugunu dusunurum.

    1- E Serisi
    2- A 6
    3- 5 Serisi
  • 1. Audi
    2. Bmw
    3. Merco
  • içlerinden favorim audi dir. bunun anlamı bmw ve mercedes in audi den kötü olduğu anlamına gelmez ki. herhangi bir şey ispatlama çabasında gerek duyulmayan bir karşılaştırma bu. tamamen kişisel beğeniler.

    işin en güzel yanını kaçırıyorsunuz, bu rekabet ortamı sayesinde seyretmeye doyamayacağımız araçlar geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M@rvelous -- 28 Temmuz 2010; 11:06:06 >
  • Mercedes - Bmw - Audi...

    10 ksüür yıl önce de böyle idi,sonra da pek birşey değişmeyecek,hatta bir 15 sene önce bir Audi'yi bir Bmw ya da Mercedes ile kıyaslamak abest kaçardı.

    Mercedes bir referans arabasıdır,bu bir gerçek,marka imajı Bmw ve Audinin toplamından bile daha büyük.

    Kendim şu an E200 kullanıyorum diye söylemiyorum ama gerçek bu,ilerde satın almayı düşündüğüm araba ise ikinci el bir " Audi s8 " olacak,tabi şartlar uygun olursa.
  • vw kullanıcısı ve fanıyımdır. doğal olarak vw grubu araçları da seviyorum. audi'nin kalitesi su götürmez. ama yine de mercedes her zaman başkadır. onun için mercedes ve diğerleri diyorum
  • Bmw Mercedes Kapışır Ama Mercedes Konfora Biraz Daha Önem Veriyo Gibi ;)
  • Bmw ve Mercedes bölümleri kendi modellerini tartışırken sadece Audi kanadında bolca "Bmw mi Mercedes mi Audi mi" konuları görmek beni şaşırtıyor.

    Audi'de premium bir marka.Bunu herkes biliyor tekrar tekrar konular açarak marka prestijini sorgulamaya gerek yok. Malzeme kalitesi,işçilik konularında ödün vermeyen kaliteli bir marka, Audi.

    Tercih edildiğine göre de bu sorunun cevabını Audi olarak veren birçok insan var. Bmw mi Mercedes mi'den ziyade "Audi A4 Alıyorum", "Q5 Nasıldır" şeklinde konuları görmek isteriz.

    İyi günler.
  • Bmw akar mercedes bakar, audi hele hiç bulaşmasın bu işe, bmw zamanında uçak motoru yaparken audi vantilator motoru yapmıyordu..

    bmw nin logosunun anlamını, audi diyen arkadasların cogu bilmez, dış kasaya bakıp 2008 ve üzeri a4 lerden etkilenip audi demek, yersiz bence..

    3 markanında 10 sene önceki aynı segmentteki modellerini alın, mercedes '' hacı arabası '' imajı vericektir. Bmw ise o zamanki tasarımı bile göze hoş gelicektir. Performansı ise ayrı bir olay tartışmasız Bmw. Audi'ye bişey demiyorum

    Tabi bu işler algı meselesi, herkesin algısı farklı o yüzden beğenileri de farklı. Ama son yıllarda satış rakamlarında da anlaşılcagı gibi bmw motor bilgisiyle resmen show yapıyor..
  • bence bmw sporiflik ve serilik olarak hepsinden iyi audi sportiflik ve lüks ü birleştiriyor mercedes sadece dayanıklı ve konforlu tasarımları diyerlerine göre kötü özellikle iç tasarımda audi diorum sonra bmw gelir en son mercedes
  • bmw
  • NASIL Bİ KONU AÇMIŞSINIZ 4 SENE OLMUŞ HALA TARTIŞILIYO EN İİ ARABA BİNDİĞİNDİR
    MERSO EN KÖTÜSÜ 72000 TL 3 CLİO EDER 2 MEGAN
    SORARSAN 1 MERSO EDER 10 CLİO 5 MEGAN
    AMA Bİ SLOGAN SÖYLEYİM "ARABA FİYATINA SAAB" VAR
    TAŞ GİBİ ARABA
    OLMADI ALIRSIN Bİ S80 D5 (FAVORİM)
    S80 DEKİ ÖZELLİKLER MERCEDES VEYA BMW DE OLSUN FİYAT 2YE KATLAR
    NE ARARSAN VAR
    AMA SIRALAMA

    KALİTE OLARAK
    MERCEDES AUDİ VOLVO BMW

    SPORTİFLİK
    BMW AUDİ MERCEDES VOLVO

    GÜVENLİK
    VOLVO MERCEDES BMW AUDİ

    HANGİSİNİ ALIRSIN
    PARAM OLURSA HEPSİNDEN BİTANE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtnkrsln -- 1 Mart 2011; 16:18:47 >
  • size sadece şu reklamı izleyin diyorum ! audi son 2 yıldan beri tartısılmaz derecede bmw yi de mercedes i de sildi... audi ki lamborghini yi bile (tam tarihini şuan bilmiyorum) seneler öncesinden satın almıstır...o zamandan sonra zaten yükselişe gecti ve artık zirvede..
    Audi Farkı
  • Dizayn=Alfa Romeo
    Konfor=Mercedes
    Güvenlik=Volvo
    Sportif=Bmw
    +-----------------------
    AUDI... bu kadar basit ya !
  • en iyi araba cebindeki paranın satın alabildiği arabadır.
  • Burdaki Sıralama Yanlış Olmuş Arkadaşlar Yada Sorulması Gereken Soru Yanlış Olmuş Bence Bir MERCEDES Bir Bmw Karşılaştırabilirsin.Yada Bir Bmw Bir MERCEDES Karşılaştırabilirsin.Ama Şunu Unutmayalım bİR MERCEDES VE BMW Aç Parantez :)[Bir AUDİ iLE Karşılaştıramazsın.Bu İKİ Markaya Yapılan Bir Saygısızlık Olur Bence Ben Mercedes Sevmem ama Asırlık Bir Çınardır.Bmw İse Hastasıyım.Hani Üç Harfli Bir Aşktır.Bmw Oda Bizde Mevcutur.Audi Kötü Demiyorum İyidir Güzeldir.Ama Mercedes Yada BMW Asla Olamaz.Benim Sıralamam Şu Şekil 1.Bmw:) 2.Mercedes Bu Markaların Oldugu Yerde 3.Benim Sıralamamda Yok malesef saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kasperskygs

    Burdaki Sıralama Yanlış Olmuş Arkadaşlar Yada Sorulması Gereken Soru Yanlış Olmuş Bence Bir MERCEDES Bir Bmw Karşılaştırabilirsin.Yada Bir Bmw Bir MERCEDES Karşılaştırabilirsin.Ama Şunu Unutmayalım bİR MERCEDES VE BMW Aç Parantez :)[Bir AUDİ iLE Karşılaştıramazsın.Bu İKİ Markaya Yapılan Bir Saygısızlık Olur Bence Ben Mercedes Sevmem ama Asırlık Bir Çınardır.Bmw İse Hastasıyım.Hani Üç Harfli Bir Aşktır.Bmw Oda Bizde Mevcutur.Audi Kötü Demiyorum İyidir Güzeldir.Ama Mercedes Yada BMW Asla Olamaz.Benim Sıralamam Şu Şekil 1.Bmw:) 2.Mercedes Bu Markaların Oldugu Yerde 3.Benim Sıralamamda Yok malesef saygılar...


    auidi kullanmadan yorum yapamazsın ..
    3 üde gerçekten süper araç üretiyor ama bmw mercedes ayrıdır ..

    Tek ticari aracı olmayan bmw ilk aracı üreten mercedes ..




  • audi a3 Kullandım.Kullanmadıgımı Nereden Biliyorsun:) forumda bir arkadaşın yapmış oldugu bir yorum vardı.Bmw Uçak Motoru Üretirken Audi Vantilatörü Üretmekle Ugraşıyordu:)Şimdi Ben Sana Bir Sürü Şey Yazarım Kendi Görüşlerimi ama bu ettik olmaz.Sen Şunları Bir Oku Ondan Sonra Neden Bu İKİ Markanın Oldugu Yerde 3 Markanın Olmayacagını Belki Anlamış Olursun.Paylaştıgım Bwm Tarihidir.Bilginize
    Bayerische Motoren Werke’nin 100 yıla yaklaşan tarihi, yenilkler, ithaflar ve azimle doludur. Şimdi bu tarihin önemli anlarını sizlerle paylaşaçağız.


    1913


    Karl RAPP Münih yakınlarındaki eski bir bisiklet fabrikasında Rapp-Motorenwerke’yi kurdu. Kendi ürettiği uçak motorlarında titreşim sorunlarıyla karşılaşan ve bunu çözemeyen Rapp, Austro-Daimler lisansi ile uçak motoru üretimine başladı. O sıralarda dört zamanlı motorun mucidinin oğlu olan Gustav Otto, Rapp’ın fabrikasının çok yakınında motor üretmekteydi. Otto, daha sonraları BMW ile büyük başarılara imza attı.


    1916

    Gustav Otto, Frans-Josef Popp ve Karl Repp

    Gustav Otto’nun katılımıyla Bayerische Flugzeugweke AG (BFW) kuruldu. (Bavyeralı Uçak Üreticisi) . Aynı yıl Rapp-Motoren Werke, Bayerische Motoren Werke GmbH adını aldı ve şirketin ilk CEO’su Franz-Josef-Popp oldu. 1922 yılında BFW AG ve BMW GmbH birleşerek günümüze kadar gelen BMW AG’yi oluşturdu. Viyanali finans uzmanı Camillio Castiglioni tarafından desteklenen iki Avusturyalı olan Franz-Popp ve Max Friz BMW AF’nin yeni sahibi oldular ve BMW ismi doğdu.


    1917


    BMW ilk uçak motorunu üretti. Type IIIa. Su soğutmalı sıralı 6 silindirli olan motor Friz tarafından geliştirilen bir yeniliğe sahipti. “Yüksek İrtifa Karbüratörü” Bu sayede motoor yüksek irtifalarda tam güç çalışabilmekteydi.


    1918


    BMW o günler için çok etkileyici olan bir başarı elde etti. BMW IIIa motorlu bir uçak 5000 metre irtifaya 29 dakikada çıktı. BMW motorlarına olan yüksek talep o günlerde oluştu.



    1920


    Martin Stolle’nin geliştirdiği M2 B15 Victoria isimli modelde kullanıldı. Bu BMW’nin ürettiği ilk motorsiklet motoruydu.


    1922


    Neulerchenfeldstrass’de ilk BMW fabrikası kuruldu. Otto’nun eski fabrikasının üzerinde olan alan bugünkü Münih Olimpiyat Stadının yakınlarıdadır.


    1923


    BMW R32 üretildi. Max Friz tarafından tasarlanan motorsikler 500cc hacminde bir motora sahipti ve şaft tahrikli sistemle çalışıyordu. Daha önceleri üretilen Flink (148cc) ve Helios (500cc) modelleri zincir tahrikli idi. Bu tarihten itibaren bir motorsikleti ilerletmenin en iyi yolunun bir şaft kullanmak olduğuna karar veren BMW, 1923 R32’den beri şarflı sistem kullanmaktadır.


    1925


    1924’te İran’a yapılan ilk uluslararası uçuşta bir BMW motorunun kullanılmasının ardından 1925’te BMW R39’u tanıttı. BMW’nin ilk tek silindirli modeli olan 250cc hacminde motora sahip olan bir spor modeldi. 6,5bhp gücünde olan motorula 100kmh’lik bir son sürate ulaşıyordu.


    1926


    BMW VI motoru taşıyan deniz uçağı Rorhbach Ro VII 5 dünya rekoruna imza attı.


    1927


    1927 yılı havacılık tarihinde 87 Dünya rekoruna sahne oldu. Bunlardan tam 29 tanesi BMW motoru taşıyan uçaklara aitti.


    1928


    BMW Eisenach/Thuringia’daki otomobil fabrikasını satın aldı ve Dixi isimli bir aracın üretimi için lisans aldı. Şirket Amerikalı firma Pratt & Whitney lisansı altında radyal uçak motorları üretimine başladı.


    1929


    750cc bir BWM motoru kullanan Ernst Henne 19 Eylül 1929’da Dünya Motorsiklet Hız Rekoru’nun sahibi oldu. 216,75kmh.
    1930



    İlgi çekici tasarımıyla BMW Dixi’nin iki kişik spor verisyonu üretildi.
    Wartburg!


    Motor: Sıralı 4 silindir
    Hacim: 748cc
    Bore x Stroke : 56mm x 76mm
    Güç: 3500rpm’de 18bhp
    Şanzıman: 3ileri 1 geri
    Maksimum Hız: 85kmh
    Lastik Ölçüsü: 4 x 19
    Üretim Adedi: 150


    Wartburg Roadster teknik anlamda diğer 3/15’lerden bazı farklılıklar taşıyrodu.
    Değiştirilmiş bir silindir başı ile sıkıştırma 5,6:1’den 7:1’e çıkartılmış, bakırdan yapılan hava emiş sistemi ve çift yönlü çıkan egzostlar sayesinde motor 3bhp güç kazanmış ve 500rpm daha fazla devir çevirebilir olmuştu.
    Yalnızda 150 adet üretilmesine rapmen Wartburg Roadster Alman üreticinin ününe büyük fayda sağlamıştır.
    Motorsporlarında hızla ünlenen WartBurg 1930’da Nurgbutgring’de yapılan Efiel yarışlarında ilk üç sırayı kazanmıştır.


    Hava soğutmalı radyal motorlara olan talepler 1930’ların başında oldukça arttı. En büyük etken bu motorların mükemmel güç/ağırlık oranıydı.
    Wolfgang von Granau Kuzey Atlantik’i 44 saatte aşmayı başardı. Dornier Whale marka uçak BMW motoru taşıyordu. BW Xa ve BMW Hornet Münih’te üretilen ilk radyal motorlardır.



    1931


    Austin Seven’ın Alman versiyonu 1931 DA/4 DIXI, T-Model’in Avrupalı rakibi haline geldi.



    1927’de 42 Dixi DA/1 Almanya’da üretildi.
    1928 ve 1929’da 9.308 Dixi DA/1 üretildi.
    1931’de 12.468 Dixi DA/1 üretildi ve 1931’den itibaren üretilen DA/4’ler tamamen BMW markası altında üretildi.
    DA/4 modellerinde bağımsız ön süspansiyonlar kullanırken, 18bhp’lik motora sahip araç 85kmh’lik son hıza sahipti.
    Austin’lerden ayırt edilmesi için BMW üretimlerinde radyatör kapağında 3 adet yapraklı logo kullanıldı.








    1932


    Baden-Baden’de Concours d’Elegance’yi kazanan BMW 3/20, tamamiyle Münih’te tasarlanan ilk BMW modeli oldu.


    1933


    İlk böbrek tarzı ızgaraya sahip BMW olan 1933 303, Rudolph Schneider tarafından geliştirilmiş yeni bir 6 silindirli motora sahipti.




    Motor: 6 silindir
    Hacim: 1175cc
    Bore x Stroke: 56mm x 80mm
    Güç: 3500rpm’de 30bhp
    Lastikler: 5,25 x 16
    Üretim adedi: 2300

    1934

    Bahar aylarında ikinci nesil BMW roadster’ı olan 315/1 tanıtıldı.
    Berlin Motor Show’da tanıtımı yapılan 315/1’de 1,5L’lik 6 silindirli bir motor göre yapıyordu. Standart üretim 315’lerden farklı olarak 3 adet Solex karbüratörün kullanıldığı motor 6bhp extra güç üretiyordu.
    İki yıllık sürede 242 adet üretilen araç, 2000km Almanya yarışına katılırken, 1939’da German Road Championship’te Ralph Roese 10 galibiyet ile şampiyon oldu.


    Pratt & Whitney’in tasarımından üretilen ünlü JU52 üretildi. Uçak 3 adet BMW radyal motor taşıyordu.


    1935


    BMW K12, ilk teleskopik ön çatallı darbe emiciyi kullanan motorsiklet olurken, bu yıldan itibaren BMW 315 1,5L kategorisinde engellenemeyen şampiyonluklara imza attı.

    1936


    1936 yılında, BMW spor otomobiller tarihine geçecek olan 80bhp’lik 328 Roadster’ı üretti.


    1941 Carrozerria Touring 328 Roadster. Berlin Roma yarışı için özel üretilen 3 araçlardan geriye kalan. Diğer iki araçtan bir tanesinin savaş esnasında ABD’ye yolladığı biliniyor.





    1936’da Nurbugring’e çıkan BMW 328, Mille Miglia dahil bir çok yarışta elde ettiği zaferler ile 1930’ların en başarılı spor aracı oldu. 1938’de ve 1940’da Mille Miglia’yı kazanan 328, 1940’da birinci , üçüncü, beşinci ve altıncı sıraları elde etti.
    Aliminyun-Magnezyum alaşımlı bir şaseye sahip araç baron Fritz Huscke von Kanstein’in ellerinde 225kmh hıza ulaştı.

    1937 328
    Motor: 6 silindir
    Hacim: 1957cc
    Bore x Stroke: 66mm x 96öö
    Güç: 5500rpm’de 135bhp
    Şanzıman: 4 ileri 1 geri
    Ayak Freni: Hirolik Kampana
    El freni. Mekanik
    Üretim Süresi: 1937 – 1940
    Üretim Adedi: 3 adet Münihte, 3 adet Milanoda.


    1937


    Bu araçla Ernst Heen 14 yıl boyunca kırılamayacak rekora imza attı. 279,508kmh.
    Dürrerhof’ta özel bir aerodinami fabrikası açılırken, Allach’ta geniş üretimler için ayrı bir fabrika açıldı.


    1939


    Dünyanın en engebeli motorsiklet yarışı olarak kabul edilen Isle of Man Senior TT’yi kazanan ilk yabancı George Meier.
    İkinci Dünya Savaşının patlak vermesindne hemen önce BMW, Berlin’deki Basdorf’taki ve Zühlsdorf’taki Brandenburhische Motoren Werke fabrikalarını satın aldı.


    1940


    Mille Miglia için üretilen 328’lere özel aliminyum/magnezyum alaşımlı şasinin üretimine başlandı.
    801 uçak motoru için seri üretim başladı ve 1945’e dek 30.000’e yakın 801 motoru üretildi.

    1941


    R57 Wehrmach motorsikletinin üretimine başlandı.
    Savaş nedeniyle motosiklet üretimi Eisenach’a kaydırıldı, otomobil üretimi durduruldu.
    1929’dan beri üretilen BMW sayısı 81.228’e ulaştı.

    1943


    BMW’nin 109-003 uçak motoru seri üretime başladı. 109-003 Dünyanın ilk seri üretim jet motorlarından biridir.

    1944


    Münih’teki fabrikanın yeniden yapılandırılması için çalışmalara başlanırken, BMW Basdorf ve Zühlsdorf’ta roket testlerine başladı.

    1945


    BMW aliminyum alaşımlı aksamıyla ilk bisikletini üretti.

    İkinci Dünya Savaşı sonunda BMW oldukça zor durumdaydı. Eisenach, Dürrerhort, Basdorf ve Zühlsdorf’taki çalışmalar kaybedildi. Münih’teki fabrika müttefikler tarafından dağıtıldı.. Şavaş uçaklarına motor sağlaması ve roket üretimi nedeniyle BMW’ye üç yıllık bir üretim yasağı getirildi.

    Haydi iyi okumalar...
    Bundan Dolayı Mercedes Bmw Oldugu Bir Yerde Bir Audi Olamaz...Bu İki Markanın Oldugu Yerde üçüncü markaya Bence Yer Yok! Malesef.Bu Benim Görüşüm...Yada Bunun Aksini Eden Audici Arkadaşlar AUDI nEYİ tEK bAŞINA Geliştirmiş hangi büyük başarılara sahip burda paylaşsınlar bizde ögrenelim.Ama ondan bundan aldıklarınından bahsetmiyorum audı denge kontrolü dedigi geliştirdim dedigi ilk bulan bmw oldugunu duymayan kaldımı acaba :)Üç Harfli Bir Aşktır Bmw
    http://resim.donanimhaber.com/upload/forceddownload.asp?file=0;52408600






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kasperskygs -- 6 Eylül 2011; 9:52:17 >




  • - BMW
    - Audi
    - Mercedes
  • 1.mercedes
    2.bmw
    3.audi
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.