Şimdi Ara

Audi RS6 Avant 4.0TFSI Quattro 560 HP Uzun Dönem Kullanıcı Testi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
6
Favori
7.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    doğrudur a7 ben buradayım diyen bir araba sizin gibi sleeper sevenler için harika tercih

    bir alternatif de cayenne turbo s falan olabilir,herkes dizel zanneder eheh


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel yorumunuz için ben de çok teşekkür ederim.


    Dediklerinize kesinlikle katılıyorum kroniklerini ve motor ömrünü uzatacaklarını Vag grubunda bildiğiniz takdirde uzunca süreler sorunsuz şekilde kullanabiliyorsunuz.


    Ben çok fazla performanslı kullanmıyorum top speed denemişliğim yoktur, launch bile yaparak aracı zorlamak istemeyen biriyim.


    Genellikle 30-100 arası veya müsaitse 100-200 arası hızlanmalar yaparak Şehir içi büyük keyif alanlardanım. Sleeper olmasıda çok güzel oluyor bilmeyen insanların verdiği tepkiler durdurmalar eminim sizde daha fazla oluyordur çünkü çoğu insan RS veya S serisini bilmiyor.


    Tekrardan konunuz dağılmasın güzel günlerde kullanın aracınızı C8 için de uzun süreli kullanım yorumlarınızı bekliyoruz.

  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    Sürüş hissini sizin kendine has yorumlarınızla dinlemek isterim, Audilerle kıyaslaması vs.

  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    merhaba özelden konusabilirmiyiz. rs6 hakkında bazı sorularım olacak bendede 2022 modeli var

  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat_oner

    merhaba özelden konusabilirmiyiz. rs6 hakkında bazı sorularım olacak bendede 2022 modeli var

    P.M gönderdim hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • cok guzel ve detayli bir paylasim olmus... ben de boyle bir yorum var mi diye internetten aradigim da buldum degerli paylasiminizi...


    cok tesekkurler samimi ve gercekci yorum icin


    Selamlar Ve guvenli keyifli surusler

  • Yeniden herkese Merhaba;

    Maalesef 2022 C8 RS6’da kronik alternatör problemi yaşıyoruz. Aracı almak isteyen birileri varsa servis fiyati iskontolar düşülmüş halde 78 bin tl (2.300$)

    48V alternatör maalesef tamir edilemiyor, dolayısıyla tek seçenek sıfırını almak.

    Kendi işim olması hasebiyle yanan dinamo üzerinde biraz inceleme yaptım dinamonun arkasındaki hybrid modülünün sağ tarafındaki diotlar patlamış, bu da ani kalkışlarda (Launch Control gibi) hybrid ünitenin yük altına girerek dinamoya fazla akım göndermesinden kaynaklı oluyor.



    Audi RS6 Avant 4.0TFSI Quattro 560 HP Uzun Dönem Kullanıcı Testi


    Edit: Kronik problem olarak tasvir etme nedenim; aracım 28 bin kilometrede ve bu parça aracımda 3 defa değiştirildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 14 Eylül 2024; 2:15:37 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt
    Rezillik resmen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    Demekki çok fazla launch control kullanıldı Audi RS6 Avant 4.0TFSI Quattro 560 HP Uzun Dönem Kullanıcı Testi 


    Km başına 8-10 tl dinamo yakmış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • youtube'daki RS6 tanıtım videolarında kimse bundan bahsedemez. teşekkürler bilgilendirme için. arabayı alamasak da aklımızda olsun Audi RS6 Avant 4.0TFSI Quattro 560 HP Uzun Dönem Kullanıcı Testi 

  • senged kullanıcısına yanıt

    Aslında Launch Control'ü çok fazla yapmadım ama uzun yolda vakit kısıtlılığımdan dolayı araçları dip gaz şekilde kullanıyorum, illa ki yavaşlayıp yeniden hızlandığım yerler oluyor. Bu durumda da hızlanırken araçlarıma pek acımam gaz pedalını dibine kadar kullanırım. Benim aracımın dinamosu da bu yüzden patladı zaten.


    Daha önce de yazmıştım yine yazayım, hiç bir aracım 2005 model A6 3.2 FSI Quattro aracımın yerini tutamadı. 90 Bin kilometrede alıp 275 bin kilometreye gelene kadar gaz pedalından ayağımı çekmeden kullanmama rağmen sadece tork konvertörü 200.000-250.000 km civarında ömrünü tamamladığı için revizyon yerine komple sandık şanzıman taktırıp zincir ve yağ bakımları haricinde en ufak bakım yapmadan, arıza lambası dahi yakmadan kullanmıştım. Sattığım için aşırı pişman olduğum yegane ve tek araçtır bu.

  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    Yorumunuz için teşekkür ederim, maalesef evet. Günümüzde herkes aldığı aracın en iyi araç olduğunu düşündüğü için hem youtube videolarında hem de reel hayatta aksi durumlardan bahsetmiyor. Ama bu aracın böyle bir sıkıntısı mevcut. Almak isteyen varsa bunu bilerek alsın.


    Bu arada Doğuş Otomotiv ürünün arkasında duruyor, garantiden değişiyorlar çoğu zaman ama artık aracımın garantisi bittiği için son dinamoyu kendim ödedim. Önemli sayılacak bir meblağ değil, sadece parçanın bozulması can sıkıyor. C7 Kasa RS6'da böyle bir sıkıntıyı yaşamamıştım. Hakeza yukarıdaki yorumda belirttiğim gibi neredeyse aldığımdan sattığım güne kadar 185.000 kilometre boyunca gazın tepesinden inmediğim bu araca göre çok daha ucuz olan A6 3.2 aracım asla böyle bir sıkıntı yaşatmadı bana. Gün geçtikçe yeni otomobillerden soğuyorum.

  • "Önemli sayılacak bir meblağ değil" bunu demeseydin iyiydi. Audi RS6 Avant 4.0TFSI Quattro 560 HP Uzun Dönem Kullanıcı Testi  80 bin lira maalesef buradaki çoğu kişi için önemli bir meblağ..

  • Podgoritsa kullanıcısına yanıt

    Eski zamanlarda günümüzdeki kadar beyin,emisyon, turbo,hibrit gibi karmaşık sistemler yoktu.

    A6 3.2 FSI Quattro dediğiniz araç büyük oranda anam babam usulü hocam,neresi arıza yapsın bunun:)

    Bahsettiğiniz araçta Ferrari gibi otomobillerle aynı güçte olduğu için 30 bine gelene kadar orası burası arıza illa ki verecektir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam:

    Valla sizde haklısınız, E63 AMG krank kesmişti. M3 ve M5'lerde uzun yolda dinlendirmediğimden kaynaklanan yatak probleminden ilallah etmiştim en azından bu diğerleri gibi yolda bırakmak yerine %50 performans düşüşüyle bir şekilde idare ediyor.

  • Ortalama 10 bin km de bir bu arızayı vermiş

    Böyle bir güç ve performans için başka kronik yoksa 10 binde bir 2300$ önemli bir para değil açıkçası.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.