doğrudur a7 ben buradayım diyen bir araba sizin gibi sleeper sevenler için harika tercih bir alternatif de cayenne turbo s falan olabilir,herkes dizel zanneder eheh < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Audi RS6 Avant 4.0TFSI Quattro 560 HP Uzun Dönem Kullanıcı Testi (4. sayfa)
-
-
Güzel yorumunuz için ben de çok teşekkür ederim.
Dediklerinize kesinlikle katılıyorum kroniklerini ve motor ömrünü uzatacaklarını Vag grubunda bildiğiniz takdirde uzunca süreler sorunsuz şekilde kullanabiliyorsunuz.
Ben çok fazla performanslı kullanmıyorum top speed denemişliğim yoktur, launch bile yaparak aracı zorlamak istemeyen biriyim.
Genellikle 30-100 arası veya müsaitse 100-200 arası hızlanmalar yaparak Şehir içi büyük keyif alanlardanım. Sleeper olmasıda çok güzel oluyor bilmeyen insanların verdiği tepkiler durdurmalar eminim sizde daha fazla oluyordur çünkü çoğu insan RS veya S serisini bilmiyor.
Tekrardan konunuz dağılmasın güzel günlerde kullanın aracınızı C8 için de uzun süreli kullanım yorumlarınızı bekliyoruz.
-
Sürüş hissini sizin kendine has yorumlarınızla dinlemek isterim, Audilerle kıyaslaması vs.
-
merhaba özelden konusabilirmiyiz. rs6 hakkında bazı sorularım olacak bendede 2022 modeli var
-
P.M gönderdim hocamquote:
Orijinalden alıntı: murat_onermerhaba özelden konusabilirmiyiz. rs6 hakkında bazı sorularım olacak bendede 2022 modeli var
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
cok guzel ve detayli bir paylasim olmus... ben de boyle bir yorum var mi diye internetten aradigim da buldum degerli paylasiminizi...
cok tesekkurler samimi ve gercekci yorum icin
Selamlar Ve guvenli keyifli surusler
-
-
Rezillik resmen.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Demekki çok fazla launch control kullanıldı
Km başına 8-10 tl dinamo yakmış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
youtube'daki RS6 tanıtım videolarında kimse bundan bahsedemez. teşekkürler bilgilendirme için. arabayı alamasak da aklımızda olsun
-
Aslında Launch Control'ü çok fazla yapmadım ama uzun yolda vakit kısıtlılığımdan dolayı araçları dip gaz şekilde kullanıyorum, illa ki yavaşlayıp yeniden hızlandığım yerler oluyor. Bu durumda da hızlanırken araçlarıma pek acımam gaz pedalını dibine kadar kullanırım. Benim aracımın dinamosu da bu yüzden patladı zaten.
Daha önce de yazmıştım yine yazayım, hiç bir aracım 2005 model A6 3.2 FSI Quattro aracımın yerini tutamadı. 90 Bin kilometrede alıp 275 bin kilometreye gelene kadar gaz pedalından ayağımı çekmeden kullanmama rağmen sadece tork konvertörü 200.000-250.000 km civarında ömrünü tamamladığı için revizyon yerine komple sandık şanzıman taktırıp zincir ve yağ bakımları haricinde en ufak bakım yapmadan, arıza lambası dahi yakmadan kullanmıştım. Sattığım için aşırı pişman olduğum yegane ve tek araçtır bu.
-
Yorumunuz için teşekkür ederim, maalesef evet. Günümüzde herkes aldığı aracın en iyi araç olduğunu düşündüğü için hem youtube videolarında hem de reel hayatta aksi durumlardan bahsetmiyor. Ama bu aracın böyle bir sıkıntısı mevcut. Almak isteyen varsa bunu bilerek alsın.
Bu arada Doğuş Otomotiv ürünün arkasında duruyor, garantiden değişiyorlar çoğu zaman ama artık aracımın garantisi bittiği için son dinamoyu kendim ödedim. Önemli sayılacak bir meblağ değil, sadece parçanın bozulması can sıkıyor. C7 Kasa RS6'da böyle bir sıkıntıyı yaşamamıştım. Hakeza yukarıdaki yorumda belirttiğim gibi neredeyse aldığımdan sattığım güne kadar 185.000 kilometre boyunca gazın tepesinden inmediğim bu araca göre çok daha ucuz olan A6 3.2 aracım asla böyle bir sıkıntı yaşatmadı bana. Gün geçtikçe yeni otomobillerden soğuyorum.
-
"Önemli sayılacak bir meblağ değil" bunu demeseydin iyiydi. 80 bin lira maalesef buradaki çoğu kişi için önemli bir meblağ..
-
Eski zamanlarda günümüzdeki kadar beyin,emisyon, turbo,hibrit gibi karmaşık sistemler yoktu.
A6 3.2 FSI Quattro dediğiniz araç büyük oranda anam babam usulü hocam,neresi arıza yapsın bunun:)
Bahsettiğiniz araçta Ferrari gibi otomobillerle aynı güçte olduğu için 30 bine gelene kadar orası burası arıza illa ki verecektir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba hocam:
Valla sizde haklısınız, E63 AMG krank kesmişti. M3 ve M5'lerde uzun yolda dinlendirmediğimden kaynaklanan yatak probleminden ilallah etmiştim en azından bu diğerleri gibi yolda bırakmak yerine %50 performans düşüşüyle bir şekilde idare ediyor.
-
Ortalama 10 bin km de bir bu arızayı vermiş
Böyle bir güç ve performans için başka kronik yoksa 10 binde bir 2300$ önemli bir para değil açıkçası.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X