Şimdi Ara

► AURIS FAN CLUB ◄ (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14.418
Cevap
105
Favori
1.226.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar benim arabamda yan havalandırma delikleri ortadakilerden daha az hava üflüyor.. sizler de de öylemi?
    bir de yakıtı ne zaman alıyorsunuz? uyarıya kadar beklesek zararı olurmu?(Dizel)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemcem06

    Arkadaşlar şu olaya ne diyorsunuz bi bakarmısınız



    anlatıldığına göre +40 tork gücü ve +20 beygir gücü kazandırıyormuş bu alet aurislerimize. sadece dizellere.
    sizce bu mümkünmü ? başka modellerde örneklerini gördünüzmü ?

    eğer gerçekten işe yarıyorsa düşünsenize canavar gibi olur araba :)


    Bu alet nasıl bır ıslemle bu artıları saglıyor merak ettım. chip tunıngle aynı ıslmemmıkı bu ?




  • bilmiyorumki, sanırım aynı şey olsa gerek.

    ama arabaya bir zararı yoksa kesinlikle takmak lazım :))
  • bu aleti takinca sanirim araba garanti kapsami disinda kaliyor.


    bu arada turkiyede navigasyonlu arac satilmamasinin nedeni tse nin onay wermemesi die biliyorum . yanlisim olmasin servisten duymustum o yuzden navili araclar gelmiyor turkiyeye
  • Oooo sohbet koyulaşmış
    Benim aracıma yaptırmak istediklerimin sırası,

    1) xenon taktırıcam
    2) tavan spoiler taktırıcam.
    3) navigasyon

    Bu sıraya göre kendimi sıkmadan, param oldukça yaptırmak istiyorum. AMa burda navigasyon gördüğünüz gibi en son sırada
  • Herkeze selamlar,

    Öncelikle foruma yeni üye oldum ve mesaj yazma konusunda bilgi sahibi değilim,
    "Yeni mesaj" diye bir yer bulamadım ve "cevapla" kısmından mesajı yazıyorum umarım doğru yapıyorumdur.

    Bir aksilik çıkmaz ise Ağustos başı 2009 Auris Comfort M/M benzinli sahibi olucam.
    Uzun süre Honda civic ve Auris arasında gidip geldim ve sonunda Auris almaya karar verdim.
    Aracı iki farklı benzin seceneği ile test ettim.
    M/M şanzıman vites değişimlerini 1 den 2 ye geçiş harici çok fazla hissetmedim.
    Hatta dizelin geçişleri bana benzinliden daha yumuşak geldi.
    Son test ettiğim dizel ile hatırı sayılır bir yokuşta (yaklaşık 65-70 derece) durup kalkış yaptım
    gerçi iki kişiydik ama araba çok rahat kalktı.

    Yanlız parkurlar bayağı kısa ve trafik olduğu için bütün sorularıma cevap bulamadım.
    Aşağıdaki sorularıma yardımcı olursanız çok memnun olurum.

    1- Özellikle yol tutuşu nasıl ve bazı arkadaşların bahsettiği rüzgardan etkilenme çok rahatsız ediyor mu?
    (Bundan önceki aracım peugeot 106 gti idi)
    2- Sürücü koltuğu hakikaten bahsedildiği gibi rahatsız mı?
    3- Satış danışmanı bana klimanın ayrı bir elektrik motorundan beslendiğini bu yüzden klimanın yakıt sarfiyatını
    ve arabanın çekişini etkilemediğini söyledi, bu konuda bilgisi olan var mı?

    4- Alır almaz uzun yola çıkmayı planlıyorum devir ve max.km ile ilgili görüşleriniz nelerdir.

    Şimdiden teşekkür ederim.




  • Öncelikle aramıza hoşgeldiniz, özelden yazdığınız mesaja cevap verememiştim, kusura bakmayın. Sanırım problemi çözmüşsünüz.

    Gelelim sorularınıza,

    1- Özellikle yol tutuşu nasıl ve bazı arkadaşların bahsettiği rüzgardan etkilenme çok rahatsız ediyor mu?

    - Yol tutuşu gayet güzel. Ben de bundan önce peugeot 206 kullanıyordum, buna geçince farkı anlıyorsun. Çok daha oturaklı bir araç.

    2- Sürücü koltuğu hakikaten bahsedildiği gibi rahatsız mı?

    - SÜrücü koltuğu rahatsız değil. Spor bir yapıya büründürmek için kenarlarını havaya kaldırmışlar. Eğer çok kilolu değilseniz zorlanacağınızı sanmıyorum. Aksi taktide sığmayabilirsiniz. Test ederken anlamış olmalısınız.

    3- Satış danışmanı bana klimanın ayrı bir elektrik motorundan beslendiğini bu yüzden klimanın yakıt sarfiyatını
    ve arabanın çekişini etkilemediğini söyledi, bu konuda bilgisi olan var mı?


    - Bunu ben de çok merak ettim şimdi, hakikaten klima yakıttan harcamıyor mu? Bilen arkadaşlar yanıtlarsa seviniriz.

    Benden bu kadar...




  • biz bunun kritigini yaptik ustamla. konusmada geceni anlatayim.

    ustam usaga gittik uzun yola klima accikken bastik 195 km max hiz yapti bu kadar gitti. sonra klimayi kapattik araba bastik araba yine 195 km hiz yapti . anlamadik bu isi kapali olunca daha hizli gitmesi gerekmiyomu??

    bu arabalarda klimayi calistirdigin zaman beyne iletiliyor sen farkina warmiyosun hiz olarak seni etkilemiyo ama yakittan goturuyor.


    ustama katliyorum benim arabayi biliyosunus hepiniz 1.4 d-4d normalde arkdaslar yaziyor 100 km de 4.5lt den 6lt e kadar degisen araliklarda yakit tuketiyolar( yol bilgisayarina gore)

    ben ise 6.9 tukietiyorum simdi devirli kullaniyorum nasil diceksinis cok fazlada deil dizellerde vites isigi genelde 2.000 ile 2.500 arasi yaniyor bence isiga bakmadan 3.000 de falan atiyorum el aliskanligi fakat en kisa zamanda 5. vitese cikip motoru rahatlatiyorum zaten bu onerilen bisey yakit tuketimini azaltmak icin. ama nerdeyse her bindigimde klima acik gidiyorum kapanmiyo desem yeridir.

    son 2 haftadir klimayi acmiyorum ama arabayi kullanmamda bi degisiklik yapmiyorum yakit tuetimim 6.9 dan 6.6 ya dustu dahada duser belki bu kadar farkiyo yani uzun vadede 6.0 a kadar bile dusurmek mumkun . bu arada arac 10.000km de sadece usaga gitti geldi uzun yol olarak 1.100km yapti kalan sure zarfinda sehir ici kullaniyorum .




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pureblack

    Herkeze selamlar,

    Bir aksilik çıkmaz ise Ağustos başı 2009 Auris Comfort M/M benzinli sahibi olucam.

    4- Alır almaz uzun yola çıkmayı planlıyorum devir ve max.km ile ilgili görüşleriniz nelerdir.

    Şimdiden teşekkür ederim.



    Selam,

    Aracınız hayırlı olsun. Forumda her ne kadar aksi iddia edilse de ben ilk 5bin km aracı zorlamadım hiç. Zorlamadım derken 120'ye de çakılı kalmadım açıkçası. Sonrasında 220'yi gördüm otobanda. Daha gideri vardı da yerleşim yerlerine yaklaştığım için devam etmemiştim.

    Otobanda gidecekseniz 120 ile gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz. Diğer yollarda zaten hız limiti 90 orda sorun yok.
  • Bugün reis lidere 10000 bakımına gıdecegım. GErcı arac 8300 de daha ama haftaya cuma ızıne ayrılıp yola gıtcem ıcım rahat etsın dıe bıraz erken gıdıyım dedım . Varsa sorular sorayım servıse

    Düzeltme : bu gün gidemiyorum. doluymus servıs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akita -- 19 Temmuz 2008; 10:06:29 >
  • Selamlar arkadaşlar öncelikle Auris ile ilgili bu kadar aktif mesajlar atılan bir konu başlığı bulabilmenin sevinci içersindeyim. Bugüne kadar yaşamış olduğum iyi ve kötü araba tecrübelerinden sonra Toyota'nın en güvenilir markaların üst sıralarında olduğuna şüphem yok. Tabii yaşımın da 26 olması beni Auris modeline yönlendiriyor. Foruma yeni üye oldum kıyaslama yapmak yasak mıdır değil midir bilemiyorum ama burada bu kadar Auris kullanıcısı varken bu başlığa danışmayı uygun gördüm bir hatam varsa affediniz. Sıfır bir araç almayı düşünüyorum ve iki seçeneğimden birisi Auris 1.4 dizel manuel şanzıman. Ben daha önce Ford'un üretim hatalı olan ASM şanzımanının bir kurbanı olarak tam otomatik olmayan şanzımanlara karşıyım İstanbul gibi bir şehirde yaşıyor olduğumdan. Bu sebeple şu anki tercihim Auris 1.4 Dizel Comfort; fiyatı da 36.600 e düşmüş, belki pazarlıkla 36.000 e çekilebilir bilemeyeceğim. Arkadaşlar Auris'e rakip olarak 2. seçeneğim ise VW Golf 1.4 TSI 122 bg. olan modelidir. Bunun da fiyatı 38.200 pazarlıkla 37.800 e çekilebilir. Yani aralarında 2.000 YTL gibi bir fark var. Toyotanın Comfort'u ile VW'in Midline donanımları arasındaki farkı henüz incelemedim. Sizlerden bu seçimim için objektif olarak yardımcı olmanızı rica ediyorum. Hepinize saygılar. Alakasız bir konu ile sohbetinizi böldüğüm için kusura bakmayın.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bobbymercer

    Selamlar arkadaşlar öncelikle Auris ile ilgili bu kadar aktif mesajlar atılan bir konu başlığı bulabilmenin sevinci içersindeyim. Bugüne kadar yaşamış olduğum iyi ve kötü araba tecrübelerinden sonra Toyota'nın en güvenilir markaların üst sıralarında olduğuna şüphem yok. Tabii yaşımın da 26 olması beni Auris modeline yönlendiriyor. Foruma yeni üye oldum kıyaslama yapmak yasak mıdır değil midir bilemiyorum ama burada bu kadar Auris kullanıcısı varken bu başlığa danışmayı uygun gördüm bir hatam varsa affediniz. Sıfır bir araç almayı düşünüyorum ve iki seçeneğimden birisi Auris 1.4 dizel manuel şanzıman. Ben daha önce Ford'un üretim hatalı olan ASM şanzımanının bir kurbanı olarak tam otomatik olmayan şanzımanlara karşıyım İstanbul gibi bir şehirde yaşıyor olduğumdan. Bu sebeple şu anki tercihim Auris 1.4 Dizel Comfort; fiyatı da 36.600 e düşmüş, belki pazarlıkla 36.000 e çekilebilir bilemeyeceğim. Arkadaşlar Auris'e rakip olarak 2. seçeneğim ise VW Golf 1.4 TSI 122 bg. olan modelidir. Bunun da fiyatı 38.200 pazarlıkla 37.800 e çekilebilir. Yani aralarında 2.000 YTL gibi bir fark var. Toyotanın Comfort'u ile VW'in Midline donanımları arasındaki farkı henüz incelemedim. Sizlerden bu seçimim için objektif olarak yardımcı olmanızı rica ediyorum. Hepinize saygılar. Alakasız bir konu ile sohbetinizi böldüğüm için kusura bakmayın.


    Sana Auristen bahsedelim, tercihini sen yap

    Otomatik şanzımanın kaydırma gibi bir kusuru var. Ayak alışkanlığı ile kaysa bile telaş etmeden hareket ettirilebiliyor araç. Şanzıman vites geçişlerinde kararsız kalabiliyor, bazen çok düşük vites seçebiliyor, bu durumda direksiyondaki kollardan müdahale şart.
    1.4 dizel motorun performansı gayet yeterli. Malzeme kalitesi üst düzeyde değil maalesef ama mekanik aksam her zaman ki gibi sağlam. 9 hava yastığı bulunan comfort modeli alınabilecek donanımlardan. Sahip olduğu müzik sistemi gayet başarılı ve kaliteli ses veriyor. Aracın yol tutuşu yeterli düzeyde. Aracın yalıtımı ve süspansiyon sertliği çok iyi düzeyde, insanı yormadan seyahat etmenize olanak sağlıyor. Ön konsolun uzun yapısı, size yüksek ve geniş bir araç kullandığınız izlenimi veriyor. Bagaj kapasitesi yeterli düzeyde. Koltuklar 2/3 oranında katlanabilir.




  • Daha önce sormuştum zorlayan Dizeli kaç KM yaptı diye kimse cevap vermemişti neyse, Şimdi mesajları okurken arada yazmışsın sevindim her ne kadar benim soruma yanıt vermediysen de sevindim. Dizel ile 195 KM güzel bir rakam Sizin araç Kaç KM yol yaptı nasıl ulaştınız ben 180 i geçirtemedim bir türlü, Klima açıktı ama her seferinde. eğimli bir yolda mı düz yoldamı bu hıza ulaştın çok merak ettim. Ben düz yolda denedim çünkü.

    Bu arada Chip tuning Garanti dışı bırakıyor denilmiş cidden böylemi zaten çok kolay eklenen ve çıkratılan bir alet yalnış bilmiyor isem , Peki servis takılıp takılmadığını nereden anlyabilir? Dolyısıylada Garanti bozulmaması gerek. Gerçi arabayı chip tuning ile zorlamak ve hemen almak gibi niyetim yok sonuçta aracım çok yeni sadece imkanım oldğumda ve Garantinin bitimine doğru düşünğüm bir şey.



    quote:

    Orjinalden alıntı: kabuto

    biz bunun kritigini yaptik ustamla. konusmada geceni anlatayim.

    ustam usaga gittik uzun yola klima accikken bastik 195 km max hiz yapti bu kadar gitti. sonra klimayi kapattik araba bastik araba yine 195 km hiz yapti . anlamadik bu isi kapali olunca daha hizli gitmesi gerekmiyomu??

    bu arabalarda klimayi calistirdigin zaman beyne iletiliyor sen farkina warmiyosun hiz olarak seni etkilemiyo ama yakittan goturuyor.


    ustama katliyorum benim arabayi biliyosunus hepiniz 1.4 d-4d normalde arkdaslar yaziyor 100 km de 4.5lt den 6lt e kadar degisen araliklarda yakit tuketiyolar( yol bilgisayarina gore)

    ben ise 6.9 tukietiyorum simdi devirli kullaniyorum nasil diceksinis cok fazlada deil dizellerde vites isigi genelde 2.000 ile 2.500 arasi yaniyor bence isiga bakmadan 3.000 de falan atiyorum el aliskanligi fakat en kisa zamanda 5. vitese cikip motoru rahatlatiyorum zaten bu onerilen bisey yakit tuketimini azaltmak icin. ama nerdeyse her bindigimde klima acik gidiyorum kapanmiyo desem yeridir.

    son 2 haftadir klimayi acmiyorum ama arabayi kullanmamda bi degisiklik yapmiyorum yakit tuetimim 6.9 dan 6.6 ya dustu dahada duser belki bu kadar farkiyo yani uzun vadede 6.0 a kadar bile dusurmek mumkun . bu arada arac 10.000km de sadece usaga gitti geldi uzun yol olarak 1.100km yapti kalan sure zarfinda sehir ici kullaniyorum .







  • Bölüm çok güzel olmuş. Emeği geçenlerin ellerine sağlık. Benim aracım 2008 Auris 1.4 Dizel Comfort.
  • Güncelledim,

    Aramıza hoşgeldiniz

    quote:

    Orjinalden alıntı: iron1

    Bölüm çok güzel olmuş. Emeği geçenlerin ellerine sağlık. Benim aracım 2008 Auris 1.4 Dizel Comfort.
  • Şimdi arkadaşlar 10.000 de bir yağ değişimi mutlaka yapılmalı bunda sorun yok ama benim gibi 7 aydır 5000 i geçememiş (yanlış anlaşılmasın işler yoğun olduğundan gezmeye zaman yok, yoksa aurisle gezmek çok büyük bir zevk) olanlar 6 ayda bir yağ değiştirmeli mi? Bazı markalarda sıfır aracların ilk bakımında yağ değişimi yapıldığını biliyorum. Ama toyota 1.000 ÜCRETSİZ bakımında yağ değişimi yapmadı. Az önce servisi aradım sordum ne olacak diye "6 ayda bir km 10.000 i geçmese bile yağ değişimi gerekli dediler". Garantiyi etkilemiyormuş ama aracın ömrü açısından gerekli dediler. Benim Aurisim benzinli. Burda benzinli kullanan arkadaşlar nasıl yaptılar, km 10.000 olmadan 6 ayı geçtiği için yağ değiştiren varmı ve fiyatı ne kadar.
    quote:

    Bugün reis lidere 10000 bakımına gıdecegım. GErcı arac 8300 de daha ama haftaya cuma ızıne ayrılıp yola gıtcem ıcım rahat etsın dıe bıraz erken gıdıyım dedım . Varsa sorular sorayım servıse

    Akita arkadaşım sende sorarsan bir zahmet servise göre değişip değişmediği hususunda bir fikrimiz olur. Teşekkürler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mertcee

    Şimdi arkadaşlar 10.000 de bir yağ değişimi mutlaka yapılmalı bunda sorun yok ama benim gibi 7 aydır 5000 i geçememiş (yanlış anlaşılmasın işler yoğun olduğundan gezmeye zaman yok, yoksa aurisle gezmek çok büyük bir zevk) olanlar 6 ayda bir yağ değiştirmeli mi? Bazı markalarda sıfır aracların ilk bakımında yağ değişimi yapıldığını biliyorum. Ama toyota 1.000 ÜCRETSİZ bakımında yağ değişimi yapmadı. Az önce servisi aradım sordum ne olacak diye "6 ayda bir km 10.000 i geçmese bile yağ değişimi gerekli dediler". Garantiyi etkilemiyormuş ama aracın ömrü açısından gerekli dediler. Benim Aurisim benzinli. Burda benzinli kullanan arkadaşlar nasıl yaptılar, km 10.000 olmadan 6 ayı geçtiği için yağ değiştiren varmı ve fiyatı ne kadar.
    quote:

    Bugün reis lidere 10000 bakımına gıdecegım. GErcı arac 8300 de daha ama haftaya cuma ızıne ayrılıp yola gıtcem ıcım rahat etsın dıe bıraz erken gıdıyım dedım . Varsa sorular sorayım servıse

    Akita arkadaşım sende sorarsan bir zahmet servise göre değişip değişmediği hususunda bir fikrimiz olur. Teşekkürler


    Selam,

    Ben geçen Ekim ayında 10000 bakımına girmiştim. Ne şansdır ki arabayı aldıktan tam 6 ay sonrasına denk gelmişti. Servis işlemleri sonlandıktan sonra yetkili eleman seneye görüşürüz demişti.

    Şimdi önümde 20000 bakımı var ve eğer 30 Ağustos'da çalışıyorlarsa bir seneden daha önce bakıma girmiş olacağım.

    Yağı en son Haziran sonunda tatile çıkmadan kontrol etmiştim. Ne seviyesinde ne de kıvamında bir problem yoktu. Sanırım 1 yıl ya da 10000km mantıklı bir rakam.

    Not: Bugün son 2160km'nin yakıt tüketimini inceledim. Yol bilgisayarı 6.6lt/100km gösteriyordu. Benim filerden yaptığım hesap 6.67lt/100km çıktı. YTL'ye vurursak 23,6ykr/km yapıyor. Bu mesafenin yaklaşık 500km'si yerleşim yeri içinde kat edildi.




  • attagun yol duz ve biras yukariya dogru egilimi wardi bazi yerlerde. usak yolunda yapildi. 180 ne kadar rahat cikiyor arac ondan sonra biraz nazlaniyor .

    ben araci devirli kullanmayi seviyorum en azindan abilerimden ole ogrendim dizel arabalari devirli kullanmak gerek diyor herkes ama vites gostergeleri arabayi hantallastiriyor sanki ama bu uzun yolda vites araligini 4.500 devire kadar zorlayip ole degisiriyorum 5.000den sonra motor kesiyor zaten. hani 4. viteste 120 falan gordum . ama bu kadar zolamamin ardindan su durum ortaya cikti vites isigi onceden. 2 devir civarinda yanarken artik bende 3.000 devire kadar falan yanmiyor biraz daha atik bi hal aldi araba.

    ama yukardada bahsetmistim herkeste 6lt civarindayken yakit tuketimi bende 6.9 alan buldu . usaktan geldik sehirler arasi yol oldugu icin 6.7 e dustu geldigimden beridirde 120 gecmiyorum klimayida 70 in ustunde kullandigim zaman aciyorum ruzgar arabada garip bi ses yapiyor kulaklarim cok rahatsiz oluor o yuzden . son durum 6.5 e kadar dustu bakalim ne olucak cok merak ediyorum bende:D




  • Kabuto demek ki sen iyi açmışşın benim motor biraz daha açılması gerek. Bende çok devirli kullanıyorum fakat biraz dikkat ediyorum artık zam zam üstüne geliyor malum Arada bir işte canım sıkılırsa devirli kullanıyorum ama dediğin gibi 180 ne kadar rahat araç sonrası zorlanıyor 185 den çıkaramadım yukarıya.
  • http://www.toyota.co.uk

    bir inceleyin derim 2.2. litre Spor :D araba budur işte :D

    8.1 sn Max 210Km



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi attagun -- 20 Temmuz 2008; 1:18:22 >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.