Şimdi Ara

Auris mi, C4 mü ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
0
Favori
4.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eray2658

    Cevap için teşekkürler. Peki tüm C4 lerde var mı bu sorun ? Varsa da nasıl çözülebilir ?

    Çözümü yok. Bağımsız süspansiyon kullanmadıkları için arkayı olabildiğince sertleştirmişler. ( Gerçi şimdi Focus hariç dizelde bağımsız kullanan varmı bilmiyorum Golf 7 bile bağımsız kullanmıyor 105 Tdi seçildiği zaman ).

    Yol tutuş olarak iyi, pek çok incelemede olumlu yorumlar almış bende kendim kullanıyorum .

    Ancak malesef arka sert.

    Çözümü şimdilik yok.

    1-2 yerde okudum arka süspansiyona ekstra körük takan oluyormuş servislerde ama tam doğrulanmış bir bilgi değil. Yetkili servis yok öyle bir şey diyor.

    Sorunsuzluk olarak Citroen kendini geliştirdi. Eski kasa C4'e göre ciddi manada sorunsuz. Ama tabi hala Toyota'dan geridedir.

    Toyota'nın en büyük eksisi 1.4 dizel motoru. 1.6 dizel geliştirmemeleri iyi değil.

    Birde dizelde hiç bir şekilde Cruise sunmuyorlar.

    2. el de de kesinlikle Dizel bir Auris daha iyi gider. Citroen daha fazla kaybettirir. Her ne kadar yeni Citroen'ler tasarım olarak iyide olsa genede fazla kayıp var.

    Uzun süre kullanacaksanız sorun değil tabi. Ben minimum 5 sene kullanacağım için düşünmedim 2. el olayını.




  • Öncelikle bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.. Ben 2. el alacağım için satarken çok fazla zarar etmiyeceğimi düşünüyorum C4 den. Çünkü 0 km alan bikere zarar ediyor. Siz benim yerimde olsanız hangisini tercih ederdiniz ? Benim alacağım confort modeli manuel yalnız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eray2658 -- 4 Kasım 2013; 4:43:26 >
  • Citroen C4'ün yeni kasası 2011'de çıktı. Auris'ler ise 2006'dan beri piyasada bildiğim kadarıyla daha eski yani.

    Birde 1.6 dizel olması ve tasarımdan dolayı Citroen C4 derim.

    Ama az yakmasını beklemeyin.

    Ben şehir içi İstanbul'da 7 litre altına düşüremedim.

    Tabi 92'lik C4 nasıl olur bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 4 Kasım 2013; 4:46:26 >
  • tartekin kullanıcısına yanıt
    Focusu ben anlayamadım açıkçası Ben şahsen tipini beğenmiyorum ve çokda kaliteli olduğunu düşünmüyodum.Titanium donanımı haricindeki iç dizayn rezalet,titaniumda pahalı. Böyle olunca kesinlikle eledim. Bu yorumlarım önceki kasaya ait bu arada.Yeni kasa çok güzel ve pahalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Citroen C4'ün yeni kasası 2011'de çıktı. Auris'ler ise 2006'dan beri piyasada bildiğim kadarıyla daha eski yani.

    Birde 1.6 dizel olması ve tasarımdan dolayı Citroen C4 derim.

    Ama az yakmasını beklemeyin.

    Ben şehir içi İstanbul'da 7 litre altına düşüremedim.

    Tabi 92'lik C4 nasıl olur bilmiyorum.



    Bende alırsam 112 lik Confort alıcam zaten. 7 litre çok geldi bana bi yanlışlık olmasın ? Teknik verilerinde 5.6 gibi bir değer vardı siz böyle deyince gözüm korktu
  • Benimki Mcp şanzımanlı ve teknik verisi 4.9 litre. Buna rağmen 7'nin altına düşmedi.

    Ama 90'a sabitleyip uzun yola çıkınca gerçekten 4 litre yakıyor. Ama İstanbul şehir içinde malesef 7 litre.

    5.6 litre yakmasını beklemeyin. Ben 25925825982589 defa servisin yolunu tuttum, yapmadığım şey kalmadı ama adamlar ne desem "Yok" diyor. Artık tiksindim ve bıktım uğraşmaktan. Yanlız şöyle bir şey var benim araçta 225 R17 lastikler var. Sizin Comfort 205 R16 olacak yani bundan dolayı yarım litre kadar az yakabilir. 205 R16 lastikli ve 109 Ps Focus Tdci mesela 6.6 litre yakıyordu tamamen aynı kullanım şartları ile .( Aynı sürücü ve aynı yollar ) . Bu C4 , Focus'dan biraz büyük muhtemelen dahada ağır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 4 Kasım 2013; 18:26:59 >
  • Selamlar;

    Yoğunluktan mesajları okuyamadım kusura bakmayın direk başlığa göre cevap vereceğim.


    Genel olarak;

    Dizel düşünüyorsanız C4
    Benzinli düşünüyorsanız Auris

    Şanzıman;

    Benzinli otomatik kesinlikle Auris
    Dizel otomatik kesinlikle C4 (yeni etg6 şanzıman eski mcp nasaran bir tık daha iyi)

    Manuel;

    Benzinli manuel Auris
    Dizel manuel C4



    Siz olsanız diye sorarsan Benzinli CVT şanzımanlı Auris.

    Hoşçakalın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 4 Kasım 2013; 17:48:20 >
  • auris ve c4 aynı segment olsada c4 çok daha yakışıklı ve geniş bi araç bence gayette kaliteli malzeme kullanımı ile ve yakıt tasarrufu güçlü motoru ile c4 derim bu milleti anlamak imkansız birine koreli der ötekine ingiliz buna fıransız eee ne yapacaz aydan araçmı getirecez.. bu fiyatlara en mantıklı araçlar c4 ceed ötesi yok işte dizel otomatik..
  • yag yakma yapan aurislerde garantiden turbo ve yag pompası değiştiriliyor , yag tüketimi problem çıkarmayacak seviyelere düşüyor. ama aklınıza takılacaksa almayın ben kullanıyorum iyide kaçıyor, bakımdan bakıma yarım litre bir litre tüketimin önemi yok ,dizellerin çoğu eksiltiyor. kimse ya bilmiyor yada konuşmuyor . gerisi çokta önemli değil. c4 e gelince genelde dediğiniz gibi 10 kişiden 8 i önermiyor şikayet ediyor ben olsam 3. bir seçenek bakarım c4 yerine .
  • Auristeki plastik parçalardan yakınanlar vardı forumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eray2658

    Focusu ben anlayamadım açıkçası Ben şahsen tipini beğenmiyorum ve çokda kaliteli olduğunu düşünmüyodum.Titanium donanımı haricindeki iç dizayn rezalet,titaniumda pahalı. Böyle olunca kesinlikle eledim. Bu yorumlarım önceki kasaya ait bu arada.Yeni kasa çok güzel ve pahalı

    Ben Focus'a çok bindim. Focus II makyajlı kasaya ve makyajsız kasaya, Focus III'e de.

    Titanium donanımlı ve makyajlı Hb kasalar gayet iyiydi. Focus 2 için konuşuyorum.

    Teknoloji olarak Focus III'ün sunduğu bazı özellikler süper. Citroen C4'ün en üst donanımında bile olmayan otomatik park, ön cam ısıtma, aktif güvenlik ( Aracın önüne engel çıkarsa otomatik frenleme ) gibi üstün özellikleri var. ( Gerçi Focus'ta olmayan C4'TE OLAN bazı şeylerde var masajlı koltuk, kör nokta uyarı gibi ama bunlar zaten en üst donanımda var C4'te, Focus'ta orta üst donanımda vardı Style+Plus paket )

    Gel gelelim dizel otomatiği olmaması kötüydü benim için. Motor olarak aynı motoru kullanıyor C4 ile Focus.

    Birde iç mekan malzeme kalitesi ve genişliği konusunda , C4 Focus III'den iyidir. Focus III'ün içini çok dar yapmışlar. Ön konsol tasarımı bir garip.

    Benim anlamadığım olay artık bu Focus III Abd'de satılan Focus'lada aynı. Amerikan Focus ile Avrupa Focus diye bir şey kalmadı. Peki, bu aracın içi Focus II'den neden ufaldı? Daha büyümesi gerekti bence. Çünkü Abd pazarı büyük araç sever.

    Yol tutuş olarak C4'ten iyidir. 4 tekerde bağımsız süspansiyon var. C4'te bu yok. Gerçi çok kafaya takmıyorum, Vw Golf 105 Tdi'da da arka da bağımsız süspansiyon yok. Golf 7 bile alsam aynı şeyi yaşayacaktım.

    Focus'un standart ses sistemi bile C4'ün en üst donanımınkinden iyidir. Titaniumlarda birde Sony geliyor.

    İç mekan tasarımı olarak ve detay olarak C4 derim.

    Bagaj hacmide 400 litre, Hb araçlarda liderdir C4.

    Auris'i pek bilmediğim için onun hakkında pek yorum yapamam. Ancak 1.4 dizel olması bence kötü. Son kasada bile hala 1.4 kullanıyorlar. 60.000'Lik araçta 90 hp motor olmamalı. Tamam baz versiyona koyda en üst donanımda bile 90 hp sırıtıyor.

    Birde her ne kadar Japon mekaniği iyi deselerde, Citroen'in Mcp şanzımanı Mmt'den iyidir. Mmt daha çok sarsıyor ve güç kaybettiriyor. Gerçi düz alacaksanız bu bir sorun değil ama karar değiştirip dizel otomatik alacağım derseniz gene yarım otomatiklerde Mcp en iyidir. Her ne kadar mükemmel olmasada ve bazen bazı şeylerinden gıcık kapsamda, Mcp > Mmt derim. Genede test etmeden Mcp'ye felan bulaşmayın. İyice test edin. Hatta 1-2 gün kiralayın gerekirse öyle karar verin. Bunuda söyliyim, tek kavrama yarı otomatiklerin alayı böyle. Çift kavrama da da tamir maliyetleri aşırı artıyor.




  • lpg li full donanım cruze alablirsiniz bu paraya.
    C4 de çok güzel bir otomobil.
    Aurisi geçin gereksiz pahalı bir araç.
    İki aracı da test edip kararınızı ona göre verin.
  • Anladım, İstanbul şehir içi 7 litre kötü bir değer aslında ama bakalım hayırlısı.. Çok teşekkürler bilgilendirdiğiniz için
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    Benzinli Auris çok pahalı geldi bana açıkçası, manuel ve dizel düşündüğüm için C4 alıcam gibi gözüküyor.Auris eski kasa almış olucam birde onu da hesaba katıyorum...
  • C4 olucak galiba hocam bakalım ..undefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eray2658 -- 4 Kasım 2013; 20:24:33 >
  • hunter06 kullanıcısına yanıt
    Şimdi sizde böyle deyince kafam karıştı hocam Auris eski kasa ve motor yönünden zayıf. C4 tipi biraz ( bana göre ) önde . Aslında işin özeti başımı ağrıtmayacak bir araç istiyorum ben ve çok da yakmasın. Hangisi en sorunsuzsa onu alayım gitsin, çok daraldım artık araba araştırmaktan...
  • İşte sizinde dediğiniz gibi titanium donanım güzel ama trend , collection hiç albenisi yok şirket arabası gibi duruyor. Focus 3 e bayide baktım ve gerçekten çok beğendim. Onu alabilecek olsam hemen alırdım şahsen. Titanium focus 2 ye çok fiyat çekiyorlar o yüzden eledim.
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Hocam cruze çok aklımı karıştırıyor bugün gerçek otoya gittim cruze a bakmaya fikir oluşsun kafamda diye. 1.6 LT modeline baktım araç fena değil donanım olarak. Aslında 33-34 e halletmiş olurum 2.el lpg li cruze alırsam.Dizel temiz için 39-40 vericem gibi gözüküyor çünkü.
  • Arkadaşlar cruze hakkında araştırma yaptım ve beşiktaş balmumcudaki bayisine gittim.Ben genel olarak beğendim aracı. Tek sıkıntım performansı ve yakıtı.Gerçekten kullanmış veya gerçek bilgisi olan bir vatandaş cruze la ilgili al veya alma diyebilir mi ? 124 bg lik olanını 2. el olarak alıcam.34 civarına kapatırım lpg li şekilde. C4 ve Auris için 39 civarı para vermem gerek. Ne dersiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eray2658

    Şimdi sizde böyle deyince kafam karıştı hocam Auris eski kasa ve motor yönünden zayıf. C4 tipi biraz ( bana göre ) önde . Aslında işin özeti başımı ağrıtmayacak bir araç istiyorum ben ve çok da yakmasın. Hangisi en sorunsuzsa onu alayım gitsin, çok daraldım artık araba araştırmaktan...

    Evet guc olarak 90 liklar biraz gucsuz ama yetiyor . Aslinda cok km yapilmiyorsa 132 bg benzinli olani 10 numara araba .sizin fikrinize saygi duymakla birlikte , sorunsuzluk ve Citroen biraz uzak kalıyor birbirlerine .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.