Şimdi Ara

Auris mi, C4 mü ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
0
Favori
4.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hunter06 kullanıcısına yanıt
    Çok km yapıcağımı sanmıyorum senede en fazla,taş çatlasa 15 bin km yaparım. Ama 132 bg liklere falan dizele yakın para istiyorlar nerdeyse.Onu alıcağıma dizel alırım diyorum bende haliyle.Arada 5-6 bin net fark olsa alınırda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eray2658

    Çok km yapıcağımı sanmıyorum senede en fazla,taş çatlasa 15 bin km yaparım. Ama 132 bg liklere falan dizele yakın para istiyorlar nerdeyse.Onu alıcağıma dizel alırım diyorum bende haliyle.Arada 5-6 bin net fark olsa alınırda...

    15 bin km icin dizel gerekli degil . Ama tabi fiyatlari cok takip etmiyorum. 132 lik motor guc ve yakit olarak piyasanin en iyi motorlarindan .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hunter06 kullanıcısına yanıt
    Peki bu motora lpg uyumlu mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eray2658

    Peki bu motora lpg uyumlu mu ?

    Evet hic problemsiz bir bicim de uyumlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eray2658

    İşte sizinde dediğiniz gibi titanium donanım güzel ama trend , collection hiç albenisi yok şirket arabası gibi duruyor. Focus 3 e bayide baktım ve gerçekten çok beğendim. Onu alabilecek olsam hemen alırdım şahsen. Titanium focus 2 ye çok fiyat çekiyorlar o yüzden eledim.

    Şirket arabası gibi durmakla kalsa iyi. Gerçekten şirket arabası yapıyorlar.

    Benim sürdüğüm araçların çoğu Leasing'ti zaten. Bu leasing olayı zaten Renault Fluence ile Ford Focus'un başını ağrıtmıştır. İmaj açısından.

    Citroen'de böyle bir sorun yok, hiç C4 kiralayan görmedim. Bu açıdan C4'ün imajı daha iyi olabilir...

    Focus 2'lere hala yüksek fiyat çekmelerinin sebebi şu;

    Dış tasarım olarak Focus III Hb, bekleneni veremedi. Focus II Hb çok daha iyiydi.

    Sedan olarak Focus III güzel, ancak bu seferde gene bagaj hacmi ufak kalıyor. Ayrıca iç mekan ferahlık hissi yok yukarda söylediğim gibi.

    Ama Focusun en büyük eksiği yalıtım zayıftır. C4'ün yalıtımı daha iyi. Focus çok yol sesi alıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eray2658

    Çok km yapıcağımı sanmıyorum senede en fazla,taş çatlasa 15 bin km yaparım. Ama 132 bg liklere falan dizele yakın para istiyorlar nerdeyse.Onu alıcağıma dizel alırım diyorum bende haliyle.Arada 5-6 bin net fark olsa alınırda...

    Ama 132'ler fena gitmiyor hani. İyi devirlenen zevkli bir motor.
  • 1.6 hdi 112 hp manuel c4 e sahibim 2012 de sıfır aldım keyifle biniyorum tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eray2658 E kullanıcısına yanıt
    hocam eski aracım aynı 2012 dizel auristi şimdi 2013 dizel c4 kullanıyorum. Aurisimi 0 km almıştım 45binkm yaptım gram yağ yakmadı haberiniz olsun öyle bir şey yok ama araç bana göre tamamen kişisel fikrim pek güvenli değil hem rüzgarda sallıyor , esp yok viraj dinamiği kötü (çünkü yüksek araç) ve benim aracım malesef 50-55km civarı bir hızda kaza sonucu perte ayrıldı ve bende dahil yoldakilerde arabanın o kadar dağıldığını görünce şaşırmıştık zaten bu aurisler hakkında sonradan öğrendim türkiye üretimiymiş ama onun dışında herhangi bir sorunu yok arabanın rahatça alıp kullanabilirsiniz , c4 e göre kıyaslarsam c4ün bariz olarak yol tutuş farkı var ve motor kesinlikle daha güçlü ve daha az yakıyor ,c4ün motorunda da herhangi bir sıkıntı yaşıyacağınızı sanmıyorum, iç mekanda tek tük plastik sesi alabilirsiniz kapılardan(arada bir) bir de malum süspansiyonlar sert iki aracında kendilerine göre + sı var toyota cidden sorunsuz şimdilik c4de de sorunla karşılaşmadım ama insanın içinde hep biryeri bozulucak kuşkusu var bana göre toyotanın en büyük artısı iç mekan ferahlığı kolay gelsin iyi seçimler sorunuz olursa özelden cevaplarım




  • Evet kesinlikle,dediklerinize sonuna kadar katılıyorum

    Focus III hb benim hoşuma gidiyor şahsen ama yinede sedan almayı tercih ederdim çünkü dediğiniz gibi pek ferah değil iç mekan.
  • Alpine. kullanıcısına yanıt
    Bakalım fiyatta C4 ler biraz zorluyor ama bulabilirsek güzelinden alıcaz
  • Hocam hayırlısı ya inanın bıktım artık.Bütün paramı arabaya bağlamak istemiyorum o yüzden hem güzel hemde makul bir fiyata artık ne denk gelirse alıcam . Teşekkürler bilgilendirdiğiniz için söylediklerinizi göz önünde bulundurucam
  • c4 derim
  • ++c4 hocam
    bu paralara golf 4-5 yaş 1,4tsi de düşünebilirsiniz.
  • Toyota her zaman iyidir . Japon arabası güzeldir. c4 leride beğenirim ama bana kalsa Auris derim.
  • Ben bırakın eski kasa Aurisi, yeni kasa Auris ile c4 ü karşılaştırarak direk gittim c4 aldım. Hele eski kasa Auris ile yeni c4 arasında kaldıysanız hiç düşünmeden c4 almalısınız bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eray2658

    Bakalım fiyatta C4 ler biraz zorluyor ama bulabilirsek güzelinden alıcaz

    6 ileri manuel ilanları çok az Allah kolaylık versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konunun ilk yorumu kasım 2013 te ama karşılaştırılan modeller biri iki yol önce çıkmış yeni c4 ama diğeri bilmem 3-4-5 yıl önce çıkmış auris. Ee zaten yeni kasası neredeyse bir yıl oldu çıkalı neden eski kasayla eski teknolojiyle eski kronik sorunlarla kıyaslıyorsun.

    Ben anlamadım ama bravaman arkadaşımız "Ben bırakın eski kasa Aurisi, yeni kasa Auris ile c4 ü karşılaştırarak direk gittim c4 aldım. Hele eski kasa Auris ile yeni c4 arasında kaldıysanız hiç düşünmeden c4 almalısınız bence." deyip içime su serpmiştir.

    YENİ C4 mü YENİ AURİS mi şeklinde karşılaştırırsanız daha mantıklı olur diye düşünüyorum.
  • Ben yorum yaparken yeni kasa C4 ile yeni kasa Auris karşılaştırılıyor sandım ve C4 tavsiye ettim.
    Auris eski kasaysa düşünmeye bile gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik olacaksa C4 için bende fikir belirtmek isterim. Öncelikle yaklaşık 6 aydır araç arayışındaydım ve fiyat performans olarak C4'te çok ciddi olarak karar kılmıştım. Ancak birde deneyeyim öyle bakayım dedim ve gidip 2013 1.6 HDİ 112 hp C4 (10 bin KM de) kiralayarak 1 hafta kullandım.

    Kısa da olsa izlenimlerim, beklentiylede alakalı ama öyle güçlü bir motor izlenimi vermiyor. Özellikle şehir içinde bariz şekilde hantal bir araç. (2008-2009 Golf daha iyi hissettirmişti.) Yol tutuş konusunda diyecek yok, belirtilmiş zaten süspansiyonları bariz çok sert bu anlamda konfor diye birşey bırakmıyor. Yakışa gelince şehir içinde öyle aman aman trafik olmamasına rağmen 0,40-0,43 kuruş gibi birşey yaktı.

    Otomatik konusu ise en büyük hayal kırıklığımın ve araçtan vazgeçmemin sebebi oldu resmen. Otomatikleştirilmiş şanzıman olduğunu biliyordum zaten ama bu kadar kötü olmasını beklemiyordum. Manueli belki daha iyi olabilir ama otomatiğini beğenmedim. Vitesler arası kararsızlıkmı dersin, arkaya kaçırma mı dersin, alışana kadar R de iken aracın geriye kaçırdığı gibi öne bile saldığı oluyor.

    Özetle beklentimi karşılamadı.




  • Yanlış anlamayın ama çoğu kişi tarafından bu söylediklerinizin tam tersi yeni C4 seçimindeki en büyük özellikler.

    Beklentiyle alakalı demişsin ama Senin araçtan beklentin herhalde mercedes E serisi ve bmw 5 serisi dizel otomatik olmalı. Çünkü dediğin iyileştirilmeler yapıldığında ortaya D sıınıfı lüks araçlar çıkıyor.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.