Şimdi Ara

Auris mi, C4 mü ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
0
Favori
4.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egelidost

    Hdi motorun çok arıza verdiğini okuyoruz. Benim tercihim Auris olurdu. İki seçenek dışında tavsiye isterseniz 2010 model lpg'li Civic derim. İkisinden de performanslı, güzel ve ekonomiktir.

    Psa dizel motorun arızaları nelerdir?

    Ford
    Citroën
    Peugeot
    Volvo

    Gibi yaygın marka modelde kullanılıyor. Kronik ne sorunu varmış?

    Kendimden söyleyeyim 2008de açılmış picasso forumunda 5 yıldır turbo değişimi yada yağ yakma yada farklı bir motor arızası verisi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bencede gidip sowrumda bi yeni kasa C4 deneyin , bide yeni kasa AURİS deneyin.

    Aradaki farkı görüp . Sonrada gidip ikinci el bi Auris alırsınız gibi me geliyor. Tabi C4 ü beğenirseniz onuda alabilirsiniz. İkiside güzel araba. bana göre Auris biraz daha güzel.

    denemeden almamak lazım...
  • Arkadaşlar şu anda ikisinden de vazgeçtim. Her an renault megane hb alabilirim haberiniz olsun Yorumlar için çok teşekkürler bu arada. Vazgeçmemin sebebi ise Auris yağ yakıyor , C4 fazla yakıyor derken fiyatlarıda temizi 39-40 civarı. Bütçemi de pek zorlamadan kısmetse bitane megane alıcam 2011 model expression donanımlı. Kesin değil, gidip C4 de alabilirim veya Auris ama bakalım şu günler çok kritik
  • Bu alıcağım araç benim ilk şahsi aracım olucak. Daha yaşım genç.Varsa ömrümüz ilerde daha iyileri nasip olur inşallah. Şimdilik Megane la başlamak cazip geldi bana ama sizlere tekrar soruyorum 85 hb lik 2011 model 39000 kmde manuel expression, şu an irtibatta olduğum araç.
  • Çok net c4 derim. Ama o para daha iyi arabalar ar sedan alırdım ben olsam. forumun deyimiyle Sütçü beygiri var mesela, yada bi lancer.
  • Fransız = Elektronik vs arıza = sorun
    Japon = Sorunsuzluk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa44romeo -- 7 Kasım 2013; 11:57:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa44romeo

    Fransız = Elektronik vs arıza = sorun
    Japon = Sorunsuzluk


    Bu mu yani işin özeti?


    Siz yorum yaptığınız firmaların yöneticisi olsaydınız acaba misyon ve vizyon ilkeleriniz "Fransız = Elektronik vs arıza = sorun" mu olurdu?

    Bence hiç bir firma oturduğumuz yerden kötüleyecek kadar kötü değil. Sadece içinde olmadığımız ve cebimizden para çıkmadığı için laf ola torba dola gemi yol ala....


    Sen milyar dolar maaş öde, milyon dolar reklam yap, milyon dolar yardım et ve milyar dolarlar gelirin olsun ama amacın ve hedefin "Fransız = Elektronik vs arıza = sorun" olsun.

    Gerçekten çok komik ve çok basit.

    Dedim ya işin özeti cebinden para çıkması ve öyle yorum yapman.




  • sevgibilgi S kullanıcısına yanıt
    Ben her iki markayı da yeterince kullandım.Toyota Corolla 2002 VVT-I 4 yılda hiç masraf ettirmedi, Citroen C4 2006 1.6 HDI ise 3 yılda 3500 liramı yedi.Fransız araçlarının ne kadar çok arıza verdiklerini hele de elektronik arızalarını ve dayanıksızlıklarını birazcık araba bilgin olsa bilirdin zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa44romeo

    Ben her iki markayı da yeterince kullandım.Toyota Corolla 2002 VVT-I 4 yılda hiç masraf ettirmedi, Citroen C4 2006 1.6 HDI ise 3 yılda 3500 liramı yedi.Fransız araçlarının ne kadar çok arıza verdiklerini hele de elektronik arızalarını ve dayanıksızlıklarını birazcık araba bilgin olsa bilirdin zaten.

    Kusura bakma ama araç düzgün kullanıldığında benzinli 90 model tofaşlarda hala bakım dışında masraf çıkarmıyor.

    "Citroen C4 2006 1.6 HDI ise 3 yılda 3500 liramı yedi." demişsin. Bu aracı 2.el mi aldın yoksa sıfır mı?

    Bu kadar kullanmışsan hangi motorun ne zaman hatta neden arıza çıkardığını benden iyi bilirsin. Ama dediğim gibi bir firma tutuluyorsa ve hala varsa iyi şeyler yapıyor ve kullanıcıların beklentilerini bir şekilde karşılıyor ondan.

    Yoksa üretirken ayıplı veya bilinçli olarak belli bir süre sonra bozulması, sorun çıkarması için üretilen yani kötü niyetle servisten daha çok kazanayım diyen firma bugüne kadar zaten devlet tarafından, o kadar inceleme ve kalite belgesi veren kuruluşlar tarafından çoktan kapatılıp onu batıracak tazminata mahkum etmişlerdi bile.....

    şimdi sizden sadece tarafsızca yazdıklarımın doğru mu değil mi yazmanızı istiyorum.

    Ve emin olunki parasını verip aldığımız her sıfır araç hakkını veriyor(tabii fiyat olarak bahsetmiyorum) üretim amacı olan görevi bir yerden bir yere karayollarında ulaşımı sağlıyor kullanıcısının sayesinde kontrolünde.




  • Dizel auris kullanıyorum, yağ eksiltme sorunu son derece önemsiz bir durumdu zaten servis garantiden değişiklik yaptı, hiçbir sorun yaşamadığım gibi 90 bindeki aracım hala sıfır km gibi hissettiriyor.. Korozyonmuş döşeme sıkıntısıymış hiçbir sorun yok.. Öte yandan ufak bir çarpma sonucu kasko geçici olarak clio vermişti. 70 bin km deki clionun şanzımanı dağılmış koltuk döşemeleri parçalanmış, aracı trafikte kaldırırken stop ettirmemek için akla karayı seçiyordum. Sırf bu deneyim yüzünden Toyota iyice güven veren bir liman oldu bana..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FAtEisdEAtH

    Otomatik olacaksa C4 için bende fikir belirtmek isterim. Öncelikle yaklaşık 6 aydır araç arayışındaydım ve fiyat performans olarak C4'te çok ciddi olarak karar kılmıştım. Ancak birde deneyeyim öyle bakayım dedim ve gidip 2013 1.6 HDİ 112 hp C4 (10 bin KM de) kiralayarak 1 hafta kullandım.

    Kısa da olsa izlenimlerim, beklentiylede alakalı ama öyle güçlü bir motor izlenimi vermiyor. Özellikle şehir içinde bariz şekilde hantal bir araç. (2008-2009 Golf daha iyi hissettirmişti.) Yol tutuş konusunda diyecek yok, belirtilmiş zaten süspansiyonları bariz çok sert bu anlamda konfor diye birşey bırakmıyor. Yakışa gelince şehir içinde öyle aman aman trafik olmamasına rağmen 0,40-0,43 kuruş gibi birşey yaktı.

    Otomatik konusu ise en büyük hayal kırıklığımın ve araçtan vazgeçmemin sebebi oldu resmen. Otomatikleştirilmiş şanzıman olduğunu biliyordum zaten ama bu kadar kötü olmasını beklemiyordum. Manueli belki daha iyi olabilir ama otomatiğini beğenmedim. Vitesler arası kararsızlıkmı dersin, arkaya kaçırma mı dersin, alışana kadar R de iken aracın geriye kaçırdığı gibi öne bile saldığı oluyor.

    Özetle beklentimi karşılamadı.



    quote:

    Orijinalden alıntı: sevgibilgi

    Yanlış anlamayın ama çoğu kişi tarafından bu söylediklerinizin tam tersi yeni C4 seçimindeki en büyük özellikler.

    Beklentiyle alakalı demişsin ama Senin araçtan beklentin herhalde mercedes E serisi ve bmw 5 serisi dizel otomatik olmalı. Çünkü dediğin iyileştirilmeler yapıldığında ortaya D sıınıfı lüks araçlar çıkıyor.



    Eski C4 ile yeni C4'e bakarak bir kıyaslama yaparak yeni C4'ü seçiyorlarsa bilemem.

    Benim beklenti ile ilgili dememin sebebi şahsi düşüncelerimdir. Benim için C4 seçiminde en ağır basan etken otomatik şanzıman oldu. Diğer herşeyi bir şekilde tolere edebilrdim çünkü aracı gerçekten uzun zaman boyunca incelemiş ve beğenmiştim. İlla E serisi yada bmw olması gerekmiyor sorunsuz düzgün bir otomatik şanzıman için. Kaldı ki otomatikleştirilmiş otomatik şanzıman olduğunu bile bile yinede bir ümitle aracı inceledim.

    Bu konuyu açan arkadaşa da otomatik düşünülüyorsa fikrimi belirtmek isterim diye de daha yazımın başında söyledim.

    Otomatik konusunda C4 tam bir fiyasko. Nasıl bir fiyasko sorunsuz otomatiklere, o kadar laf edilen dsg'ye göre fiyasko. Yoksa otomatikleştirilmiş-triptroniklere göre iyi olabilir. Ama bu beni ilgilendirmiyor. Tam otomatik söz konusuysa eğer sizi de ilgilendirmemeli.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.