Şimdi Ara

Auris Multimode Sorunu Nedir? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
3
Favori
53.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: fuhrer42

    ben hergün dur kalklı yokuş çıkıyorum İstanbul 'da. o nasıl oluyor peki? 2013 de sorun yok mu diyeceğiz şimdi?

    1 kere yazdın, 2 kere yazdın tamam anladık kötü tecrüberin olmuş. amacın hasıl olmuştur. 50 kere de açıklandı. daha da sorun ne anlamış da değilim...

    sorun yakında çıkar dert etme sen.. 2023 bile olsa mmt sistemi değişmedikçe sorun çıkar.. sorun sadece gizlenmiş.. görmek lazım
    bir kere yazmakla alakalı değil.. yazma hakkı doğdukça yazılır...
    senin kötü tecrüben olmuş vs.. vs. .diyede hafife alınamaz bu.. benim olmadı.. 25 kişinin davasını biliyorum ben.. bireysele döküyormuşum gibi yorum yapılmasıda çok etik değil..
    ama bunu bile bile aldınsa hayrını gör, iyi günlerde kullan..



    5 parmağın 5 i bir olmadığı gibi fabrıkadan cıkan her araçta kusursuz cıkamıo malesef dayımda 2008 model mmt auris var 140 kusur binde cok dik yokuslarda manuel e almak dısında normal otomatik vites gibi kullanıyor bu zamana kadar sıkıntı cekmemiş surus kişiden kişiye değişkendir doğal olarak hor kullandıktan sora ister manuel ister mmt ister tam otomatik vistesler olsun mutlaka bişiy cıkarır sonucta mekanik aksam sonuc olark mmt nin kronik bi sorun diil kullanmdan dogan sorunları vardır, ki140.000lik tecrubeyle sabit bi dusuncedir.

    Almayı dusunen arkadaslar içinde zaten toyota plazalarda mmt için bilgi alındığında otomatikleştirlmiş manuel şansızman derler nerde napılması grektiğini anlatırlar ki vites eteğinde E, N, R ve manuel modu vardır klasik otomatik viteslerdende farklıdır zaten

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_clk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: fuhrer42

    ben hergün dur kalklı yokuş çıkıyorum İstanbul 'da. o nasıl oluyor peki? 2013 de sorun yok mu diyeceğiz şimdi?

    1 kere yazdın, 2 kere yazdın tamam anladık kötü tecrüberin olmuş. amacın hasıl olmuştur. 50 kere de açıklandı. daha da sorun ne anlamış da değilim...

    sorun yakında çıkar dert etme sen.. 2023 bile olsa mmt sistemi değişmedikçe sorun çıkar.. sorun sadece gizlenmiş.. görmek lazım
    bir kere yazmakla alakalı değil.. yazma hakkı doğdukça yazılır...
    senin kötü tecrüben olmuş vs.. vs. .diyede hafife alınamaz bu.. benim olmadı.. 25 kişinin davasını biliyorum ben.. bireysele döküyormuşum gibi yorum yapılmasıda çok etik değil..
    ama bunu bile bile aldınsa hayrını gör, iyi günlerde kullan..



    5 parmağın 5 i bir olmadığı gibi fabrıkadan cıkan her araçta kusursuz cıkamıo malesef dayımda 2008 model mmt auris var 140 kusur binde cok dik yokuslarda manuel e almak dısında normal otomatik vites gibi kullanıyor bu zamana kadar sıkıntı cekmemiş surus kişiden kişiye değişkendir doğal olarak hor kullandıktan sora ister manuel ister mmt ister tam otomatik vistesler olsun mutlaka bişiy cıkarır sonucta mekanik aksam sonuc olark mmt nin kronik bi sorun diil kullanmdan dogan sorunları vardır, ki140.000lik tecrubeyle sabit bi dusuncedir.

    Almayı dusunen arkadaslar içinde zaten toyota plazalarda mmt için bilgi alındığında otomatikleştirlmiş manuel şansızman derler nerde napılması grektiğini anlatırlar ki vites eteğinde E, N, R ve manuel modu vardır klasik otomatik viteslerdende farklıdır zaten

    bu bilginin doğru olmadığı çok açıktır.. 5 parmağın 5 ini Allah yaratmıştır. Farklı olması gerektiği için farklıdır..
    2008 de üretilen tüm mmtler de aynı parçalar ve malzemeler kullanılmıştır. üretim bandından aynı ürünler çıkmıştır.. mmt üretim yada işçi hatası değil, tasarım hatasıdır.. bozulmaması mümkün değildir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_clk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: fuhrer42

    ben hergün dur kalklı yokuş çıkıyorum İstanbul 'da. o nasıl oluyor peki? 2013 de sorun yok mu diyeceğiz şimdi?

    1 kere yazdın, 2 kere yazdın tamam anladık kötü tecrüberin olmuş. amacın hasıl olmuştur. 50 kere de açıklandı. daha da sorun ne anlamış da değilim...

    sorun yakında çıkar dert etme sen.. 2023 bile olsa mmt sistemi değişmedikçe sorun çıkar.. sorun sadece gizlenmiş.. görmek lazım
    bir kere yazmakla alakalı değil.. yazma hakkı doğdukça yazılır...
    senin kötü tecrüben olmuş vs.. vs. .diyede hafife alınamaz bu.. benim olmadı.. 25 kişinin davasını biliyorum ben.. bireysele döküyormuşum gibi yorum yapılmasıda çok etik değil..
    ama bunu bile bile aldınsa hayrını gör, iyi günlerde kullan..



    5 parmağın 5 i bir olmadığı gibi fabrıkadan cıkan her araçta kusursuz cıkamıo malesef dayımda 2008 model mmt auris var 140 kusur binde cok dik yokuslarda manuel e almak dısında normal otomatik vites gibi kullanıyor bu zamana kadar sıkıntı cekmemiş surus kişiden kişiye değişkendir doğal olarak hor kullandıktan sora ister manuel ister mmt ister tam otomatik vistesler olsun mutlaka bişiy cıkarır sonucta mekanik aksam sonuc olark mmt nin kronik bi sorun diil kullanmdan dogan sorunları vardır, ki140.000lik tecrubeyle sabit bi dusuncedir.

    Almayı dusunen arkadaslar içinde zaten toyota plazalarda mmt için bilgi alındığında otomatikleştirlmiş manuel şansızman derler nerde napılması grektiğini anlatırlar ki vites eteğinde E, N, R ve manuel modu vardır klasik otomatik viteslerdende farklıdır zaten

    bu bilginin doğru olmadığı çok açıktır.. 5 parmağın 5 ini Allah yaratmıştır. Farklı olması gerektiği için farklıdır..
    2008 de üretilen tüm mmtler de aynı parçalar ve malzemeler kullanılmıştır. üretim bandından aynı ürünler çıkmıştır.. mmt üretim yada işçi hatası değil, tasarım hatasıdır.. bozulmaması mümkün değildir..


    tamam hadi parmak meselesi dedigin gibi olsunda uretim bandından cıkan hersey birebir aynı kalitede birleştirmio maalesef senin aldıgın tel ömür boyu gidecekken benim aldıgım aynı model tel 1 gun içindede bozulabilir yada problem çıkarabilir mekanik sonuçta.

    bu zamana kadar bozulmadığına gore demekki allahın bi hikmeti var bu işte ben tecrubeyle sabit diorum sen mümkün diil diosun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • dostum ben mmt konusunda ihtisas yaptım. 25 aracın mahkeme kararı ile bizzat itü deki motor laboratuvarına incelenmesi için gitmesini sağladım. bazılaırnda ben de bulundum..
    inceleme raporu elimde.. burada yazarım inanmazsan..

    burada bant hatasından ötürü çıkan bir sorun yok. tasarım hatasından çıkan bir sorun var.. bu mmt sadece toyota ya has değil.. dsg, dahil tüm yarı otomaitklerin sorunu. bazıları daha geç bozuluyor bazıları daha erken.. ama içlerinden en ama en kötüsü mmt.. daha kötüsüde, senin yukarda yaptığın yorum gibi aracı hor ve kötü kulananlarda bu olur, yoksa olmaz denilmesi.. toyota bunu yaptı beni zıvanadan çıkardı..
    ben çok iyi bir şoför değilim.. ama araba nasıl kullanılır, mekanik sisteme nasıl davranılması gerekir iyi bilrim.. sen bilmezsin diyenede pabuç bırakmam kusura bakma..

    mmt sorunludur, bu söylemlerime tepki verenlere 30 ile 60 dakikalık yüz yüze test teklif ederim, şanzıman oracıkta kalırsada yardım etmem bırakır giderim, benden söylemesi... çünkü ben bu şanzımandan 4 sene çektim.. konuyla ilgili aktivist oldum, uzman oldum, 50 ye yakın davaya ön ayak oldum, 25 ini yakından dava ettim..

    bu toyotadaki nasıl bir bandsa seri hatalı üretmiş anlamayanlarada şaştım kaldım..




  • Eski aracım düz vites fiat dı. 45binde baskı balata değişti. Killer-loop arkadaşımızın yorumlarını okuyunca MMT de 30binde bir baskı balata değişebilirim dedim :)
    Ama araç 6 yıl 100bin km oldu halen baskı balatada sorun yok. Hatta tek gün bile beni yolda bırakmadı. Belkide şanslıyımdır çünkü tekerim bile patlamadı :) Çıktığım tepelere, girdiğim köy yollarına, atlar bile giremiyor :) Hadi ben ustayımdır belki ;) ama eşimin öyle olduğunu hiç sanmıyorum :)
    Düz vites auris kullanan arkadaşım benim aracımdan daha çok benzin yaktığını görünce deli oluyor. Hatta oturup hesap yaparsak belki de onun benden fazla harcadığı yakıt parasıylan, komple şanzuman değiştirilebilir :)
    Valla kim ne derse desin MMT de DSG de candır. Adamlar nerdeyse 7 senedir ürettiğine göre bişey biliyorlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azad_van -- 6 Mayıs 2014; 8:33:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    dostum ben mmt konusunda ihtisas yaptım. 25 aracın mahkeme kararı ile bizzat itü deki motor laboratuvarına incelenmesi için gitmesini sağladım. bazılaırnda ben de bulundum..
    inceleme raporu elimde.. burada yazarım inanmazsan..

    burada bant hatasından ötürü çıkan bir sorun yok. tasarım hatasından çıkan bir sorun var.. bu mmt sadece toyota ya has değil.. dsg, dahil tüm yarı otomaitklerin sorunu. bazıları daha geç bozuluyor bazıları daha erken.. ama içlerinden en ama en kötüsü mmt.. daha kötüsüde, senin yukarda yaptığın yorum gibi aracı hor ve kötü kulananlarda bu olur, yoksa olmaz denilmesi.. toyota bunu yaptı beni zıvanadan çıkardı..
    ben çok iyi bir şoför değilim.. ama araba nasıl kullanılır, mekanik sisteme nasıl davranılması gerekir iyi bilrim.. sen bilmezsin diyenede pabuç bırakmam kusura bakma..

    mmt sorunludur, bu söylemlerime tepki verenlere 30 ile 60 dakikalık yüz yüze test teklif ederim, şanzıman oracıkta kalırsada yardım etmem bırakır giderim, benden söylemesi... çünkü ben bu şanzımandan 4 sene çektim.. konuyla ilgili aktivist oldum, uzman oldum, 50 ye yakın davaya ön ayak oldum, 25 ini yakından dava ettim..

    bu toyotadaki nasıl bir bandsa seri hatalı üretmiş anlamayanlarada şaştım kaldım..

    üretim hatası stabil ve araca göre değişmez bişeydir mesela astralardaki geri vitese takarken gelen şanzıman sesi kavrama sorunu bütün hepsinde vardır bu tartısılmaz ama mmt de insanlar 100 kusur binler geçirmiş sorun yasamamıslar

    bende mühendislik fakultesinden mezun biri olark teknik çizimlerde bile işlenen vites kutusu ve sanzuman taslaklarını modellemeden cıkarmazlar.Toyota gibi su an dunyanın en buyuk otomobil ureticisi bi firmanın 7 yıldır dunya capında kullandığı vitesin bünyesinde calıstırdıgı okadar muhendıse ve sıkayete ragmen degistirmemeside çok garip ve itü makina mühendislik fakültesinden hatalı raporunun verilmesi bana garip geliyor açıkcası bunları polemik için yazmıorum gercekten aklıma yatmadıgı için belirttim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_clk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    dostum ben mmt konusunda ihtisas yaptım. 25 aracın mahkeme kararı ile bizzat itü deki motor laboratuvarına incelenmesi için gitmesini sağladım. bazılaırnda ben de bulundum..
    inceleme raporu elimde.. burada yazarım inanmazsan..

    burada bant hatasından ötürü çıkan bir sorun yok. tasarım hatasından çıkan bir sorun var.. bu mmt sadece toyota ya has değil.. dsg, dahil tüm yarı otomaitklerin sorunu. bazıları daha geç bozuluyor bazıları daha erken.. ama içlerinden en ama en kötüsü mmt.. daha kötüsüde, senin yukarda yaptığın yorum gibi aracı hor ve kötü kulananlarda bu olur, yoksa olmaz denilmesi.. toyota bunu yaptı beni zıvanadan çıkardı..
    ben çok iyi bir şoför değilim.. ama araba nasıl kullanılır, mekanik sisteme nasıl davranılması gerekir iyi bilrim.. sen bilmezsin diyenede pabuç bırakmam kusura bakma..

    mmt sorunludur, bu söylemlerime tepki verenlere 30 ile 60 dakikalık yüz yüze test teklif ederim, şanzıman oracıkta kalırsada yardım etmem bırakır giderim, benden söylemesi... çünkü ben bu şanzımandan 4 sene çektim.. konuyla ilgili aktivist oldum, uzman oldum, 50 ye yakın davaya ön ayak oldum, 25 ini yakından dava ettim..

    bu toyotadaki nasıl bir bandsa seri hatalı üretmiş anlamayanlarada şaştım kaldım..

    üretim hatası stabil ve araca göre değişmez bişeydir mesela astralardaki geri vitese takarken gelen şanzıman sesi kavrama sorunu bütün hepsinde vardır bu tartısılmaz ama mmt de insanlar 100 kusur binler geçirmiş sorun yasamamıslar

    bende mühendislik fakultesinden mezun biri olark teknik çizimlerde bile işlenen vites kutusu ve sanzuman taslaklarını modellemeden cıkarmazlar.Toyota gibi su an dunyanın en buyuk otomobil ureticisi bi firmanın 7 yıldır dunya capında kullandığı vitesin bünyesinde calıstırdıgı okadar muhendıse ve sıkayete ragmen degistirmemeside çok garip ve itü makina mühendislik fakültesinden hatalı raporunun verilmesi bana garip geliyor açıkcası bunları polemik için yazmıorum gercekten aklıma yatmadıgı için belirttim

    dostum toyota mükemmel değil.. mühendisleride öyle.. hepsi insan.. sonuçtA bir tasarım yapmışlar ve bu hatalı.. kabul etmemeleri çok normal çünkü kabul etmek maliyet ve prestij kaybı demek..
    kaldıki itü de buna hatalı demeleri hiç garip değil, gayet doğru bir tespit.. bende mühendisim ve şanzıman nasıl çalışır bilirim. ben ben toyotanın kapanmış bayisinde çalışan usta kendi atölyesini açtığında aracı kaldırıp altında inceleme yaparak ondan da aldım tüm bilgileri.. o da küfredip duruyordu bu şanzımana..
    bende polemik amacında değilim.. bu şanzıman sorunsuz denmesini kabullenemiyorum..
    her zaman dediğim gibi, mmt konya ovasında süper çalışıyor.. ama gel gelelim şehir içinde yoğun ve yokuş trafiğe.. işte o zaman dsg de çatlıyor, mmt de.. dsg yide alman mühendisleri yapmış dimi? ama sorunlu.. bu sorun gizli ayıplı olarak Türk Mahkemeleri tarafından tescillendi..
    mahkelemerimize ve üniversitelerimize lütfen güvenelim..
    kaldıki bu sorun Yıldız Teknik üniversitesi tarafından da tespit edildi.. ülkemiz mühendislerini ve öğretim üyelerini hor görmeyelim.. inan bana mmt baştan kokuşmuş..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: azad_van

    Eski aracım düz vites fiat dı. 45binde baskı balata değişti. Killer-loop arkadaşımızın yorumlarını okuyunca MMT de 30binde bir baskı balata değişebilirim dedim :)
    Ama araç 6 yıl 100bin km oldu halen baskı balatada sorun yok. Hatta tek gün bile beni yolda bırakmadı. Belkide şanslıyımdır çünkü tekerim bile patlamadı :) Çıktığım tepelere, girdiğim köy yollarına, atlar bile giremiyor :) Hadi ben ustayımdır belki ;) ama eşimin öyle olduğunu hiç sanmıyorum :)
    Düz vites auris kullanan arkadaşım benim aracımdan daha çok benzin yaktığını görünce deli oluyor. Hatta oturup hesap yaparsak belki de onun benden fazla harcadığı yakıt parasıylan, komple şanzuman değiştirilebilir :)
    Valla kim ne derse desin MMT de DSG de candır. Adamlar nerdeyse 7 senedir ürettiğine göre bişey biliyorlardır.

    valla azad_van bende senin yazılarını okuyunca mmt ömürlük şanzıman sanıyorum.. ama değil.
    senin kullandığın ortam ile benimki bir değil.. kaldıki araç zaten hızını aldımı yokuşta sorun çıkarmaz.. yokuşta dur kalklar başlarsa mesele çıkar.. hep bunu savundum ama hep başka anlaşıldım..
    senin yaşadığın şehirde sorun olacağını bende düşünmüyorum.. ama 100.000 km çok iddialı.. incelemek gerek.. muhakkak bir kalibrasyon problemi olmalı.. hatayı göremiyor olma ihtimalin var gibi geldi bana..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer Loop

    quote:

    Orijinalden alıntı: azad_van

    Eski aracım düz vites fiat dı. 45binde baskı balata değişti. Killer-loop arkadaşımızın yorumlarını okuyunca MMT de 30binde bir baskı balata değişebilirim dedim :)
    Ama araç 6 yıl 100bin km oldu halen baskı balatada sorun yok. Hatta tek gün bile beni yolda bırakmadı. Belkide şanslıyımdır çünkü tekerim bile patlamadı :) Çıktığım tepelere, girdiğim köy yollarına, atlar bile giremiyor :) Hadi ben ustayımdır belki ;) ama eşimin öyle olduğunu hiç sanmıyorum :)
    Düz vites auris kullanan arkadaşım benim aracımdan daha çok benzin yaktığını görünce deli oluyor. Hatta oturup hesap yaparsak belki de onun benden fazla harcadığı yakıt parasıylan, komple şanzuman değiştirilebilir :)
    Valla kim ne derse desin MMT de DSG de candır. Adamlar nerdeyse 7 senedir ürettiğine göre bişey biliyorlardır.

    valla azad_van bende senin yazılarını okuyunca mmt ömürlük şanzıman sanıyorum.. ama değil.
    senin kullandığın ortam ile benimki bir değil.. kaldıki araç zaten hızını aldımı yokuşta sorun çıkarmaz.. yokuşta dur kalklar başlarsa mesele çıkar.. hep bunu savundum ama hep başka anlaşıldım..
    senin yaşadığın şehirde sorun olacağını bende düşünmüyorum.. ama 100.000 km çok iddialı.. incelemek gerek.. muhakkak bir kalibrasyon problemi olmalı.. hatayı göremiyor olma ihtimalin var gibi geldi bana..

    Dostum vallahi 100bini geçti araç. Elbet her türlü yola girdim. Özellikle karadenize gittiğimde öyle yokuşlarda dur kalk yaptım ki inanamazsın. Özellikle yaptığım denemeler de cabası. Koku dahi gelmedi. Belkide benzinli diye sorun çıkarmıyor. Ama sadece benim değil çevremde 1 tane daha MMT auris 1 tane corolla MMT var, bu dediğinizi anlatınca adamlar şaşırıyorlar.
    İsteyen alır istiyen almaz ama ben gene alırsam MMT veya DSG alacağım kesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • azad_van A kullanıcısına yanıt
    valla görmeden bişi diyemem.. ama benzinlide koku olmuyor zaten. bizzat uzun süre kuzeniminkini kullandım ben.. ne zaman yapacağı belli olmuyor ve patadanak boşa atıyordu.
    birde yokuş çıkmıyor, yada çok pati çekerek çıkıyor direksiyon kontrolünü kaybettiriyordu..
    her zaman dediğim gibi, sorun çıkarmıyorsa mmt ler sorunsuz denemez. yinede iddia ediyorum, bir iki yokuşta dur kalk ile ortaya çıkabilen bişi deil.. resmi tanımlardada yapıldığı gibi ayıp gizli.. çıkması zor.. işalla da sende çıkmaz.. zira hep dediğim gibi, ben tüketiciden yanayım.. böyle bir mağduriyette asla üreticiyi düşünmem ve savunmam..
  • enginman01 E kullanıcısına yanıt
    merhaba dsg tam otomatik arac değil tam aksine yarı otomatik cift kavrama bir arac 1500 tl ye değiştirdiğiniz baskı balata dgs şanzımanda 18.500 tl başıma geldi hemen sattım dsg aracımı siz mm kullanmaya devam edin yada tam otomatik diesel alın dsg-edc bunların tamamı yarı otomatık cift kavrama ve sorunlu şanzımanlardır.
  • Killer Loop K kullanıcısına yanıt
    arkadaşlar sorunu yaşayan bilir mutlaka her şanzıman sorunludur yada sırunsuzdur diyemez ben manuel den otomatige gectim 2013 jetta tdı 7dsg aldım 50.000 de mekatronik yandı 18.500 tl masraf çıktı
    cok araştırdım yapılacak bir sey yok değiştireceksin yada cıkmasını bulacaksın.kim dsg alırsa sakın olaki almayın diyorum

    kardeşim 0km aldı dgs7 1500 km de bozuldu 3 defa servis karakteristik özellik dedi arac turkiye de hic bir serviste dsg arızası nedeni ile bakılmadı araca 4500 km de illah lah etti sattı

    Toyotadan önce kia ceed 1.6 crdi tam otomatik hyundai i30 1.6 crdi tam otomatik test ettim satış sorumlusu arkadaşlarım var yakıt ortalaman 7 nin altına inmez dediler ve almadım

    Gelelim toyota d4-d MM şanjımana manuel aracın otomatikleşmiş halidir yeni aurislerde yokuş kalkış desteği var ve ben yuklu dolu iken rampada kalmadan durkalk yapabiliyorum ama eski kasalarda yokuş kalkış yok o yuzden rampada arac bu sorunu yaşıyor allah kolaylık versin umarım sorunları düzelir.

    toyota bozulursa 1500 tl verirsin dsg bozulursa 18.500 :))) hangisini secersiniz toyotayı düzgün kullanırsanız sorun olacagını sanmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rcelik73

    arkadaşlar sorunu yaşayan bilir mutlaka her şanzıman sorunludur yada sırunsuzdur diyemez ben manuel den otomatige gectim 2013 jetta tdı 7dsg aldım 50.000 de mekatronik yandı 18.500 tl masraf çıktı
    cok araştırdım yapılacak bir sey yok değiştireceksin yada cıkmasını bulacaksın.kim dsg alırsa sakın olaki almayın diyorum

    kardeşim 0km aldı dgs7 1500 km de bozuldu 3 defa servis karakteristik özellik dedi arac turkiye de hic bir serviste dsg arızası nedeni ile bakılmadı araca 4500 km de illah lah etti sattı

    Toyotadan önce kia ceed 1.6 crdi tam otomatik hyundai i30 1.6 crdi tam otomatik test ettim satış sorumlusu arkadaşlarım var yakıt ortalaman 7 nin altına inmez dediler ve almadım

    Gelelim toyota d4-d MM şanjımana manuel aracın otomatikleşmiş halidir yeni aurislerde yokuş kalkış desteği var ve ben yuklu dolu iken rampada kalmadan durkalk yapabiliyorum ama eski kasalarda yokuş kalkış yok o yuzden rampada arac bu sorunu yaşıyor allah kolaylık versin umarım sorunları düzelir.

    toyota bozulursa 1500 tl verirsin dsg bozulursa 18.500 :))) hangisini secersiniz toyotayı düzgün kullanırsanız sorun olacagını sanmiyorum.



    tamam dostum sen kullan mmt.. yokuşta kaldığında beni hatırla. ben tam otomatiğimle yokuşta kalmamanın zevkini yaşarken seni hatırlayamayacağım kusura bakma..




  • Killer Loop K kullanıcısına yanıt
    ister hatırla ister hatırlama sen tam otomatiğinle 35 kuruş yakarken ben mm ile 19 kuruş yakacam rampa cıkarkende arkama bile bakmicam .tam otomatik ve dsg benden uzak allaha yakın olsun.
  • rcelik73 kullanıcısına yanıt
    bol keseden attığın çok açık.. mmt nin 19 krş yakması mümkün değil..
    kaldıki yokuşlarda dur kalk yapması da imkansıza yakın..

    anahtar bırakırım ben.. 1 saatten fazla dayansın senin mmt yoğun trafikte yokuş yukarı, ben anahtarını bırakırım sana tam otomatiğin..

    aksi durumda sen hazırmısın vermeye anahtarını?
  • Killer Loop K kullanıcısına yanıt
    Güzel kardeşim yokuş yukarı bir saatten fazla niye gideyim, Gitmem o yoldan veya başka bir yol ,güzergah, çare bulurum bu araba 1 saat yokuş yukarı dağ arabası mı 4x4 jeep mi biz macera aramıyoruz benim araç 22 kuruş yakıyor şuan bilginize İstanbul normal trafikte


    yokuştan bahsetmişken İstanbul dağ tepe her yeri, Bebek yokuşu diktir ve trafik lambasıda var bazen 2 bazen 3 sefer yanıp sönme oluyor çıkıyorum çıkıyoruz...

    Sanki aurisi aldık sürekli yokuş tırmanıyoruz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mustafa YILDIZ -- 23 Haziran 2014; 15:57:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa YILDIZ

    Güzel kardeşim yokuş yukarı bir saatten fazla niye gideyim, Gitmem o yoldan veya başka bir yol ,güzergah, çare bulurum bu araba 1 saat yokuş yukarı dağ arabası mı 4x4 jeep mi biz macera aramıyoruz benim araç 22 kuruş yakıyor şuan bilginize İstanbul normal trafikte


    yokuştan bahsetmişken İstanbul dağ tepe her yeri, Bebek yokuşu diktir ve trafik lambasıda var bazen 2 bazen 3 sefer yanıp sönme oluyor çıkıyorum çıkıyoruz...

    Sanki aurisi aldık sürekli yokuş tırmanıyoruz..

    yokuş yukarı 20 dk. bile yeter.. ben anahtarı koyuyorum ortaya.. garanti olsun diye 1 saat dedim :)

    kaldıki ben şişli ara sokaklarında, yıldız yokuşunda, köprü bağlantısı olan fulya dan gelirken girilen yokuşta, 1 saat takıldığımı bilirim..
    zaten mesele de bu.. araba için başka güzergah seçiyorsun.. bu ayıptan başka bişi değildir..

    dağ arabası benzetmek komik olmuş, zira şimdiki aracım tam otomatik, yokuş ta değil 1 saat 5 saat kalsa banamısın demiyor.. 4x4 de değil üstelik

    auris almakla alakalı değil. istanbulda yaşıyorsan sürekli yokuşa denk gelme ihtimalin var..
    bak barbaros bulvarıda geldi aklıma.. yukarı doğru yoğun zamanda 1 saat igeçer çıkmak..

    kaldıki 22 kuruş çok iddialı bir laf.. benim auris 7.2 LT de naşağı inmezdi.. buda katiyen 22 kuruş etmez..




  • anlaşılan çok iddalısın bu işte yeni jetta tdi 7dsg ile düz yolda bindim çamlıca tepesinde yolda kaldım 18,500 masraf çıktı arabayı sattım.
    yeni auris aldım 8 ay oldu 30000 km de trabzına gittim afyona gittim -10 derecede 40 cm karda buz yolda tepe tırmandım hala inad ediyorsun mm şanjımanı sevmemen benim haksız olduğumu göstermez aracımı her hafta deposunu doldururum buda ayda 4 depo eder girmediğim yol çıkmadığım rampa kalmadı aracım senin hatrına 20 kuruş yakıyor diyim sana senin aracın kaç lira yakıyor ?
    benim için önemli olan az yakıt yakan sorunsuz şanzıman dır

    otomatik şanzıman mm dan tabiki iyidir ama çok yakıyor be aga bana hitap etmiyor farklı kulvarda koşuyoruz o yüzden yorumunu ona göre yap

    kardeşim 0 vw araba aldı dsg şanzıman aldı 1500 km de şanzıman bozuldu servis karakteristik özellik diye aracımıza bakmadı busadece bir örnek ama tam otomatik dsg den de iyidir ama çok yakıyor :)




  • rcelik73 kullanıcısına yanıt
    bak ne diosun? şeirler arası gittim tık yok.. boşuna şeirler arası gitme..
    dsg yi soktuğun çamlıcaya sok mmt yi.. kalırsan yolda verirsin 3-4 bin TL.
    dediğin gibi, yolda kalsam bile ödediği maz diosan sana hayatta mutluluklar mmt nle..
  • Killer Loop K kullanıcısına yanıt
    konuşup konuşup duruyor bu arkadaş kimse artık. doğru çamlıca ve çevresinde hiç auris kullanan yok zaten.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.