Şimdi Ara

Auris Sürüş Konforsuzluğu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
5.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2015 focusumu sattıktan sonra 0.9 yeni kasa clio teneke gibi geldi. Daha önce fiestamda vardı. Fiesta bile cliodan daha sessiz. Aurisi test etmiştim, bana iyi gelmişti ama kullanıcı olarak siz daha iyi bilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Code140


    quote:

    Orijinalden alıntı: TUG10

    Hocam küçük çukur ve tümsekleri(yollardaki sıralı boyalar) çoğu araç iyi sönümleyemez. Yol tutuş namına bu böyledir. Auris'in konforu çoğu araca göre iyidir bundan emin olun.

    Ceed sınıfının en konforlu aracıdır açık ara önde

    https://www.youtube.com/watch?v=zmjvQD9EJek 11. dakikadan sonrasını izleyin

    Bu sınıftaki en konforlu araçlardan biri diyor, sınıfının açık ara en konforlu aracı olduğunu nereden anladınız ?

    Bu sınıfta her araca bindim çünkü




  • Auris yumuşak bir araç hatta bazen gereksiz salınıma girecek kadar yumuşak diye hatırlıyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Code140


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Code140


    quote:

    Orijinalden alıntı: TUG10

    Hocam küçük çukur ve tümsekleri(yollardaki sıralı boyalar) çoğu araç iyi sönümleyemez. Yol tutuş namına bu böyledir. Auris'in konforu çoğu araca göre iyidir bundan emin olun.

    Ceed sınıfının en konforlu aracıdır açık ara önde

    https://www.youtube.com/watch?v=zmjvQD9EJek 11. dakikadan sonrasını izleyin

    Bu sınıftaki en konforlu araçlardan biri diyor, sınıfının açık ara en konforlu aracı olduğunu nereden anladınız ?

    Bu sınıfta her araca bindim çünkü

    O zaman merak ettim şimdi ceed'in konforunu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Code140


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Code140


    quote:

    Orijinalden alıntı: TUG10

    Hocam küçük çukur ve tümsekleri(yollardaki sıralı boyalar) çoğu araç iyi sönümleyemez. Yol tutuş namına bu böyledir. Auris'in konforu çoğu araca göre iyidir bundan emin olun.

    Ceed sınıfının en konforlu aracıdır açık ara önde

    https://www.youtube.com/watch?v=zmjvQD9EJek 11. dakikadan sonrasını izleyin

    Bu sınıftaki en konforlu araçlardan biri diyor, sınıfının açık ara en konforlu aracı olduğunu nereden anladınız ?

    Bu sınıfta her araca bindim çünkü

    O zaman merak ettim şimdi ceed'in konforunu.

    https://www.youtube.com/watch?v=zmjvQD9EJek&t=735s




  • Kimse yazmamış mı yoksa bana mı öyle geldi bilmiyorum. Konforsuz bir araba kesinlikle değil. Arkada hem bağımsız süspansiyon var. Sorun sert hamurlu lastiklerde. Turanzayla geliyor. Çok sert ve malesef konforsuz bir lastik. Continental alırsanız eğer hem sesi azaltırsınız hem de konforu artar.
    Bu yorumu 2013 kasa auris ve 2016 makyajlı auris kullanan biri olarak yapıyorum. Sorun tamamen lastikler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cebocan -- 15 Nisan 2017; 19:1:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuanki kasasını bilmiyorum ancak önceki yumurta kasa için söyledikleriniz az bile, abartısız söyleyeceğim doblo daha iyi o araçtan. Tamam anladık japon arabasısın ama bu kadar mı konfordan, yürür konforunsan ödün verilir. Şehir içinde patırtı gürültü eksik olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni kasadam 3 tane aldim ve kullandim.

    Auris herşeyiyle guzel ancak araçta bir sıkıntı var. Nedir.bu sıkıntı dersen tarifi yok, bir tatminsizlik bir hissizlik var.



    Tek kelimeyle ozetlersem : "ruhsuz" .



    Yoksa yol tutuşuyla, bağımsız süspansiyonuyla, konforuyla herseyi cok iyi.



    Belki cvt bin ruhsuzlugu diyecem ama kasim ayinda kampanya vardir manuel 1.33 aldım. Hala o araç uzerimde kayitlidir hatta. Manueli de ruhsuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Yuh 38 hava nedir ya?

    Ben 34 basmaya korkuyorum.

    ben onlere 39 arkalara 36 basiyorum. kitapcikta bahsedilen ve yapilmasi gereken bu.

    Hangi araba o?

    Benim arabaya boşken 32 yüklüyken 33 yazıyor

    ibiza fr tek kapi 2016

    Hele tidiaysa yakit uretir surtunmesiz ortam mis gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Yuh 38 hava nedir ya?

    Ben 34 basmaya korkuyorum.

    ben onlere 39 arkalara 36 basiyorum. kitapcikta bahsedilen ve yapilmasi gereken bu.

    Hangi araba o?

    Benim arabaya boşken 32 yüklüyken 33 yazıyor

    ibiza fr tek kapi 2016

    Hele tidiaysa yakit uretir surtunmesiz ortam mis gibi

    maalesef ekotiesay ama olsun sonucta ayni familya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Yuh 38 hava nedir ya?

    Ben 34 basmaya korkuyorum.

    ben onlere 39 arkalara 36 basiyorum. kitapcikta bahsedilen ve yapilmasi gereken bu.

    Hangi araba o?

    Benim arabaya boşken 32 yüklüyken 33 yazıyor

    ibiza fr tek kapi 2016

    Hele tidiaysa yakit uretir surtunmesiz ortam mis gibi

    maalesef ekotiesay ama olsun sonucta ayni familya



    Yeni bir yakıt tüketim rekoru bekliyoruz o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Yuh 38 hava nedir ya?

    Ben 34 basmaya korkuyorum.

    ben onlere 39 arkalara 36 basiyorum. kitapcikta bahsedilen ve yapilmasi gereken bu.

    Hangi araba o?

    Benim arabaya boşken 32 yüklüyken 33 yazıyor

    ibiza fr tek kapi 2016

    Hele tidiaysa yakit uretir surtunmesiz ortam mis gibi

    maalesef ekotiesay ama olsun sonucta ayni familya



    Yeni bir yakıt tüketim rekoru bekliyoruz o zaman.

    benim o taraklarda bezim yok hocam uzun sureli ortalamam 6 litre istanbul sehir ici bana yeter de artar bundan onceki aracimin uzun sureli ortalamasi 12 litre oldugu icin cok sukur diyorum geciyorum bunu gordukce




  • focusun konforu çok iyi, aurisle kıyaslayınca fark olması normal, ama auristen çok konfor beklememek lazım, focus yada i30 çok iyidir konfor olarak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye


    quote:

    Orijinalden alıntı: un momento


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Yuh 38 hava nedir ya?

    Ben 34 basmaya korkuyorum.

    ben onlere 39 arkalara 36 basiyorum. kitapcikta bahsedilen ve yapilmasi gereken bu.

    Hangi araba o?

    Benim arabaya boşken 32 yüklüyken 33 yazıyor

    ibiza fr tek kapi 2016

    Hele tidiaysa yakit uretir surtunmesiz ortam mis gibi

    maalesef ekotiesay ama olsun sonucta ayni familya



    Yeni bir yakıt tüketim rekoru bekliyoruz o zaman.

    benim o taraklarda bezim yok hocam uzun sureli ortalamam 6 litre istanbul sehir ici bana yeter de artar bundan onceki aracimin uzun sureli ortalamasi 12 litre oldugu icin cok sukur diyorum geciyorum bunu gordukce

    tidiaya diss atmak için yeterli




  • Arkadaşlar herkes aracın konforsuz bir araç olmadığı konusunda hemfikir.

    Sorun bahsedildiği gibi lastiklerde galiba. Aracın üzerinde Turanza ER300 var. Forum dışında da araştırdım konfora negatif etki yapan bir lastik olduğundan bahsediliyor hep.

    Araçtan soğumaya başlamıştım ama lastikler biraz daha eskiyince konfora katkı sağlayan bir lastik modeli tercih ederek sorunu çözeceğiz demektir.
  • Bir de golf kullan. Ağlarsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IGBT

    Kapı içindeki etikette
    >160kmh için 38
    <160kmh için 33 veya 34 önermiş(net hatırlamıyorum)

    Fabrika çıkışı 38 basmışlardı, yetkili serviste 33'e alındı ve basınç sensörünü de 33'e set edildi.

    Hocam ayni aracin 2016 modeli var bende de. Lastik basincini 33 olarak vermis kapidaki etikette ama 33 yapinca lastikler inikmis gibi duruyor ve nerdeyse bir haftada 30a kadar dusuyor basinc. Civi falan mi girdi desem kontrol ettirdim bir sey yok 36 yapinca bu sorun olmuyor. Servise ilettim bu olayi ama lastik basinclarinin 36 olmasi gerektigini soyledi. Hatta birkac ayri kisiye sordum hepside aynisini soyledi. Sizde nasil durum 33 hava basinciyla?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATEŞ -- 21 Nisan 2017; 0:26:42 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bridgestone lastikler genel olarak serttir ve sessiz de sayılmaz. Ayrıca 38 psi basınç ciddi oranda yüksek, ama fabrika sadece bu değeri vermemiştir. Araç tam dolu iken ve yüksek hızda kullanım için diye bir ibare vardır. Ayrıca konforlu gitmek için daha düşük bir değer de vardır.

    Skoda aracım için önerilen değerler;
    3 kişi + bagaj 2.2 bar (32 psi),
    3 kişi + bagaj eko ve 5 kişi + bagaj kullanımlarında 2.5 bar (36 psi)

    Ben 33 psi kullanıyorum, hem yeterince konforlu hem de yeterli basınç var.


    Ayrıca hava sıcaklığına göre basınç değeri farklılaşır. Araç ile yol yapmadan önce (lastikler soğuk iken) basınç ayarlanmalı. Hava basıncı soğuk günlerde az iken, sıcak havalarda daha fazladır. Buna da dikkat etmek lazım. Örneğin hava ve lastikler soğuk iken 34-36 psi ayarlarsanız, havalar ısındığı günlerde 38-40 psi gibi abartılı rakamlara çıkar. Üstüne bir de uzun yol ve yüksek hız etkirse basınç ne olur kim bilir.

    Bir diğer husus da benzincideki basınç ölçerler her zaman düzgün çalışmayabiliyor. İyi bir yer bulursanız hep aynı yerde hava basın veya benim yaptığım gibi, kaliteli bir basınç ölçer alın, kendiniz ayarlayın ideal şartlar için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talbotlago -- 21 Nisan 2017; 8:57:10 >




  • Sorun tamemen turanzalardan kaynaklanıyor. Bu arada bayi ismini vermek istemiyorum ancak babama aldığımız corollayı lastik basıncı 52 basıp teslim etmişler. Aldıktan 1 hafta sonra farkettik.
  • hocam sizi focus çarpmış. Fordlar çok konforlu ve sürüş zevki çok iyi olan hisli arabalardır. ama buna karşın Toyota cephesi de bir o kadar sorunsuzdur.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.