Şimdi Ara

Auto Bild: VW Golf VII, Audi A3, BMW 1 Serisi, Mercedes A (Çeviri Eklendi) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
1
Favori
8.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herzamanki Alman karşılaştırmalarından biri daha.
    a3ün birinci olmasına şaşırmadım,fakat golfü oraya tıkıştırmışlar hemen.
    Büyük ilk resime bakarsanız golfün premium kompaktlar arasında sıradanlığını kırmızı renge rağmen anında belli ettiğini görürsünüz.
    Adamlar golfü a3e gücü yetmeyene satıyor,alamanlar a3le beraber birinci seçiyorlar.
    A3ün kokpitinin sade halini birileri beğeniyor da,adam gayet ergonomik ve kaliteli kokpit yapmış,üstüne de sportif.
    BMW'nin direksiyon simidi emanet gibi,golfün simit eskisine rahmet okutur,A serisinin iç mekanı felaket.
    A3ün kokpitinin sportif yapısı premium kompaktlara ders verir nitelikte.
    Sürüş dinamikleri alanında BMW zaten rakipsiz aracından go-kart hissi bekleyenlere direkt hitap ediyor.
    Bu özelliğini saymazsak a3 birinciliği hakkıyla almış,fakat alt sınıf kompakt golfün bu karşılaştırmada işi yok.




  • Genel karşılaştırmalar (Navigasyon vs.)

    BMW 1 serisi Audi 3 ve mercedes A class dan her zamanki gibi daha geniş kompakt sınıfa hitap ediyormuş.

    Mercedes in görseli tamamen bize yabancıymış ve 1 serisine arkadan çok benziyormuş.

    Geniş C sınıfı, anında tanılabilir, istikrarlı ve sağlamlık istiyorsanız sadece golfe bakmanız gerekir diyor. Kaput daha uzun vs. diyor.

    Yüksek kaliteli malzeme kullanılmış, navigasyonuna güncel bilgi ve eğlence sistemi getirmiş. Sistem belli zamanlarda trafik raporlarını yeniliyormuş ve TMC şirketi ile çalışıyorlarmış fakat bazı aksaklıklar olabiliyormuş, 2013 de Google Maps ile çalışması gerektiğini söylüyor.

    Ekstra bir ücret ödeyerek 280€ ile ergo aktif koltuklar takmamızı öneriyor ve bu koltuklar daha geniş gösteriyormuş aracı.

    Golf'ün arka koltuklarının diz mesafesi daha genişmiş.

    Audi orta sınıf için kendini kanıtlasa da genç kitleye hitap ediyormuş. Yeni Audi navigasyon sistemi sezgisel ve yeni modüler ilkesine dayalıymış. Teknik veriler otomobillere daha hızlı gelecekmiş. Gerçek zamanlı trafik raporları geliyormuş.

    A3'ün premium spor koltukları ambition serisinde varmış ve Golf'ünki gibi geniş gösteriyormuş. 3 kapılı olduğu için diz mesafesi daha azmış. 365 litre bagajı var ve Golf'e karşı yenilgiyi kabul etmesi lazım diyor.


    Çok fazla boşluk bırakmaları 1 serisi için kesinlikle öncelik değilmiş. Arka koltukların diz mesafesi hala kıtmış ve alçak oturma pozisyonu küçük pencereler ile takviye edilmiş. RTTI ile BMW profesyonel navigasyonları rekabet ediyormuş. Gerçek zamanlı trafik raporları mükemmelmiş. Idrive kontrol konsepti daha oturaklı ve kullanımı kolay hale gelmiş.

    360 litrelik bagaj kapasitesi A3 ile neredeyse eşitmiş.

    Yeni Mercedes A serisi 1 serisinin bir manevi kardeşi olarak ortaya çıkmaktadır diyor. İnanılmaz ama çoğu ayrıntısı BMW ile aynıymış. 1 serisine benzer olarak yüksek boyunluğu ve güçlü bir gösterge paneli varmış.

    Arka koltuk mesafeleri her iki araç için de Vw ye göre önemli ölçüde daha küçükmüş.

    Mercedes-Navi Comand (navigasyonu) çevrimiçi kanın son damlasına kadar gidermiş. A-class telefon sim kartı veya kablosuz olarak bağlanılan cep telefonu üzerinden çevrim içi gezerken tıkanığa neden oluyormuş. Bazen gerçek zamanlı trafik raporu gelmiyormuş.

    Tıkanıklığın sebebi ise Vw gibi Mercedesin de TMC firması ile çalıştığı içinmiş.

    Bagajını dar kulübe olarak tanımlıyor. 341 litre imiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: G@LGE

    V40 maçından evvel almanlar kendi aralarında hazırlık maçı yapmışlar gibi...

    Zaten kaybedecekleri bir maça boşa hazırlanıyorlar.
  • Premium C sınıfında (Golf klasman dışı) 1 serisi tek başına kaldı helal olsun adamlara en vasat oldukları sınıfta bile araçlarını yaptılar bu sefer şu 3 serisinide biraz daha iyi yapsalardı C,D,E'yi kapatacaklardı komple. A serisini inceledim B serisini kötü olmuş derken B serisine daha ciddi bakmaya başladım.
    Lütfen gelip 1 serisinin içi dar demeyin geniş araba istiyorsanız gidin SW falan alın.
  • TDI motorun yeni golflerde hep mevcut olduğunu ve her zaman sessiz bir motora sahip olduğunu söylüyor.

    Düşük hızlardan yüksek hızlara çıkması çok başarılıymış bu motorun.

    Audi de Golf gibi, aynı şekilde canlı bir arabaymış.

    Bu kıyaslamada tek bir dahili motor ve arkadan itişi ile 1 serisi galipmiş ve her zaman bu açıdan ilk tercih olmaya devam edecekmiş. Direksiyonu kendiliğinden tepki veriyormuş. (Sanki diğerlerini biz tepki verdirtiyoruz..)

    Daha konforlu bir sürüş için ayarlanabilir amortisörleri 1100 euro dan almamızı tavsiye ediyormuş.

    Ayrıca BMW de twin power turbo varmış.

    BMW ile bazı dış benzerliklerine rağmen enine motor ve önden çekişi ile farkı olduğunu kanıtlamış A serisi.


    1.8 litre 136 hp motoru hızlı ve gürültülüymüş.

    Dediklerini bir daha diyorlar yani.



    AUTO BILD editörü Dirk Branke "yeni golf ferah, yüksek kalitede ve harika bir araç aynı zamanda çok iyi bir motora sahip ve belli bir duygusu olan bir araç" demiş.

    Bunun temel nedeni yol tutuşuymuş. BMW ise sürüş keyfinden sorumluymuş. A class'ın ince ayarları eksikmiş.



    Çeviri bitti arkadaşlar, hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    Premium C sınıfında (Golf klasman dışı) 1 serisi tek başına kaldı helal olsun adamlara en vasat oldukları sınıfta bile araçlarını yaptılar bu sefer şu 3 serisinide biraz daha iyi yapsalardı C,D,E'yi kapatacaklardı komple. A serisini inceledim B serisini kötü olmuş derken B serisine daha ciddi bakmaya başladım.
    Lütfen gelip 1 serisinin içi dar demeyin geniş araba istiyorsanız gidin SW falan alın.

    Çeviride yeni BMW serisinin içinin büyük olduğunu ama bu kadar boşluk bırakmalarının saçma olduğunu söylüyor.
  • audi berbat olmuş
  • her türlü 1.18 alır bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    Premium C sınıfında (Golf klasman dışı) 1 serisi tek başına kaldı helal olsun adamlara en vasat oldukları sınıfta bile araçlarını yaptılar bu sefer şu 3 serisinide biraz daha iyi yapsalardı C,D,E'yi kapatacaklardı komple. A serisini inceledim B serisini kötü olmuş derken B serisine daha ciddi bakmaya başladım.
    Lütfen gelip 1 serisinin içi dar demeyin geniş araba istiyorsanız gidin SW falan alın.

    Çeviride yeni BMW serisinin içinin büyük olduğunu ama bu kadar boşluk bırakmalarının saçma olduğunu söylüyor.

    Ben bu test için konuşmadım.

    Genel Premium C sınıfı değerlendirmesi adına konuştum. Bu teste itibar etmemek için Golf 7 nin bu testte olması bile yeterli zaten. 1 serisine geniş demeleri ilginç geldi açıkçası ülkemizde beğenmeyenler mezar muamelesi yaptığından ya onlarda yada bizde osrun var...;)




  • çeviri için teşekkür ederim, başka bir inceleme daha olsa iyi olur sanki.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    Premium C sınıfında (Golf klasman dışı) 1 serisi tek başına kaldı helal olsun adamlara en vasat oldukları sınıfta bile araçlarını yaptılar bu sefer şu 3 serisinide biraz daha iyi yapsalardı C,D,E'yi kapatacaklardı komple. A serisini inceledim B serisini kötü olmuş derken B serisine daha ciddi bakmaya başladım.
    Lütfen gelip 1 serisinin içi dar demeyin geniş araba istiyorsanız gidin SW falan alın.

    Çeviride yeni BMW serisinin içinin büyük olduğunu ama bu kadar boşluk bırakmalarının saçma olduğunu söylüyor.

    Ben bu test için konuşmadım.

    Genel Premium C sınıfı değerlendirmesi adına konuştum. Bu teste itibar etmemek için Golf 7 nin bu testte olması bile yeterli zaten. 1 serisine geniş demeleri ilginç geldi açıkçası ülkemizde beğenmeyenler mezar muamelesi yaptığından ya onlarda yada bizde osrun var...;)

    Hocam zaten Golf kısmını çevirirken yerlere yattım gülmekten. Doktor reçetesi falan diyor araç için.




  • A3'ün içini A1 gibi yapacaklarına eski konsolu biraz daha geliştirseler çok daha iyi olurdu bence.

    Eski konsolun yerleşimi 2007'deki double-din teyp makyajından sonra çok daha iyi olmuştu bence bu kadar radikal değişikliğe gerek yoktu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    Premium C sınıfında (Golf klasman dışı) 1 serisi tek başına kaldı helal olsun adamlara en vasat oldukları sınıfta bile araçlarını yaptılar bu sefer şu 3 serisinide biraz daha iyi yapsalardı C,D,E'yi kapatacaklardı komple. A serisini inceledim B serisini kötü olmuş derken B serisine daha ciddi bakmaya başladım.
    Lütfen gelip 1 serisinin içi dar demeyin geniş araba istiyorsanız gidin SW falan alın.

    Çeviride yeni BMW serisinin içinin büyük olduğunu ama bu kadar boşluk bırakmalarının saçma olduğunu söylüyor.

    Ben bu test için konuşmadım.

    Genel Premium C sınıfı değerlendirmesi adına konuştum. Bu teste itibar etmemek için Golf 7 nin bu testte olması bile yeterli zaten. 1 serisine geniş demeleri ilginç geldi açıkçası ülkemizde beğenmeyenler mezar muamelesi yaptığından ya onlarda yada bizde osrun var...;)

    Hocam zaten Golf kısmını çevirirken yerlere yattım gülmekten. Doktor reçetesi falan diyor araç için.

    Öyle böyle sokacaklar zorla Premium segmente zaten.

    Hayır bende Anti-VW değilim halihazırda araç değişiminde VW tercihlerim arasında ancak insan ne satın aldığını bilmez mi?

    Birde şunu anlamıyorum Audi premium segmentte liderlik hesbaı yapıyordu ki yakın zamanda avucunu yaladı ileri bir tarihe aldılar hedeflerini şimdi VW bu araçlarla hemen hemen her klasmanda yarışıyorsa Audi ne yapıyor yalan makinası oluyor o zaman. Acaba Audi Vw ile mi yarışıyor Mercedes, Bmw, Lexus vb. araçlar rakip bile değil.




  • bizim orda bmw yerine vw alana çılgın proje derler buralarda ne derler acaba? merdiven altı galericisi de hala yazmamış merakla mesaj atmasını bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Roman İbrahimoviç -- 29 Ekim 2012; 17:14:45 >
  • VW Group çok yaşa! Birini tercih edecek olsam Bmw ederdim bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    Premium C sınıfında (Golf klasman dışı) 1 serisi tek başına kaldı helal olsun adamlara en vasat oldukları sınıfta bile araçlarını yaptılar bu sefer şu 3 serisinide biraz daha iyi yapsalardı C,D,E'yi kapatacaklardı komple. A serisini inceledim B serisini kötü olmuş derken B serisine daha ciddi bakmaya başladım.
    Lütfen gelip 1 serisinin içi dar demeyin geniş araba istiyorsanız gidin SW falan alın.

    Çeviride yeni BMW serisinin içinin büyük olduğunu ama bu kadar boşluk bırakmalarının saçma olduğunu söylüyor.

    Ben bu test için konuşmadım.

    Genel Premium C sınıfı değerlendirmesi adına konuştum. Bu teste itibar etmemek için Golf 7 nin bu testte olması bile yeterli zaten. 1 serisine geniş demeleri ilginç geldi açıkçası ülkemizde beğenmeyenler mezar muamelesi yaptığından ya onlarda yada bizde osrun var...;)

    Hocam zaten Golf kısmını çevirirken yerlere yattım gülmekten. Doktor reçetesi falan diyor araç için.

    Öyle böyle sokacaklar zorla Premium segmente zaten.

    Hayır bende Anti-VW değilim halihazırda araç değişiminde VW tercihlerim arasında ancak insan ne satın aldığını bilmez mi?

    Birde şunu anlamıyorum Audi premium segmentte liderlik hesbaı yapıyordu ki yakın zamanda avucunu yaladı ileri bir tarihe aldılar hedeflerini şimdi VW bu araçlarla hemen hemen her klasmanda yarışıyorsa Audi ne yapıyor yalan makinası oluyor o zaman. Acaba Audi Vw ile mi yarışıyor Mercedes, Bmw, Lexus vb. araçlar rakip bile değil.


    Vw nin çalıştığı firmalar olduğu için reklam olasılığı ve alanı çok geniş.

    Arabalarıyla değil ağızlarıyla Premium marka oluyorlar.




  • Yarın öbür gün gidip ben de bir golf satın alabilirim ama bu editörü görsem yüzüne hadi len ordan derim.

    Saçma sapan bir karşılaştırma.
  • En dandik iç mekan A3 de. Nasıl olur da 1. seçebilirler anlamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scan

    En dandik iç mekan A3 de. Nasıl olur da 1. seçebilirler anlamıyorum.

    vag'ın reklam yatırımı bu kadar



     Auto Bild: VW Golf VII, Audi A3, BMW 1 Serisi, Mercedes A (Çeviri Eklendi)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    Premium C sınıfında (Golf klasman dışı) 1 serisi tek başına kaldı helal olsun adamlara en vasat oldukları sınıfta bile araçlarını yaptılar bu sefer şu 3 serisinide biraz daha iyi yapsalardı C,D,E'yi kapatacaklardı komple. A serisini inceledim B serisini kötü olmuş derken B serisine daha ciddi bakmaya başladım.
    Lütfen gelip 1 serisinin içi dar demeyin geniş araba istiyorsanız gidin SW falan alın.

    3 Serisi şuanda segmentinin en iyi aracı. Yol tutuşu, sürüş dinamikleri ve performansı rakiplerinin hepsinden daha iyi. C Serisi yle kıyaslamalarında C Serisi bir sonraki modelde öne geçmeyi bırakın arayı ne kadar kapatır diye tartışılıyor.

     Auto Bild: VW Golf VII, Audi A3, BMW 1 Serisi, Mercedes A (Çeviri Eklendi)




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.