Golf'un birinci olmasini gectimde Audi A3 ile ikisi birinciligi paylasmis. Zurnanin zirt dedigi yer burasi iste. Auto Bild demis ki: "Ey Audi A3 satin alanlar, bakin Golf'le ayni ayarda bu arac. Siz fazladan bosu bosuna para veriyorsunuz A3'e. yani siz enayisiniz." Alenen adamlar bunu demis. Mercedes ve BMW'yi zaten konu disi birakmis.
bu tür değerlendirmeler fiyat/performans oalrak yapılıyor ( yapılması lazım herhalde ) yazıyı pek okumadım puanlandırmaya baktım evet fi/p olarak GOLF'un birinci olması doğal ama tabiki de bir AMG paket A class olmaz ya da M paket 1 serisi ...
quote:
Orijinalden alıntı: Whisper911
quote:
Orijinalden alıntı: IslakFasulye
quote:
Orijinalden alıntı: Whisper911
o değilde ıslak fasulye bizle kafa yapıyor olsa ya
Yok hocam estafurullah, turizm rehberi olduğum için almanca, ingilizce, japonca su gibi olması gerekiyor. Ekmeğimi buradan çıkartıyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: golf_R
IslakFasulye teşekkür ederim. Sonuçta 4'üde Alman
Rica ederim.
4'ü de alman da sanki Golf hariç diğerleri Alman asıllı gibi olmuş. Golf'ü 7 serisi gibi göstermişler yani.
eyv hocam şaka yapıyorum ellerine sağlık... forumda adın çıktı dikkat et bundan sonra çok kapını çalarız
Başımla birlikte hocam, yapabileceğim bir şey ise neden olmasın.
quote:
Orijinalden alıntı: Source
Aramızda Türkçe'ye çevirebilecek varsa kısaca özetlemesi yeterli
A3'ü anlattığı bölüm:
Vw orta sınıf arabalar içinde kendini kanıtladığını ama Audi'nin ferah, açık ve daha teknolojik bir kokpit tasarladığını söylüyor.
A3'ün gençlere daha hitap eden bir araç olduğunu ve Vw gibi klas, ferah bir görüntüsü olduğunu söylüyor. (Acaba neden vw ile karşılaştırıyor? )
3 kapılı modElinin mevcut olduğunu ve A3 Sportback olarak Şubat 2013 de 5 kapılı modelinin üretileceğini söylemiş.
BMW'nin 1 serisini bütün geliştirmelerine rağmen yine de ön ve arka kesim hatlarının daha kıt olduğunu, bunun alçak oturma pozisyonu ve daha küçük pencereler ile desteklediğini söylüyor.
Audi'nin avantajı ise BMW den daha kaliteli malzeme kullanmış olması ve daha büyük olmasıymış.
İnanılmaz ama Mercedes ve BMW'nin bazı ayrıntılarına benzer, örnek olarak A serisinin güçlü bir gösterge paneli, düşük oturma pozisyonu ve dar pencereleri ve 1 serisindeki gibi yüksek boyunlukları gibi ayrıntıları mevcutmuş.
Ayrıca benzer düzeyde, Vw golf 2.0 litre TRDI motoru 150 hp geliştiriyormuş ve gücüne karşılık daha rahat manevra yapabilecek bir büyüklüğe sahipmiş. Yani aynı şey A3 içinde geçerliymiş.
Gürültü seviyesi TDI yi aratmazmış (?) Yeni golf, A3 den yüksek bir araba değilmiş ama olabilirmiş. Sürüş profilini ayarlanan opsiyonlar 990 euro imiş ve ayarlanabilir amortisörler, spor, eco gibi beş program seçimi yapılabiliyormuş.
Audi de Vw gibi artık araba tuningi için bir sistem sunuyormuş.
BMW 1 serisi ile ilgili bölüm:
Genellikle BMW'nin sistemlerini bu şekilde tartışmadan ve motoruyla çok oynamadan alındığı için biz bmw serisini tavsiye ederiz diyor.
Sakin, rahat ve BMW'nin direksiyon prensibi ile bir çok sürüş rahatlığı sunduğunu söylüyor.
İsteğe bağlı olarak son derece çevik bir araç olarak kullanabilirsiniz, aynı zamanda konfor istersek konforlu bir araca dönüştürebilirmişiz. (Transformers falan mı acaba? )
Vw tavsiye ediyorsak huzurlu ve rahat bir orta sınıf araç almak istermişiz ama BMW alırsak spor bir araç almak istermişiz ve konforu Vw den konforlu değilmiş. (Allah Allah)
Genel olarak neredeyse BMW nin dinamikleri maksimuma ulaşmış. Hızlıymış. Tek bir dahili motor ve arkadan itişli bir BMW 1 serisiymiş.
Keskin virajı sevenler için 1 serisi ilk tercih olmaya devam edecekmiş.
Direksiyonu kendiliğinden tepkiler veriyormuş. Sertliği ve kendinize göre konforu ayarlanabilecek amortisörleri 1100 euroymuş. 143 beygir, 1 serisinin 2.0 litrelik motorunun performansına asla etki etmiyormuş, bizi yanıltmasınmış.
Güçlü ve iri yarı bir adam olarak tanımlıyor 1 serisini.
Vw golf ü anlattığı bölüm.
Yine golf'ün kendini gösterdiğini, güçlü ve sağlam bir geniş C sınıfı olarak tanımlanabilecek bir araç ürettiğini söylüyor. Sadece bakabilecek insanın almasını söylüyor.
Kaput, önceki modelden daha uzun ve daha düz ve geniş bir araç olmuş. Volkswagen zaten hep bir önceki modelinden her zaman daha iyi bir araç üretirmiş. (Maşşallah yağlı ballı yapmış. )
Daha yakından bakarsam iç tasarımı ile size doktor reçetesini aratmıyor diyor. (Vay anasını. )
Otomobil eskisinden daha genişmiş, daha da incelersek yeni ayrıntılar keşfedebiliyormuşuz. Örneğin Vw'nin infotainment sistemi koyulmuş araca. Daha fazla alan ve daha geniş arka görüşü varmış. 380 litrelik bagajı varmış. Sürekli yüksek kalite tutulan malzeme kalitesi ve dikkatli bir süsleme biçimi göze çarpıyormuş ama test yaptıkları arabada parlak yüzey ve krom uçlar varmış. Her durumda Audi ile Vw kalite açısından yarışırmış (burasına inanmak istemiyorum, belki de yanlış çeviriyorum diye düşünüyorum ama) Audi'nin Vw karşısında eğilerek geri yürümesi gerektiğini söylüyor.
Farklı bir dizaynı bulunuyormuş.
Geldik Mercedes A-Class'a (En merak ettiğimde bu)
BMW ile bazı dış benzerliklerine rağmen enine bir motor ve önden çekişi ile Mercedes tamamen farkı bir tür olduğunu kanıtlamış.
1.8 litre 136 hp canlı ve oldukça hızlı bir motora sahip ama inanılmaz kaba ve göreceli olarak gürültülü bir şekilde çalışırmış.
Açıkcası yeni a serisi bu aracıyla birlikte oldukça çevik ama Audi BMW ve Vw ile doğrudan karşılaştırmaya tabii tutamazsınız diyor.
Mercedes dengesiz ve isikrarsızmış. Güçlü transvers eklemleri ve keskin vücut hareketleri ile keskin virajlarda sorun çıkartmazmış. Ayrıca direksiyon sert tepkiler vermiyormuş.
Son rötuşları açıkca eksikmiş. A 200 CDI 29.066€ liste fiyatı ile satılacakmış. Pahalı mı? diyor (sen gel bir de türkiyeyi gör koç.)
Pahalı ama 2.0 litre TDI ve Highline donanımları ile Vw golf için de 27.825 € (beş kapılı) liste fiyatı çıkacakmış.
Ama her zaman, Audi A3 2.0 TDI Ambition için en az 28.200 yüroyu hazır edin diyor. 3 kapılı olması da cabası diyor.
Ve 29.000 yüro BMW 118i Sport Line içinmiş.
Ve son olarak hiçbir zaman bu arabalar birbirine bu kadar yakın ve bu kadar pahalı olmamış. GenEl karşılaştırmalar (Navigasyon vs.)
BMW 1 serisi Audi 3 ve mercedes A class dan her zamanki gibi daha geniş kompakt sınıfa hitap ediyormuş.
Mercedes in görseli tamamen bize yabancıymış ve 1 serisine arkadan çok benziyormuş.
Geniş C sınıfı, anında tanılabilir, istikrarlı ve sağlamlık istiyorsanız sadece golfe bakmanız gerekir diyor. Kaput daha uzun vs. diyor.
Yüksek kaliteli malzeme kullanılmış, navigasyonuna güncel bilgi ve eğlence sistemi getirmiş. Sistem belli zamanlarda trafik raporlarını yeniliyormuş ve TMC şirketi ile çalışıyorlarmış fakat bazı aksaklıklar olabiliyormuş, 2013 de Google Maps ile çalışması gerektiğini söylüyor.
Ekstra bir ücret ödeyerek 280€ ile ergo aktif koltuklar takmamızı öneriyor ve bu koltuklar daha geniş gösteriyormuş aracı.
Golf'ün arka koltuklarının diz mesafesi daha genişmiş.
Audi orta sınıf için kendini kanıtlasa da genç kitleye hitap ediyormuş. Yeni Audi navigasyon sistemi sezgisel ve yeni modüler ilkesine dayalıymış. Teknik veriler otomobillere daha hızlı gelecekmiş. Gerçek zamanlı trafik raporları geliyormuş.
A3'ün premium spor koltukları ambition serisinde varmış ve Golf'ünki gibi geniş gösteriyormuş. 3 kapılı olduğu için diz mesafesi daha azmış. 365 litre bagajı var ve Golf'e karşı yenilgiyi kabul etmesi lazım diyor.
Çok fazla boşluk bırakmaları 1 serisi için kesinlikle öncelik değilmiş. Arka koltukların diz mesafesi hala kıtmış ve alçak oturma pozisyonu küçük pencereler ile takviye edilmiş. RTTI ile BMW profesyonel navigasyonları rekabet ediyormuş. Gerçek zamanlı trafik raporları mükemmelmiş. Idrive kontrol konsepti daha oturaklı ve kullanımı kolay hale gelmiş.
360 litrelik bagaj kapasitesi A3 ile neredeyse eşitmiş.
Yeni Mercedes A serisi 1 serisinin bir manevi kardeşi olarak ortaya çıkmaktadır diyor. İnanılmaz ama çoğu ayrıntısı BMW ile aynıymış. 1 serisine benzer olarak yüksek boyunluğu ve güçlü bir gösterge paneli varmış.
Arka koltuk mesafeleri her iki araç için de Vw ye göre önemli ölçüde daha küçükmüş.
Mercedes-Navi Comand (navigasyonu) çevrimiçi kanın son damlasına kadar gidermiş. A-class telefon sim kartı veya kablosuz olarak bağlanılan cep telefonu üzerinden çevrim içi gezerken tıkanığa neden oluyormuş. Bazen gerçek zamanlı trafik raporu gelmiyormuş.
Tıkanıklığın sebebi ise Vw gibi Mercedesin de TMC firması ile çalıştığı içinmiş.
Bagajını dar kulübe olarak tanımlıyor. 341 litre imiş.
TDI motorun yeni golflerde hep mevcut olduğunu ve her zaman sessiz bir motora sahip olduğunu söylüyor.
Düşük hızlardan yüksek hızlara çıkması çok başarılıymış bu motorun.
Audi de Golf gibi, aynı şekilde canlı bir arabaymış.
Bu kıyaslamada tek bir dahili motor ve arkadan itişi ile 1 serisi galipmiş ve her zaman bu açıdan ilk tercih olmaya devam edecekmiş. Direksiyonu kendiliğinden tepki veriyormuş. (Sanki diğerlerini biz tepki verdirtiyoruz..)
Daha konforlu bir sürüş için ayarlanabilir amortisörleri 1100 euro dan almamızı tavsiye ediyormuş.
Ayrıca BMW de twin power turbo varmış.
BMW ile bazı dış benzerliklerine rağmen enine motor ve önden çekişi ile farkı olduğunu kanıtlamış A serisi.
1.8 litre 136 hp motoru hızlı ve gürültülüymüş.
Dediklerini bir daha diyorlar yani.
AUTO BILD editörü Dirk Branke "yeni golf ferah, yüksek kalitede ve harika bir araç aynı zamanda çok iyi bir motora sahip ve belli bir duygusu olan bir araç" demiş.
Bunun temel nedeni yol tutuşuymuş. BMW ise sürüş keyfinden sorumluymuş. A class'ın ince ayarları eksikmiş.
Çeviri için @ IslakFasulye teşekkürler.
Audi a3 tek gecerim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
quote:
Orijinalden alıntı: IslakFasulye
quote:
Orijinalden alıntı: Whisper911
quote:
Orijinalden alıntı: IslakFasulye
quote:
Orijinalden alıntı: Whisper911
o değilde ıslak fasulye bizle kafa yapıyor olsa ya
Yok hocam estafurullah, turizm rehberi olduğum için almanca, ingilizce, japonca su gibi olması gerekiyor. Ekmeğimi buradan çıkartıyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: golf_R
IslakFasulye teşekkür ederim. Sonuçta 4'üde Alman
Rica ederim.
4'ü de alman da sanki Golf hariç diğerleri Alman asıllı gibi olmuş. Golf'ü 7 serisi gibi göstermişler yani.
eyv hocam şaka yapıyorum ellerine sağlık... forumda adın çıktı dikkat et bundan sonra çok kapını çalarız
Başımla birlikte hocam, yapabileceğim bir şey ise neden olmasın.
adamın dibisin
Aynı sınıfta olan fakat tamamen farklı kişilere, farklı kesime hitap eden otomobiller.
Bir BMW fanatiği olarak konuşuyorum bence Golf'ü kesinlikle küçümsememek lazım belki VW nin diğer arabaları değil ama Golf C segmentinin çok uzun yıllardan beri referans modeli, nasıl 3 D segmentinin referans modeli ise. Ben BMW 1 sürdüm test ettim borusan da 2 kere hem 1.16d yi hem de 1.18i, çok güzel araba sportif sürüş özellikleri var. (BMW 3.20d sahibiydim 2011 yurt dışı çıkış sebebi ile sattım)ve sürüş dinamikleri açıısndan BMW bence gerçekten liderdir. A nın iç dizaynı güzel olmamış ekran emanet gibi duruyor. Mercedes CLC kullandım bence iyi değildi C 180 test ettim 3 ü almadan önce mercedes belki daha lüks konforlu ve BMW ye göre daha uzun vadede sağlam bir araba olabilir ama sürmek beni cezbetmiyor o yüzden hele ki A önden çekişli hiç zevk vermez ama dış dizaynı çok güzel. Daha önce a3 1.4 tfsi sahibiydim güzel araba ama içi çok vasattı. Golf 7 sürmedim hiç ama bence iç dizayn çok güzel ve bence test edilip alınası bir araba. Yıllarca premium sınıfta araba kullanmış biri olarak premium sınıfın aslında marka imajı haricinde parasını çok haketmediğini düşünüyorum. Sadece BMW sürüş dinamiği olarak bence arabaya verdiğiniz parayı her kullandığınızda size hissettirmekte ama diğerleri için bence aynı şey söz konusu değil. Tek artıları Mercedes e biniyorum Audi ye biniyorum olayı. (Burada Mercedes için E serisini ayrı tutuyorum referans modelidir ve E serisi alan adam eğer lüks konfor ve prestij arar bence E bunu karşılıyor). Karışık oldu ama benim bu arabalar hakkındaki düşüncelerim böyle.
quote:
Orijinalden alıntı: herts
Bir BMW fanatiği olarak konuşuyorum bence Golf'ü kesinlikle küçümsememek lazım belki VW nin diğer arabaları değil ama Golf C segmentinin çok uzun yıllardan beri referans modeli, nasıl 3 D segmentinin referans modeli ise. Ben BMW 1 sürdüm test ettim borusan da 2 kere hem 1.16d yi hem de 1.18i, çok güzel araba sportif sürüş özellikleri var. (BMW 3.20d sahibiydim 2011 yurt dışı çıkış sebebi ile sattım)ve sürüş dinamikleri açıısndan BMW bence gerçekten liderdir. A nın iç dizaynı güzel olmamış ekran emanet gibi duruyor. Mercedes CLC kullandım bence iyi değildi C 180 test ettim 3 ü almadan önce mercedes belki daha lüks konforlu ve BMW ye göre daha uzun vadede sağlam bir araba olabilir ama sürmek beni cezbetmiyor o yüzden hele ki A önden çekişli hiç zevk vermez ama dış dizaynı çok güzel. Daha önce a3 1.4 tfsi sahibiydim güzel araba ama içi çok vasattı. Golf 7 sürmedim hiç ama bence iç dizayn çok güzel ve bence test edilip alınası bir araba. Yıllarca premium sınıfta araba kullanmış biri olarak premium sınıfın aslında marka imajı haricinde parasını çok haketmediğini düşünüyorum. Sadece BMW sürüş dinamiği olarak bence arabaya verdiğiniz parayı her kullandığınızda size hissettirmekte ama diğerleri için bence aynı şey söz konusu değil. Tek artıları Mercedes e biniyorum Audi ye biniyorum olayı. (Burada Mercedes için E serisini ayrı tutuyorum referans modelidir ve E serisi alan adam eğer lüks konfor ve prestij arar bence E bunu karşılıyor). Karışık oldu ama benim bu arabalar hakkındaki düşüncelerim böyle.
yıllar içinde benim gözümde mercedes bu markaların arasında en fazla kalite kaybına uğrayan araç .eskiden bindiğim mercedesler yol sesi diye bişey bulundurmazlardı şimdi nerdeyse japonların seviyesine inmişler hele ki c klass olarak.ama sürüş dinamikleri olarak bmw nin gerçekten diğer ikisinden üstün olduğunu düşünüyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: plantamax aktif yol tutuş donanımları olan bir golf ile normal bir 3 serisinden daha iyi bir yol tutuşunuz olur.
hatta bir anket de sen aç objektif karşılaştırma diye,sonra vw forumlarına dal golf reyizin D segmentinde de ağırlığı var oylarınızı esirgemeyin de,hep beraber barak havası oynayalım burda.
autobildin diğer testlerine bakarsanız ne kadar objektif olduğunu görürsünüz. Ben golf ve a3'ün birinci olmasına şaşırmadım şahsen.Autobildden bu beklenirdi zaten. Mercedes a serisini inceledim ve kullandım benim için hayal kırıklığıydı,golfü saymazsak sonuncu olmasına şaşırmamak gerek. Kimine göre sade şık kaliteli dursada bence a3'ün iç mekanı çok kötü.Zaten öyle bir tasarımı var ki ya çok beğeniliyor ya da yerden yere vuruluyor. Bmw'nin de özellikle yan ve arka tasarımına ısınamadım(oldum olası). V40'ı incelemenizi öneririm. Bahsi gheçen tüm araçlardan daha kaliteli ve daha güvenli.En büyük handikapı şimdilik dizel otomatik versiyonunun olmayışı.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme