Şimdi Ara

AutoTestPilot dan 2011 VOLVO S80 1.6D Drive Edition incelemesi RESİMLİ (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
235
Cevap
4
Favori
47.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ortalama tuketim 3.5lt/100km olursa 70 litre depoyla olur tabi.

    90 la giderken 3.5 4 lt arasi yakcagini dusunursek 2000 km yi zorlar tabi...
  • Görünüşe göre az yakıyor da hızlanması nasıl? O kasaya o motor az geliyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Evet arkadaşlar, bugün bir aile dostumuzun cenazesi için şehir dışına çıkmamız gerekti. Depoyu fulledim, sayacı sıfırladım ve yola çıktım. Ve bir ara aklıma 120km ile aracınız kaç devir çeviriyor konusu geldi aşağıda merak edenler için fotoğrafı paylaşıyorum. 2250-2300 civarı sanırım.

    Bu süratte ve devirde araç hiç bayılmadan tüm rampaları çıkıyor virajları güvenle alıyor. Duble yollarımız da cruise control ile gitmek için çok ideal bir hız.
    Hız sınırı 110 %10 pay var 121 yapar. Radar derdi olmadan, motordan en ufak ses gelmeden ve düz yolda 100km de 4-4.5 arası yakıt tüketerek çok rahat ve ekonomik bir yolculuk geçirdim.

    Çeyrek depo bittiğinde 535 km yol yapmıştım.

    Eve varmak üzereyken çektiğim bu fotoğrafta ise kalan yakıtla 1230 km yapabileceğim yazıyordu. Fakat yine tekrar ediyorum tüm denemelerim klima, koltuk ısıtmalar sürekli açık, araçta 2 kişi kişi ve 120 km cruise control ile yapılmıştır.

    90 km ile giderken ki deviri göstermek için bu hıza sabitledim. Peygamber sabrı olan 90 km ile sabit hızda yol alır ise 2000 km menzili zorları iddia ediyorum hala...


    Değerlere imrenmemek elde değil. Kusursuz bir uzun yol arabası.

    Yalnız bir şey sormak istiyorum; sollamalarda falan sıkıntı çekiyor musunuz? Yani gaza yüklenmeniz gerektiğinde endişelendiğiniz oldu mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Evet arkadaşlar, bugün bir aile dostumuzun cenazesi için şehir dışına çıkmamız gerekti. Depoyu fulledim, sayacı sıfırladım ve yola çıktım. Ve bir ara aklıma 120km ile aracınız kaç devir çeviriyor konusu geldi aşağıda merak edenler için fotoğrafı paylaşıyorum. 2250-2300 civarı sanırım.

    Bu süratte ve devirde araç hiç bayılmadan tüm rampaları çıkıyor virajları güvenle alıyor. Duble yollarımız da cruise control ile gitmek için çok ideal bir hız.
    Hız sınırı 110 %10 pay var 121 yapar. Radar derdi olmadan, motordan en ufak ses gelmeden ve düz yolda 100km de 4-4.5 arası yakıt tüketerek çok rahat ve ekonomik bir yolculuk geçirdim.

    Çeyrek depo bittiğinde 535 km yol yapmıştım.

    Eve varmak üzereyken çektiğim bu fotoğrafta ise kalan yakıtla 1230 km yapabileceğim yazıyordu. Fakat yine tekrar ediyorum tüm denemelerim klima, koltuk ısıtmalar sürekli açık, araçta 2 kişi kişi ve 120 km cruise control ile yapılmıştır.

    90 km ile giderken ki deviri göstermek için bu hıza sabitledim. Peygamber sabrı olan 90 km ile sabit hızda yol alır ise 2000 km menzili zorları iddia ediyorum hala...


    Değerlere imrenmemek elde değil. Kusursuz bir uzun yol arabası.

    Yalnız bir şey sormak istiyorum; sollamalarda falan sıkıntı çekiyor musunuz? Yani gaza yüklenmeniz gerektiğinde endişelendiğiniz oldu mu?

    Olacagini dusunuyorum. :)

    Ama soyle biseyde var sanziman orani kisa gibime geldi.


    Bu arada selamlar! :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Ortalama tuketim 3.5lt/100km olursa 70 litre depoyla olur tabi.

    90 la giderken 3.5 4 lt arasi yakcagini dusunursek 2000 km yi zorlar tabi...

    Aynen hatta deposunun 70 litre olduğuna dair de şüphelerim var :) 1-2 ay önce ışık yandıktanda sonra ve menzil 0 ı gösterirken 30-40 km gitmek zorunda kaldım, sonra BP ye girdim fulledim fakat 73 litrede attı. Ya yedek tankı var 3-4 litrelik yada o gün ki BP nin pompasında bi işler vardı.(o fişi hala saklıyorum, birdaha da ordan almadım)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Ortalama tuketim 3.5lt/100km olursa 70 litre depoyla olur tabi.

    90 la giderken 3.5 4 lt arasi yakcagini dusunursek 2000 km yi zorlar tabi...

    Aynen hatta deposunun 70 litre olduğuna dair de şüphelerim var :) 1-2 ay önce ışık yandıktanda sonra ve menzil 0 ı gösterirken 30-40 km gitmek zorunda kaldım, sonra BP ye girdim fulledim fakat 73 litrede attı. Ya yedek tankı var 3-4 litrelik yada o gün ki BP nin pompasında bi işler vardı.(o fişi hala saklıyorum, birdaha da ordan almadım)

    Katalogda kac litre yaziyor ki? :)

    Edittt: gece gece yanlis anlamisim :)

    73 civari almasi normal en az 5 litrelik yedek deposuda vardir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phantoka -- 1 Aralık 2011; 1:10:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    Evet arkadaşlar, bugün bir aile dostumuzun cenazesi için şehir dışına çıkmamız gerekti. Depoyu fulledim, sayacı sıfırladım ve yola çıktım. Ve bir ara aklıma 120km ile aracınız kaç devir çeviriyor konusu geldi aşağıda merak edenler için fotoğrafı paylaşıyorum. 2250-2300 civarı sanırım.

    Bu süratte ve devirde araç hiç bayılmadan tüm rampaları çıkıyor virajları güvenle alıyor. Duble yollarımız da cruise control ile gitmek için çok ideal bir hız.
    Hız sınırı 110 %10 pay var 121 yapar. Radar derdi olmadan, motordan en ufak ses gelmeden ve düz yolda 100km de 4-4.5 arası yakıt tüketerek çok rahat ve ekonomik bir yolculuk geçirdim.

    Çeyrek depo bittiğinde 535 km yol yapmıştım.

    Eve varmak üzereyken çektiğim bu fotoğrafta ise kalan yakıtla 1230 km yapabileceğim yazıyordu. Fakat yine tekrar ediyorum tüm denemelerim klima, koltuk ısıtmalar sürekli açık, araçta 2 kişi kişi ve 120 km cruise control ile yapılmıştır.

    90 km ile giderken ki deviri göstermek için bu hıza sabitledim. Peygamber sabrı olan 90 km ile sabit hızda yol alır ise 2000 km menzili zorları iddia ediyorum hala...


    Değerlere imrenmemek elde değil. Kusursuz bir uzun yol arabası.

    Yalnız bir şey sormak istiyorum; sollamalarda falan sıkıntı çekiyor musunuz? Yani gaza yüklenmeniz gerektiğinde endişelendiğiniz oldu mu?

    Sollamalarda vites küçültmesini bilen birisi için hiç bir sıkıntı yok. Ama 80-90 la 5 de giderken sollamaya çıkarsanız tabi sorun yaşarsanız :) Çek 3 e bas gaza dizelin torku ve manuel vites sayesinde eminim bir bmw 316 dan passat 1.6 dan falan ara hızlanması daha iyidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    quote:

    Orijinalden alıntı: AutoTestPilot

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Ortalama tuketim 3.5lt/100km olursa 70 litre depoyla olur tabi.

    90 la giderken 3.5 4 lt arasi yakcagini dusunursek 2000 km yi zorlar tabi...

    Aynen hatta deposunun 70 litre olduğuna dair de şüphelerim var :) 1-2 ay önce ışık yandıktanda sonra ve menzil 0 ı gösterirken 30-40 km gitmek zorunda kaldım, sonra BP ye girdim fulledim fakat 73 litrede attı. Ya yedek tankı var 3-4 litrelik yada o gün ki BP nin pompasında bi işler vardı.(o fişi hala saklıyorum, birdaha da ordan almadım)

    Katalogda kac litre yaziyor ki? :)

    Edittt: gece gece yanlis anlamisim :)

    73 civari almasi normal en az 5 litrelik yedek deposuda vardir.

    Katalogda 70 litre yazıyor fakat yedek tank hakkında bir bilgi yok. Ayrıca evet düz yolda tek kişi klima kapalı cc ile sabit 90 la 3.5-4 lt arası yakıyor.(ama yollar bitmiyor:) Ne kadar güzel bir cd koleksiyonumda olsa yanınızda çok konuşkan biri de olsa 2000 km sabit 90 la çekilmez.
    Otobüs şöforlerine saygı duyuyorum bu yüzden arkada herkes uyuyo adam çıkıyor Van'dan geliyor İstanbula :)




  • 70 bine jetta'nin satildigi ulkede cok mantikli araclar s60, s80...

    Son derece konforlu araclar.

    Bu motorla 160 km/h hiz ile gidebildigine gorede gayet yeterli. Uzun yol arabasinda performans arayan zaten arabadan anlamiyodur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    70 bine jetta'nin satildigi ulkede cok mantikli araclar s60, s80...

    Son derece konforlu araclar.

    Bu motorla 160 km/h hiz ile gidebildigine gorede gayet yeterli. Uzun yol arabasinda performans arayan zaten arabadan anlamiyodur.

    Tamamen katılıyorum. Zaten performans ile ilgili kaygısı olan chip tuning yaptırabilir. Böylece araç 130-135hp ve 290-300 NM arası değerlere ulaşıyor. Ozaman da performansı keyifli ve yeterli olur. Fakat ben yaptırma taraftarı değilim çünkü motorun ömründen çaldığına inanıyorum bu şekilde modifiyelerin.

    70 bine jetta konusu ise gerçekten çok ilginç deli gibi satıyor yahu:D her köşe başında jetta görüyorum zaten sanırım 6 ay sıra varmış :D Jetta yerine kesinlikle s60 tercih ederdim...




  • volvoları çok severim. volvo alacak olsam SW alırdım.
    1,6 dizel s 80 çok çekici ama
    6 vitesli olsa imiş. 120 km hızda daha düşük devirlerde yol alır daha az yakıt harcarmış diye düşündüm.
    benimde aklımda bu araç vardı.
    sedan a karşı olan antipatim nedeni ile eledim.
    yanlış anlaşılma olmasın. bu düşüncelerim şu an için değil.
    önümüzdeki yıllar için böyleydi.
    önümüzdeki yıllarda 1,6 dizel büyük MPV alacağım allah kısmet ederse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    70 bine jetta'nin satildigi ulkede cok mantikli araclar s60, s80...

    Son derece konforlu araclar.

    Bu motorla 160 km/h hiz ile gidebildigine gorede gayet yeterli. Uzun yol arabasinda performans arayan zaten arabadan anlamiyodur.

    aynen öyle arkadaşım

    millet 316i ye c180 e verdiği parayla ben s80 alırım hem konforu hem prestiji hem güvenliği yaşarım. aynı fiyatlandırma ile devam ederlerse ilerde bir volvo kesin alacağım inşallah. çünkü güvenlik konusundan mercedesten bile daha çok güvende hissettiriyor beni.

    Güvenlik = Volvo
  • Hayranıyım bu volvoların,araçları çok hoşuma gidiyo
  • ve o çok tasarruflu motor karşınızda.. sen neymişsin be abi?

     AutoTestPilot dan 2011 VOLVO S80 1.6D Drive Edition incelemesi RESİMLİ


    burasıda yayla gibi arka kısmı :)

     AutoTestPilot dan 2011 VOLVO S80 1.6D Drive Edition incelemesi RESİMLİ


    kaçırdık arkadaş yaaaa

     AutoTestPilot dan 2011 VOLVO S80 1.6D Drive Edition incelemesi RESİMLİ


    gerçekten tam benlik arabaymış ya valla billa, ben 1.6 tdci focus ile 5L yakalıyorum bu bende olsa suyunu çıkarırdım valla billacına bea....




  • Resimdeki araca ek olarak benim araçta arka kapılarda ve camda perde, karartılmış lamine kalın camlar ve sunroof var :) Tam bir uzun yol keyif arabası :)

    Bagajada orjinal aksesuarı buzdolabından almayı düşünüyorum bagajdaki fişe takılıyor ve ara bölmeden tüm içeceklerinizi alabiliyorsunuz...
  • Diğer konuyada yazdım burada da paylaşmak istedim. Volvo tekrar 1.6 diesel s80 getirmeye başlamış fakat donanımda bazı değişiklikler yapmış. Aşağıda 2011 modellerin donanımını yazıyorum.

    2012 donanımlar sitesinde var. Link:
    http://www.volvocars.com/tr/sales-services/sales/Documents/volvoS80.pdf


    2011 volvo s80 1.6d drive edition

    Standart ekipmanlar

    S80 premium

    Amlem Drive
    Elektronik kontrollü klima, iki bölgeli
    Polen filtresi
    Hız sabitleyici
    Sürücü ve yolcu tarafında iki aşamalı hava yastığı
    Yolcu tarafı hava yastığı
    SIPS (Yan darbe koruma sistemi) hava yastıkları
    Yan perde hava yastıkları
    Ön koltuklarda boyun zedelenmesi koruma sistemi
    Piroteknik ön gergili emniyet kemerleri
    ABS
    EBA (break assist)
    Emergency brake light
    Akıllı sürücü bilgi sistemi
    isofix bağlantıları
    Volvo guard alarm
    Kütle hareket sensörü
    Eğim sensörü
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit
    Dead lock kilitleme sistemi
    Dış aynalara entegre yer aydınlatmaları
    Ev güvenliği aydınlatması
    Yaklaşma aydınlatması
    Kalınlaştırılmış yan camlar
    Türkçe gösterge paneli ve radyo
    Yol bilgisayarı
    Krom çerçeveli ön gösterge paneli
    Akıllı sürücü bilgi sistemi-IDIS
    Performance 4x20 W 6 hoparlör
    Tekli CD Çalar
    Direksiyondan kumandalı ses sistemi
    Isıtmalı ön koltuklar
    Aluminyum iç kaplama
    Deri direksiyon ve vites topuzu
    Ön far yıkama
    Yağmur sensörü
    Cruise control
    Ön kol dayama
    Krom kaplama
    Bi xenon farlar
    Sürekli yanan kısa farlar
    Side positioning lights
    Sürücü ve yolcu için aydınlatmalı makyaj aynaları
    COMFORT şasi
    DSTC
    Elektronik el freni
    16 alaşım jant
    Geçici Yedek Lastik


    Comfort Paket:

    Arka camda güneş perdesi
    digital pusula
    kararan iç dikiz aynası
    High performance müzik sistemi 4x40W 8 hoparlör,Mp3,USB,AUX, 6 lı CD değiştirici
    Bluetooth araç telefonu
    Ön-arka park sensörü
    Premium Deri döşeme
    Hıza duyarlı direksiyon
    Lamine yan camlar,
    su kaydırıcı film kaplı
    İç hava kalite sistemi (IAQS) (araştırmanızı öneririm)
    Nem algılayıcısı

    Kış Paketi:

    Arka Koltuk ısıtma
    Arka Kol dayama
    Harici Klima (webasto) (motor ufak olduğu için gerçekten gerekli)
    Isıtmalı silecek suyu fıskiyeleri
    Yan arka camda perdeler

    Birde üstüne

    17inç jantlar,
    sunroof
    metalik boya

    opsiyonları vardı. Ben alırken en dolusunu almıştım bunlar haricinde 1.6 diesel de başka opsiyon yoktu.

    Şimdi fiyatı artırıp baya bir standart özelliği ve kış paketini çıkarmışlar yerine advance diye bir paket koymuşlar fakat ondada extra olarak sadece kör nokta sistemi ve dvd var. Ama eski premium a göre baya bir opsiyonda eksik...

    Gerçi tekrar getirmeleri bile büyük bir şans bir yakınım 2012sini almayı ciddi ciddi planlıyor...




  • Bu aracın webasto sistemi hakkında biraz bahsederseniz memnun olurum.

    Kış aylarında hangi şekilde yararlanıyorsunuz bu sistemden?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Bu aracın webasto sistemi hakkında biraz bahsederseniz memnun olurum.

    Kış aylarında hangi şekilde yararlanıyorsunuz bu sistemden?

    Aracın kitapçığından eklediğim belgelerde çalışma şeklini anlatıyor.


     AutoTestPilot dan 2011 VOLVO S80 1.6D Drive Edition incelemesi RESİMLİ



     AutoTestPilot dan 2011 VOLVO S80 1.6D Drive Edition incelemesi RESİMLİ



    Fakat şöyle özetleyebilirim: Özellikle kış aylarında araçla yola çıktığım gibi motor hemen ısınıyor ve kalorifer de 2 dakika içinde sıcak hava üflemeye başlıyor. Aracı ilk aldığımda harici yakıtla çalışan ilave ısıtıcı özelliğinden haberim yoktu. Hatta vaybe adamlar tam isveçe göre soğuk ülke arabası yapmışlar diye düşünüyordum aracın içi hemen ısınınca. Sonradan kaputu açınca WEBASTO etiketini gördüm biraz daha aracın menülerini kurcalayınca ve kitapçığını okuyunca aracımda bu özelliğin de olduğunu gördüm Ayrıca motorun üstünden klima yükünüde almış oluyor. Daha bunun gibi standart donanım listesinde yazmayan, fakat sonradan beni şaşırtan çok özellik keşfettim

    Ama birtürlü zaman ayarlı olarak webasto yu çalıştırmayı başaramadım. Servise sordum onun için özel bir uzaktan kumanda satın almanız lazım dediler fiyatıda en az 1000 euro vardır dediler. Dedim kalsın Nasılsa biniyorum açıyorum koltuk ısıtmamı 2 dakika sonrada webasto sayesinde içeriside sıcacık oluyor hiç gerek yok

    Umarım bu bilgiler aydınlatmışdır sizi...




  • Gerçekten mükemmel bir özellik. Hatta bir otomobilde bulunması gereken EN ÖNEMLİ konfor ekipmanlarından birisi, hatta en önemlisi bile diyebilirim.

    Kışın karın buzun içinde önceden ısıtılmış sıcacık arabaya binmek çok güzel bir duygu olsa gerek. Gerçi siz kullanmıyormuşsunuz o özelliği ama. Özellikle de deri döşemeli araçlarda koltuk ısıtma olsa bile kışın 0'ın altındaki derecelerde araca binip o buz gibi koltuğa oturmak tam bir işkence oluyor.
  • kimse kusura bakmasın bu araç bu haliyle ne 5 serisine ne de e serisine rakip olabilir.onların bir alt segmenti bu araç.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.