03/01/2024 tarihinde şirket olarak 5 adet mürekkep kartuş alma gafletinde bulunduğumuz, maalesef paramız gasp edilmesine rağmen (ödeme demiyorum artık) geldiğimiz noktada muhatap bulamadığımız firma.. Evet ta kendisi Avansas.. Kep üzerinden yazdık cevap yok, mail attık cevap yok, şikayet var'a yazdık cevap yok, müşteri hizmetleri zaten ezberden aynı cümleler hep.. Lütfen avansas'dan alışveriş yapmayın sayfalarca şikayet var daha evvel görseydim alışveriş yapmazdım. |
Avansas Pişmanlıktır..
-
-
bana da zeytinyağı eksik geldi. hatta kutu üstten kare şeklinde yırtılmıştı muhtemelen içinden çalmışlar diye düşünüyorum. arayıp söyledim 2 hafta sonra kargoyla eksik yağ geldi. ucuza olmadıkça alışveriş yapmam herhalde -
sormayın ya valla pişman oldum...
-
Ürün stoklarında mı yokmuş hocam neden gönderemediklerini beyan ediyorlar mı?
-
Ürün sevkiyata hazırmış paketlenmiş kargoya verilmemiş, sevkiyat birimine bilgi veriyoruz dediler.
-
Bu kadar gündür niye kargoya verememişler ben anlamadım açıkcası sebebini.
-
Hocam ikinci ihtarı çektim az evvel kep üzerinden ama adamlar daha ilk ihtarı okumamışlar sistem tarafından otomatik okundu sayılmış. Demek ki bunlar mahalle bakkalı kafasında diye düşünerek THH'ye başvurdum az evvel
-
Bu konuda gelişmeleri aktarırsanız çok iyi olur hocam süreç ile ilgili.
-
Tabi sizi de etiketlerim gelişme oldukça
-
bu geç kargo olayı hakkında şikayetler çok hocam. aliexpressden bile daha hızlı geliyor ürünler -
thh ye başvurdum bekliyorum
-
Merhaba hocam, ürünler bugün kargoya verildi, hiç beklemediğim bir anda avansas pro ekibi tarafından aradılar firmamızın 200+ çalışanı olması münasebetiyle pro kısma aldıklarını ve siparişin bugün gönderileceğini söylediler. Dedikleri gibi de oldu, gecikme ile ilgili bilgi verilmedi.
-
Hayırlısı olsun hocam hakkınızda.
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X