Şimdi Ara

AVEA : 3G faturası ödüyor ancak 3G'den faydalanmıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mart 2012’ta AVEA Iphone 4S-AVEA kampanyasından faydalandım.
    O günden itibaren internet bağlantısı çok kötüydü;birkaç kez AVEA’yı aradığımda, bulunduğum lokasyon sorgulandı ve problemin olmaması gerektiği bilgisi verildi.

    Demek ki AVEA’nın internet bağlantı kalitesinin düşük olduğuna inandım.
    (tahminen)Mart –Nisan 2013 aylarında, tekrardan bu konu nedeniyle müşteri hizmetlerinden destek istediğimde, verilen cevap “3G bağlantınız henüz açılmamış”oldu ve üstelik 3G'yi açtırmak için AVEA'yı arayıp talepte bulunmam gerekiyormuş.

    Iphone 4S satın alan bir tüketici 3G kullanmak için neden araması bekleniyor?
    İlk kez şikayette bulunduğumda neden bu durum hemen düzeltilmedi?

    Buna karşılık 3G hizmeti sunulan paketin faturası kesiliyor, ancak kullanmak için 3G'nin açılması için talepte bulunmam gerekiyormuş.



    Bu sorularımı o gün ilettiğimde, 3G bağlantı için AVEA’yı aramam gerektiği ve AVEA’nın bir sorumluluk üstlenemeyeceği söylendi. 1 yıl boyunca çok düşük internet bağlantısı(ki sayfaların açılması dakkikalar alıyordu)kullanmam karşısında AVEA hiç sorumlu hissetmedi....







  • internet paketi alındığında bildiğim kadarıyla 3g otomatik açılıyordu, en azından bende böyle oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viking75

    Mart 2012’ta AVEA Iphone 4S-AVEA kampanyasından faydalandım.
    O günden itibaren internet bağlantısı çok kötüydü;birkaç kez AVEA’yı aradığımda, bulunduğum lokasyon sorgulandı ve problemin olmaması gerektiği bilgisi verildi.

    Demek ki AVEA’nın internet bağlantı kalitesinin düşük olduğuna inandım.
    (tahminen)Mart –Nisan 2013 aylarında, tekrardan bu konu nedeniyle müşteri hizmetlerinden destek istediğimde, verilen cevap “3G bağlantınız henüz açılmamış”oldu ve üstelik 3G'yi açtırmak için AVEA'yı arayıp talepte bulunmam gerekiyormuş.

    Iphone 4S satın alan bir tüketici 3G kullanmak için neden araması bekleniyor?
    İlk kez şikayette bulunduğumda neden bu durum hemen düzeltilmedi?

    Buna karşılık 3G hizmeti sunulan paketin faturası kesiliyor, ancak kullanmak için 3G'nin açılması için talepte bulunmam gerekiyormuş.



    Bu sorularımı o gün ilettiğimde, 3G bağlantı için AVEA’yı aramam gerektiği ve AVEA’nın bir sorumluluk üstlenemeyeceği söylendi. 1 yıl boyunca çok düşük internet bağlantısı(ki sayfaların açılması dakkikalar alıyordu)kullanmam karşısında AVEA hiç sorumlu hissetmedi....


    Tamamen bilincsiz kullanıcısın ıphone kullanıyosun 3g den bi habersin ayrıca arayıp sikayet etmektense 3G yazıp 5555e gondermek cokta zor degil ben hat aldımı ilk isim sitesi9i kurcalamak oluyo ve onllne islemlere bakmak oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi juske -- 20 Ağustos 2013; 17:28:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • normalde hattı alınca hangi servislarin açılacağı formda işaretliyorlar , ama senin de hiç dikkatini çekmedimi telefonun şebeke kısmında 3g yazmadığını.
  • müşteri hizmetlerini ara
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.