Şimdi Ara

Avea bozuk cihaz satıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Aveadan 2 ay önce 2 adet ürün satın aldık. Bir telefon ve bir adet tablet satın aldık. Satın aldığımız gün tabletin bozuk olduğunu farkettik geri verdik servise gitti geldi. Telefonu hediye olarak almıştık o yüzden kontrolün ardından kutusuna koyup 20 gün sonra sahibine verdik. Ardından öğrendikki telefon fazla ısınıyor açılmıyor. Servise gitti ve bize kullanıcı hatası, ''bu telefon düşmüş'' dediler. Bununla birlikte 500tl tamir ücreti istediler. Şimdi biz iki ürün alıyoruz ikiside bozuk çıkıyor, bununla ilgili ne yapılabilir ? Ayrıca biz tüketici mahkemesine vb. biryere gitsek kendimizi kanıtlayabilirmiyiz ? Sonuç olarak telefon ilk açıldığında yapılan ayarlar yani samsung adresi alımı vb. şeyler telefon alındıktan 1 ay kadar sonra yapıldı. Yani telefon ilk kullanım tarihi bellidir hafızasında. Biz tüketici mahkemesinde bir sorun yaşarmıyız onu merak ediyorum AVEA kesinlikle yardımcı olmuyor.

    Düzenleme: Arkadaşlar düşmüş denilen telefonun sol üst köşesinde gerçekten iz var. Fakat cebe dahi girmeyen telefon nasıl düşebilir ? Ayrıca sol kenarındaki muazzam çizgiler nasıl oluyor ? Ben kaç sefer telefon düşürdüm boyası kalktı vb. Hiç biri düzenli 3 çizgiden oluşmadı. Bıçak gibi keskin birşeyle simetrik çizgiler var telefonun düşüp vuruldu denilen yerinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DefecteDy -- 11 Mart 2015; 20:14:36 >







  • ilginc,tuketici hakem heyetine basvuracaksin bilirkisi raporu sonucu belirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.