Türk Telekom bir şikayetim ile ilgili benden (evrakmobil@turktelekom.com.tr) mail adresine evrak göndermemi talep etti. Fakat 5 gündür 50 defa mail gönderdim ama gitmiyor. Ama dangalak müşteri hizmetleri de aynı şeyleri papağan gibi tekrarlayıp duruyor. Sürekli bekleyin deyip duruyorlar. sürekli bağırıp çağırıyorum yetkili istiyorum ama mal gibi aynı şeyleri söyleyip duruyorlar. Yaptıklarım şu şekilde;
Ama hiçbir belge gitmiyor. Farklı numaralarımı denedim. Mail adresimi güncellediler. Farklı maillerden gönderdim. PNG, JPG ve PDF yaptım gönderdim. PDF küçültme yaptım gönderdim. Beni bayiye gönderdiler bayii biz eksik evrak ve aktivasyon dışında evrak gönderemiyoruz dedi. Ama hiçbir şekilde evrak gitmiyor. Lan mail adresimi ve şifresini vereyim siz ne yaparsanız yapın gönderin diye bağırdım. Yüzlerine tükürsen yağmur yağıyor diyecekler. CEO'sundan en alt çalışanına kadar bitmiş, birşeyden anlamayan, soruna çözüm bulamayan bir kurum imiş aslında Türk Telekom. Bir tane akıl sahibi yok demek ki uygulama içine evrak yükleme bölümü koyacak zekaya sahip değiller. Neymiş mail atacakmışım. Yoldaymış bekleyecekmişim. Kargo takibi mi ki bu ben takip edeyim yolda ise diyorum susuyorlar. Amuda kalkıp göndermediğim kaldı onu mu yapayım yoksa İstanbula elden mi getireyim diyorum diyorum bekleyin gelir diyorlar. Sonra tekrar arayacak mışım başından savuyorlar .....zekalılar. Bir de birisi uygulamanızı güncelleyin diyor. Nasıl bir zeka ise anlamadım. |
Türk Telekom Evrakmobil E-posta Adresine Evrak Gitmemesi Sorunu
Bazı Türk Telekom kullanıcıları, evrakmobil@turktelekom.com.tr e-posta adresine gönderdikleri evrakların iletilmediğini bildirmişlerdir. Bu sorun, önemli belgelerin zamanında ulaşmamasına neden olarak ciddi rahatsızlıklara yol açabilir.
Bu sorunu yaşayan kullanıcılar, evraklarını evrak takip@turktelekom.com.tr e-posta adresine yönlendirerek çözüm bulmaya çalışabilirler. Ancak bazı durumlarda, bu yöntem de işe yaramamaktadır.
Türk Telekom, konuyla ilgili bir açıklama yapmış ve sorunun teknik bir arızadan kaynaklandığını belirtmiştir. Arızanın ne zaman giderileceği konusunda henüz net bir bilgi bulunmamaktadır.
Kullanıcıların, Türk Telekom'a ait evrakmobil@turktelekom.com.tr e-posta adresine gönderdikleri evrakların iletilmeyip iletilmediğini kontrol etmeleri önerilir. Evrakların iletilmediği durumlarda, alternatif e-posta adresi evrak takip@turktelekom.com.tr veya diğer iletişim kanalları kullanılabilir.
Türk Telekom, sorunun en kısa sürede çözülmesi için çalışmalarını sürdürmektedir. Konuyla ilgili güncel gelişmeler, Türk Telekom'un resmi web sitesi ve sosyal medya hesapları üzerinden duyurulacaktır.