Şimdi Ara

Türk Telekom (evrakmobil@turktelekom.com.tr) evrak gitmemesi saçmalığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
55.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekom bir şikayetim ile ilgili benden (evrakmobil@turktelekom.com.tr) mail adresine evrak göndermemi talep etti. Fakat 5 gündür 50 defa mail gönderdim ama gitmiyor. Ama dangalak müşteri hizmetleri de aynı şeyleri papağan gibi tekrarlayıp duruyor. Sürekli bekleyin deyip duruyorlar. sürekli bağırıp çağırıyorum yetkili istiyorum ama mal gibi aynı şeyleri söyleyip duruyorlar. Yaptıklarım şu şekilde;

    1. alıcı kısmına (evrakmobil@turktelekom.com.tr) yazıyorum
    2. konu kısmına (507XXXXXXX) yazıyorum.
    3. ekleri ekliyorum.


    Ama hiçbir belge gitmiyor.

    Farklı numaralarımı denedim. Mail adresimi güncellediler. Farklı maillerden gönderdim. PNG, JPG ve PDF yaptım gönderdim. PDF küçültme yaptım gönderdim. Beni bayiye gönderdiler bayii biz eksik evrak ve aktivasyon dışında evrak gönderemiyoruz dedi. Ama hiçbir şekilde evrak gitmiyor. Lan mail adresimi ve şifresini vereyim siz ne yaparsanız yapın gönderin diye bağırdım. Yüzlerine tükürsen yağmur yağıyor diyecekler.

    CEO'sundan en alt çalışanına kadar bitmiş, birşeyden anlamayan, soruna çözüm bulamayan bir kurum imiş aslında Türk Telekom. Bir tane akıl sahibi yok demek ki uygulama içine evrak yükleme bölümü koyacak zekaya sahip değiller. Neymiş mail atacakmışım. Yoldaymış bekleyecekmişim. Kargo takibi mi ki bu ben takip edeyim yolda ise diyorum susuyorlar. Amuda kalkıp göndermediğim kaldı onu mu yapayım yoksa İstanbula elden mi getireyim diyorum diyorum bekleyin gelir diyorlar. Sonra tekrar arayacak mışım başından savuyorlar .....zekalılar.


    Bir de birisi uygulamanızı güncelleyin diyor. Nasıl bir zeka ise anlamadım.








  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom Evrakmobil E-posta Adresine Evrak Gitmemesi Sorunu

    Bazı Türk Telekom kullanıcıları, evrakmobil@turktelekom.com.tr e-posta adresine gönderdikleri evrakların iletilmediğini bildirmişlerdir. Bu sorun, önemli belgelerin zamanında ulaşmamasına neden olarak ciddi rahatsızlıklara yol açabilir.

    Bu sorunu yaşayan kullanıcılar, evraklarını evrak takip@turktelekom.com.tr e-posta adresine yönlendirerek çözüm bulmaya çalışabilirler. Ancak bazı durumlarda, bu yöntem de işe yaramamaktadır.

    Türk Telekom, konuyla ilgili bir açıklama yapmış ve sorunun teknik bir arızadan kaynaklandığını belirtmiştir. Arızanın ne zaman giderileceği konusunda henüz net bir bilgi bulunmamaktadır.

    Kullanıcıların, Türk Telekom'a ait evrakmobil@turktelekom.com.tr e-posta adresine gönderdikleri evrakların iletilmeyip iletilmediğini kontrol etmeleri önerilir. Evrakların iletilmediği durumlarda, alternatif e-posta adresi evrak takip@turktelekom.com.tr veya diğer iletişim kanalları kullanılabilir.

    Türk Telekom, sorunun en kısa sürede çözülmesi için çalışmalarını sürdürmektedir. Konuyla ilgili güncel gelişmeler, Türk Telekom'un resmi web sitesi ve sosyal medya hesapları üzerinden duyurulacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ya hocam sıkıntılı bir durumdasınız ama hakkınızı helal edin çok güldüm mesajınıza :) Allah kolaylık versin umarım çözülür bir an önce sorununuz.

  • evraktakip@turktelekom.com.tr adresini deneyin

  • 50. Kez gönderdiğim evrak gitmiş. Önceden neden gitmediği muamma olduğu gibi 50. Kez gönderdiğim evrağın neden gittiği ayrı bir muamma.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramazankkaya -- 2 Eylül 2022; 8:17:19 >
  • Türk Telekom (evrakmobil@turktelekom.com.tr) evrak gitmemesi saçmalığı


    Türk Telekom (evrakmobil@turktelekom.com.tr) evrak gitmemesi saçmalığı




  • Bugün benimde aynı şekilde evrakmobil@turktelekom.com.tr adresine mail atmamı, konu kısmına da telefonumu yazmamı istediler. Hattıma 84,85krş telsiz kesim ücreti var diye mesaj geldi. Turkc...e taşıdım hattımı 3 gün sonra 113.14Krş oluverdi ücret.


    Müşteri temsilcisi ile görüştüm fakat açıklama "yapamadı" bu durum hakkında. Bana nisan ayının ve mayıs ayının borcunun da bu fiyata dahil olduğunu söylediler. Şimdi nisan ayı dahil 84,85Krş olduğunu düşünürsek ve mayıs ayının borcunu 9,43 Krş borcu eklersek eğer 94,28 Krş oluyor ki ben mayıs ayna geçiş yapmadan hattımı taşıdığım için bu borç nasıl ekleniyor anlam veremedim, kendileri de açıklamayadılar bu durumu :). Bakalım attık mesaj ne çıkacak .


    Türk Telekom (evrakmobil@turktelekom.com.tr) evrak gitmemesi saçmalığı




  • Aynı problemi yaşıyorum uygulamadan ödediğim faturam ödenmemiş görünüyor ve 2 gün sonra yasal takibe düşecekmiş.
    Dekontu mail attım gelmedi diyorlar
  • hendrickk H kullanıcısına yanıt

    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365


    Buradan kayıt açıp ilgili evrakları ek dosya olarak yükleyebilirsiniz. Operatöre iletiliyor kayıtlar. Yaşadığınız durumu da anlatın.

  • hendrickk H kullanıcısına yanıt

    bir gelisme var mi?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Cimer işi çok uzun aylarca sürmez mi ?
  • hendrickk H kullanıcısına yanıt

    Bu Cimer değil Btk nın sistemi. Gönderdiğim linkten söz ediyorum.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Devlet kurumu hocam yine uzun sürmüyor mu süreç
  • hendrickk H kullanıcısına yanıt

    Hangi kurum olursa olsun dilekçelerin belirli bir yanıt süreleri var. Uzun veya kısa bu kurumun yoğunluğuna göre değişen bir durum.


    https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.3071.pdf

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.