herkese iyi akşamlar 1,5 sene önce kadar avea dan 24 ay taahütlü htc one m7 aldım. cihazın sorunları var. batarya, pempe kamera, aşırı ısınma kasa açıklığı gibi. ( hiç servise felan gitmedi )
yakın avea bayisine telefonun herşeyiyle gittim izmir çankaya da servis varmış oraya yönlendirdiler. yarın veya bi kaç gün sonra yönlendirildiğim yer mobiltel (kutusunda da mobiltel damgası var) oraya gidicem.
şöyle bi durum var; 1) ben cihazın değişmesini sıfırını yollamalarını kesin istiyorum. bu yüzden şimdi ne yapmam gerekiyor ? telefonun sorunlarını artırsam (çok kasma, ses gitmiyor, sim kart temassızlığı v.s) eklesem kesin değişir mi yoksa bu kadar soruna karşı değişir mi ? tamir mi edilir ?
2) avea dan aldığım için illa mobiltele mi gideyim yoksa teleservice kvk genpa ilgileniyormu ?
+ olarak bu şekilde avea dan taahhütle alıp bile para iadesi alanlar varmı ? ne yaptınız tüketici hakem heyeti bu durumda böyle karar çıkarır mı ? ve para iadesi aldıysanız avea dan taahhüt parası kadar mı aldınız( benim aylık 100 lira 2400 ediyor) yoksa cihazın değeri kadar mı? ve taahhüt bitti mi yoksa parayı geri alıp yine aylık olarak ödüyormusunuz ? şimdiden teşekkürler
almanyada yasiyorum ayni sorunlu M7 vardi benim servise gönderdim heryerini degistirip yolladilar Htc öyle kolay Telefon degistirmiyor bilesin simdide M8 aldim ondada sorunlar var onuda yolladim ama sanmiyorum degiseceklerini illa tamir ediyorlar
godzilla34
kullanıcısına yanıt
hadi ya bende forumda okudum değişen varmış. elimle vereceğim servise bakalım ne olucak
M8 imde ekranda ölü pixel vardi yolladim servise yeni ekran takip yolladilar 1 hafta sonra bu sefer ekran yukari kalkti gene yolladim adamlara bu telefonu istemiyorum dedim servisin kararini bekliycez dediler telefonu yolluyorum yaklasik 20 gün bekliyorum toplamda 40 gün oldu :) nezam adam gibi kullanicam bilmiyorum cok kalite bir cihaz ama daha doya doya kullanamadim