Şimdi Ara

Avea Kamu Mega Tarifesi (Referans Sistemli) (47. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.133
Cevap
38
Favori
189.480
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayir kardesim aveanin faturasiz tarifesinden gectim. Bence canini sikma 1ay kullan sec500 sonra yine gecersin ama referans tarifesi diye bisey var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cuni21 -- 12 Ağustos 2013; 13:53:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50 tl karşılığı referans verilir, limit 2. iletişim ; pm.
    not ; tarifem kamu megadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cyber Cop -- 12 Ağustos 2013; 14:09:56 >
  • Az once musteri hizmetlerini aradim, turkcellden gecmek istiyorum dedim, herhangi bi tarifeye gecip 30 gun sonra kamu megaya gecebikirsiniz dedi, daha erken gecebilen varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makilli

    Az once musteri hizmetlerini aradim, turkcellden gecmek istiyorum dedim, herhangi bi tarifeye gecip 30 gun sonra kamu megaya gecebikirsiniz dedi, daha erken gecebilen varmi?

    BAŞKA BİR OPERTAÖRDEN AVEA KAMU MEGA TARİFESİNE GEÇMEK İSTEYENLER GEÇİŞ İŞLEMLERİ İÇİN AVEA BAYİLERİNE GİTTİKLERİNE "REFERANS TARİFESİNE" GEÇMEK İSTİYORUM DERLERSE 1 AY BEKLEMELERİNE GEREK KALMADAN MESAJ ONAYI İLE BERABER KAMU MEGA TARİFESİNE GEÇEBİLİRLER. MÜŞTERİ HİZMETLERİNDEN ALDIM BİLGİYİ.

    NOT: çogu kişinin genel problemi olduğu için büyük yazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_thing


    quote:

    Orijinalden alıntı: makilli

    Az once musteri hizmetlerini aradim, turkcellden gecmek istiyorum dedim, herhangi bi tarifeye gecip 30 gun sonra kamu megaya gecebikirsiniz dedi, daha erken gecebilen varmi?

    BAŞKA BİR OPERTAÖRDEN AVEA KAMU MEGA TARİFESİNE GEÇMEK İSTEYENLER GEÇİŞ İŞLEMLERİ İÇİN AVEA BAYİLERİNE GİTTİKLERİNE "REFERANS TARİFESİNE" GEÇMEK İSTİYORUM DERLERSE 1 AY BEKLEMELERİNE GEREK KALMADAN MESAJ ONAYI İLE BERABER KAMU MEGA TARİFESİNE GEÇEBİLİRLER. MÜŞTERİ HİZMETLERİNDEN ALDIM BİLGİYİ.

    NOT: çogu kişinin genel problemi olduğu için büyük yazdım.

    Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Basvurumu yaptim hayirlisi bakalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeMETH_

    quote:

    Orijinalden alıntı: cianni

    quote:

    Orijinalden alıntı: MeMETH_

    Bu Aveadan olmadığı kadar var, hayatımda bu kadar saçma bişey görmedim. Pazartesi günü hattımı Vodafone'dan Avea'ya taşıdım. Referans Tarifesine taşıdılar. bugün, cuma hattım açılır açılmaz referans numarasını 6008'e smsle gönderdim. gelen cevapta tarifeyi yeni değiştirdiğimi 30 gün boyunca başka bir tarifeye geçemeyeceğim yazıyordu. 444 1 500'ü aradım 1 ay bekleyin diyor, twittera tweet attım şimdi.

    aynı duruma düşen varmı yoksa piyango yine banamı çıktı? twitter avea destek halledebilirmi bu durumu

    Hocam bir üst mesajda ben de aynı durumdan bahsettim ama size sorum şu olacak;

    Sizin Avea hattınız açıldığında nasıl bir mesaj geldi telefonunuza?

    Bana gelen mesaj; "SEC Konusmak Lazim 500 Tarifesine geçişiniz gerçekleştirilmiştir" - Gerçekten referans tarifesi diye bir şey mi var? Size öyle mi mesaj geldi?

    Hat açıldığı anda telefona takıp açtım,
    aveaya hoşgeldiniz türü bir mesaj geldi, hemen arkasından tarifeniz hepsibir'dir ayda 8.5 Tl ye işte konuşmanın dksı 43kr falan bu tarz bir mesaj daha geldi. Nolduğunu anlamadım,
    Ardından referans numaramı 6008'e attığımda 30 gün içinde tarife değiştiremezsiniz mesajı geldi. 444 1 500, twitter destek her yere mesaj attım, online işlemlere baktım gözüken tarife adı HepsiBir'di.
    daha sonra bayiyle iletişim kurum durumu düzelttirdikten sonra referansım geçişimi biraz geç onayladı, yaklaşık 4-5 saat sonra yani. ben o arada tekrar online işlem merkezine girmiştim ve orda gözüken tarifenin adı "Referans Referans Tarifesi" şeklindeydi.

    Hocam buradaki bayii düzeltemiyor, acaba sizin bayiniz ne yaptı da oldu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cianni


    quote:

    Orijinalden alıntı: MeMETH_

    quote:

    Orijinalden alıntı: cianni

    quote:

    Orijinalden alıntı: MeMETH_

    Bu Aveadan olmadığı kadar var, hayatımda bu kadar saçma bişey görmedim. Pazartesi günü hattımı Vodafone'dan Avea'ya taşıdım. Referans Tarifesine taşıdılar. bugün, cuma hattım açılır açılmaz referans numarasını 6008'e smsle gönderdim. gelen cevapta tarifeyi yeni değiştirdiğimi 30 gün boyunca başka bir tarifeye geçemeyeceğim yazıyordu. 444 1 500'ü aradım 1 ay bekleyin diyor, twittera tweet attım şimdi.

    aynı duruma düşen varmı yoksa piyango yine banamı çıktı? twitter avea destek halledebilirmi bu durumu

    Hocam bir üst mesajda ben de aynı durumdan bahsettim ama size sorum şu olacak;

    Sizin Avea hattınız açıldığında nasıl bir mesaj geldi telefonunuza?

    Bana gelen mesaj; "SEC Konusmak Lazim 500 Tarifesine geçişiniz gerçekleştirilmiştir" - Gerçekten referans tarifesi diye bir şey mi var? Size öyle mi mesaj geldi?

    Hat açıldığı anda telefona takıp açtım,
    aveaya hoşgeldiniz türü bir mesaj geldi, hemen arkasından tarifeniz hepsibir'dir ayda 8.5 Tl ye işte konuşmanın dksı 43kr falan bu tarz bir mesaj daha geldi. Nolduğunu anlamadım,
    Ardından referans numaramı 6008'e attığımda 30 gün içinde tarife değiştiremezsiniz mesajı geldi. 444 1 500, twitter destek her yere mesaj attım, online işlemlere baktım gözüken tarife adı HepsiBir'di.
    daha sonra bayiyle iletişim kurum durumu düzelttirdikten sonra referansım geçişimi biraz geç onayladı, yaklaşık 4-5 saat sonra yani. ben o arada tekrar online işlem merkezine girmiştim ve orda gözüken tarifenin adı "Referans Referans Tarifesi" şeklindeydi.

    Hocam buradaki bayii düzeltemiyor, acaba sizin bayiniz ne yaptı da oldu?

    hocam ben bayiyi aradım, adamlara böyle böyle durumu anlattım onlarda problemin kendilerinden kaynaklandığını yanlış tarifeye taşıdıklarını hemen aveaya dilekçe gönderip sorunun giderileceğini belirttiler. saat 3-4 gibiydi akşam 7.30'da arayanlar bana ulaşamadıklarını belirttiler, hat gitmiş yani anlayacağınız. telefonu kapatıp açtım ve avea'dan tekrar mesaj geldi aveaya hoşgeldiniz şeklinde. referans numarasını yazıp yolladım herhangi bir problem çıkmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaltun

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue legend


    quote:

    Orijinalden alıntı: 56eno56


    quote:

    Orijinalden alıntı: kobra_45


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue legend

    4441500 de müşteri hizmetleri ile görüşmek artık ücretliymiş!

    Bu kadarına da pes artık.

    Btk nin bu konudaki kararı belliyken nasıl böyle bişey yapabiliyor anlamadım

    sadece 500 arasan ucretli ama 4441500 aramak ücretsiz

    Vallahi onu bende biliyorum hatta onun için hep 4441500 ü ararım. Telefon açılır açılmaz müşteri temsilcisi ile görüşmenin ücretli olduğunu ve sinyal sesinden sonra ücretlendirmenin başlayacağını söylüyor bant kaydı. Isterseniz arayıp bir deneyin.

    Denemek için bende aradım.Ekstra ücretlendirme yapmadı. Her yöne dakikalarımdan düştü.

    buna bende sevininrim. aradığınızda bant kaydı dediğim gibi birşey anlatmadımı size? daha sonrasında da ücretsiz fatura bilgisi vb.şeyler için 9333 müydü öyle bir numarayı arayabileceğimizden bahsediyordu.




  • Bir arkadaş bana referans olmuştu bu tarifeye geçerken ancak bende Referans gösterilen kişinin 3 kişiye referans verme hakkı vardır. bunu okudum avea.com.tr de demek oluyorki bende referans olabiliyorum. bu iyi oldu. böyle bir durumla karşılaşan varmı aranızda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeKiMoĞLu-47

    Bir arkadaş bana referans olmuştu bu tarifeye geçerken ancak bende Referans gösterilen kişinin 3 kişiye referans verme hakkı vardır. bunu okudum avea.com.tr de demek oluyorki bende referans olabiliyorum. bu iyi oldu. böyle bir durumla karşılaşan varmı aranızda.

    olamazsınız.

    * Referans gösterilen abone, kamu tarifesinden hattı olan bir kamu çalışanı veya emeklisi olmalıdır.
    * Referans gösterilen kişinin 3 kişiye referans verme hakkı vardır.
    * Referans ile kamu hattı almak isteyen abone referans veremez ve/veya kendi adına birden fazla kamu hattı alamaz.

    LİNK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty724

    arkadaşlar sim kartımızı vınnda kullanabilir miyiz? yapan,deneyen var mı? eğer yapabilirsek avea vınnı ne kadara temin edebiliriz?

    var mı bilgisi olan?
  • çok şükür yakın bir arkadaşımın referansı ile bende kolaylıkla geçtim.. 1 ay önce vodafone dan avea faturasıza taşımıştım hattımı iyi denk geldi.. bugün 1 aylık süremi doldurup faturalıya geçtim ve referans olacak kişinin numarasını 6008 e gonderdim. onunda onay vermesiyle tarifeye geçmiş bulundum. sonrasında SOZ yazıp 5555 e gönderdim.. 12 ay boyunca 27 tl olarak onaylandı. darısı tüm referans arayanların başına..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty724

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty724

    arkadaşlar sim kartımızı vınnda kullanabilir miyiz? yapan,deneyen var mı? eğer yapabilirsek avea vınnı ne kadara temin edebiliriz?

    var mı bilgisi olan?

    vını bilmiyorumda, telefonu modem olarak bağlayabilirsiniz.
  • Yorumları kısmen okumaya çalıştım ama rastlamadım, ek bilgi olarak belirteyim.

    Referans olacak EGM tarifesi sahibinin en az bir fatura dönemi (30 gün) boyunca bu tarifeyi kullanıyor olması gerekiyor. Yani tarifeye yeni geçmiş bir polis 30 gün dolmadan referans olamıyor.
  • 2 adet referans lazım.mantıklı fiyat değerlendirilir. fazla uçmayan arkadaşlar pm atarsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty724

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerty724

    arkadaşlar sim kartımızı vınnda kullanabilir miyiz? yapan,deneyen var mı? eğer yapabilirsek avea vınnı ne kadara temin edebiliriz?

    var mı bilgisi olan?

    bende sec 500 var, içinde 1 gb net var, turkcell VINN'a takıp kullanıyorum, sıkıntı yok, sende kullanabilirsin
  • arkadaşlar bana da referans lazım, yardımcı olacak var mı?

    NOT: Bu işi ücret karşılığı yapan PM atmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue legend

    quote:

    Orijinalden alıntı: HeKiMoĞLu-47

    Bir arkadaş bana referans olmuştu bu tarifeye geçerken ancak bende Referans gösterilen kişinin 3 kişiye referans verme hakkı vardır. bunu okudum avea.com.tr de demek oluyorki bende referans olabiliyorum. bu iyi oldu. böyle bir durumla karşılaşan varmı aranızda.

    olamazsınız.

    * Referans gösterilen abone, kamu tarifesinden hattı olan bir kamu çalışanı veya emeklisi olmalıdır.
    * Referans gösterilen kişinin 3 kişiye referans verme hakkı vardır.
    * Referans ile kamu hattı almak isteyen abone referans veremez ve/veya kendi adına birden fazla kamu hattı alamaz.

    LİNK

    iyide iyi anlaşılmıyor aveanın belirttikleri normalde referans olunan abone referans olabilir anlamı çıkıyor bu açık ancak öyleyse buda bir çelişki Referans gösterilen abone, kamu tarifesinden hattı olan bir kamu çalışanı veya emeklisi olmalıdır bu mantıksız bence böyle birşey yok sadece faturalı hattı olması yeterli.




  • bu tarıfeden yararlanan arkadslar benı aydınlatrsa cok mutlu olurum avea bayısıne gıdıldı ve referanslı hatta gecılmek ıstendı ama polısın sadece numarası yeterlı degılmıs kımlıgıde lazımmıs benım akrabam bulundugum sehırde degıl ve acıklamalarda sadece bu hatta gecılıp hat acıldıktan sonra polısın numarasını bır numaraya gnderdıkten sonra karsı tarafın onaylamasının ardından tarıfeye gecılecektır denılıyor yanlısmı bılıyorum

    cevap veren arkadslara sımdıden cok tesekkur edıyorum konuya cevap verırken alıntı yada etıketleme yaparsanız cok menun olurum
  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.