Şimdi Ara

Avea Numara Değişikliği Yeni Ücretlendirme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
6.639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Az önce 1 haftadır kapalı olan numara değişikliği için Avea 500 ü aradım.

    Numara değişikliğini müşteri temsilcisine bağlanmadan yapabileceğimiz sesli yanıt siteminde numarayı seçtim ancak sonra numara hattıma tanımlanmadan müşteri hizmetlerine aktarıldım.

    Meğerse bu işlemin sebebi numara değişikliği için hattımızda normalde 8 TL olmalı ve numara değişikliği işlemi de 5 TL karşılığı yapılmaktaydı.

    Şimdi ise numara değişikliği işlemi için hatta 13 TL olmalı ve 8 TL karşılığı bu işlem yapılabiliyormuş.

    Halbuki sesli yanıt sisteminde hala ücret 5 TL diyor.

    Madem ücret 8 TL e çıktı bunu internet sitende yazıp, numara değişikliği seçeneğini 500 üzerinden aktif etmeden sesli uyarıdaki 5 TL uyarısını değiştirseydin ya.

    Avea'nın bu tür SAÇMALIKLARI artık can sıkmaya başladı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirimr -- 10 Ocak 2012; 12:16:30 >







  • yeni değiştiği için güncellenmemiştir anca yawaş işliyor bu işler avea!da
  • biraz önce numara değiştirdim. ücret 10 tl. hattınızda 13 tl olması gerekiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis

    biraz önce numara değiştirdim. ücret 10 tl. hattınızda 13 tl olması gerekiyor

    Yuh yav 10 tl mi yapmışlar

    Herhalde müşteri hizmetleri telefon kanalıyla değiştirdin değil mi?

    İnternet şubesinde bu opsiyon yok şu an.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirimr -- 18 Ocak 2012; 12:01:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis

    biraz önce numara değiştirdim. ücret 10 tl. hattınızda 13 tl olması gerekiyor

    Yuh yav 10 tl mi yapmışlar

    Herhalde müşteri hizmetleri telefon kanalıyla değiştirdin değil mi?

    İnternet şubesinde bu opsiyon yok şu an.

    müşteri hizmetlerini aradım.
  • iyi günler bende numara degiştirmek için müşteri hizmetlerini aradım numara degiştirmek için hattınız açıldıktan sonra 3 ay geçmesi gerekiyor diyor ancak bayiye sordugumda degiştirebilirsiniz dedi o kişi işe yeni başlamış olabilir dedi sizce böyle bi durum varmı 3 ay diye ???
  • oim den değiştirilmiyo mu artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    oim den değiştirilmiyo mu artık

    online işlem merkezinde buton gözükmüyor yani şuan için degişmiyor...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.