Şimdi Ara

Operatör Değişim Süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (4 Mobil) - 3 Masaüstü4 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yıllardır Türkcell kullanıyorum Mart ayı içinde Türktelekoma geçiş yapacağım.


    Tarife değişim süreci nasıl işliyor ?


    Başvuru yaptıktan sonra Sim Kartı edinene kadar Türkcell tarifem devam mı edecek ?


    Tarifem dolmadan ne kadar süre önce geçiş yapmalıyım ki Hem Türkcell'e hem de Telekom'a aynı ay için fatura ödemeyeyim ?




  • 3 gün önce geçiş için başvuru yaparsanız daha iyi olur bence. Ama bu başvuruyu kendiniz bayiye giderek yaparsanız daha iyi olur diğer türlü süreç uzar. Tarife bitiminize 3 gün kala Türk Telekom bayisine giderek hattınızı taşımak istediğinizi söyleyin. Tablet ile kimliğinizin fotoğrafını çekerler abonelik sözleşmenizi imzalarsınız ve süreç başlar. En geç 4 güne açılır zaten hattınız.
  • O 3 - 4 günlük süreçte telefon kullanım dışımı kalıyor ?

  • nejatb N kullanıcısına yanıt
    Hayır mevcut operatörünüzden hizmet almaya devam edersiniz. Numara taşıma talebinizi ilettikten sonra, yeni operatörünüz eski operatörünüze numaranızı taşımak istediğinizi bildirir. Sonrasında yeni operatörünüz de hattınızın ne zaman açılacağının bilgisini SMS'le sizinle paylaşır. Belirtilen gün ve saatte yeni sim kartınızı takabilirsiniz. Turkcell hattınız iptal olur, Türk Telekom hattınız açılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phoenix3434 -- 10 Şubat 2024; 15:0:41 >
  • bende birşey sorucam, herhangi ücret çıkarırlar mı operatör değişikliğinde faturalı veya faturasıza mı geçmek gerekir. ben faturalı bir hattan başka bir faturasıza geçicem.

  • BadboysSuck kullanıcısına yanıt
    Operatör değişikliği işlemi ücretsizdir. Hiçbir bayi bu işlem için sizden ücret talep edemez. Eğer ücret talep eden bayi olursa o bayiden işlem yapmayıp şikayet edebilirsiniz. Hattınız faturalıysa ve taahhüt bitişinize 1 aydan daha kısa süre kaldıysa çok fazla bir cayma bedeli çıkmayacaktır. Diğer yandan taahhüt bitiminize aylar varsa fazla miktarda cayma bedeli çıkabilir. Daha detaylı bilgi için mevcut operatörünüzün müşteri hizmetleriyle görüşebilirsiniz. Onlar size ne kadar cayma bedeli ödeyeceğinizi veya ödemeyeceğinizi söylerler ona göre işlem yaparsınız.
  • anladım, teşekkürler, benim biraz daha taahhüt bitimine var, bir sorayım bakalım kaç para çıkaracaklar, olmadı taahhüt bitimini beklerim, kendi operatörümün faturasızya başka oparetörün faturasızı farklı olmuyor dimi aynı süreç işliyor.

  • BadboysSuck kullanıcısına yanıt
    Kendi operatörünüzün faturasızına geçtiğinizde yine 2-3 gün beklemek gerekiyor. Sim kart değiştirmiyorsunuz. Farklı operatörün faturasızına geçtiğinizde ise hem sim kartınız hem de operatörünüz değişmiş oluyor.
  • teşekkürler

  • phoenix3434 kullanıcısına yanıt

    Bursa Carrefour’da bulunan Vodafone bayisine hat taşımak için gittim .

    işlemler ücretsiz olmasına rağmen ilk paketinizi biz yükleyeceğiz diye ücret talep ettiler .İşlemlerin ücretsiz olduğunu belirtmeme rağmen işlemi yapmayıp mağaza sorumlusuna yönlendirdi .Oda bayimizin işlemi bu yönde olduğunu bildirdi konu hakkında şikayette bulunacağımı söyledim Bulunabilirsiniz dediklerinden sonra bayiden ayrılıp hem BTK ya hemde müşteri hizmetlerine konu hakkında şikayette bulundum .Bakalım ne cevap verecekler .

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Bazı bayiler kendi çıkarları için böyle davranıyor olabilir ama yasal değil dediğim gibi. Kendim de yakın zamanda Vodafone faturasıza hattımı taşımak için bayiye gittim. İşlem yapan bayi personeli faturalı mı faturasız mı diye sordu. Ben de faturasız 3 aylık mevsimlik paketi almak istediğimi söyledim. Kendisi de "tamam o zaman hattınızı faturasıza taşıyalım açılınca siz istediğiniz paketi alırsınız" dedi. İş biraz da bayi personelinde bitiyor aslında. İşini doğru düzgün yapmayan ve müşteriye yanlış bilgi verip belirli şartlar koşan bayi personelleri var maalesef ki. O bayiden işlem yapmayarak ve şikayet ederek çok iyi yapmışsınız. Birkaç bayi daha gezseydiniz eminim ki hiçbir ücret talep etmeyen bir bayiye denk gelirdiniz. Ne olursa olsun kişi işini hakkıyla yapmalı diye düşünüyorum. Ben bir iş yapıyorsam ve karşılığında para kazanıyorsam bunu kötüye kullanmamam gerekir. Sonuçta verdikleri bir plastik parçası ve onun parası da kendi cebinden çıkmıyor zaten. Mağaza personeli de aynı şekilde karaktersizmiş ki istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz demiş. Bunlar kazandıkları parayı nasıl rahatça harcıyor anlamış değilim.




  • phoenix3434 kullanıcısına yanıt

    Başka bayiden taşıma başvurusunda bulundum hala mesaj gelmedi .

    yapamayız diyen bayiye yaptıracaktım işlemi .Şikayetlerden bakalım ne sonuç çıkacak

    vodafone de sisteme giriş yapıldığında başvurunuz alındı diye sms gelmiyormu ki ?

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Ben de sizin gibi mesaj gelmeyince şaşırdım başta ama mesaj geliyor 1 gün sonra sıkıntı olmaz başvurunuz alınmıştır.
  • phoenix3434 kullanıcısına yanıt

    Bugün gelirse belli olur.

    Cumartesi öğlen başvuruda bulundum

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Cumartesi öğlen başvurmuşsanız Pazar sabahı başvurunuz alınmıştır mesajının gelmesi gerekirdi. Zannediyorum ki hafta sonu olduğu için gelmedi yarın kesin gelir. Ben Salı başvurdum, Çarşamba sabahı başvurunuz alınmıştır mesajı geldi. Aynı günün gecesinde hattın açılacağı gün ve saati belirten SMS geldi. Cumartesi günü de hattım açıldı.
  • phoenix3434 kullanıcısına yanıt

    Bugün Mesaj gelir inşallah belli olur zaten

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.