Şimdi Ara

Avea ve Vodafone yetkili bayisiyim soruları alayım . (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
1
Favori
1.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aslında geride kaldı avea nın o sorunu baz istasyonları ile alakalı bi durum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nymphadora

    turkcell ve vodafone ile görüşme yaparken aveanın 1 saati aşkın çalışamaması neden acaba? (deprem içerir)

    Evet, deprem esnasında benimde başıma geldi.

    Avea hattımla konuşamazken Vodafone hattımla konuşabildim.

    Deprem esnasında Edirne'deydim. Depremde Edirne beşik gibi sallandı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarski -- 27 Mayıs 2014; 10:51:17 >
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    bu dediğim gibi hat yoğunluğu ile alakalı mesela avea arkadasım beni arayabiliyordu ben vodafone hattımdan onu arayamadım
  • Geridemi kaldi onlarca kez mesaj attim site uzerinden aradim 3 aydir sonuc ayni 1 Mbps goremiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onu bilemiyorum en kötü direkt avea yı şikayet edin derim
  • vodafone bayisiniz sanırım.öyle yazmışsınız.vodafone da ne tür işlemler yapabiliyorsunuz?
  • twofaceofmirror T kullanıcısına yanıt
    hat açma numara taşıma kurumsal hatlar hat iptali tarife değişikliği vs
  • Vodafonedan aveya geçiş kaç gün sürüyor ortalama?
  • yani silver ?express ,cep merkezi, fsk ksk ?
  • Avea EGM kullanıcısından referans kullandım. Mega tarife olsun dedim fakat midi tarifeye abone yapmışlar.

    Mega tarifeye geçmek için ne yapmam gerekir.?
  • rfssfr kullanıcısına yanıt
    4 ya da 6 gün
  • twofaceofmirror T kullanıcısına yanıt
    fsk birde silver bayimiz var
  • alpbatu kullanıcısına yanıt
    abonelik yaptırdığınız yere gidin onlar müşteri temsilcisi ile görüşssünler bayi hatası olduğu için düzeltmek zorundalar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grotto1311

    abonelik yaptırdığınız yere gidin onlar müşteri temsilcisi ile görüşssünler bayi hatası olduğu için düzeltmek zorundalar


    Cevap verdiğiniz için teşekkürler. Bir sorum daha olacak.

    Referans sahibi hangi tarifeyi kullanıyorsa ben de o tarifeyi mi kullanmak zorundayım. Teşekkürler.
  • alpbatu kullanıcısına yanıt
    Referans sahibi hangi tarifedeyse onu kullanabilirsiniz siz referans ile açtıysanız muhtemelen referans sahibi midi yi kullanıyor sizinde o yüzden midi açıldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpbatu

    Avea EGM kullanıcısından referans kullandım. Mega tarife olsun dedim fakat midi tarifeye abone yapmışlar.

    Mega tarifeye geçmek için ne yapmam gerekir.?


    Bir ay kamu midi kullandıktan sonra kamu megaya geçiş yapabilirsiniz müşteri hizmetleri üzerinden.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARIS


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpbatu

    Avea EGM kullanıcısından referans kullandım. Mega tarife olsun dedim fakat midi tarifeye abone yapmışlar.

    Mega tarifeye geçmek için ne yapmam gerekir.?


    Bir ay kamu midi kullandıktan sonra kamu megaya geçiş yapabilirsiniz müşteri hizmetleri üzerinden.

    Verdiğiniz bilgiler ve yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpbatu -- 29 Mayıs 2014; 17:04:51 >
  • Tc noma woobs yapilmis nasil ustume yapabilitim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Perşembe günü Avea yedek sim kart aldım.Hala aktif olmadı.Ne zaman aktif olur acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JabbaWockeeZ -- 30 Mayıs 2014; 16:41:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mertkoman M kullanıcısına yanıt
    Bayi ekranından değişimi yapılamamakta, müşteri hizmetlerini aramanız gerekmekte.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.