Şimdi Ara

AVEAAAAA REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • faturalı hattımı faturasız hatta taşımak istedim yaklaşık 2 hafta önce müşteri temsilcisi, müşteri memnuniyeti adına 2 hattım içinde geçiş işlemini ücretsiz yapacağını geçiş ücreti olan 20 TL lik tutarı almayacağını belirtti ve sonrasında tek hattımı taşadılar diğer hattım için aramışlar ulaşamamışlar bak bak tek hattım için aranıyorum geçiş sağlanıyor diğer hattım için ulaşamamışlar her neyse 2. hattımı taşımak için ise 20 TL geçiş ücreti istediler oysaki ücretsizdi. Ve 1. hattımı taşımak için arayan bayana geçişlerin ücretsiz olacağını teyit ettim geçiş yapıldı. Ama müşteri hizmetlerini aradığımda 2. Hattım için geçiş ücreti alınacağını ücretsiz geçişin kesinlikle mümkün olmadığını söyledi. Bukadar sorumsuzluk olamaz ya ses kayıdı denen bir şey var 1. hattımı taşımak için arayan bayana dedimki bakın bu numarayı iletişim olarak vermiştim 2. numara için de, dediki barış bey şu an bu hat için işlem yapıyoruz diger hat için aranaacaksınız ve aramışlar ulaşamamışlar bunun için onay vermiyorum diye talebi iptal etmişler önce teklif sunuyor sonra geri çekiliyor yazık sinirimden gülüyorum 20 dakika hatta deli ettiler beni







  • quote:

    Orijinalden alıntı: gumuskalem

    faturalı hattımı faturasız hatta taşımak istedim yaklaşık 2 hafta önce müşteri temsilcisi, müşteri memnuniyeti adına 2 hattım içinde geçiş işlemini ücretsiz yapacağını geçiş ücreti olan 20 TL lik tutarı almayacağını belirtti ve sonrasında tek hattımı taşadılar diğer hattım için aramışlar ulaşamamışlar bak bak tek hattım için aranıyorum geçiş sağlanıyor diğer hattım için ulaşamamışlar her neyse 2. hattımı taşımak için ise 20 TL geçiş ücreti istediler oysaki ücretsizdi. Ve 1. hattımı taşımak için arayan bayana geçişlerin ücretsiz olacağını teyit ettim geçiş yapıldı. Ama müşteri hizmetlerini aradığımda 2. Hattım için geçiş ücreti alınacağını ücretsiz geçişin kesinlikle mümkün olmadığını söyledi. Bukadar sorumsuzluk olamaz ya ses kayıdı denen bir şey var 1. hattımı taşımak için arayan bayana dedimki bakın bu numarayı iletişim olarak vermiştim 2. numara için de, dediki barış bey şu an bu hat için işlem yapıyoruz diger hat için aranaacaksınız ve aramışlar ulaşamamışlar bunun için onay vermiyorum diye talebi iptal etmişler önce teklif sunuyor sonra geri çekiliyor yazık sinirimden gülüyorum 20 dakika hatta deli ettiler beni

    Hocam ben de avea faturalı kullanıyorum aynı numarayla faturasız hatta geçsem 20 tl geçiş ücreti mi ödeyeceğim?




  • aveanın sloganı çok güzel alkadaşlarklı
    "HAYAT DEĞİŞİR AVEAYLA"

    Bizde burum farklı

    "HAYATIMIZ KARARDI AVEAYLA"





  • yanlış bir uygulama tarife ve faturalı faturasız geçişlerde para alınmamalı. öte yandan o 20 tl bakiye olarak hatta geri yükleniyor bildiğim kadarıyla
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom Rezaleti!!!
    3 yıl önce açıldı
    Vodafone mağduriyeti
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.