Şimdi Ara

Türk Telekom Dolandırıcılığı(Servis Rezaleti)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Annemin ve babamın faturalı hattına MOBİL ÖDEME "Kapalı" olmasına rağmen bu şekilde üye yapmışlar bu servislere.Bunlar tam bir hırsız merdiven altı şirketlere dönüşmüş durumdalar.Faturalara baktım da Allahtan gördüm.Neden bu kadar fazla olduğunu malesef 10 günü geçti bunu ödeyecek miyiz bilmiyorum.

    Helal etmiyorum bu şekilde insanlardan fazla para yontma yoluna giden firmalara.Tekrar anladım ki bu firmalara karşı faturasız kullanmak gerekliliğini.

    Bir çözüm öneriniz var mıdır?

    Türk Telekom Dolandırıcılığı(Servis Rezaleti)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nostalji16 -- 14 Nisan 2023; 13:16:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Arkadaşlar çözüm yolu var mıdır, para mesele değil ama bu çakallar sürekli böyle servislere üye yaparsalar o zaman ayvayı yeriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetleri engellemez mi acaba hocam, bu tip servisleri rica etsekte?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu servisler mobil ödeme kapsamına girmez. Katma değerli servistir. Numara engellemeyi nasıl satın alıyorsanız bunu da öyle satın alırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Desident -- 14 Nisan 2023; 19:48:11 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • saçma sapan bir servise abone olunmuş, böyle saçma servislere tuzaklara düşen oluyor mu diyordum oluyormuş, konunun operatör ile alakası nedir, zorla tıklatıp mesaj mı at diye sıkıştırdılar sizi…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • maaart M kullanıcısına yanıt

    İlla güzelce bana söv diyorsun yani..Operatör otomatik yolluyor servise üye ediyor aç az sikayetvar oku sonra gel yorum yap..Bak bakalım kaç kişi muzdarip bu durumdan.Sana gelip 10 gün ücretsiz tanımlıyor iptal etmezsen sonrası ücret kesiyor..Herkes bir profesör olmuş maşallah.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nostalji16 -- 15 Nisan 2023; 16:31:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Desident D kullanıcısına yanıt

    Satın alma yok hocam otomatik servise üye ediyorlar bu ahlaksız operatörler...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom Rezaleti!!!
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • nostalji16 kullanıcısına yanıt

    Operatör durduk yere neden nasıl üye yapsın ? Öle olsa sırayla herkesi üye yapar

    muhtemelen birşey yapılmıştır

    sosyal medya vs yada internet kullanılıyorsa muhtemelen biryere tıkladıktan sonra başlamıştır .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nostalji16 kullanıcısına yanıt
    Hadi ordan 20-25 milyon insana olmuyorda bazı insanlara oluyorsa olayı kendinde arayacaksın, bize niye olmuyor, ülkenin zeka seviyesi kapasitesi malum cok kişide olması otomatik yapılıyor demeni sağlamaz hadi bari tuzak kuruyorlar de anlayalım, atlamış tıklamış güzellik sırlarına biri olay bu, kendini boşuna kandirma

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Bazı operatörler, veri işleme ve reklam izni veren müşterilerine sistem popupları çıkartıyor. Benzer şekilde phishing ve spam linkler, mobilde olduğunuzu anlayıp sizi bu tarz servislere abone edebilecek sayfalara yönlendirebiliyor. Yanlışlıkla “tamam”, “kabul et” “evet” veya “yes” butonuna (cihaz diline ve işletim sistemine göre de değişebiliyorlar) basınca otomatik abone oluyorsunuz. Yazılı veya sesli onay olmadan bu tarz servislere başlatılan aboneliklerin bir geçerliliği yok. Zaten bu tarz popuplar Acil durumlar dışında kullanılmaması gereken şeyler. Önemli oldukları için, tüm ekranı kaplayıp bütün uygulamaların önüne geçebiliyorlar. Kimi telefonlarda ekranın kapanmasını engelleyip gece fark etmezseniz oled yanığı bırakabiliyorlar. Hiçbir afette düzgün hizmet veremeyen operatörlerin, normal zamanlarda acil durum kanallarını bu şekilde kullanmaları kesinlikle kabul edilebilir değil.


    Müşteri temsilcileri paranızı iade edemeyiz derse de, iade edilene kadar veya ilgili kayıt açılana kadar telefonu kapatmayın. Siz görüşmeyi sonlandırmadıkça onlar da sonlandıramaz. Bu ücreti size iade etmeleri gerekiyor ve direkt telefonda iade edebiliyorlar da. Hiçbir şekilde bu işi operatör tarafında halledemezseniz btk ya şikayette bulunup, hakem heyetine gidebilirsiniz. İkisi de e devletten halledilebilen basit işlemler. Çağrı merkezine bağlanana kadar arkada o şikayetleri yapabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremec -- 15 Nisan 2023; 17:25:36 >




  • nostalji16 kullanıcısına yanıt
    Bu adama akşama kadar sövsen de gıkı çıkmaz. Aksine hoşuna gideceğini düşünüyorum. Babasının olsa bu kadar savunamaz operatörleri. İzmir'in Bornovalısı ne beklersin ki.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ne izmir bornovası..Los Angeles beyfendisi maart işte...Telefonda sosyal medya yok 1 kere, türk telekom uygulamasına bile girmeyi bilmiyorlar.Girip diyecem servis aboneliği başlatsınlar..Bir kişiye değil iki kişide üye yapılmış her ikiside mi servisi satın almış pes bu kadarda olmaz yani ..

    Maart beyfendinin telekomda hissesi var heralde..Umarım başına gelir de donuna kadar alırlar maaart Türk Telekom Dolandırıcılığı(Servis Rezaleti) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nostalji16 kullanıcısına yanıt
    He yavrum he hissem var

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.