Şimdi Ara

Türk Telekom Mobil İmza Kepazeliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
4.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Olabilecek bir sorunda Türk Telekom' un nasıl bir yaklaşım sergileyeceğine çok güzel bir örnek olduğu için Aşağıda yazdıklarımı gerek bu GSM operatörüne abone olmak isteyenlerin gerek mevcut abonelerinin dikkatlice okumasını tavsiye ediyorum.

    ::::Lütfen polemik çıkararak konuyu sildirmeyi ya da kilitlenmesini sağlamayı çalışanlara prim vermeyin. Bırakın yazsın çizsinler. Her şey ortada. Bu konu bir süre sonra Google aramalarında üst sıralarda çıkmaya başlayacak. Zaten insanlar olup biteni okuduğu zaman en azından ben hedefime ulaşmış olacağım. Bırakın mesaj atsınlar konunun güncel kalmasına katkıda bulunmuş oluyorlar. :::

    18.10.2018 tarihinde bu operatöre Mobil İmza servisi için başvurdum. Bayi 25TL ücret karşılığında tarafıma Mobil İmza uyumlu Sim Kart verdi ve Mobil imza evraklarını doldurarak işleme alınması için Genel Müdürlüğe ileteceğini bildirdi.

    21.10.2018 tarihinden müşteri ilişkileri temsilcisi tarafıma ulaşarak Mobil İmza servisinin hattıma tanımlandığını bildirdi. Aynı gün e-devlet ve kep üzerinden yaptığım mobil imza denemelerinde sürekli olarak "zaman aşımı" "operatör ile bağlantı kurulmadı" hataları almam üzerine müşteri hizmetlerine telefon açarak şikayet kaydı oluşturdum.

    21.10.2018 - 25.10.2018 tarihleri arasında yaşadığım sorun ile ilgili tarafıma ulaşan teknik!!! personel sorunu sırayla kullandığım internet tarayıcısına, güvenlik duvarına, routera, modeme bağladı.

    25.10.2018 tarihinde tarafıma ulaşan müşteri hizmetleri yetkilisi bayiilerinin bana tahsis etmiş olduğu sim kartın mobil imza uyumsuz olduğunu açıkça belirterek yeni sim kart almam gerektiğini bildirdi. Ben de bayiinin bu sim kartı tarafıma mobil imza uyumlu olduğunu belirterek ücret karşılığı tahsis ettiğini, bayinin bu bilgiyi vererek bana mobil imza uyumsuz sim kart vermesinin suç olduğunu ve haklarında yasal işlem başlatacağımı bildirerek bu bilgiyi tarafıma yazılı ve şirketleri onaylı olarak vermelerini talep ettim. Telefonda muhatap olmak zorunda kaldığım kişi şirket kültürsüzlüklerine uygun olarak "verecem yazıyı ben verecem" seviyesizliğine "çıktığı" için suratına kapattım.

    30.10.2018 tarihinde tarafıma ulaşan müşteri hizmetleri yetkilisi bu sefer ağız değiştirerek sim kartımın aslında mobil imza uyumlu olduğunu fakat servisi üst üste çok fazla sürekli kullandığım için sim kartımın bozulduğunu iddia etti. O esnada bozulduğunu iddia ettiği sim kartı kullanan telefon üzerinden tarafıma ulaşması çok ayrı konu. Neyse nihayetinde konuyu "eşek gibi yeni sim kart bedelini ödeyeceksin" e bağladı. Ben de o zaman sim kart değişikliği sonucunda bu servisin çalışacağına dair kendilerinden yazılı garanti istedim ve çalışmazsa tekrar destek servisine başvurursunuz denildi. Bakın burası önemli. Getirdikleri çözümün çözüm olduğuna kendileri de emin değil. Muhatap olunan rezilliğin özeti bu aslında Ardından çay bahçelerinde "çay, kahve, fanta, sprite...." şeklinde ürünleri sıralayan garson gibi Antalya' da bulunan mobil imza yetkili bayilerini sıralamaya başladı ben de suratına telefonu kapattım.

    Tüm bu olanlar yaşanırken belki aklı selim olan birilerine denk gelirim diye internet üzerinden yazılı şikayet kaydı oluşturmuştum verdikleri cevabı noktasına virgülüne dokunmadan aşağıya koyuyorum. Ne anlatmaya çalıştıklarını anlayabilen varsa buyursun.

    Sim kartın neden çalışmadığı ve sim kart değişikliği sonucunda bu servisin çalışacağına dair kendilerinden BTK aracılığı ile yazılı belge talep ettim.

    Tüm bu yaşananları internet üzerinden paylaşacağıma dair kendilerine söz vermiştim Donanımhaber üzerinden paylaşarak işe başladım. Ekşi ve diğer mecralara konuyu taşıyabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

    Düzenleme 1 : Şikayetvar kayıtlarından sorunlu sim kart sebebiyle mobil imza servisini kullanmadığını belirten kişilerin şikayetlerine ulaştım ekliyorum. Ortada hatalı olduğu bilinen ama operatör tarafından sorumluğu kabul edilmeyen sim kartlar var sanırım. Müşteri keriz ya 25 lirayı sokaktan topluyor nasılsa yeni sim kartı alsın mantığı.

    Güncelleme 06.11.2018 BTK aracılığı ile verdikleri cevanı yine noktasına virgülüne dokunmadan veriyorum. Yine yarım sayfa copy paste yapıp ardından Mobil imza ile mobil ödemeyi çorba edip kendi imkanlarınca!!! cevap vermişler. Mobil imza ile KEP ve E-Devlet üzerinden UYAP' a girmeye çalıştım. "Mobil Ödeme" nereden çıktı halen daha çözemedim BTK Cevaplarına yaptığım itirazı da ekliyorum.

    Güncelleme 07.11.2018 BTK ile verdikleri cevapta yine yarım sayfa kopyala yapıştır yapmışlar. Ama bu sefer en azından cümle kurmayı becerebilen birisi imkanları dahilinde açıklama yapmaya çalışmış Halen daha ne söyledikleri anlaşılmamakla birlikte verdiğim cevapla tam olarak ne ifade ettiklerini yazılı olarak bildirmelerini talep ettim. Yİne noktasına virgülüne dokunmadan ekliyorum.

    İnternet Siteleri Üzerinden Yapmış Olduğum Şikayete Cevapları :
    Türk Telekom Mobil İmza Kepazeliği

    Konu İle İlgili Şikayetvar.com Görüntüleri :
    Türk Telekom Mobil İmza KepazeliğiTürk Telekom Mobil İmza KepazeliğiTürk Telekom Mobil İmza KepazeliğiTürk Telekom Mobil İmza Kepazeliği

    BTK ŞİKAYETİME CEVAPLARI 06.10.2019 :
    Türk Telekom Mobil İmza Kepazeliği

    BTK CEVAPLARINA İTİRAZIM 06.10.2019 :
    Türk Telekom Mobil İmza Kepazeliği

    BTK ŞİKAYETİME CEVAPLARI 07.10.2019 :
    Türk Telekom Mobil İmza Kepazeliği

    BTK CEVAPLARINA İTİRAZIM 07.10.2019 :
    Türk Telekom Mobil İmza Kepazeliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 7 Kasım 2019; 19:0:16 >







  • İstanbul depreminde sevdiklerime ulaşamadım. Ömrümden bi 10 yıl gitmistir.Benim gibi binlerce kisi buyuk yemin etti.Merak etmesinler, hem mobil hemde evdeinternet taahhütünün bitmesine şurda kalmış 2 ay. Herkes benim gibi gün sayıyor. Ondan sonra kendi aralarinda konusurlar artik
    maaart m kullanıcısına yanıt
    M maaart demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: maaart

    128 kblik sim kartlarda tt ve turkcell de mobil imza sorunsuz kullanılıyor, Vodafone icin konuşmaya gerek bile yok, ancak mobil imza diger iki operatörde de cok yogun kullanılmadığı için boyle sorunlar yaşanıyor, hangi operatör olursa olsun 128 kb mi kart onu kontrol edin 256 64 32 kb olursa hizmet alamazsınız, keşke ufak bir Google araması yapıp işlemi yapsaydınız, ayrıca hala devam ediyor mu bilmiyorum ama vaktinde garanti ve teb online bankacılık üzerinden talepte bulunmuştum iki operatör de de hersey ayağıma geldi sim kartı alır almaz bir kac saate yeni kart aktif oldu ve e imza kullanıma açıldı, direk merkezden kart geldiği icin de hic bir sorun yaşanmadı

    Eğer kart 128 kb ise doğru sim karttır baska bir sorun olabilir, 128’degilse 128lik kart alınca sorun anında çözülecektir yazıya belgeye fln ihtiyaç yok, sadece gözünüzle görün emin olun 128 kb ibaresini
    Kart 128kb. Kart zarfının üzerinde de yazıyor. Ha yok uyumsuz diyorlarsa "bayimizin mobil imza kullanımı için tarafınıza tahsis ettiği kart mobil imza servisine uyumsuzdur" diye bir yazı versinler sonra olacakları izlesinler. Zaten rezilliğin bir ayağı da bu. Sorunu bayi üzerine atıp benim işin peşine düşeceğimi anlayınca çark etmeleri. Mobil imza alma aşamasında birçok bayi ile ellerinde 128kb sim kart olup olmadığına dair görüştüm. Elinde olmayan net şekilde "elimde yok" dedi. Bayinin 5-10 lira için bunu yapacağına ihtimal dahi vermiyorum. Ha çok zorlarlarsa bayi üzerine de giderim.

    Zaten şikayetvar ekran görüntülerini de ekledim. Kronik çözülemeyen bir problem var ve bu problemi çözmek yerine ( problemli sim kartları toplatmak yerine) çözümü müşterilerini sim kart yenilemeye zorlamayla bulmuşlar. Mobil imzayı kullanan önemli bir kısım da Avukatlar. Nasıl bir cesaretse bu yaptıkları.
    AlphaKnight kullanıcısına yanıt
    AlphaKnight demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: AlphaKnight

    İstanbul depreminde sevdiklerime ulaşamadım. Ömrümden bi 10 yıl gitmistir.Benim gibi binlerce kisi buyuk yemin etti.Merak etmesinler, hem mobil hemde evdeinternet taahhütünün bitmesine şurda kalmış 2 ay. Herkes benim gibi gün sayıyor. Ondan sonra kendi aralarinda konusurlar artik
    aynen sen gidince 47.6 milyon abone kendi arasında konuşacak
    AlphaKnight kullanıcısına yanıt
    AlphaKnight demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: AlphaKnight

    İnsallah hiç yaşamazsın ama birgün sevdiklerine kötü bir doğal afette sırf kullandıkları operatör yüzünden ulasamazsan bu yazına dönüp bir bak derim. O gün gelince sirf onlara ulasmak icin dumanla bile haberlesmeye razi olmazsan bende bise bilmiyorum.
    Esas deprem oldugunda anli sanli operatorlerin hizmet verecegini mi zannediyorsun? Hepsi cokecek. Cunku elektrikler kesilecek tum sehirde. Dogalgaz patlamalarini onlemenin tek yolu bu.

    Simdi sevdiklerinle hayaller kurmaya devam et.
  • 128 kblik sim kartlarda tt ve turkcell de mobil imza sorunsuz kullanılıyor, Vodafone icin konuşmaya gerek bile yok, ancak mobil imza diger iki operatörde de cok yogun kullanılmadığı için boyle sorunlar yaşanıyor, hangi operatör olursa olsun 128 kb mi kart onu kontrol edin 256 64 32 kb olursa hizmet alamazsınız, keşke ufak bir Google araması yapıp işlemi yapsaydınız, ayrıca hala devam ediyor mu bilmiyorum ama vaktinde garanti ve teb online bankacılık üzerinden talepte bulunmuştum iki operatör de de hersey ayağıma geldi sim kartı alır almaz bir kac saate yeni kart aktif oldu ve e imza kullanıma açıldı, direk merkezden kart geldiği icin de hic bir sorun yaşanmadı

    Eğer kart 128 kb ise doğru sim karttır baska bir sorun olabilir, 128’degilse 128lik kart alınca sorun anında çözülecektir yazıya belgeye fln ihtiyaç yok, sadece gözünüzle görün emin olun 128 kb ibaresini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 1 Kasım 2019; 18:34:32 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maaart

    128 kblik sim kartlarda tt ve turkcell de mobil imza sorunsuz kullanılıyor, Vodafone icin konuşmaya gerek bile yok, ancak mobil imza diger iki operatörde de cok yogun kullanılmadığı için boyle sorunlar yaşanıyor, hangi operatör olursa olsun 128 kb mi kart onu kontrol edin 256 64 32 kb olursa hizmet alamazsınız, keşke ufak bir Google araması yapıp işlemi yapsaydınız, ayrıca hala devam ediyor mu bilmiyorum ama vaktinde garanti ve teb online bankacılık üzerinden talepte bulunmuştum iki operatör de de hersey ayağıma geldi sim kartı alır almaz bir kac saate yeni kart aktif oldu ve e imza kullanıma açıldı, direk merkezden kart geldiği icin de hic bir sorun yaşanmadı

    Eğer kart 128 kb ise doğru sim karttır baska bir sorun olabilir, 128’degilse 128lik kart alınca sorun anında çözülecektir yazıya belgeye fln ihtiyaç yok, sadece gözünüzle görün emin olun 128 kb ibaresini
    Kart 128kb. Kart zarfının üzerinde de yazıyor. Ha yok uyumsuz diyorlarsa "bayimizin mobil imza kullanımı için tarafınıza tahsis ettiği kart mobil imza servisine uyumsuzdur" diye bir yazı versinler sonra olacakları izlesinler. Zaten rezilliğin bir ayağı da bu. Sorunu bayi üzerine atıp benim işin peşine düşeceğimi anlayınca çark etmeleri. Mobil imza alma aşamasında birçok bayi ile ellerinde 128kb sim kart olup olmadığına dair görüştüm. Elinde olmayan net şekilde "elimde yok" dedi. Bayinin 5-10 lira için bunu yapacağına ihtimal dahi vermiyorum. Ha çok zorlarlarsa bayi üzerine de giderim.

    Zaten şikayetvar ekran görüntülerini de ekledim. Kronik çözülemeyen bir problem var ve bu problemi çözmek yerine ( problemli sim kartları toplatmak yerine) çözümü müşterilerini sim kart yenilemeye zorlamayla bulmuşlar. Mobil imzayı kullanan önemli bir kısım da Avukatlar. Nasıl bir cesaretse bu yaptıkları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 1 Kasım 2019; 18:53:32 >




  • EuphoriA E kullanıcısına yanıt
    128 kb ise uyumludur sim uygulamarina girdiğinizde mobil imza diye uygulama görünür, görünüyorsa sim kart ile ilgili bir sorun yoktur, mobil imza pini bloke olmuş olabilir Cok hatalı girişle, bir diger olasılık Cok nadir de olsa bazı telefonlar desteklemiyor sorun yaratıyor, baska cihazda deneyin tum bunlar sonunda yine olumsuz ise eksik evrak yolladılar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maaart

    128 kb ise uyumludur sim uygulamarina girdiğinizde mobil imza diye uygulama görünür, görünüyorsa sim kart ile ilgili bir sorun yoktur, mobil imza pini bloke olmuş olabilir Cok hatalı girişle, bir diger olasılık Cok nadir de olsa bazı telefonlar desteklemiyor sorun yaratıyor, baska cihazda deneyin tum bunlar sonunda yine olumsuz ise eksik evrak yolladılar
    Sim Menü' de Mobil İmza seçeneği var ama girmeye çalışınca tepki vermiyor. Sim kartı 2 ayrı telefonda denedim aynı şekilde diğer telefonlarda da bu seçenek açılmıyor. Mobil imza servisi tanımlı başka bir sim kartı telefonumda denediğimde problemsiz çalıştı. Sim Kart bozuksa bile bu sim kart hiç çalışmadı yani bana kusurlu teslim edildi. Kaldı ki şikayetvar'da da benzer problemi yaşayanlar var (yukarıda ekran alıntıları koydum) yani problem münferit filan da değil. Neden bayiilerinin elinde problemli 128k sim kart olduğunu kabul edip problem yaşayanlar için ücretsiz değişim kabul etmiyorlar. Ya da yukarıda yazdım neden sim kart değişikliği ile problemin çözüleceğine dair bana yazılı belge vermekten imtina ediyorlar? Ellerinde sim kartımın ICCID numarası var ve o numaradan kartın nerede hangi tarihte üretildiğine dahi ulaşabilirler. Ellerinde bu imkan varken neden "Bayii size yanlış sim kart vermiş" diyorlar? Hadi dediler sonra neden çark ediyorlar. Herkes her şeyin farkında.




  • İstanbul depreminde sevdiklerime ulaşamadım. Ömrümden bi 10 yıl gitmistir.Benim gibi binlerce kisi buyuk yemin etti.Merak etmesinler, hem mobil hemde evdeinternet taahhütünün bitmesine şurda kalmış 2 ay. Herkes benim gibi gün sayıyor. Ondan sonra kendi aralarinda konusurlar artik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlphaKnight -- 1 Kasım 2019; 20:2:30 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sanırım sim aktivasyon ve sim hizmetlerini iyi tanımayan elemanları işe almışlar.Torpilli olma ihtimalleri çok yüksek. Geçen sene başvurdum ve 1 hafta da açıldı. Sim kart ücreti 25 tl olduğu doğru ama, kendilerinden kaynaklı bie hata olmasına rağmen sizi suçlu bulup bir simkarta daha 25 tl ödeyeceksiniz demeleri cidden komik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom Rezaleti!!!
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Geçen gün yakınım toplam 500 lira fatura ödedi.Kendisi yurt dışıyla iş yaptığı için telefonla görüşüyordu.Konuşma için paket satın aldı.Her zamanki paketten satın almasına rağmen bu ay 500 lira fatura ödedi.Herhangi bir aşım flnda söz konusu değil.

    Depremden dolayı kaybettikleri tutarları mevcut müşterilerden çıkarıdıkları bir gerçek.Aklı olan bir dakika bu operatöre benzeyen firmada durmaz.

    Hattını Turkcelle taşıdı.Şu an memnun.

    Telekom pişmanlıktır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlphaKnight

    İstanbul depreminde sevdiklerime ulaşamadım. Ömrümden bi 10 yıl gitmistir.Benim gibi binlerce kisi buyuk yemin etti.Merak etmesinler, hem mobil hemde evdeinternet taahhütünün bitmesine şurda kalmış 2 ay. Herkes benim gibi gün sayıyor. Ondan sonra kendi aralarinda konusurlar artik
    aynen sen gidince 47.6 milyon abone kendi arasında konuşacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyzof

    aynen sen gidince 47.6 milyon abone kendi arasında konuşacak

    Alıntıları Göster
    İnsallah hiç yaşamazsın ama birgün sevdiklerine kötü bir doğal afette sırf kullandıkları operatör yüzünden ulasamazsan bu yazına dönüp bir bak derim. O gün gelince sirf onlara ulasmak icin dumanla bile haberlesmeye razi olmazsan bende bise bilmiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlphaKnight

    İnsallah hiç yaşamazsın ama birgün sevdiklerine kötü bir doğal afette sırf kullandıkları operatör yüzünden ulasamazsan bu yazına dönüp bir bak derim. O gün gelince sirf onlara ulasmak icin dumanla bile haberlesmeye razi olmazsan bende bise bilmiyorum.
    Esas deprem oldugunda anli sanli operatorlerin hizmet verecegini mi zannediyorsun? Hepsi cokecek. Cunku elektrikler kesilecek tum sehirde. Dogalgaz patlamalarini onlemenin tek yolu bu.

    Simdi sevdiklerinle hayaller kurmaya devam et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Fuego

    Esas deprem oldugunda anli sanli operatorlerin hizmet verecegini mi zannediyorsun? Hepsi cokecek. Cunku elektrikler kesilecek tum sehirde. Dogalgaz patlamalarini onlemenin tek yolu bu.

    Simdi sevdiklerinle hayaller kurmaya devam et.

    Alıntıları Göster
    Senin bu acınası teknik kapasitenle zaten daha fazla cumle kuramamana şaşırmamalı.Turkcelin uydu uzerinden letisim kurdugunu bilmemen acınası bir durum.Sen bosver depremi kafana takma.Bu donanimla bu yasa geldigin icin sukret yeter.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlphaKnight -- 3 Kasım 2019; 0:36:32 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • AlphaKnight kullanıcısına yanıt
    fena bozdun. Neyse, dedigim gibi, sen uyusmus ve bitik kafanla halusinasyon dunyana geri don.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • El Fuego kullanıcısına yanıt
    Turkcelle turk telekomu kiyaslayan o guzel kafanlada sana mutluluklar :) Bu ulkede yasayabilmek icin aslinda senin gibi olacaksin. Sifir kapasite sifir dert.Tertemiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle merhaba,

    Şimdi yapacağım yorum kesinlikle ilgili firmayı haklı çıkaran veya koruyan bir yorum değildir. Tamamen sizedir.

    İlk olarak 25 TL'^lik bir sim kart davası var ortada. Size iletilen ilk durumda bu sim kartın E-İmza desteklemediği yönünde doğru mudur ? Belki mağazadaki çalışan yanlışlıkla verdi mesela olabilir bence mantıklı. Siz gidip bunun için yazılı bana belge verin diyorsunuz bu neyin kafası ?

    İkinci olarak yazdıklarınızda sürekli telefonu karşıdakinin suratına kapattığınızı iletiyorsunuz ki burda sizin seviyeniz ortaya çıkıyor.

    Yaptığım yorumlar kesinlikle polemik çıkarmak için değildir.

    İyi günler dilerim.
  • şaşırmadım
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.