Şimdi Ara

Türk Telekom SANAL SANTRAL hizmeti (çok ilginç)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
17.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir süredir bu sanal santral hizmeti hakkında bilgi almak için çırpınıp duruyorum. Bağlı olduğumuz telekom müdürlüğüne gidip bilgi almak istedim fakat bu tür bir başvuru ile gelen ilk kişi olduğumu ve gerekli bilgiyi edindikten sonra bizi arayacaklarını söylediler. 1 hafta geçti hala aradılar arayacaklar derken telefon edip konunun kendilerini aştıklarını ve bizimle Gayrettepe telekom müdürlüğünün görüşeceğini söylediler. Yani adamların kendi verdikleri hizmetten haberleri yok.

    Gayrettepe telekomu bizzat ben kendim aradım ama sanal santral sorduğumda sanki uzay santral sormuşum gibi garip tepkiler aldım telefondaki arkadaşlardan. Gayrettepe büyük ihtimalle beni ya aramaz veya ararsada üzerinden aylar geçmiş ve ben bu sanal santral problemini başka yöntemlerle çözmüş olurum.

    Herhangi bir şekilde bu sanal santral hakkında bilgi alabileceğim bir makam veya telefon numarası varsa verirseniz sevinirim.

    Telekomun anladığım kadarı ile böyle bir hizmeti var fakat ben 2 haftadır bilgi alamıyorum, çalışanlar bu konuda bilgilendirilmemiş veya eksik bilgilendirilmiş. Gerçekten ne hizmet verdiklerinden haberleri yok... çok ilginç...







  • Sanal santral diye birşey yok, GPON olarak sormayı deneyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Urasbeyler -- 12 Aralık 2011; 14:17:57 >
  • GPON modeme kadar fiber kablo ile gelen hizmet değilmi benmi yanlışım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emo5313 -- 12 Aralık 2011; 15:43:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emo5313

    GPON modeme kadar fiber kablo ile gelen hizmet değilmi benmi yanlışım..


    Sadece modeme kadar demek yanlış olur, binaya kadar ya da saha dolabına kadar gelen diyebiliriz.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lmarion

    Gayrettepe telekomu bizzat ben kendim aradım ama sanal santral sorduğumda sanki uzay santral sormuşum gibi garip tepkiler aldım telefondaki arkadaşlardan. Gayrettepe büyük ihtimalle beni ya aramaz veya ararsada üzerinden aylar geçmiş ve ben bu sanal santral problemini başka yöntemlerle çözmüş olurum.



    İstanbul Avrupa yakasında bildiğim kadarıyla yok bu sistem yok, anadolu yakasına Acıbadem`e sormayı da deneyebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Urasbeyler -- 12 Aralık 2011; 17:18:04 >




  • Merhaba,

    Arkadaşların söylediğinin aksine sanal santral hizmeti bulunuyor. Ancak müşteri ilişkileri müdürlüklerinin şu anda detaylı bir bilgiye sahip olduğunu söylemek zor. Ürün ismen uzun süredir olmasına rağmen uygulama olarak çok yeni.

    Sanal santral, firmaların mevcut santrallerini devre dışı bırakıp "router, switch, telefon" parkıyla birlikte yeni bir altyapı sunan, bununla birlikte firma dışı aramaları için data hattı kullandıran bir üründür.

    Türk Telekom tarafında en büyük yeniliği sanal santral kullanan iki şubeniz arasında görüşmeleri ücretsiz yapıyor olmanız. Ayrıca dönem dönem çıkan cihaz kampanyaları ile birlikte kullanım taahhüdü verilerek cihaz parkının Türk Telekom tarafından ücretsiz tedariği sağlanabilir.

    Özellikle öğrenmek istediğiniz bir konu varsa, elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.

    Görüşmek üzere,




  • Sanal santral hizmeti dünyada birçok şirket tarafından kullanılan IP PBX hizmetidir.Yani bildiğiniz VoIP.Ama VoIP, TT'nin en büyük düşmanı olduğundan bu servisin tanıtımı hiç yapılmamıştır.Çünkü şu an verdiği telefon hizmetlerini IP PBX ile VoIP üzerinden vermeye başlasa TT batar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scqo

    Sanal santral hizmeti dünyada birçok şirket tarafından kullanılan IP PBX hizmetidir.Yani bildiğiniz VoIP.Ama VoIP, TT'nin en büyük düşmanı olduğundan bu servisin tanıtımı hiç yapılmamıştır.Çünkü şu an verdiği telefon hizmetlerini IP PBX ile VoIP üzerinden vermeye başlasa TT batar.

    TTnet vermiyormu voip :)
  • Merhabalar,
    Telekomun bu hizmetini inceledim. Ama gördüğüm ise, rakamsal olarak avantajın pek olmaması. Türkiye şartlarında, bu fiyatlarla, kimse bu hizmeti kolay kolay almaz. Yazımın sonunda vereceğim sayfada bir fiyat hesaplaması yaptırırsanız demek istediğim yüksek fiyat olayını anlayabilirsiniz.

    Bize gelirsek te, bu işi, voip işine girdiğimiz zamanlardan beri düşünmemize rağmen, özellikle internet alt yapısı buna hazır olmadığından pek mantıklı görmüyorduk.

    Ama artık internet alt yapısı dışında, sanal santrali cazip hale getiren alt yapı güzellikleri de ülkemizde var. Örneğin bu tür sanal santral sistemini, yurt dışında en cazip hale getiren güzelliklerden biri, sanal numaralarında müşteriler adına tahsis edilmesidir. ( Böylece birinin sizi arayabilmesi için gereken, gsm yada fiziksel hat zorunluluğunuz da ortadan kalmış oluyor.) Sabit ücreti olmayan bir numarayı bir kaç dakika içinde alıp, santralinize tanımlayıp, anında sanal santralinizi devreye alabiliyorsunuz. Sonrasında , istediğiniz lokasyonlara dahilileri tanımlayıp ( lokasyonlar aynı şehirde olabileceği gibi, faklı il yada ülkelerde de olabiliyor) dış hattada voip firmaları üzerinden çıkış yaparak, aramalarınınızda da tasarruf saglıyorsunuz.

    Diyelimki arandınız, yerinizde yoksunuz, "şuraya yönlendir" ya da "mesaj kutuma yönlendir" diyebilir, kaydolan ses kayıtlarını mailinize yönlendirip , mailde mesajları dinleyebilirsiniz. Gelen arama prefixine göre istediğiniz dahililerde yönlendirebilir ( örneğin 232 li ise izmir şubemizde çalsın, yada istanbul fatih tense arama, fatih şubemiz çalsın denebilir), Ya da belirli saatlere göre dahililere yönlendirme bu sistemle yapılabileceklerden sadece birkaçı.

    Artık aynı zamanda sanal "0850" numaralar dışında ,Türk Telekom hattınızıda, sanal sisteme taşıyabiliyorsunuz (0212, 0232 0312 li bildiğimiz numaralar). Bu hatlara bazı operatör firmalarda sabit ücret de ödemediğinizden, tasarrufunuzu katlamış da oluyorsunuz.

    Kısaca Sanal santral denen, bilinen adıyla Virtual PBX sistemi tüm dünyada hesaplı fiyatlarla sunulmakta. Bizde de bu hesaplı olursa ancak müşterisi olacaktır.
    Bu hizmet konusunda bir voip donanım ithalatçısı ile ortak bir çalışma yürütmekteyiz. Kısa bir süre içinde bu hizmeti yurt dışı fiyatlar mertebesinde sunma amacındayız.


    İyi günler dileğiyle...



    Türk Telekom Sanal Santral Tarife Fiyatları




  • Arkadaşlar selamlar,
    6 marttaki yazımın üzerinden geçen 6 aylık süre içerisinde, bu sistem tarafımızca devreye alındı. İlgilenen arkadaşlar için bu yazıyı eklemeyi uygun gördüm. Sistemin mantığı, çalışması, minimum maliyetleri, yüzeysel olarak neleri yapabildiği ni bu yazıda anlattım. (Üst düzey özelliklerin karşılıklı görüşmeyle size özel santral çalışma senaryonuza eklenebileceğini de söylemek isterim)...

    www.sanalsantral.com.tr

    Öncelikle cümlelerime şunu söyleyerek başlayayım. “Sanal Santral hizmeti ücretsiz verilmektedir.” Burada ücretlendirme, taşınan hat ya da hattınız yoksa tarafımızca verilen hat için yapılmaktadır. Bu da aylık 10 tl dir. Bunu biraz açmak gerekirse, kendi hattınız varsa, bu dijital hatta çevrilmektedir. Sonrasında Sanal Santral sistemine tanımlanmaktadır. Bu arada 0216 XXX XX XX gibi sabit bir hat numaranız varsa, bu numarayı dijital hatta cevirmemiz gerekiyor. Bu durumun avantajı ise, Sabit hattın, sabit hat ücretini artık ödemiyorsunuz ve Bu durumda da, aylık 10 TL gideriyle ve birazdan açıklayacağım, aylık 10 TL olan minimum her yöne paketle, Sanal Santral size bedavaya gelmiş oluyor.

    Eğer hiç hattınız yoksa, o zaman tarafımızca ücretsiz hat tahsisi yapılmakta ve bir çok servis sağlayıcının da kullandığı, “0850 xxx xxxx” prefix li hatlara kavuşmaktasınız. Böylece bir kaç saat içinde, Sanal Santraliniz hazır hale gelebilmekte. Eğer kendi hattınız dijitale taşınacaksa, bu ortalama bir haftayı bulurken, Hattınız yoksa hat tahsisi, genelde aynı gün olmaktadır.

    Sistemdeki dahili hatlarınıza gelecek olursak ta, dahili olarak ip telefon ya da softphone kullanacaksanız, minimalde maliyet az önce yazdığım gibi aylık 10 TL civarında. Yanlız dahili hat olarak, cep telefonuna ya da sabit hatta yönlendirme yapılmasını isteniyorsanız, o zaman her yöne dakika paketlerinden almanız gerekmekte. Bunlarda minimum her yöne paket aylık 10 TL dir. Genelde, çoğu arama yapmayıp, Sanal Santrali müşterileri tarafından aranmak için kullanan abonelerde, minimum 10 TL lik paket yetmektedir.

    Bu arada tüm yapılan görüşmeleri kayıt altına almak isterseniz, (kalite standartları gereği) anlık 5 görüşmeye kadar, kayıt ücreti aylık 10 TL dir. .

    Birde kısaca dijital hat avantajlarından bahsedeyim. Normalde bakır kablolu olarakta adlandırılan hatlar, anlık tek bir çağrıyı üzerinde taşıyabilir. Konuşma yapılırken, aranması durumunda meşgul çalar bilirsiniz. Dijital hatta, anlık karşılıklı 100 çağrıya kadar kapasite vardır. Kısacası dijital hatla “PBX” kavramıda tarihe karışmaktadır.

    Birde genele yönelik, Sanal Santral hakkında açıklama yapmak istiyorum. Çünkü bu aralar kobiler tarafından fazlasıyla ilgi görmekte olan Sanal Santral hala, bir çok kişi için soru işaretleriyle dolu. Hala çok abartılı fiyatlarla kullanılabilirliği olduğu düşünülüyor. Avukatlardan, küçük esnafa, home ofis çalışandan, özelliklede şu aralar e-ticaret yapan firmalara kada yoğun ilgi görmekte. Sonuçta sekreterya hizmeti gereken, fakat bu külfeti katrşılamakta zorluk çeken herkese, Sanal Santral çözüm olmakta. Müşterilerinizin ya da müşteri adaylarınızın aramalarında, açılmayan telefon, ya da açılmasına rağmen, işinizle ilgili olmayan, yakın çevrenizden birinin cevaplaması sonucu, işlerin kaçmasının da önüne geçmiş oluyorsunuz. Bunun yanında, kurumsal kimliğinizi sergilemekte ve arayanlara güven vermektesiniz.

    Kısaca Sanal Santralin yapabileceklerin den de bahsetmek gerekirse. Aramaları size özel karşılama mesajıyla açar. Bu mesaj size özel hazırlanmaktadır. Örneğin “”x firmasına hoş geldiniz, satış için 1 e, muhasebe için 3 e teknik destrek için 4 e mesaj bırakmak için 9 operatöre bağlanmak için lütfen bekleyiniz”" gibi. Bu senaryo tamamen sizin yapınıza göre, sizinle görüşmemiz sonucu hazırlanır. Sonrasında dahililer belirlenir. Örneğin satış için 1 e basılınca, Home office çalışan kişinin evindeki ip telefon, muhasebe istenirse kişinin muhasebecisinin farklı bir semtteki sabit telefonu, teknik desteğe basılırsa, mobil durumda olan teknisyenin cebine çağrı yönlendirilebilir. (Örnekler arttırılabilir) Burada ip telefon ya da softphone lara yönlendirme durumunda, herhangi bir ara rakam ödemessiniz. Yönlendirmeler cebe ya da sabit hatlara olursa, her yöne paketlerinden almanız gerekmektedir. İp telefon olarak pap2 tarzı, internet telefon adaptörleri, bizden ya da dışardan temin edebileceğiniz, kablolu yada kablosuz IP telefonları ya da internetten indirebileceğiniz yazılım telefonları, (softphone) kullanabilirsiniz. (PC yada Akıllı telefon softphone ları). Bu arada eğer yönlendirilen telefon eğer açılmassa, arayanın ses mesajı kaydedilip, dahilinin tanımladığımız mail adresine gönderilir. Böylece tüm aramalar da telefonunuz, Sanal Santral tarafından mutlaka açılmış, sonrasında da, ya dahiliye bağlamış ya da ses mesajını alıp, size ulaştırmış olur. (Mailinize ses kaydı olarak) Bunlara artı olarak istenirse ring grupları, kuyruk kullanımı hizmeti de sistemde vardır...

    Birde Sanal Santralin en önemli özelliklerinden biri, dahililerinin aynı bina içinde olmasının gerekmemesidir. Dahililer, şehrin, ülkenin ya da dünyanın herhangi bir yerinde olabilir. Dahililer “IP tabanlı” olacaksa, dahililerin olduğu ortamda, internetin olması yeterlidir. Eğer sadece aranmaları karşılayacak bir dahiliyse (sabit hat yada cebe yönlenecek ve arama yapmayacaksa), bu durumda dahilinin bulunacağı ortamda, çalışır durumda sabit ya da cep telefonun olması yeterlidir. Bunun yanında Sanal Santral aboneleri, kendi aralarında ki görüşmeleri ücretsiz yaparlar. Aynı zamanda, birbirlerine numara aktarma gibi santral işlevlerini kullanabilirler. Bununla birlikte eğer isterlerse, aramalarını da Sanal Santral üzerinden yaparak, görüşme ücretlerinden tasarruf ederler. Yalnız kendi aralarında bedava konuşmak ya da aramalarını da Sanal Santral sisteminden yapmak isterlerse, dahili telefonlarının, IP Telefon ya da Softphone olması gerekmektedir. Dahili olarak, sabit hat ya da cep telefonuna yönlenen sistemlerde, bu özellikler teknik sebeplerden ne yazık ki kullanılamıyor.

    Size özel karşılama ve diğer mesajlar için bir defaya mahsus 150 TL ücret alınıyor. Bu ses kayıtları profesyonel seslerce, stüdyo ortamında yaptırılıyor. Buda işyerinizin kurumsal kimliği açısından önem taşıyor. Eğer ses kayıtları, istediğimiz özelliklerde, tarafınızca sağlanırsa bu ücret alınmıyor.) Bu ücret karşılığında,hazırlanan kaç adet ses kaydı (IVR)var derseniz ?

    1. Karşılama mesajı , (Örnek, X firmasına hoş geldiniz dahiliyi biliyorsanız tuşlayınız bilmiyorsanız satış için 1 e ……………….)

    2. Mesai dışındayız mesajı, (Örnek, Şu an mesai saatleri dışındayız, mesai saatlerimiz hafta içi xx ssatleri arasında olup mesaj bırakmak için 9 a basınız.)

    3. 1 dk lık reklam yada size özel seslendirme mesajlarıdır… (Örnek, Firmamız ev dekorasyon sistemleri üzerine çalışmaktadır. Boya, ……. )

    Teknik ya da ücretlendirmeler konusunda daha detaylı bilgi almak istiyorsanız, ” http://www.sanalsantral.com.tr/sanal-santral/6/100/sik-sorulan-sorular.aspx ” adresini inceleyebilir ya da şirket telefonlarından yetkililere ulaşabilirsiniz.

    Msn & Mail: endervural@gmail.com

    iyi günler dileğiyle…

    www.sanalsantral.com.tr




  • Telekom sektörünün özelleşmesiyle beraber, numara taşıma dönemi sabit hatlarda da başlamış oldu. Böylece sabit ev ya da iş telefonumuzu da özel telekom operatörlerine taşıyabilmekteyiz. Böylece rekabetin getirdiği fiyat avantajlarını biz tüketiciler de yaşamaya başladık.

    Numara taşımanın avantajları nedir dersek,


    İlk aklımıza gelen, sabit hat ödemelerinin ortadan kalması diyebiliriz. Birçok kişinin arama yapmayıp, sadece aranmak için kullandığı hatlara aylık sabit rakamlar ödeme istememe isteği, artık özel telekom operatörleriyle mümkün hale gelmiş oldu.

    Numara taşımanın ikinci bir avantajı ise, hattın sanala taşındığında, meşgul çalan telefon olayının ortadan kalması. Yani hattınızdan anlık onlarca karşılıklı arama yapabilir hale geliyorsunuz.(Bunun için bir Sanal Santral hizmeti almanız ya da lokasyonunuza bir ip santral kurmanız gerekmekte) Bu durum, her hat için sabit ücretler ödenen , eski tip Telekom pbx yapılarına da gereksinimin artık kalmadığını gösteriyor. Böylece pbx yapılar için alınan onlarca hattın sabit ödemelerinden de kurtulunacağı anlamına geliyor.

    Numara taşımanın bir başka avantajı ise, lokasyona bağlılığın olmaması. Bu kısaca şu şekilde açıklanabilir. Dünyanın herhangi bir yerinden, sadece interneti sağlamanız durumunda, gelen aramalarınızı karşılayabilir, arama yapabilirsiniz. Pratiğe bu durumu dökmek gerekirse, ev ya da iş hattınızı taşımak istediğinizde yapmanız gereken, sadece taşınacağınız yerde interneti sağlamak. Örneğin yazın gelen aramalarınızı yazlığınızdan karşılayabilirsiniz. Böylece numaranızı sanala taşıyarak, taşınma esnasında ortaya çıkacak, birçok prosedürle ya da kurumsal olarak tanınan numaranızın aynı kalmaması gibi sorunlarla uğraşmamış olursunuz.

    Birde taşınan numaraları günümüzün zorunlu ihtiyaçları haline gelen IP Santrallerde kullanabilmektesiniz. IP santral sistemlerinde eski tip, sabit telekom hatları kullanmak için, FXO olarak tabir edilen oldukçada fiyatlı uygunlaştırıcı kutular kullanılmaktadır. Uygunlaştırmanın bir dezavantajıda kendisine takılan eski tip Telekom hattı sayısında anlık görüştürme yaptırabilmesidir.. Numara taşındığında bu maliyet ve anlık arama sayısı dezavantajı da ortadan kalmakta ve onlarca anlık çağrıyı cevaplaya bilen bir yapı kolaylıkla oluşturulabilmektesiniz.

    Son olarak bir avantajı daha belirtmek gerekirse, Bu hatlardan arama yapılması durumunda ortaya çıkacak arama rakamları da artık özel telekom firmalarının rekabetleri sayesinde aşağılara çekilmiş oldu. Böylece 15-16 kuruşlara değil 5-10 kuruş aralıklarında aramalar yaparak, arama rakamlarınızdan belki de yüzde 70 e varan oranlarda tasarruflar elde edebileceksiniz.

    Sonuç olarak, bunca rakamsal yada teknik avantajların ardından bir çok kişi ve kurum numaralarını taşımakta. Böylece, sabit hat giderlerinden kurtulmakta, anlık onlarca çağrı karşılıklı oluşturabilmekte, ucuza arama yapabilmekte ve aramaların internet olan dünyanın herhangi bir yerinden karşılayabilmekteler. Bu avantajlardan sizde yararlanmak isterseniz bize ulaşmaktan lütfen çekinmeyiniz.

    Sanal Santral Sistemleri Resmi Web Sayfası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ressamendy -- 25 Ocak 2014; 12:17:22 >




  • 0850 ile başlayan numaralar günümüzde fazlasıyla rağbet görmektedir. Teknik ve ekonomik avantajları sayesinde yavaş yavaş 444 lü hatların yerlerini de almaktadır.

    Birkaç örnekleme yapmak gerekirse,


    * Anlık arama sınırlarının olmamasına rağmen, eski tip PBX yapılardaki sabit giderlerin oluşmaması,
    * Numaraların herhangi bir lokasyona bağlılıklarının olmaması,
    * Arama maliyetlerinin de olabilecek en dip rakamlara inebilmesi, sayılabilir.


    0850 ile başlayan numaraları seçebileceğim “EXCELL” dosyasını İndir.


    Peki biz bu numaraları nasıl alabiliyoruz?
    Bu numaralar özel Telekom operatörleri tarafından kullanıcılara tahsis edilmekte. Bunun için özel Telekom firmasına kurumsal ya da bireysel durumunuza göre başvurunuzu yapıp, gerekli formu doldurup, gerekli yan evrakları da sağlayıp, numara nızı tahsis ettirebilirsiniz.

    Peki çoğu kişi için önemli olan özel numara prefiksleri nasıl alınıyor. Yani 0850 den sonra başlayan numaralar neye göre belirleniyor ?
    Burada teknik olarak her operatör firma öncelikle 0850 den sonraki 3 hane konusunda kararını verip, başvuruyla bu bloğu firması adına tescil ettiriyor. Böylece her firmanın özel bir bloğu oluyor. Birde burada önemli olan, firmanın kaç adet numara aldığı. Buda sonrasında gelecek olan 4 hanenin ne olabileceği konusunu belirliyor.
    Örneğin 0850 XXX 1907 almak istediğinizde, firmanın 2000 adet numara almış olması gerekiyor.


    0850 ile başlayan numaraları seçebileceğim “EXCELL” dosyasını İndir.


    Peki bu numaralar ücretlimi ?
    Numaralar aslında ücretsiz. Yalnız numaraların görsel avantaj sağlayacak olanlarına ( Örneğin 0850 XXX 11 11 yada 0850 XXX 00 00 ) firmalar özel fiyatlar belirleyebiliyorlar.

    0850 hatlar bizim mi oluyor, bunları taşıyabiliyor muyuz ?
    Evet 0850 hat başvuru yapan kişinin adına tahsis ediliyor ve hattın sahibi o kişi oluyor. O kişi isterse hattı almasının üzerinden 3 ay geçtikten sonra istediği bir başka özel Telekom operatörüne hattı taşıyabiliyor.

    0850 Hatları nasıl kullanabilirim ?
    Bu numaralar fiziksel olmadıkları için, sadece IP yapılarla kullanılabiliyorlar. Bu yapılar sıralamak gerekirse,
    IP Telefon,
    İnternet Telefon Adaptörü,
    Lokal IP Santraller,
    Sanal Santraller (Bulut Santraller)
    Lokal yada sanal santral kullanmanın avantajı nelerdir ?
    Bu santral sistemlerini kullanmanız durumunda,hizmet aldığınız operatörün sizin için tanımladığı kanal sayısı adedinde, anlık görüşmeyi yapabilirsiniz. Buda onlarca anlık arama demek. IP Telefon ya da İnternet telefon adaptöründe anlık tek çağrı yapabilmektesiniz.


    0850 ile başlayan numaraları seçebileceğim “EXCELL” dosyasını İndir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ressamendy -- 25 Ocak 2014; 14:54:33 >




  • arkadaşlar ben kendim kullanıyorum ve farlı illerdeki bayilerimle ücretsiz aynı santraldeymiş gibi görüşüyorum. dahili çevirmem yetiyor. normal bi santraldeki tüm özellikleride sağlıyorlar ses kaydıda tutuyor sesli karşılmasıda var. bunun için normal bi santral için çok yüksek fiyatlar istiyorlar ben ayda 45 tl ödüyorum sadece ve ne zaman arasam teknik destekte veriyorlar.
    voip hismetide veriyorlar fiyatlarıda çok uygun tavsiye ederim..

    www.orbiline.com.tr

  • Merhaba arkadaslar

    Konuya bıraz uzak oldugum için yazılanlardan pek birşey anlıyamadım(şimdi soracağım sorunun konuyla ilgisi varmı bilmiyorum)

    Şimdi benim elimde bi sabit numara var 2 ortak bı iş yapıcaz fakat farklı yerlerdeyiz.

    müşteri sabit numarayı arıyacak karşısına sanal bi santral çıkacak ve karşıdaki kişin konusuna göre bana veya arkadaşa aktaracak?

    bunla ilgili yardımınızı bekliyorum
  • Ücretsiz Sanal Santral Hizmeti,
    Sanal Santral Nedir?
    Sanal santral kurulum, bakım ve teknik destek maliyeti olmayan internet üzerinden çalışan firmanızın bütün haberleşme ihtiyacını karşılayan teknolojik bir hizmettir.
    Sanal Santral,fiziksel bir telefon santralinin tum ozelliklerine sahip herhangi bir donanim satin almaksizin santral yatirim ve bakim maliyetini ortadan kaldiran yeni nesil iletisim teknolojisidir.
    Sanal Santral sayesinde santral almadan tüm santral hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.Klasik bir santral ile yapabileceklerinizden daha fazlasını sanal santral sizelere sunar.
    Sanal Santral ile Şubeler arası ücretsiz konuşur ve sabit ücret ödemezsiniz. Ayrıca voip internet üzerinden tüm aramalarınızı çok ucuza yapabilirsiniz.Bütün bunları hiçbir santralciye bağlı olmadan
    kendiniz yapabileceksiniz.Sanal santralin bir avantajıda sizi sabit hat giderlerinden kurtarmasıdır.
    Özellikleri Nelerdir?
    - Çağrı kayıt ve raporlama
    - Ses kayıt sistemi , Faks
    - Sesli mesaj sistemi, sesli SMS
    - Robot operatör
    - Konferans görüşme sistemi
    - Santral yatırım ve bakım maliyetini ortadan kaldırırsınız.

    Avantajları Nelerdir?
    - Gelen ve giden çağrıların raporlanması
    - Sınırsız eş zamanlı gelişmiş çağrı kapasitesi
    - Ses kayıt sistemi
    - Sesli mesaj sistemi, otomatik çağrı karşılama (Robot Operatör)
    - Konferans görüşme sistemi
    - İnternet üzerinden yönetim (Türkçe Web Arayüz)
    - Mobil cihaz ve uygulamalarla kullanır .

    http://sanalsantralhizmeti.com
    http://bulutsantralhizmeti.net
    www.bulutsantralkurulumu.com
    http://sanalsantralkurulumu.com
    http://buluttelefonsantrali.com
    http://sanaltelefonsantrali.com
    http://bulut-santral.net
    http://sanal-santral.net
     Türk Telekom SANAL SANTRAL hizmeti (çok ilginç)




  • Ekogsm öneririm.
  • Konuyla ilgili yazıyı yazalı epeyyy zaman olmuş. Bu süre doğal olarak piyasaya yeni firmalarda girmiş. Yazılarını gördüm. Ben burada şu firma bu firma diye reklamdan ziyade, bulut ya da lokal santral kullanılmasıyla kurumların maddi ya da işlevsel ne kazançlar elde edebileceğini anlatmak istiyorum. Lokal ya da Sanal derken bunuda açayım. Lokal, yan, firmanın bünyesine kurulan, yazılımsal ip santral. Sanal ( ya da bulut da denebilir) Datacenter ortamında, ilgili firmaya özel kurulan ip santral hizmeti. Lokal yapılar genelde satın alma, Sanal yapılar ise genelde hizmet bedeli karşılığı kiralama modeliyle çalışırlar. Ama ikisininde aslında tamamen aynı yapılar olduğunu söylersek yanlış bir cümle kurmuş olmayız. Kısaca yazılımı, ofisinize ya da buluta kurmanız olarak ta söyleyebiliriz.

    Anlatım basitliğinde kimilerine göre bu kadar dibe vurduktan sonra :) lokal ve santralin bir kaç avantaj dezavantajını anlatayım, sonra genel olarak sizlere ne kazandıracak onlara geçeceğim,

    LOKAL YANİ KENDİ ORTAMINIZA KURULAN YAZILIMSAL IP SANTRALLER,

    * Lokalde tüm yapıya sahip olursunuz.
    * Ses kayıtları kendi yapınız içinde tutulmaktadır.

    SANAL YANİ DATACENTER ORTAMINA KURULAN YAZILIMSAL IP SANTRALLER,

    * Yüksek satın alma bedelleriyle karşılaşmazsınız
    * Yapı Datacenter da olduğundan, elektrik kesintisi yada internet sorunları yaşanmaz.
    * Ofisiniz her yönden devre dışı kalsada santraliniz mobil hatlarınız üzerinden de olsa çalışmaya devam eder.
    * Santral işlemlerinin çoğunu Sanal Santral firmasına yaptırısınız. teknik servis giderleriniz azalır.

    Tüm bunlardan sonra gelelim, " NEDEN IP SANTRAL ALMALIYIM. ALIRSAM BANA NE GİBİ AVANTAJLAR SAĞLAYACAK" , sorusuna;


    IP Santraller, özellikle de “Yazılımsal IP Santraller”, şirketlere kattıkları avantajlarla, günümüzün gözde ürünleri. IP santralleri günümüzün gözdeleri yapan artıları nedir dediğimizde, hep kulaktan dolma bilgilerle ya da fazla klişeleşmiş ve bize pek bir şey anlatamayan cümlelerle karşılaşıyoruz. Bu yazımda anlattığım avantajların bir kısmı, donanımsal IP santraller ile de yapılmakla beraber, ben özellikle size Yazılımsal IP Santrallerin, maliyet ve işlevsellik avantajlarını da anlatmak istedim. Siz de bu yazıyı tam olarak okuduktan sonra, özellikle şirketinize ne avantajlar katabilir, kısacağınız giderler ile ne kadar sürede kendini amorti edebilir, kısmına kafa yorabilirsiniz.

     Türk Telekom SANAL SANTRAL hizmeti (çok ilginç)


    Öncelikle, Yazılımsal IP Santralin ne olduğuna kısaca bir bakalım.
    Yazılımsal IP Santral, PC donanımlarıyla çalışan ve IP altyapısını kullanarak iletişim ihtiyaçlarını her türlü altyapıyı bir araya getirerek çözen kompleks bir üründür.
    Karışık gibi görünen bu tanımlamadan sonra hızlıca madde madde avantajlarını yazarak devam edelim.

    Not: Burada anlatılan tüm yapılar, büyük kurumsallara kurulmuş ve hali hazırda çalışmakta olan projelerdir.


    1. Maliyet Avantajları;


    Burada özellikle şirketinize mali avantaj sağlayacak maddeleri bulacaksınız. Bu kısımdan yola çıkarak tasarruflarınızı hesaplayıp sistemin amorti süresini ya da ne kadar rantabl olduğunu hesaplayabilirsiniz.

    * Hiç santral donanım yatırımı yapmadan yazılımsal IP Santrali kullanabilir miyim?
    Hiç santral donanımı almadan yazılımsal santral kullanabilir miyim? Eğer kurum yapınızda, sanallaştırılmış yapılar kullanıyorsanız, ana makinanızda açacağınız bir sanal makinaya santral yazılımını kurarak donanım maliyetini tamamen ortadan kaldırabilirsiniz. Sanal Makinelerin bu durumda belki de en büyük avantajı kolayca yedeklenebilmesi ve başka bir sanal ya da fiziksel makineye bu yazılımın dakikalar içinde tekrar kurulabilmesidir.

    * Yazılım santralleri hangi işletim sistemleriyle çalışıyor?
    Yazılımsal IP Santraller, standart pc donanımlarında çalışmak üzere dizayn edilmişlerdir. Bu yüzden altyapılarında işletim sistemine ihtiyaç duyarlar. Bunlar Lisans Ücreti gerektiren Windows tabanlı işletim sistemleri ya da İşletim sistemi lisans bedeli olmayan, santrale özel hazırlanmış, Linux tabanlı işletim sistemleridir. Özellikle lisans maliyetlerinden yola çıkarsak, Linux tabanlı yapılar daha hesaplı bir çözüm olarak önümüze gelmektedir.

    * Sadece santrali aldığım markaya mı bağlı kalacağım?
    Yazılımsal IP Santraller, şirketleri özellikle yüksek donanım maliyetlerinden kurtarır. Aldığınız sadece universal bir yazılımdır. Hibrit (Analog ve ip sistemin birleşik olduğu donanımsal ürünler) ya da analog tabir edilen eski donanımsal santrallerdeki “sadece benim yedek parça ve ürünlerimi kullanacaksın” zihniyetinden şirketleri kurtarır. Yazılımsal IP Santraller Universal yapıda olduklarından, SIP protokolünü destekleyen yüzlerce ürünle uyumludur. Size teknik olarak yeterli ve en hesaplı ürünü alıp santralinizde kullanabilme özgürlüğü verir.

    * Eski sistemlerde donanıma, yazılıma, her şeye lisans bedeli var. Bu konuda Yazılımsal IP Santrallerde avantajım olacak mı?
    Lisanslama giderlerini minimuma indirir. Eski tip santrallerdeki “kapasite yükseltme donanım lisansı” ve “özellik ekleme ya da yükseltme lisansı” bedellerinden kurtulursunuz. Türkiye piyasasındaki free olmayan ücretli Yazılımsal IP Santrallere baktığımızda sadece “Anlık Görüşme Sayısı” lisans bedelini bir kere ödersiniz. Bunun dışında “dahili arttırma”, “robot operatör oluşturma”, “dış hat numara tanımlama” ya da “görüşme kayıtları” lisansa tabi değildir. Diğer santral yapılarında ek ücretlerle devreye alabildiğiniz ya da yükselttiğiniz bu özelliklerden, Yazılımsal IP Santraller de istediğiniz kadar oluşturabilirsiniz *.
    * Yazılımsal Santraller, kuruldukları pc donanımının gücü oranında kapasiteye sahip olacaktır.

    * Görüşme ücretlerinden tasarruf edebilir miyim?
    Yazılımsal IP Santral ile telefon görüşmelerinizi kolaylıkla istediğiniz platform üzerinden yapabilirsiniz. Yani ister aramalarınızı kullanmakta ısrar ettiğiniz Telekom hattından , ister sanal numaranızdan ( sanallaştırılan Telekom numaranız ya da 0850 ile başlayan numaranız) ya da gsm hatlarınızdan yapabilirsiniz. Burada en önemli konu aramaların en hesaplı tarifedeki yapıdan çıkmasını sağlamaktır.
    Örneğin sabit hatlar sanal numaranın hattından çıkarken gsm aramaları gsm hatlarından çıkabilir. Bir diğer örnek, yurt dışı bir operatörden çıkarken, yurt içi başka bir operatörden çıkabilir.


    * Telefon sabit gider maliyetinde avantajım olur mu?
    Birçok telefon servis sağlayıcı firma (STH), kendilerine taşınan sabit hat numaralarından sabit ücret almamaktadır. Sizde hattınızı bu firmalara taşıyarak, sanallaştırabilirsiniz. İsterseniz bunu basit bir hesapla size ne kadar tasarruf ettirebileceğini hesaplayalım. Örneğin 1 telefon hattı için 15 tl telefon hattı sabit ücreti ödediğinizi düşünür ve şirketinizde 20 hat olabileceğini düşünürsek bu, ayda 300 TL, yılda ise 3600 TL gibi önemli bir rakamın tasarruf edilebileceğini bize gösterir. ( Numarayı sanallaştırmanın işlevsel avantajlarını ise ileriki maddelerde okuyabilirsiniz.)

    * Şubelerim arası görüşme giderlerimi düşürebilir miyim?
    Tüm şubelerinizi, merkeziniz kabul ettiğiniz noktaya kuracağınız bir ip santral ile bir araya toplayabilirsiniz. Şubeleriniz ayrı binalarda, ayrı şehirlerde, hatta farklı ülkelerde bile olabilir. Bu yapıda önemli olan tek detay, dahili olarak tanımlanacak noktada yeterli kalite de internet olmasıdır.
    Yazılımsal IP Santrallerde şubelerde,
    - Gelen aramalar direk olarak şubelerde çaldırılabilir.
    - Gelen aramalar sekreterya tarafından başka ülkedeki bir şubeye bile aktarılabilir.
    - Şubeler arası görüntülü görüşmeler ücretsiz yapılabilir.
    - Şubelerinizin numaraları sanallaştırılarak, ana santral yapınıza bağlanıp gelen aramaların direk şubede çalması sağlanabilir.
    - Üstelik bayiler arası yapılan tüm görüşmeler ücretsizdir. Bu sayede şubeler arası tüm görüşme bedelleri sıfırlanmış olur.

    * Teknik servis maliyetlerinde avantajım olur mu?
    Eski tip santral yapılarındaki sorunların çoğunu Yazılımsal IP Santrallerde yaşamamakla beraber, olası sorunların büyük çoğunluğu, uzaktan bağlantı yoluyla giderilmektedir. Fiziksel müdahale gerekmesi durumunda da şirketin teknik personeli bu sorunları rahatlıkla çözebilmektedir. Böylece teknik servis giderlerinden de büyük avantajlar sağlanmaktadır.

     Türk Telekom SANAL SANTRAL hizmeti (çok ilginç)

    * Belki çok şey istemiş olacağım ama mobil personelimin konuşma paketlerinden Yazılımsal IP Santral ile avantaj sağlayabilir miyim?
    Alt kısımda İşlevsel avantajlarda anlatılan “Gsm Gateway” alt yapısı, yazılımsal ip santrale eklenirse ve mobil personele dış arama yetkisi verilirse yüksek bedelli konuşma paketlerine gerek kalmadığından, mobil hat giderlerinizde büyük oranda tasarruf sağlarsınız.
    Örneğin 20 mobil personelinizin olduğunuz düşünelim. Her yöne tarifeli 80 TL aylık sabitleri olsun. Aylık 1600 TL aylık sabit ödemeniz var demektir. Bu da yılda 19200 TL fatura ödüyorsunuz demektir.
    Bahsedilen yapı kurulduğunda ortalama 17 TL civarı sadece şirket içi kurumsal hatlar kullanarak ve aramaları santral üzerinden yaptırarak 63 TL x 20 Hat x 12 Ay = 15120 TL gibi (%79) gibi bir avantaj sağlarsınız. Üstelik mobil personelin santraldeki dahili hatları araması da ücretsizdir.
    (80 TL ve 17 TL tahmini kurumsal hat bedelleri baz alınarak örneklerde kullanılmıştır.)

    IP Santral Olmadan IP Santral Varken

    Mobil görüşmeleri kontrol edemiyorsunuz. – Tüm görüşme detayları kontrolünüz altında
    Mobil görüşmeleri kaydedemiyorsunuz. – Tüm görüşmeler kayıt altında
    Müşteriler 20 ayrı numarayla aranıyor – Karşıda sadece şirket numaranız görünüyor


    2. İşlevsel Avantajları;

    Bu kısımda da santralin size kattığı işlevsel avantajları görebilirsiniz. Bunun yanında bu avantajların aynı zamanda getirdiği tasarruflar da maddelerde anlatılmaktadır.

    * Tüm şirketlerimi tek santralde barındırabilir miyim?
    Farklı şirketleriniz (farklı numaralarınız) var. Tek santral ile tüm şirketlerinizi ayrı ayrı numaralardan ayrı karşılama mesajlarıyla karşılayabilirsiniz.
    Örneğin, santral tarafından bir numaranız temizlik firması olarak açılırken diğer numaranız organizasyon firması olarak açılıp istenen dahililere bağlanabilir. Bu, işlevsel bir avantaj gibi görünmekle beraber tüm şirketler için tek santral yatırımı yapıldığından, büyük maliyet avantajı da sağlanmış olmaktadır.

    * Numaralarımı SANALLAŞTIRIRSAM ne gibi avantajlar sağlarım?
    Bakır hat şeklinde eski numara yapıları artık yerini sanal numaralara bırakmaktadır. Bunlar karşımıza 0850 ile başlayan numaralar ya da kendi numaranızın sanallaştırması şeklinde çıkmakta. Bunun en büyük artısı,
    Lokasyon bağımlılığı kalmaması; Hattınızın bir adresle bağı kalmaz. Numaranız İstanbul numarasıyken siz aramayı Amerika dan karşılayabilirsiniz. Aynı zamanda bu durum taşınma operasyonlarında da büyük rahatlık sağlamaktadır. Taşınacağınız ofiste interneti sağlamak taşınmak için yeterli olmaktadır.

    Anlık görüşme sayı avantajı; Bakır hatlarda(PSTN) , bir numaradan aynı anda bir arama yapılabilmektedir. Tek hattan aynı anda birçok arama istendiğinde, PBX dediğimiz hat tanımlamaları yapılmaktadır. Bu da her alınan hattın sabit giderini ortaya çıkarmaktadır. Sanallaştırılmış numaralara gelirsek, burada tek bir numara ile aynı anda karşılıklı onlarca görüşme yapılabilir.

    Bu sayede sabit ücreti olmayan bir hatta sahip olma avantajının yanı sıra, pbx giderleri de olmayan onlarca hatta yine ücretsiz kavuşmuş olursunuz.

    Aynı zamanda tüm aramalarınızda tek arayan numara görülmesiyle, kurumsal görüntünüzü müşteri ve müşteri adaylarının gözünde daha da pekiştirmiş olursunuz.

     Türk Telekom SANAL SANTRAL hizmeti (çok ilginç)[/simage]

    * Genelde personelim mobildir. Yazılımsal IP Santralim bana uyum sağlar mı?
    Yazılımsal Ip santrallerin belki de en iyi oldukları konu aslında tüm iletişim alt yapılarını bir araya toplayarak hizmetinize sunabilmesidir.
    Örnek olarak, sanal numaranızdan gelen aramayı gsm hattınızdan size iletmesi ya da gsm den gelen aramayı başka şehirdeki şubenizin dahilisine bağlanması verilebilir.
    Mobil personelli yapılarda, santralde mobil dahililer oluşturulur. Böylece gelen aramanın bir süre masasında çaldırılıp, açılmaz ise tanımlı personel mobil hattına yönlendirilmesi sağlanabilir. Yine ulaşılamaması durumun da ise arayanın mesaj bırakması sağlanıp bu mesaj tanımlı mail adresine gönderilir. Böylece müşteri ya da müşteri adaylarınızın size her ihtimalde ulaşabilmesi sağlanmış olur.

    * Genelde mobilim. Gelen fakslarım konusunda Yazılımsal IP Santral bana avantaj sağlar mı?
    Santralinize dahil edeceğiniz bir numara, faks hattı olarak konfigüre edilirse gelen tüm fakslarınız tanımladığınız maile düşer. Örneği biraz daha ileri götürmek gerekirse, Mail hosting tarafında gelen mailin, otomatik olarak tüm satış personellerinin önüne aynı anda düşmesi sağlanabilir. Maile gelen fakslar pdf formatında olduğundan faks trafiği akıllı telefonlardan dahi takip edilebilir.

    * Gelen yada giden çalışacak bir çağrı merkezi kuracağım, Yazılımsal IP Santral ile bunu yapabilir miyim?
    Kolaylıkla oluşturacağınız çağrı merkezi dahililerini santrale tanımlayıp alt seviyede, sadece gelen ya da giden yönde çalışacak bir çağrı merkezini yatırım yapmadan kurabilirsiniz.

    * Şirketimde yakın zamanda şube artırımı ya da dahili artırımları olacak, santralim bana uyar mı ?
    Yazılımsal IP Santrallerde büyüme trendine engel olacak dahili hat ya da numara tanımlamada lisans sınırlamaları olmadığından, istediğiniz kadar dahili oluşturup sisteminizi tek noktalı yapıda ya da çok noktalı yapıda büyütebilirsiniz.

    * Piyasada, birçok ücretsiz ( Free ) Yazılımsal IP Santral var. Neden ücretli bir ürün alayım?
    IP Santrallerde olmazsa olmaz olan belki de en önemli konu, “GÜVENLİKTİR”. Sistem internete açık olduğundan, Yazılımsal IP Santrallerde güvenlik katmanları çok iyi kurulmuş olması gerekmektedir. Bu yüzden ürün seçimi büyük önem kazanmaktadır. Free yapılarda her türlü detaya internet üzerinden rahatça ulaşılabildiğinden rahatlıkla bu yapılar sabote edilebilmektedir. Sabote, santral sisteminizin çökertilmesi ya da Santralinizden yapılan kaçak aramalar şeklinde ortaya çıkmaktadır. Bunlar da sizi maddi olarak zarara uğratabilmektedir.
    Burada ikinci bir önemli nokta ise bu projeyi gerçekleştiren firmanın bu işteki yetkinliğidir. İş, bir sistemi sadece çalıştırıp hizmete vermek değil, sonrasındaki problemleri öngörerek bu yapıyı en sağlıklı şekilde kurabilmektir. Bu yüzden konusunda uzman firmalarla çalışılmalıdır.

    * Birçok mobil hat kullanan personelim var. Bunları hesaplı ve kolay bir şekilde santralime entegre edebilir miyim? Edersem ne gibi işlevsel ve maddi avantajlarım olur.

    Bu avantajlardan yararlanabilmek için santralinizde GSM Gateway denilen bir donanımın olması gereklidir.
    GSM Gateway’ e eski tip analog santrallere bağlanan “FCT” cihazlarının, daha çok kanallısı ve IP Santrallere uyumlu yeni nesil çözümü diyebiliriz. Bu cihaz sayesinde gsm hatları da yazılımsal IP santrallere entegre edilebilmektedir. Buna mobil operatörler “yakınsama teknolojisi” demekle beraber, o yapılarda mobil operatör bağımlı çözümler kurulmaktadır. Başka bir operatöre geçmek istediğinizde tüm omurganız alınmakta ve işleriniz sekteye uğramaktadır. Ya da bu sekteye uğrama korkusu yüzünden operatör değiştirilememektedir. Burada anlatılan yapılar “marka bağımsız” projelerdir. İstediğiniz an farklı operatörlerin sim kartlarıyla çalışılan firmayı değiştirebilirsiniz.
    Gsm hatlarınızla santralinizde bir backup hattı yani hat yedekleme sistemi kurabilirsiniz. Bu sayede, görüşmeler yaptığınız voip ya da Telekom hatlarında bir sorun olması durumunda, aramalarınız gsm hatlarından yaparak görüşmelerinize devam edersiniz.

    Gelen aramalarınızda da bu yapıyı kullanabilirsiniz. Eğer, voip hizmeti aldığınız Telekom operatörünüz destekliyorsa, santraliniz devre dışı kaldığında aramalarınızı gsm hatlarına yönlendirilmesi sağlanır. Böylece voip hatlarınızda sorun olsa bile aramalarınız santralinize gsm hatlarınız üzerinden ulaşmış olur.

     Türk Telekom SANAL SANTRAL hizmeti (çok ilginç)


    Gsm gateway içine istenen sayıda kurumsal sim kart takarak,

    * Santralinizdeki dahili hatlarınızın, santral üzerinden, mobil personelinizi ücretsiz araması sağlanır.
    * Dışarıdaki mobil personelin, santral dahililerini ücretsiz araması sağlanır.
    * Santral dahililerinin, gsm hatların kısa kodlarıyla mobil personeli araması sağlanır,
    * İstenirse mobil personelin, santrali arayıp çevir sesi alarak santral üzerinden dış aramalar yapması sağlanır,
    * Mobil personelin santral üzerinden dış arama yapması durumunda, karşı tarafta cep numaraları yerine kurumsallığınızı daha çok vurgulayacak şirket hattı numarasının görünmesi sağlanır,
    * İstenirse, üstte sayılan tüm görüşme şekillerinde aramalar santralden geçtiği için, mobil personel görüşmeleri kayıt altına alınır
    * IP Santralinize mobil olarak bağlı tüm mobil personelinize cep telefonun çektiği her yerde ve istediğiniz her an ulaşabilir ve ücretsiz şekilde görüşebilirsiniz.
    * Mobil personelinizin bu yapıyı kullanabilmesi için akıllı telefona ya da data hattına ihtiyacı yoktur. Tüm görüşmeler kurumsal sim kartlar arasında, mobil operatör altyapısı üzerinden yapılmaktadır.

    Tüm anlatılanlarda, tarafımızca gerçekleştirilmiş projeler baz alınmıştır. Anlatılanların yanında bir o kadar da anlatılmayan kolaylık, işlevsellik ve avantajı da bize, bu konudaki uzmanlara, sorarak öğrenebilirsiniz. Kurumlara yaşattığımız mali ve işlevsel avantajların sizin de seçimlerinizde doğru kararları verebilmeniz amacıyla yazıya döktüm. Umarım işinize yarar ve doğru teknolojilere yatırım yaparsınız.
    Not: Örneklerdeki rakamlar fikir vermesi için tahmini olarak verilmiştir.

     Türk Telekom SANAL SANTRAL hizmeti (çok ilginç) Türk Telekom SANAL SANTRAL hizmeti (çok ilginç) Türk Telekom SANAL SANTRAL hizmeti (çok ilginç) Türk Telekom SANAL SANTRAL hizmeti (çok ilginç)




  • Bulut santral konusunda size Ctcomm'u tavsiye ederim. Özverili çalışıyorlar ve iyi ekibe sahipler. Size yardımcı olabileceklerini düşünüyorum bu ve diğer konularda. Dilerseniz bir sitelerine göz atın ve diğer hizmetlerine de bir bakın. Belki birden çok işiniz hallolur. İletişim bölümünden de ulaşarak hizmetler ile ilgili aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.
  • Sanal Santral sistemiyle uğraşmaya başlayalı yaklaşık 8 seneye doğru gidiyor. Türkiye'nin ilk sanal santral sistemini kurmanın üzerinden geçen süre bu. Geçen yıllarda neler değişti dersek, öncelikle kullanıcı profilinin algısı değişti denebilir. Konu hakkında bilinç arttı. (Yine de bu bilinçlendirme çalışmaları fazlasıyla önem arz ediyor.) Bunun dışında ne değişti? Hizmetler sadece bir santral yapısı olmaktan çıkıp, neredeyse bir asistan hizmetine dönüşmeye başladı. Başka ne değişti? Tüm, Muhasebe, E-Ticaret, CRM vb. yazılımlarınız la kolayca entegre olabilen bir yapıya dönüştü. Bu tarz değişimlerin kullanıcılara getirdiği avantajlar da çeşitlenerek arttı. Bugün muhasebe programınızdaki verilere göre sanal santraliniz bir cariyi arayıp, müşterinize borç alacak durumunu okuyup, isterse o an telefonda ödemesini kredi kartı ile alabiliyor. Ya da E-Ticaret yazılımınız, kapıda ödeme teyidi için alıcıyı arayıp, onun teyidini insan faktörü olmaksızın yapabiliyor. Bir başka örnek ise, şirketinizin web sayfasına konacak bir buton ile, müşterinizin sizin tarafınızdan aranması sağlanabiliyor. Böylece müşteri "BENİ ARA" butonunu kullanarak size çok daha kolayca ulaşmış oluyor. Burada yapılabileceklerin sınırı, tamamen hayal gücüne kalıyor. Cevaplanmayan aramaların bilgisi SMS ile size ve arayana gönderilerek aramanın tekrar gerçekleşmesi için tüm fırsatlar zorlanabiliyor.
     Türk Telekom SANAL SANTRAL hizmeti (çok ilginç)
    Peki bu yazılımsal entegrasyonları kullanmak ne kadar zor ya da ne kadar kolay. Burada farklı çözümler API dediğimiz yapılarla aslında veriliyor. Bunun dışında yeni sistemlerle gelen, Programlanabilen IVR yani PI adı verilen çözümler var. Burada kod bile yazmadan, sadece sanal santraldeki yönetim panelinizden birçok entegrasyon avantajını kullanılabiliyor. Bunun dışında Sanal Santraliniz artık müşteri ya da müşteri adaylarınız la konuşmaya da başlıyor. ( text to speech özelliği)

    Son olarak az öncede yazdığım cümle yi tekrar ederek yazımı bititrmek istiyorum. “İster potansiyel bir sanal santral müşteri adayı olun, isterseniz bir Sanal Santral bayi adayı olun, yapacağınız bir çok şey sadece hayal gücünüzle sınırlı kalıyor. “

    Ender VURALwww.sanalsantral.com.tr
    0850 441 00 00



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ressamendy -- 28 Ocak 2019; 17:10:8 >




  • Sabit telefonu kapatıp yazlıkta internet kullanmak için bir yakınımıza bu hizmeti önermişler. Acaba yanlış mı anladılar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.