Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM İL MÜDÜRLÜĞÜ (çözüldü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 45 günde bağlantı sağlandı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trolldetector -- 12 Eylül 2024; 23:25:1 >



  • bu konuyu teknik destek ve bilgi alabilmek için bu foruma açtım yanlışsa taşır mısınız?


    ayrıca öne çıkarıp destek olur musunuz? Türkiye'de her kurumdaki kokuşmuşluk elbet bir gün hepimizin canını sıkacak, sıkıyor.

  • @XpressMusic34 hocam sizce ne yapmalıyım? siz bu forumda birçok insana yol gösterdiniz mevzu internet olduğunda. daha nereye şikayet etmeliyim? ya da bırakmalı mıyım şikayeti cimer btk twitter her yere de yazdım

  • şikayet etmeye devam et cimerden - iletişim başkanlığı veya ulaştırma bakanlığına gönder vazgeçme. nasıl muamele görüyorsan aynen yaz.

  • trolldetector kullanıcısına yanıt

    Merhaba, estağfurullah.


    Öncelikle geçmiş olsun. Yapabileceğiniz şeyler ile ilgili bilgi vermeye calisayim.


    1)

    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buraya kayıt açabilirsiniz.


    2)tuketici.btk.gov.tr adresi üzerinden kayıt açmak

    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365-5



    3)Btk Bölge müdürlüğüne ulaşıp durumu anlatmak


    https://eng.btk.gov.tr/iletisim


    İzmir Bölge Müdürlüğü

    Bağlı İller

    İzmir, Manisa, Aydın, Uşak, Muğla, Denizli, Isparta, Afyon, Balıkesir, Kütahya, Burdur


    Bağlı olduğunuz bölge müdürlüğü bu. Telefon numarası eklediğim linkte yazıyor. Mesai saatlerinde arayıp anlatın isterseniz durumu size mutlaka bilgi paylasımı yaparlar veya yönlendirecekleri yerler olur muhakkak.


    Gecmis olsun tekrar hocam.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Senin telekomda üst düzey sözü geçen bir insana ihtiyacın var yoksa işin yürümez senin söyleyeyim telekomda işler genelde torpille yürüyor Hele servis kisminda felaket

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekom altyapısını bırakıp Uydu veya 4G üzerinden internet almanı tavsiye ederim, yoksa tamir olacağı yok o hattın.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    hocam teşekkürler btk etkili bir kanalmış arızanın onarılması için ekiplerin ilgili bölgeye geldiği sırada biz de babamla il müdürlüğündeki saha ekipleri yöneticisiyle görüşmeye gittik normalde daha bekleyecektiniz elimde kablo yoktu ama btk şikayetinizden ötürü iyi kötü hasarlı çıkma bir 30'luk kablo bulup yeni kablo gelene kadar bağlantıyı sağlayalım dedik dedi



    ha önemsemiş halleri neredeyse 50 gün ama buna da şükür tabiki en azından müdürlükteki ve sahadaki herkes çok ilgiliydi

  • xxpp kullanıcısına yanıt

    aynen öyleymiş arıza/nakile bakan ilgili bir teknisyen arayıp sen il telekoma git bir konuş ekiplerle konuştuk dersin daha hızlı olur sadece tavsiye falan demişti, gittik konuştuk en azından durumu neden beklediğimizi falan açıkladılar

  • dolaba 1300 metre mesafedeyim gelen nakilciler de en kısa zamanda sim kartlı net falan al dediler ama onlar da çok pahalı ve bazen 100 mbps bazen 5 mbps çok saçma bir şekilde. tutarlı ve kopmasız bir 16 mbps'yi 4g'ye tercih ederim günlük kullanım senaryosunda ama pek mümkün görünmüyor



    hat değerlerim bu şekilde, komşunun modemine göre kararsız çalışıyor hız da 8'e sabitlenmiş müşteri hizmetlerini aradım hattınız sorunlu arıza kaydı açılmış bir şey yapamam dedi bilmiyorum normalde de kilidi kaldırabiliyor mu. 16'lık adsl pakete geçmeye çalışıyorum

    TÜRK TELEKOM İL MÜDÜRLÜĞÜ  (çözüldü)




  • trolldetector kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam insallah sorun tamamen çözülür en kısa sürede.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.