Superonline kullanıcısıyım. Taahütüm bitmek üzereydi. 8 Haziran'da Türk Telekom'un sitesinden bir paketi seçerek aboneliğimi başlattım. Müşteri hizmetlerini arayarak kurulumu ne kadar erteleyebileceğimi sordum. 30 gün sonrasına kadar kurulum randevusu oluşturabiliriz dediler. Kabul ettim 8 Temmuz'a kurulum randevusu oluşturuldu. Bugün öğlen saat 13.00 gibi bir sms geldi Türk Telekom'dan. Kurulum randevum bugün öğlen ile akşamüstüne alındığına dair. Müşteri hizmetlerine durumu bildirdim. Sizi ararlar, arayan ekibine durumu bildirin 8 Temmuz'a randevu oluşturduğunuzu söyleyin. Sistem üzerinden randevunuzu güncellerler dedi. Dediği gibi kurulum ekibinden bir arkadaş aradı. Durumu belirttim. Tamam dedi amirime söylüyorum düzeltirler dedi. 2 dakika sonra aboneliğimin iptal olduğuna dair SMS geldi. Müşteri hizmetlerini aradım. Aboneliğim altyapı ekibi tarafından altyapı sorunu yüzünden iptal edildiğini söyledi. Öyle bir şey olmadığını söyledim. Not olarak da: "Müşteri kurulum istemiyor." diye geçmişler. Allah bunların bin belasını versin. Beni arayan ekipten arkadaşı aradım. Ben kesinlikle öyle bir şey söylemedim. Kurulumu Temmuz'da istiyor diye belirttim filan dedi sadece. Şimdi geri getirin diyorum aboneliğimi. Yok diyorlar yeni paket seç eski paketler gitti zaten. Yeniden başvuru yapmamı istiyorlar. İşte böyle direkt iptal ettiler aboneliğimi gitti. |
Türk Telekom Rezaleti Aboneliğimi İptal Etti.
-
-
https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365
-
15 Haziran'da güncelleme olacak diye paylaşımlar vardı; onunla alakalı olabilir mi?
-
Bir fikrim yok hocam bu durumla ilgili maalesef
-
Yeni paketler gelmiş. Evet abone olduğum paket de yok şu an. Tekrardan abonelik yapalım diye beni aktarmaya çalışıyor müşteri hizmetleri. Diyorum ki şikayet oluşturalım bilgim dışında iptal edildi aboneliğim. Yok şikayet edemeyiz aboneliğiniz yok zaten diyor. Kafayı yemiş bunlar kavga ettim tamamen telefonda. Yarın bölge müdürlüğüne gideceğim. Yeni paket satmaya çalışıyorlar şu an sadece. Bölge müdürlüğünden bir kadın telefonda kurulum 30 gün ertelenemez en fazla 1 hafta dedi. Dedim bu işlemi müşteri hizmetlerinde yaptırdım ve sms'de geldi yapabildi müşteri hizmetleri. Yapamaz size yanlış bilgi verilmiş diyor. Anlamadım gitti müşteri hizmetleri işlemi yapıyor mesaj geliyor. Bölge müdürlüğü yok öyle bir şey diyor.
-
9 günlük bayram tatili başladı yani yarın ofise gitseniz de kapalı olacaktır zaten ofislik bir mevzu da yok esasen.
Ben üstte size bir link attım oradan durumu anlatıp ses kayıtlarının dinlenmesini talep ederseniz probleminizi çözebilir işletmeci
Bunun dısında da şuradan kayıt açabilirsiniz
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
-
Hocam oraya şikayetimi oluşturdum uzunca yazıp dile getirdim dediğiniz gibi. Paylaştığınız linkten şikayet oluşturmaya çalıştığımda üyeliğiniz var giriş yapın diyor. Giriş yapmaya çalışırsam da kurulumunuz tamamlanmamış kurulum yapıldıktan sonra giriş yapabilirsiniz diyor. Anlayacağınız oradan şikayet oluşturamıyorum.
-
Elinizde ki kanıtlarla arkadaşın dediği gibi şikayette bulunun bence.
-
Btk üzerinden oluşturduğunuz kaydınızdan sonuç alırsınız hocam inşallah
-
Hocam inşallah. Şu an aşırı sinirliyim. BTK'dan oluşturdum dediğiniz gibi. Böyle bir rezalet olamaz cidden olamaz ya.
-
-
Güncelleme olarak: Bugün Türk Telekom iptal ekibinden biri aradı. Durumu anlatmamı istedi. Baştan anlattım. Hatayı kabul ettiler. Paketimi geri verip aboneliğimi yeniden başlattı. Normal şartlarda bu paket şu an satışta değil. Kimse bu paketi bana geri verememişti. İptal ekibinin sadece yetkisi olduğunu söyledi. Şimdilik sorun çözülmüş oldu. Tekrardan bir kurulum randevusu atandı bakalım. Sağ olun her şey için.
-
Hayırlısı olsun inşallah aksilik olmaz hocam
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X