Şimdi Ara

Türk Telekom Taahhüt İptal Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar y6aklaşık 15 senedir ttnet kullanıcısıyım.

    Geçen ay yeni bir adrese taşındım ve 4440375 e yaptığım nakil talebi başvurum kontrol edilerek kabul edildi. Ancak 3 defa teknik sebbeplerle iptal edildi. taşındığım binada o kutu ile internet kullanan var ancak teknik ekip ısı yalıtımı sırasında yerinden çıkan kutu sebebiyle bağlantı yapmadı. kutunun çalışmasında ise bir sorun yok.

    Bunun üzerine taahhüdümün teknik sebeplerle iptal edilip sonlandırılmasını istedim. Taşındığım binada ev sahibi ile yaptığım anlaşma gereği elektrik su ve doğalgaz giderleri kiraya dahil olduğundan abonelikleri üzerime almadım.

    teknik iptal için ise türk telekom müdürlüğü benden yeni ikametgah ve bir adet üzerime kayıtlı fatura istiyor. ikametgahı veriyorum ancak kabul etmiyorlar tek başına.

    1 ay geçti ve bunun için 3 kez telekom müdürlüğüne gitmek durumunda kaldım. en sonundada eski adresimde aboneliği aktif etmişler. oysa ben o adreste oturmuyorum.

    benim anlamadığım ikametgah neden yetmiyor.? kaldıki bağlantıyı kendileri yapamıyor. iptale hevesli olan ben değilim. Herkes su elektrik yada doğalgaz abonesi olmak zorundamı? Tekrar aktif ettiğiniz hat eski adresimde ve orada yeni bir kiracı oturuyoır bu nasıl bir işlem süreci mantığıdır?

    tek çıkış yolum taahhüt tazminatını ödeyip aboneliği kapatmak anlaşılan.


    Edit:

    akdag.eniz@turktelekom.com.tr adresine attığım mail işe yaradı ve hemen geri dönüş aldım. kendisine teşekkür ederim. akabinde türk telekom tarafından aranıp detaylıca bilgi istendi ve bende verdim. 2-3 güne sorunum umarım hallolur.

    Edit 2: bugün öğlen arası türk telekom tarafından tekrar arandım. bana direkt çözüm masasına gitmemi ve sistemde görünen iptal işlemini geri çekmemi ve sil baştan çözüm masasından tekrar başvurmamı ısrarla istediler. kabul ederek kocaeli alemdar telekom müdürlüğüne gittim. çözüm masasını sorduğumda hepsi her işi yapıyor denip bana daha önce gittiğim kişiden numara verdiler.

    O da aynı şeyleri tekrarlayıp fatura diye tutturdu. işlemlere sil baştan başlasam bile yine fatura olmadan iptal etmeyeceğini ısrarla söyledi. genel merkezin çözüm masasının yardımcı olacağı konusunu bana söylediler dediğimde ise "emri veren onlar, kendileri yapsınlar" şeklinde tarafıma cevap verildi. ayrıca iptal talebimi sistemden neden sildirdiklerini de sorguladı. neyse sonuçta bana ya cayma bedelini ödersin ya da ikametgahın yanında üzerine kayıtlı fatura getirirsin aksi taktirde teknik iptal yapmayız dediler. 4440375 ten aradıklarında bu kişi ile görüştüm demek için müdürlükte görüştüğüm kişi ismini sorduğumda vermedi. tabi teknik iptalin ne kadar süreceği de bir muamma.

    bende en azından dilekçemin ikamet ekli şekilde alınıp red cevabını vermelerini istedim. dilekçemi sözlü olarak reddettiler, almadılar. bende artık bir koah hastası olarak daha fazla uğraşmak istemediğimden 150gb kotalı sınırsız internet aboneliğim 75 tl(ofiste taahhütsüz olursa 90 tl dediler) iken 8 ay için 510 tl cayma bedeline razı olarak aboneliğimi iptal ettirdim.

    Çıkan sonuç;

    1.Eğer taahhütlü bir abone iseniz ve nakil yaptırırsanız bu işlem 1 ay veya daha fazlasıda sürebilir. sözleşmede belirtilen süre aşımı olmaması için sizden başvuru iptali, tekrar nakil başvurusu gibi şeyler isteyip süreci uzatabilirler.

    2. Nakil talebinizi 4440375 uygun bulsa bile teknik ekip ters cevap verebilir ve nakliniz sağlanmayabilir.Ki benim adresimde de açık hat görünmemesine rağmen nakle uygunluk vermişler.

    3. Üzerinize fatura alamayacağınız yurt, apart, özel site gibi yerlere taşınırsanız ve internetinizi bağlayamazlarsa teknik iptal için ikametgah yeterli olmayıp fatura isterler. elkt, su, doğalgaz faturası ibraz edemez veya birinci derece akraba üzerinde faturayı aynı meskenden beyan edemezseniz teknik iptal yapmazlar.

    Tüm bunların sonucunda teknik iptalin sonraki aşamaları hakkında ise bilgim yok.

    Beni sinirlendiren şey ne cayma bedeli ne de bağlantının yapılamamasıdır. göz göre göre teknik iptal yapmamak ve cayma bedeli almak için beni boşuna yormalarıdır. fatura istemeleri de benim açımdan başlı başına saçmalıktır. ne ilk abone olurken ne nakil aldırırken istenmeyen evraklar(su elektrik doğalgaz) iş iptale gelince isteniyor. ben iller arası bile naklimi telefon üzerinden yaptırdım. ne adres evrağı ne fatura istediler.

    Ayrıca bu sene açıköğretim kitap vermedi ve internetten ders çalışma linki verdiler. telekomun sürecinin uzamasından ve dolayısyla başka internet olmayınca o işte arada kaynadı tabi.artık gsm almayı düşünüyorum pc ye ama taahhüt asla vermem.

    Aklınızda bulunsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drazy -- 17 Ekim 2018; 16:16:40 >







  • Sikayet.btk.gov.tr ye yazabilirsin.



    Ya da



    akdag.eniz@turktelekom.com.tr



    Mail at
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    Sikayet.btk.gov.tr ye yazabilirsin.



    Ya da



    akdag.eniz@turktelekom.com.tr



    Mail at
    Bunu deniycem teşekkür ederim.

    Beni sinirlendiren nokta ise müştewri temsilcisinin en son bana aboneliği başkasına devgretmemi veya başka adrese naklimi aldırmamı teklif etti. yani ttnet için 5k masrafa girip yeni bir eve mi taşınmalıydım, galiba dalga geçti.

    Eminim taahhütsüz abone olsam, yeni abone olsam bu işler tıkır tıkır işlerdi. kaymakamlığın resmi ikametgah evrağını yeterli görmeyip üzerine su faturası istemek herhalde tam öpmeden bıraknanak için sudan bahaneler.

    Türk telekomda bu faturas olayını akıl eden üstün zekalı arkadaşa ise bir lafım var;

    taahhüt parasını alırım diyorsan delikanlıca isteyeceksin ben de veririm. böyle 3. sınıf numaralara yatmayacaksın. kişinin taşındığından emin olmak için ikametgah yeterlidir. gelirsin icabında yeni adrestede çayımı içersin.




  • Drazy kullanıcısına yanıt
    İyi de senden kaynaklanmayan bir nedenden dolayı neden 600-700 lira cayma bedeli ödeyesin. Gerekirse ev sahibinle konuş. En uygun hangisi oluyorsa elektrik su doğalgaz onu üzerine al.



    Ama bunlara gerek kalmayacak. Muhtemelen Btk veya Enis akdag sorunu çözer diye umuyorum.
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Şimdi Btk yazacak cevap verecek kurum turk Telekom il müdürlüğü diğerlerinde aynı
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    abonelikleri üzerime almam mümkün değil hocam ev sahibi buna bazı ailevi sebeplerden dolayı kesinlikle yanaşmıyor. zaten kira faturalar dahil şekilde belirlendi.

    eniz beye mail attım geri dönüş aldım konuyla yakından ilgileniyor. ben bu su doğalgaz faturası olayına çok takıldım. mesela diyelimki su olarak taşıma su, doğalgaz yerine soba kullansam, elektriği de panelle üretsem neden abone olmak zorundayım ki bu bence yanlış düşünülmüş bir uygulama. ikametgah bunlardan daha sağlam bana göre.
  • Drazy kullanıcısına yanıt
    Aynısı benim başıma da geldi kablo tv de



    Sadece ikametgah verip iptal ettirdim. Başka bir şey istemediler.



    Doğalgaz ve su çoğu sitede merkezi sistem. İlave abonelik actirmiyorsun. Aidat olarak site yönetimine ödeniyor. Bir fatura almıyorsun üzerine. Sadece elektrik faturası kalıyor. Onu da belki merkezi olarak ödeyen siteler vardır.



    Türk Telekom un işleri işte. Adamlar taşınmazlarıni kiralayıp nasıl para kazanacağım diye hesap yapan şirket. Benim eski kaldığım yerdeki müdürlüğünün bir kısmını fitness salonuna kiralamışlardi. Bu tarz ufak hesapları çok iyi yaparlar. Senin de cayma bedeline konmak istiyorlar.
  • Arkadaşlar aboneliğimi kapattım.

    ayrıntıları konu başında editliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    Sikayet.btk.gov.tr ye yazabilirsin.



    Ya da



    akdag.eniz@turktelekom.com.tr



    Mail at
    btk ya şikayet etmeyi düşünmüyorum hocam. Ayrıca tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyordum ondanda şimdi vazgeçtim. bu olayda teknik iptali bana öneren kendileri oldu ama uygulamada bana göre yasal olmayan bir diretme yaptılar.telefonumdan şimdilik pc ye kısıtlı internet sağlayabiliyorum. mobil bir paket alana kadar bu şekilde idare edeceğim.

    türk telekom belkide bu tür şikayetler konusunda diğerlerinden daha kötü değildir. şimdiye kadar başka bir firma denemediğim için bilmiyorum.

    altyapı sorunları zaten en başta yerel ve büyükşehir belediyelerinin adamcılık, particilik, seçim zamanı şovları yüzünden saçma sapan şehir planları daha doğrusu plansızlıkları neticesinde arap saçı gibi. uydudan gelişmiş ülke caddeleri bir plan şeklinde egörünürken bizim tüm şehirlerimiz bataklık gibi görünüyor yollar cadedeler hiçbir geometri kuralına uymayan saçma sapan slalomlar çizmiş vaziyette. elbette bu durum interneti, suyu, doğalgazı herşeyi etkiliyor.

    biz ülke olarak teknolojide hazıra konmuş bir ülkeyiz. elin adamı ilk uçağı üretmeye çalışırken yüzlerce pilotunu, elektriği icat ederken onlarca bilim insanını kaybetti. kimyasallardan yüzlerce bilim adamı etkilendi. sadece aya roket yollamak için onmlarca astronot deneme uçuşlarında çeşitli sebeplerle yandı veya boğuldu.

    birşeylerin düzelmesi için bence hiçbir yere şikayette bulunulmamalı herşey doğal akışına bırakılmalı. çünkü bir sistem genel temeliyle bozuk ise onun içindeki bir doğru sadece bizim topyekün gelişmemizi sadece geciktiriyor.

    ne zamanki herkes oturup aynı anda "yok abi bu iş böyle olmuyor" derse işte o zman bu ülkede her alanda belki birşeyler yeniden düzelebilir. o yüzdende eski bir binanın restorasyonuyla uğraşmak yerine yıkılmasını beklemek daha mantıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drazy -- 17 Ekim 2018; 22:52:33 >




  • waggish34 kullanıcısına yanıt
    nüfus müdürlüğü beyan üzerine çalışıyor. herhangi bir belge istemiyor. aslolan ikametgahtır. referans alınması gereken asıl belge odur zaten faturalar değil.

    benim kardeşimin üzerinde 4 tane daire var 3 ü boş tadilatta biri kirada. boş dairelerin abonelikleri kardeşimin üzerinde ama ikametgahı başka şehirde. çünkü başka şehirde oturuyor. dolayısyla fatura işi eskide kaldı ve sağlamn değil. adrese dayalı bir kayıt sistemi var. bunun altyapısı yapıldı.

    türkiyedeki tüm bina ve dairelerin bir taşınmaz numarası var. o daire dolu iken oraya ikamet aldıramazsın zaten.

    ancak daireyi boşaltmış ama adresini naklettirmemiş olan kişi için belki dediğin şekilde yeni giren kiracı işlem yaptırabilir ki bunun için sanırım ayrıca muhtarlıktan da yerinde tespit mealinde belge istenir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drazy -- 18 Ekim 2018; 19:53:39 >
  • Ben teknik nedenden dolayı iptal ettirmek için müdürlüğe gittim ikametgah ve fatura istedi ikisini de verdim ve bundaki yazı silik görünmüyo diye red cevabı aldım abonelik sözleşmemi gönderdim yine red en son dogalgaz merkezini arayip fatura nüshasını mail olarak istedim ve attim yine olmaz dediler çileden çıkarttılar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.