Şimdi Ara

Avensis 1.6 Elegant Extra Vs Passat 1.4 bmt comfortline (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
5.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    Karşılaştırmanın sağlıklı olması için bence Avensis Elegant Extra ile Passat Hıghline karşılaştırılmalı..

    Hıghline da listeye bakmadım ama benzinlisi 73.000 TL civarı liste fiyatları arasında 13.000 TL var

    AVENSİS; (+) ları;
    -Donanımı,
    -LPG ye uyumlu,
    -Fiyatı
    -Satış sonrası,
    -Hemen alınabilirlik, bekleme yok,
    -Liste fiyatından VW e göre daha fazla indirim sağlayabilirsin.

    (-)leri;
    -TSI daha canlı bir motor,
    -2.eli Passata göre yavaş ama 2.elini düşünerek araba alanlardan değilim.


    Ben Avensis derim..

    Avensis 1.6 Elegant Extra 60.900
    Passat 1.4 TSI Comfortline 62.700

    Karsilastirma acisindan bu iki model daha saglikli diye dusunuyorum...

    Highline Passat'in Avensis Elegant Extraya gore farklari:

    - 6'li Cd Changer
    - Ambians aydinlatmasi (gereksiz diyebilirsiniz ama farklari yaziyorum)
    - LED Gunduz farlari ve Bi-Xenon on farlar (otomatik far yukseklik ayariyla birlikte)
    - Elektrikli 12 yonde ayarlanabilen on koltuklar ve surucu koltugu hafizasi (Avensiste yalnizca bel destegi elektrikli)
    - isitmali on koltuklar
    - On ve arka park sensoru (avensiste de kamera mevcut)
    - start&stop sistemi
    - renkli ekranli yol bilgisayari (bunun da gerekliligi tartisilir)
    - Lastik basinc kontrol sistemi
    - yorgunluk tespit sistemi (bunun da gerekliligi tartisilir)
    - Hill Holder

    Dolayisiyla Elegant Extra ile Passat Comfort u karsilastirdigimiz zaman, Avensis in artilari on plana cikiyor

    - Elektrikli katlanan aynalar
    - Deri-alkantra doseme
    - 17 inc jant
    - mercekli on ve LED arka farlar
    - akilli giris ve calistirma sistemi
    - arka ve arka yan cam perdesi
    - nikel ve ahsap on konsol
    - toyota touch sistemi

    Passat comfortta ise avensise gore

    -on ve arka park sensoru, start&stop, hill holder, yorgunluk tespit systemi kaliyor, ki cok cok elzem farkliliklar degil... Avensis'in daha buyuk pazarlik payini ve sorunsuzluk farkini dusunursekmantik cercevesinde burun payiyla Avensis Elegant Extra tercih edilebilir diyorum... ama benim gonlum disi lacivert ici bej bir passat tan yana olurdu onu da ekliyim :)




  • Her türlü Avensis
  • Passat'ın değer kaybı az olacaktır , 2-3 yılda bir araba değiştiririm diyorsanız Passat. Yok ben uzun zaman bineceğim diyorsanız Avensis. Çünkü Toyota uzun süreli kullanımlara çok dayanıklıdır. Avensis'te kaliteli arabadır. Passat dökülür demiyorum tabi ama Avensis bence daha masrafsız olur uzun dönem kullanımda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olorinthewhite

    quote:

    Orijinalden alıntı: cetiner19
    Hocam ancak şu durumu gözden kqçırıyorlar arkafaşlar birinin max. Tork devri 1500-4000 diğerininki 4500 yani siz avensisle performans isterseniz devirli kullanmanız gerekecek buda fazla yakıt anlamına gelecek
    Aynı durum tsi içinde geçerli ama onda performans için üst devirlere çıkmana gerek yok. Zaten yeni nesil turbolu araçların amacı da bu değil mi ?

    Geniş Tork bandı konusunda size katılıyorum.
    Demek istediğim; yüksek süratlerde ve agresif hızlanmalarda hepsi içiyor...

    Orası öyle üstadım ben arkadaşı standart bir kullanıcı olarak düşündüm.
    Keşke herkes sizin gibi objektif ve saygılı yorum yapsa
    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    Karşılaştırmanın sağlıklı olması için bence Avensis Elegant Extra ile Passat Hıghline karşılaştırılmalı..

    Hıghline da listeye bakmadım ama benzinlisi 73.000 TL civarı liste fiyatları arasında 13.000 TL var

    AVENSİS; (+) ları;
    -Donanımı,
    -LPG ye uyumlu,
    -Fiyatı
    -Satış sonrası,
    -Hemen alınabilirlik, bekleme yok,
    -Liste fiyatından VW e göre daha fazla indirim sağlayabilirsin.

    (-)leri;
    -TSI daha canlı bir motor,
    -2.eli Passata göre yavaş ama 2.elini düşünerek araba alanlardan değilim.


    Ben Avensis derim..

    Avensis 1.6 Elegant Extra 60.900
    Passat 1.4 TSI Comfortline 62.700

    Karsilastirma acisindan bu iki model daha saglikli diye dusunuyorum...

    Highline Passat'in Avensis Elegant Extraya gore farklari:

    - 6'li Cd Changer
    - Ambians aydinlatmasi (gereksiz diyebilirsiniz ama farklari yaziyorum)
    - LED Gunduz farlari ve Bi-Xenon on farlar (otomatik far yukseklik ayariyla birlikte)
    - Elektrikli 12 yonde ayarlanabilen on koltuklar ve surucu koltugu hafizasi (Avensiste yalnizca bel destegi elektrikli)
    - isitmali on koltuklar
    - On ve arka park sensoru (avensiste de kamera mevcut)
    - start&stop sistemi
    - renkli ekranli yol bilgisayari (bunun da gerekliligi tartisilir)
    - Lastik basinc kontrol sistemi
    - yorgunluk tespit sistemi (bunun da gerekliligi tartisilir)
    - Hill Holder

    Dolayisiyla Elegant Extra ile Passat Comfort u karsilastirdigimiz zaman, Avensis in artilari on plana cikiyor

    - Elektrikli katlanan aynalar
    - Deri-alkantra doseme
    - 17 inc jant
    - mercekli on ve LED arka farlar
    - akilli giris ve calistirma sistemi
    - arka ve arka yan cam perdesi
    - nikel ve ahsap on konsol
    - toyota touch sistemi

    Passat comfortta ise avensise gore

    -on ve arka park sensoru, start&stop, hill holder, yorgunluk tespit systemi kaliyor, ki cok cok elzem farkliliklar degil... Avensis'in daha buyuk pazarlik payini ve sorunsuzluk farkini dusunursekmantik cercevesinde burun payiyla Avensis Elegant Extra tercih edilebilir diyorum... ama benim gonlum disi lacivert ici bej bir passat tan yana olurdu onu da ekliyim :)

    Aynen elegant extra biraz daha dolu comfortlnedan lpg konusu olmasa 2.el durumundan dolayı passatı tercih ederdim ama avensis olacak gibi yarın bayilei gezicem test sürüşü yapıcam burdan paylaşırım izlenimleri mi.




  • ikisi de güzel araç olmakla beraber tercihim kesinlikle passat olurdu.
  • dürüstçe karşılaştırdığınız için sağolun..Avensise makyajla epey artı donanım geldi ama satış rakamları iyi olan marka ve modeller ise her yeni kasa ve modelde donanımdan çalıyor..Bence VW de öyle...

    Kendi aracımdan örnek vereyim. MK2 Leonda Style koyu yeşil arka camlar standart iken MK3 2013 Yeni Leon da bu +500 TL.. gibi..
  • Avensis öneririm bende
    Çünkü donanım olarak daha iyi
    Serviste fazla sıkıntı yaşamazsınız.
    Yakıtı fazla olabilir demişler fakat tüpe uyumu var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    dürüstçe karşılaştırdığınız için sağolun..Avensise makyajla epey artı donanım geldi ama satış rakamları iyi olan marka ve modeller ise her yeni kasa ve modelde donanımdan çalıyor..Bence VW de öyle...

    Kendi aracımdan örnek vereyim. MK2 Leonda Style koyu yeşil arka camlar standart iken MK3 2013 Yeni Leon da bu +500 TL.. gibi..

    Leon'un sicili bu konuda cok kabarik... makyaj oncesi leonlarda elektrikli katlanir ayna, koyu yesil cam, cruise control, ESP standartti ki neredeyse 8 sene oncesinden bahsediyorum... Gercekten teknoloji ilerledikce, donanimlar bir bir kirpiliyor, araclar pahalilasiyor, alim gucumuzde aslinda yerinde saydigi icin bunlardan nemalanamiyoruz..

    En basit ornegi, gecmiste sunrooflu, elektrikli koltuklu, far yikamali, 140hp lik Laguna sahibiydik.

    Su an, bu aracin dengi olan Latitude'un benzer donanimlisinin yanina bile yaklasamiyoruz...

    Daha da guncel ornek veriyim, zamaninda (kasim 2009) annem icin 53.000 liraya dolu sayilabilcek 116i alabiliyorken, su anda bu paraya otomatik vitesli bombos Golf ucundan aliniyor...

    C-segmenti, benzinli, duz vitesli, yuksek donanimli bir arac icin bile bugun en az 50.000 tl mevduat ayirmak gerekiyor... japon-alman-fransiz-italyan farketmeksizin.

    Dizel-otomatik piyasasi zaten 65-70 bandini zorluyor... ulkemizde asgari ucret 800 lira olcak temmuz itibariyle. ortalama univ. mezun maaslari 1.500 - 2.500 arasi degisiyor. Birakin C segmentini, kendi aracimi sattiktan sonra aile destegi olmadan 0km b segmenti bile nasil arac alicam bilmiyorum...




  • Halen nasıl bir ülkede yaşadığımızı anlamıyorum.. sonuna kadar hak veriyorum size.. İnşallah hayırlısı olur.. İşte bu çerçevede mevcut arabamı güneydoğudan batıya dönüşte Avensis mantıklı geliyor..Passat neredeyse bir daire fiyatı:)
  • Aslında söylemeden geçemeyeceğim Yeni Leonlarda çok hoş..Duygu mantık hesabı..

    Tam bir avensis fiyatına (60 bin ortalama) alcantra + full led + sunroof + seat sound + 5,8 inch multimedya + 18 jant FR alınabilir.. bu da işin zevkli bir yanı.. ama çocuk büyümeye başladı HB değil de avensis gibi bir D segmenti paklar artık bizi..
  • Bunu hem size hem konu sahibine ithafen soyluyorum, gercekten servisle ugrasmiyim, uzun uzun biniyim, konforlu olsun, rahat olsun beni ugrastirmasin tarzi bir arac Avensis. Passat'in yeni gelecek olan kasasinin tamamen yeni bir platform kullanma ve ic-dis inin son derece farkli olmasi gibi bir ihtimal de soz konusu.

    (hatirlarsaniz golf 6, 5in makyajlisiydi, ama golf7 bambaska bir araba)

    (passat da su an 2005 te cikan versiyonun agir makyajli versiyonu... yeni passat tahminimce 2015 ocak gibi satisa sunulcaktir en gec.) ic mekanda da yuksek ihtimalle Golf direksiyonu, kadranlari, Golf'teki yeni nesil multimedia uniteleri ve LED li harita lambalari gibi ayrintilar gorecegiz...

    daha once de dedigim gibi 'mantik' cercevesinde Toyota on planda. Avensis'in Ingiltere'de uretilmesi' Avrupa icin gelistirilmesi, tokluk ve kalite hissinin Corolla'dan fersaaaahlarca ileride olmasi da onemli bir avantaj. Yani benim gozumde, Turkiye'deki diger Toyota modelleri gibi degil, alet cidden cok kaliteli.




  • Evet passatın yeni kasası acaba ne kadar olur.. Görürüz inşallah ama 3 haneli rakamlar olmaz inşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Bunu hem size hem konu sahibine ithafen soyluyorum, gercekten servisle ugrasmiyim, uzun uzun biniyim, konforlu olsun, rahat olsun beni ugrastirmasin tarzi bir arac Avensis. Passat'in yeni gelecek olan kasasinin tamamen yeni bir platform kullanma ve ic-dis inin son derece farkli olmasi gibi bir ihtimal de soz konusu.

    (hatirlarsaniz golf 6, 5in makyajlisiydi, ama golf7 bambaska bir araba)

    (passat da su an 2005 te cikan versiyonun agir makyajli versiyonu... yeni passat tahminimce 2015 ocak gibi satisa sunulcaktir en gec.) ic mekanda da yuksek ihtimalle Golf direksiyonu, kadranlari, Golf'teki yeni nesil multimedia uniteleri ve LED li harita lambalari gibi ayrintilar gorecegiz...

    daha once de dedigim gibi 'mantik' cercevesinde Toyota on planda. Avensis'in Ingiltere'de uretilmesi' Avrupa icin gelistirilmesi, tokluk ve kalite hissinin Corolla'dan fersaaaahlarca ileride olmasi da onemli bir avantaj. Yani benim gozumde, Turkiye'deki diger Toyota modelleri gibi degil, alet cidden cok kaliteli.

    Evet Avensis gerçekten kaliteli bir alet bende test sürüşüne çıkınca şaşırmıştım kalitesine, beklediğimden daha iyiydi . Corolla ile aralarında epey fark var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetiner19
    Keşke herkes sizin gibi objektif ve saygılı yorum yapsa
    Saygılar

    Eyvallah. Bilmukabele
  • Rahat ve relax bir kafa ile binmek istiyorsan Toyota Avensis. Hem LPG ile de uyumlu. Bir süre benzinle biner baktınız istediğiniz tüketimi yakalayamıyorsunuz lpg taktırırsınız.Bundan bir önceki Avensis uzun süre kullandım. En ufak, ama en küçük bir sorun bile çıkarmadı. Sadece atmosferik güçsüz bir motora sahip idi. Tek kusuru buydu.

    Yok ben kafam rahat etmese de olur, 10 binde (DSG ise) kavrama değiştirir, garanti bitmeden de başkasına satarım bomba onda patlasın derseniz VW.

    Ayrıca Passat 7 yenilenecek çok yakında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 11 Mayıs 2013; 0:13:58 >
  • nedense etrafımda passatı çok yükseklerde sananlar var ve dedikleri passata 1.4 motor olur mu en az 2.0 olacakmış bu nedenle avensisi öneririm
  • her ikiside 2014 de yenileneceği için; 45-50 bin tl ye temiz 1 yaşında bulabilirsin.
    yeni kasaları gelince 10-15 bin lira daha ekleyip sıfır alınabilir.
    ben 2011 e.extra (lpg li) 44bin tl ye anlaştım.
  • avensis 6 senede bir kasa değiştiriyor, yeni avensis 2015'te çıkacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toygun_ank

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02


    quote:

    Orijinalden alıntı: Toygun_ank

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02


    quote:

    Orijinalden alıntı: Toygun_ank

    Kim ne derse desin avensis mükemmel bir araç

    Acaba passatın avensisten fazla olmssının sebebi avensisin mükkemmelliği mi?

    Neden aynı kaliteye fazla para ödeyeyim ? ki servisini ustalarını herkes biliyor. Diğer araç toyota müşteri memnuniyet almış bir marka.

    2.elinide düşününce avensisi sattığınızda edeceğiniz zararla passatı sattığınızda edeceğiniz zarar aradaki fiyat farkını kapatıyor.

    2. elini düşünerek araba alsam imzam daki arabayı almazdım ben kalite ve konfora para veririm markaya ve aylarca beklemeye değil.

    Adam binici değil galerici




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.