Şimdi Ara

AVRUPA'DA EN ÇOK SATAN MARKALAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İşte size 2007'de Avrupa'da en çok satan Grup ve markalar. Türkiye'de Renault'nun yaptığı başarının tesadüf olmadığını görmek mümkün sanıyorum.
    Küçük harfle yazılanlar gruba ait tüm markaların toplam satışlarını, büyük harfle yazılanlar sadece o markanın satış rakamını gösterir.

    By Manufacturer - 2007 YTD 2007

    GRUP-MARKA ADET PAY%
    Grup-Vw 3.170.235 19,8% Grup-Bmw=Bmw+Mini+diğer
    Grup-Japan 2.336.257 14,6% Grup-Daimler=Mercedes+Smart
    Grup-Psa 2.050.523 12,8% Grup-Fiat=AlfaRomeo+Fiat+İveco+Lancia+diğer
    Grup-Ford 1.708.510 10,7% Grup-Ford=Ford+Jaguar+LandRover+Volvo+diğer
    Grup-Gm 1.635.765 10,2% Grup-Gm=Chevrolet+Opel+Saab+diğer
    VOLKSWAGEN 1.634.548 10,2% Grup Japan=Honda+Mazda+Mitsubishi+Nissan+Suzuki+Toyota+diğer
    Grup-Renault 1.382.858 8,6% Grup Korea=Daewoo+Hyundai+Kia+diğer
    OPEL 1.344.143 8,4% Grup Psa=Citroen+Peugeot
    FORD 1.301.872 8,1% Grup Renault=Dacia+Renault
    Grup-Fiat 1.251.531 7,8% Grup Vw=Audi+Seat+Skoda+Volkswagen+diğer
    RENAULT 1.209.344 7,6% Grup others= yukarıdaki gruplardan bağımsız diğer markaların toplamı
    PEUGEOT 1.107.173 6,9%
    FIAT 978.531 6,1%
    TOYOTA 945.346 5,9%
    CITROEN 943.350 5,9%
    Grup-Bmw 849.891 5,3%
    Grup-Daimler 826.595 5,2%
    MERCEDES 731.981 4,6%
    BMW 704.811 4,4%
    AUDI 661.428 4,1%
    Grup-Korea 600.255 3,8%
    SKODA 482.432 3,0%
    SEAT 387.295 2,4%
    HONDA 311.619 1,9%
    NISSAN 311.349 1,9%
    HYUNDAI 302.250 1,9%
    SUZUKI 286.946 1,8%
    VOLVO 265.740 1,7%
    KIA 253.972 1,6%
    MAZDA 239.760 1,5%
    CHEVROLET 203.442 1,3%
    Grup-Others 190.842
    DACIA 173.514 1,1%
    MINI 144.855 0,9%
    ALFA ROMEO 144.597 0,9%
    MITSUBISHI 138.105 0,9%
    LANCIA 121.652 0,8%
    LAND ROVER 103.755 0,6%
    Others-Japan 103.132 0,6%
    SMART 94.614 0,6%
    SAAB 83.644 0,5%
    Others 70.430 0,4%
    CHRYSLER 48.221 0,3%
    JEEP 48.096 0,3%
    JAGUAR 33.137 0,2%
    Others-Korea 27.637 0,2%
    DODGE 24.095 0,2%
    DAEWOO 16.396 0,1%
    Others-Fiat 5.753 0,0%
    Others-Gm 4.536 0,0%
    Others-Vw 4.532 0,0%
    Others-Ford 4.006 0,0%
    IVECO 998 0,0%
    ROVER 316 0,0%
    Others-Bmw 225 0,0%
    MAN 170 0,0%
    Total 16.003.748

    * Europe = EU27 (Malta, Cyprus n.a.) + EFTA3
    Source: Association Auxiliaire de l'Automobile







  • Folksvagın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: forbest

    Folksvagın

    hiç şaşırmadım
  • İstatistiki bilgiyi excel'den yapıştırdım. O da böyle göründü. Boşluklar birleşti, hizalar kayboldu.
  • VW 1. evet ve CEO'nun en büyük hedefi 2010'lu yıllarda satış rakamlarında toyota'yı geçmek

    renoya gelince ülkemizde satmasının esas nedeni

    1. filo ve oyak personeline indirimli satışları

    2. dizellerinin ucuz olması (VW'nin dizelleri aşırı pahalı)
  • kısa bir sure once 2008 ocak ayı satişlarını vermiştim bende.
    orada da vw ın liderligi vardi.
    ozellikle de 2007 ocak ile 2008 ocak arasinda golf de cok ciddi bir çıkış sözkonusu idi.
    vw marka olarak ocak 2007 den 2008 e %4.9 artiş sağlamış iken golf un artisi cok ciddi idi.%31.4
    golf satmıyor diyenlere duyrulur.

    http://forum.donanimhaber.com/m_21478719/mpage_1/key_//tm.htm#21478719
  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    VW 1. evet ve CEO'nun en büyük hedefi 2010'lu yıllarda satış rakamlarında toyota'yı geçmek

    renoya gelince ülkemizde satmasının esas nedeni

    1. filo ve oyak personeline indirimli satışları

    2. dizellerinin ucuz olması (VW'nin dizelleri aşırı pahalı)

    VW''nin dizellerinin hacmi büyük. Türkiye'de vergiden dolayı pahalı. Avrupa'da ise motor hacminin önemli olmadığı ülke sayısı fazla. Vw 1.6 dizel yapsın bu kadar fiyat farkı olmaz. Türkiye'de de liderliğe oynar. Bir de doğuş oto Türkiye'deki servis sayısını artırmalıdır. En azından 50-60 ilde olmalıdır. Büyük şehirler hariç insanlar vw almak için yüzlerce km. katetmektedir. Bakımları için de... Bu önemli faktör.
    2003, 2004 ve 2005 rakamları da var elimde. O yıllların lideri ise Renault. Şimdilerde ise Megane'nın yüzü eskidi.(meganell en çok satan model idi.)
    Bu iş biraz da modellerinizin yeniliği ve donanımıyla da ilgili.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: csavas74


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    VW 1. evet ve CEO'nun en büyük hedefi 2010'lu yıllarda satış rakamlarında toyota'yı geçmek

    renoya gelince ülkemizde satmasının esas nedeni

    1. filo ve oyak personeline indirimli satışları

    2. dizellerinin ucuz olması (VW'nin dizelleri aşırı pahalı)

    VW''nin dizellerinin hacmi büyük. Türkiye'de vergiden dolayı pahalı. Avrupa'da ise motor hacminin önemli olmadığı ülke sayısı fazla. Vw 1.6 dizel yapsın bu kadar fiyat farkı olmaz. Türkiye'de de liderliğe oynar. Bir de doğuş oto Türkiye'deki servis sayısını artırmalıdır. En azından 50-60 ilde olmalıdır. Büyük şehirler hariç insanlar vw almak için yüzlerce km. katetmektedir. Bakımları için de... Bu önemli faktör.
    2003, 2004 ve 2005 rakamları da var elimde. O yıllların lideri ise Renault. Şimdilerde ise Megane'nın yüzü eskidi.(meganell en çok satan model idi.)
    Bu iş biraz da modellerinizin yeniliği ve donanımıyla da ilgili.

    +Türkiyeye erken girmesi.




  • MARKA ADET PAY%

    1) VOLKSWAGEN 1.634.548 10,2%
    2) OPEL 1.344.143 8,4%
    3) FORD 1.301.872 8,1%
    4) RENAULT 1.209.344 7,6%
    5) PEUGEOT 1.107.173 6,9%
    6) FIAT 978.531 6,1%
    7) TOYOTA 945.346 5,9%
    8) CITROEN 943.350 5,9%
    9) MERCEDES 731.981 4,6%
    10) BMW 704.811 4,4%
    11) AUDI 661.428 4,1%
    12) SKODA 482.432 3,0%
    13) SEAT 387.295 2,4%
    14) HONDA 311.619 1,9%
    15) NISSAN 311.349 1,9%
    16) HYUNDAI 302.250 1,9%
    17) SUZUKI 286.946 1,8%
    18) VOLVO 265.740 1,7%
    19) KIA 253.972 1,6%
    20) MAZDA 239.760 1,5%
    21) CHEVROLET 203.442 1,3%
    22) DACIA 173.514 1,1%
    23) MINI 144.855 0,9%
    24) ALFA ROMEO 144.597 0,9%
    25) MITSUBISHI 138.105 0,9%
    26) LANCIA 121.652 0,8%
    27) LAND ROVER 103.755 0,6%
    28) SMART 94.614 0,6%
    29) SAAB 83.644 0,5%
    30) CHRYSLER 48.221 0,3%
    31) JEEP 48.096 0,3%
    32) JAGUAR 33.137 0,2%
    33) DODGE 24.095 0,2%
    34) DAEWOO 16.396 0,1%

    grupları cıkarıp duzenleyeyim dedim cok karısık gozukuyordu.. markalar bazında satıs adetleri ve payı..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sixers3


    MARKA ADET PAY%

    1) VOLKSWAGEN 1.634.548 10,2%
    2) OPEL 1.344.143 8,4%
    3) FORD 1.301.872 8,1%
    4) RENAULT 1.209.344 7,6%
    5) PEUGEOT 1.107.173 6,9%
    6) FIAT 978.531 6,1%
    7) TOYOTA 945.346 5,9%
    8) CITROEN 943.350 5,9%
    9) MERCEDES 731.981 4,6%
    10) BMW 704.811 4,4%
    11) AUDI 661.428 4,1%
    12) SKODA 482.432 3,0%
    13) SEAT 387.295 2,4%
    14) HONDA 311.619 1,9%
    15) NISSAN 311.349 1,9%
    16) HYUNDAI 302.250 1,9%
    17) SUZUKI 286.946 1,8%
    18) VOLVO 265.740 1,7%
    19) KIA 253.972 1,6%
    20) MAZDA 239.760 1,5%
    21) CHEVROLET 203.442 1,3%
    22) DACIA 173.514 1,1%
    23) MINI 144.855 0,9%
    24) ALFA ROMEO 144.597 0,9%
    25) MITSUBISHI 138.105 0,9%
    26) LANCIA 121.652 0,8%
    27) LAND ROVER 103.755 0,6%
    28) SMART 94.614 0,6%
    29) SAAB 83.644 0,5%
    30) CHRYSLER 48.221 0,3%
    31) JEEP 48.096 0,3%
    32) JAGUAR 33.137 0,2%
    33) DODGE 24.095 0,2%
    34) DAEWOO 16.396 0,1%

    grupları cıkarıp duzenleyeyim dedim cok karısık gozukuyordu.. markalar bazında satıs adetleri ve payı..

    evet güzel düzenlemişsin
    yararlı bilgiler teşekkürler




  • WW kaliteli aracı biliyorlar.
  • Dikkat çeken bir diğer nokta ise bence Toyota. Avrupa'da safkan bir Avrupalı olan Citroen'in önünde. Büyük başarı. Geçmişte Toyota çok daha gerilerdeydi. Bu hızda giderse 10 yıl içinde ilk üçe oynar.
    Bir de vw en yakın rakibine 300 bine yakın fark atmış. Diğerleri arasında o kadar fark yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.