Şimdi Ara

AYIPLI MAL DEĞİŞTİRİLDİ: YENİ GELEN MAL DA BOZUK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Hp de laptopumu garantiye 1 hafta kala garantiye gönderdim , laptopun ayıplı üretildiği ve değiştirilmesi gerektiği söylendi kabul ettim, başka bir bilgisayar ile değişim sağlandı ancak yeni gelen laptopun da ekran kartı arızalı çıktı. Garanti bittiği için laptopu tamir etmeye ücret istiyorlar. Hakem heyetine gidip olayı çözdürebilir miyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • yeni ürünü teslim almanız ile onu da servise teslim ettiğiniz tarih arasındaki süre ne kadar?
  • Eski laptopumu garantiye gönderdiğim tarih ile yeni aldığım laptop arasında yaklaşık 1,5 ay var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acarfurkan19 A kullanıcısına yanıt
    Garanti süresine bu süreyi eklemelisiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.