ikiside aynı dönemin araçları 2022 model. Ayrıca Hyundai Amerikada 10 yıl garantili. Yani çok daha avantajlı. Teknolojisi çok önemli değil önemli olan ne verdiği, ne aldığı. Honda hybrid konusunda iyi bir marka ama Toyota daha sağlam bu konuda. Amerikadaki kullanıcılarda bunu doğruluyor. Orada hava şartlarıda çok değişken asıl sağlamlık orada ortaya çıkıyor. Bu aracın sahibi iki aracıda kullanmış biri olarak kendisi söyledi. Karmaşık olmayan geleneksel sistem ortalama olarak daha iyidir. |
Az yakan 4x4 SUV yüksek bir araç tercihi konusunda tavsiyeleriniz? (2. sayfa)
-
-
Santafe vs onlar üst araçlar benim için o kadar alamam zaten.
bendeki tucsonun fiyatı yaklaşık 1.9-2 milyon civarı zaten o civarda bir araç bakıyorum az yakan 4*4 suv (tucsondan yüksek)
-
Az yakan 4x4 biraz oksimoron bir cümle değil mi
Kimse önermemiş lakin. Duster.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 27 Aralık 2024; 14:23:16 > -
Ds7 1.6 hibrit 300hp 2600 civarında düşük kmde bulunur. -
Az yakan 4x4 C segment SUV çok zor Türkiye şartlarında.
Ancak böyle ikinci el hybrid Santa-Fe alırsınız daha iyi konfor daha iyi hacim daha iyi tüketim elde edersiniz.
Sizin bütçeniz nedir ? İkinci el mi alacaksınız yoksa sıfır mı ?
Tabanı yerden 22cm yükseklikteki SUV lerden en belirgini Crosstrek ve Duster gibi uç noktalar.
Tucsondan sonra Duster memnun etmez ama Crosstrek fena değildir. Onunda tüketimi aşağı kalmaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 27 Aralık 2024; 14:19:5 > -
Kalabalık bir aile değilsen yakıt yönünden seni memnun edecek en iyi suv chr dir. Ama çocuk vs varsa işine gelmeyebilir. Arka taraf basık karanlık bagajı da 400 litre sadece. Ama donanım olarak çok dolu bir araç. Tabi sürüş tarzın da yumuşak değilse hiç bakma. -
Honda motor konusunda daha iyi olur muhtemelen.
Ama yakıt tüketimi farkı çok azmış, ötv mtv farkı çok fazla maalesef.
-
Senelik kaç km yapılıyor?
Bütçe nedir?
-
4x4 ihtiyacınız neden acaba? Ben 5 yıldır Jeep Grand Cherokee arazi şanzımanlı sürekli 4x4 kullanıyorum. Fazladan yaktığı yakıt dışında hiçbir artısını görmedim 4 çeker olmanın. Evet yola daha iyi tutunuyor ama bir kere tutuş gittiği zaman kontrol vermek vs neredeyse imkansız. Dağa taşa çamura girmiyorsanız bence 4x4 gereksiz.
-
4x4 jaecco olabilir. 8 lt. lpg taktırabilirsiniz. hibriti de 3 ay sonra geliyor. aynı dönemde cherry de hibrit modelleri getirecek. torres de bakabilirsiniz 4x4. kimse söz etmemiş. bu arabalar 2.1m civarına 4x4
-
2 mn bütçem var yani mevcut aracı satıp
yıllık 6-7 bin km yapıyorum ortalama
en sevmediğim husus tucson nline benzinlide azıcık biryere gidince benzinin hemen düşmesi km anında azalıyor az biyere gidince
-
jaeooco çinli olduğu için çok güvenemedim
-
Sizin canınızı sıkan tüketimin asıl kaynağı 4x4 nedeniyle daha fazla yakıyor aracınız.
Eğer 4x4 kesin kriteriniz değilse önce 4x2 araçlara bakmalısınız.
Mümkünse yerden yüksek araçlarda tam bağımsız süspansiyon sistemi olmasına dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Ülkemizde çoğu insan bunun önemini dikkate almadan yerden yüksek SUV araç alıyor.
Sonra Tucson ile girdiğiniz viraja 3008 ile girmeye kalkınca sonuç şerit değiştirmeye kadar tehlikeli bir hal alıyor.
Honda HRV yi bayiye gidip inceleyin eğer boyutları hoşunuza giderse memnun kalırsınız ama dediğim gibi N-Line gibi
bir araçtan sonra çok kesmeyebilir tabi bu durum kullanıcının beklentisine göre farklılık gösterebilir.
-
Aslında 4*4 çok gerekli değil benim için sadece heves etmiştim bazen karlı yerlere giderim diye birde zaman zaman karlı oluyor bizim buralar onun için
ama mesela hem 4*4 hem suv hem de az yakan hibrit araçlar da var mesela kia sportage
-
anladım hocam kolay gelsin.
-
QQ 4x4 benzinli şehir içinde 9-10 lt sehir dışi 6.7-7.5 lt yakarsınız
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X