Şimdi Ara

B ve C Segmenti arasindaki farklar (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
1
Favori
22.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • d segmentine binmeden kalite konfor neymiş anlamanız zor biraz....
  • En bariz fark uzun yol rahatlıkları. Gerisi çok da mühim konular değil bana kalırsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o.lut03

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: o.lut03

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    B sınıfı arabayla uzun yol yapacağıma otobüse binerim öyle anlatıyım farkını.

    bence fazla abarttınız okadar da değil arabanın rahatlığı otobüsle kıyaslanamaz bence o araç broadway olsa bile

    Rahat olmasına otobüsten rahatta can güvenliği çok düşük bence ben hızlı giderim uzun yolda tır solladığımda araç savruluyor resmen B sınıfıysa o yüzden B sınıfı araçla uzun yol yapmam bidaha

    daha önce lüks arabalar sürüpte sonra b sınıfı sürdüyseniz dediğiniz doğrudur ama biz 12 yıldır broadway sürüyoruz kabak lastiklerle uzun yolda pek sıkıntı yaşamıyoruz ki yeni b sınıfları broadwayden çok üstün

    Düşük hızlarda seyahat ediyorsanız sorun değil ben tosbaylada uzun yol yaptım rahat bir şekilde:D ancak 180 civarı sürerseniz B sınıfı çok güvensiz oluyor bence.




  • B= daha basık iç mekan
    C= daha ferah iç mekan, özellikle şöför mahali
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: o.lut03

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    quote:

    Orijinalden alıntı: o.lut03

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilloo

    B sınıfı arabayla uzun yol yapacağıma otobüse binerim öyle anlatıyım farkını.

    bence fazla abarttınız okadar da değil arabanın rahatlığı otobüsle kıyaslanamaz bence o araç broadway olsa bile

    Rahat olmasına otobüsten rahatta can güvenliği çok düşük bence ben hızlı giderim uzun yolda tır solladığımda araç savruluyor resmen B sınıfıysa o yüzden B sınıfı araçla uzun yol yapmam bidaha

    daha önce lüks arabalar sürüpte sonra b sınıfı sürdüyseniz dediğiniz doğrudur ama biz 12 yıldır broadway sürüyoruz kabak lastiklerle uzun yolda pek sıkıntı yaşamıyoruz ki yeni b sınıfları broadwayden çok üstün

    Düşük hızlarda seyahat ediyorsanız sorun değil ben tosbaylada uzun yol yaptım rahat bir şekilde:D ancak 180 civarı sürerseniz B sınıfı çok güvensiz oluyor bence.

    benim araba 180 i göremediği için bilmiyorum ama haklısınız tabiki




  • Konuya farklı bi açıdan bakıcam benim gibi düşünen vardır elbet; zaman geçtikce sizinde farkettiğiniz gibi araçların boyutları bir tık artıyor. Kendi aracım mesela B kasa Vectra, D sınıfı bir araç ama babamın Focus u ile yanyana durunca enden daha dar olduğunu sadece uzunluktan 5-10 cm daha uzun olduğunu gördüm. Aynı markadan örnek verirsek abime yeni aldığımız Astra J ile kıyaslıyorum Astranın malzeme kalitesi C sınıfı olmasına rağmen eski Vectradan yine bir tık ileride. Kabul ediyorum arada 13-14 senede olsa C ve D sınıfını ayırt edebiliriz iki aracı ayrı ayrı kullandığımda dahi kendi aracım ne kadar eski olsada farkını belli ediyor. Ama günümüz D sınıfı bir araç olan İnsignia ile kıyaslarsam ne malzeme kalitesinde nede boyutda Vectra ile kıyaslanamıyacağını görüyorum, İnsignia benim aracımın yanında E sınıfı bir araç gibi kalıyor. Bunun yanı sıra bir diğer fark da şurdan açılıyor, misal olarak ben 99 model Vectramı halen kullanırken 14-15 sene sonra bir İnsignia bir Astra J ne kadar kullanılabilir olucak orası meçhul. Ekonomik ömür uzayıp genel ömür kısalıyor sanki gitgide.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DcD-Semih -- 10 Ocak 2014; 18:39:28 >




  • Hicbi farkı yok is olsun abcd hepsi aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B-C-D-E sinif araçları kullandım. Dolu C sınıfı ile D sınıf orta paketlere kadar pek bir fark yok fark C den inip E sınıf binince aha araba bu demeye başlarsınız şuan Astra Sedan kullanıyorum boş paket diyebiliriz otomatik bana şehirici ve şehirdisi gayet yeterli... D sınıf rüzgar sesi almayan trim sesi olmayan bir araç gösterin... Rüzgar sesi trim vs vs gibi şeyler E sınıfta belli oluyor.

    192 boyum var B sınıf hiç bakmadım bakmamda zaten E sınıf da olsa benim arkama oturacak kim. Varsa yeri daralacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirARSLAN -- 22 Haziran 2018; 20:38:30 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FinalVerdict93

    quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    B ile C arasında çok fazla fark var.. C ile D arasında o kadar aşırı değil mesela. Bir Golf ile Passat arasında dağlar kadar kalite farkı yok neredeyse aynı hatta yeni Golf daha kaliteli bile denilebilir yer yer.. Ama polo ile Golf arasında fark çok fazla..

    Şuan C segmenti bir araca biniyorum.. Aralık ayında şu indirimler olduğunda,chevrolet in çekilmesi falan muhabbetı olduğunda Aveo Sedan 1.3 LTZ yi 34.500 Tl ye bulmuştum tanıdık vasıtasıyla.. Fakat almamıştım gidip 2. el 308 aldım. Dün oto yıkamada bi aveo gördüm ltz sedan bi inceleyim dedim içine oturdum falan.. İyiki almamışım dedim. Gerçekten çok kalitesiz geldi.

    Yani buradan şu sonuçta çıkarılabilir ; 0 km B segmenti alacağıma 2. el C segmenti alınır

    c segmenti araç sahibi oldugunu ilk paragraftan anlaşılmıştı.

    Hocam ben kendime göre yorumladım tabi b segmenti aracım olsa belki de diyecektim ki b ile c arasında fark çok az falan

    Ama objektif olmaya çalıştım gerçekten b segmenti araçlar basit geliyor.. misal ford da yeni focus ile mondeo arasında kalite farkı çok az, vw de öyle , peugeot da öyle.. Yeni civic ile yeni accord a bakın oda öyle.. Ama bir de jazz a bakın çok basit kalıyor.

    Alıntıları Göster
    uzun süre B sınıfı araca bindim, yeter de artar fazlasına gerek yok diyordum hep. yakın zamanda bi fırsat çıktı karşıma 2. el C ye geçtim.
    geçen gün arkadaşın B sınıfı araca binince bu ne biçim araba lan böyle dedim kendi kendime belki D ye geçsem eski arabam bişeye benzemiyor olacak. insanoğlu lükse çok çabuk alışıyor




  • Evlendim, ilk Yaris bindim 2 sene, babamda focus var uzun süredir. Yarisi bebekten dolayı Avensis e döndürdüm Yaris b sınıfı aşırı ekonomik (manuel LPG), dinamik (1.33 CC 100 bg) dar bagajı ve bayaa geniş iç hacmi olan farklı bı aracti. Focus daha iyi yol tutuşu olan,yalıtımı daha iyi olan, bagajı daha geniş olan ama arka diz mesafesi yarisle bence aynı olan tipik bir C sınıfı idi.( HB Focus 2.5 otomatik ve LPG li) açıkçası yariste daha egleniyordum. Sonra Avensis e geçtim güvenlik on planda, yakıtı daha iyi , tüketim focusla aynı galiba ya da manuel olmasi sebebiyle 1 LT az, donanım zengini, daha güçlü motorlu ( 1,6 132 bg) acayip bagajı olan bir araç. Sınıf büyüdükçe ebat,güvenlik ve donanım artıyor. Fiyat olarak da bir artış söz konusu malesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emindoner09 -- 23 Haziran 2018; 0:14:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Peki bu sınıfları belirleyen otorite kim? Otomobil firmaları yaparsa B'yi C yaparlar

    belli standartlar varsa bunu gösteren birşey var mı diye konuya girdik onunla ilgili birşey yokmuş

    ek:Bu sitede uzunluğu 370cm altına A sınıfı 370-400 arasına B sınıfı 400 üstüne C sınıfı demiş kısaca

    www.autoparts.com.tr
    Otomobillerde Segment Nasıl Belirlenir?
    http://www.autoparts.com.tr/haber-detay/820/otomobillerde-segment-nasil-belirlenir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tek_Kisilik_Muhalefet -- 8 Eylül 2020; 5:22:0 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    peki rapid ve toledoya ne diyorsunuz?içi en az octavia jetta leon kadar geniş keza diz mesafesi de.bagaj desen devasa.sadece iç plastikleri biraz sert.olsun o da iç plastikleri öpecek halimiz yok.belki ileride sert yapıısndan ötürü gıcırtı yapmaya başlayabilir o kadar.

    bilmediğimden soruyorum : rapid ,toledo,301, c-elyse,symbol gibi araçların güvenlik testleri var mı?
    bana bu araçlar şirket aracı veya tamamen ekonomik olsun diye üretilmiş bi çok şeyden taviiz verilmiş araçlar gibi geliyor...
    Mesela bu araçalrda devasa bagajlar var , nerdeyse D sınıflarından büyük. Nasıl oluyor da oluyor ; B sınıfında bu kadar büyük bagajlar ?
    İç hacimleri keza geniş , bu arabalar açıkcası güvenlik konusunda beni endişelendiriyor...

    Alıntıları Göster
    Esasen C sınıfı büyüklüğüne ihtiyacı olan ama bütçesi B sınıfına yeten insanları çekmek için yapılmış olabilirler.
    Kalite B kalıp C.




  • Bence tam tersi
    B ile C arasında ki fark , C ile D arasındaki farktan daha büyük

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tek_Kisilik_Muhalefet

    Peki bu sınıfları belirleyen otorite kim? Otomobil firmaları yaparsa B'yi C yaparlar

    belli standartlar varsa bunu gösteren birşey var mı diye konuya girdik onunla ilgili birşey yokmuş

    ek:Bu sitede uzunluğu 370cm altına A sınıfı 370-400 arasına B sınıfı 400 üstüne C sınıfı demiş kısaca

    http://www.autoparts.com.tr/haber-detay/820/otomobillerde-segment-nasil-belirlenir
    Araç segmentleri çoğunlukla ABD ve Avrupa eksenli olarak iki şekilde yapılmaktadır. Bu durum Amerika Birleşik Devletleri ile Avrupa’nın “boyut” anlayışının farklılığı ile ilgilidir.

    ABD’deki araç segmentleri sınıflandırması aşağıdaki gibidir;

    Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü (IIHS – Insurance Institute for Highway Safety): Amaca ve boyuta göre

    Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği Yönetimi (NHTSA – National Highway Traffic Safety Administration): Ağırlık bazında.

    Amerika Birleşik Devletleri Çevre Koruma Ajansı (US-EPA -United States Environmental Protection Agency ): Kabin ve bagaj hacminin toplamına dayanmaktadır.

    Avrupa’da araç segmentleri sınıflandırmaları aşağıdaki gibidir;

    EuroNCAP: Kullanım amacı esas alınıyor.

    British Market: Toplam kabin ve bagaj hacmine göre.

    Avrupa Yeni Araç Değerlendirme Programı ve Avrupa Komisyonu ( European New Car Assessment Programme and European Commission): Arabanın büyüklüğü dikkate alınır.

    Araba segmentleri en yaygın Avrupa Komisyonu tarafından belirlenen A, B, C, D, E, F, J, M, S segmentlerine göre belirlenmektedir. Bu sınıflandırmada, aracın amacı, büyüklüğü ve donanım özellikleri belirleyici faktörlerdir.
    https://carwarninglights.net/car-guide/car-segments/




  • Kendi kendimizin bacağına kurşun sıkalım helal olsun size.

    Resmen konuda c alacağına b al b sınıfıda artık Çok iyi demeye başlamışsınız Tebrik ediyorum.

    Bence bu halk nasıl istiyorsa o şekilde yöneltilmeye devam edecek.

    Size b bile fazla size a sınıfından uste arabaya bindirmemek lazim.Mustehak....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.