Şimdi Ara

B8 Passat 2.0 150Hp ve Golf 7 1.4 İzlenimlerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW Passat B8 2.0 TDI 150 HP Highline DSG


    (Hayalet gösterge ve sunroof yok)

    Bir önceki kasaya kıyasla iç ve dış tasarımı çok iyi olmuş,Doğrudur yanlıştır yorum yapmayacağım ancak premium markayız mantığında bir firmaya yakışmış önceki passat doblo lastikleriyle ve jetta tipi ile hiç premium durmuyordu.

    Performans olarak 150 ye kadar tatmin edici daha üstünde oraya kadar olan performans yok. 0-100 Videosunu ekleyeceğim kısa zamanda. Yol tutuş olarak olumsuz birşey göremedim ben.(çok iyi yada çok kötü demek değil kendinden bekleneni veriyor). DSG ile ilgili herhangi bir problem olmadı kullanışlılık olarakta bence gayet başarılı.

     B8 Passat 2.0 150Hp ve Golf 7 1.4 İzlenimlerim

    Yakıt Tüketimi, bence bu güçte ve bu ağırlıkta bir araba için çok ideal şehir içi 7.5 civarında şehirlerarası yolda 120-150 bandında 6.5 litre yakıt tüketiyor. 90-120 arası muhtemelen çok daha bir tüketim verisi olacaktır.

    Multimedya,Ekstra Özellikler,Aydınlatma : Özellikle ön farlarını çok beğendim. İç aydınlatması da hem şık hem yeterli istediğiniz takdirde iç aydınlatmanın şiddetini değiştirebiliyorsunuz. Yol bilgisayarı çok kapsamlı sürüşünüzün yakıt tüketimine etkisi üzerine puanlama bile yapıyor. Bunun yanısıra usb-bluetooth gayet stabil çalışıyor. Sürücü koltuğu masajlı koltuk ancak masaj kavramı arkada oturanın ayağıyla sizi ittirip bırakması gibi birşey. Ben beğenmedim. Yorgunluk algılayıcısı var ancak onu da tam çözemedim sensör var zannediyordum ancak hiç uykum yokken ve gayet iyiyken bile uzun yolda bazen yorgunluk algılandı diyor. Ses sistemi de başarılı.

    Ben beğendim, Yorgunluk algılayıcı dışında da eksik,kusurlu bir şey görmedim. Bu arabanın 4x4 240 HP olanını denemek isterdim.

    MTV : 2.626 TL




    VW Golf 7 1.4 TSI Comfortline Düz Vites ;


    Öncelikle daha önce Golf'ün hiç bir kasasına binmemiştim bunu belirteyim.

    Performans, Performansı yeterli, 1.2 1.4 motorlar kasayı kaldırmaz anlayışı konu TSI olunca çok geçerli değil Ibiza'da da TSI gayet iyiydi. Rafine bir hızlanması var, hangi viteste hangi devirde performans alabileceğinizi kestirebildim ilk anda, bunu TSI ibiza da kestirememiştim acaip tepkileri vardı.

    Yakıt tüketimi konusunda net bir hesap yapmadım.

    Auto Hold olayını pek sevmedim tam gidecem arabayı tutuyor stop edecekmiş gibi oluyor. Gerçi Auto Hold'u manuel de ilk kez test ettim benden de kaynaklanıyor olabilir. Arabanın içi bu kadar boşken otomatik elfrenine de pek anlam veremedim onu yapana kadar daha adam gibi bir ekran koyulabilirdi.

    Genel olarak beğendim,ancak abartıldığı kadar da performans ve yol tutuşu harikası olduğunu düşünmüyorum. 2.el de ki avantajı tartışmasız ama onu saymazsanız bu fiyata daha iyi arabalar alınabililir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MURRAT -- 3 Ağustos 2015; 19:38:44 >







  • "Doblo lastik ve jetta tipinden dolayı premium durmuyordu" lafından sonrasını okumadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 3 Ağustos 2015; 18:47:52 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reserved

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • içi boş bir inceleme olmuş zaman kaybı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    içi boş bir inceleme olmuş zaman kaybı..

    Neden manuel aldın ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    içi boş bir inceleme olmuş zaman kaybı..

    Neden manuel aldın ?

    2 sebep var ;

    1. si 1 senedir otomatik araç kullanıyorum daha önceki araçlarım manueldi. Otomatik araç baydı hoşuma gitmedi manuelin zevki yok.

    2. si Dsg de 15 bin tl fiyat farkı var belki 2-3 bin tl fiyat farkı olsa düşünebilirdim ama 5 bin tl bile olsa fark yine manuel alırdım.

    Ayrıca güçsüz 1.4 1.6 araçlarda otomatiğe karşıyım ben.. Önceki aracım s60 t5 di 220 hp otm. , otm dediğin 200+ hp araçlarda olur anca ozaman keyifli olabilir oda tiptronik olursa tabi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    içi boş bir inceleme olmuş zaman kaybı..

    Başlıktaki izlenim yazısının yanına anlamına yazmadığım için kusura bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Passat vs Golf (B8 vs 7-7,5)
    6 yıl önce açıldı
    Audi a4 1.8 tfsi vs 2.0 dizel
    7 yıl önce açıldı
    megane 4 (1.5 dci VS 1.2 TCe)
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Test fena değil de o 2.0 TDİ'da bare hayaleti bedavadan versinler o kadar para verip o ekranı öyle kalitesiz görünce içim yanıyor.Gözüm hayalet gösterge arıyor gerçekten.Belki eleştirilecek çok yer var ama bence göstergeler baya göze batıyor.

    150 ile 240 farkı için bakanlar olur belki bu 240 lığın 0-210 testi:



    Şunu söylemeden edemeyeceğim 2000 cc dizel 4x4'de Passat üstüne yok.Zaten tek rakibi BMW 320 xdrive performans ve yakıt olarakta ondan çok önde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Test fena değil de o 2.0 TDİ'da bare hayaleti bedavadan versinler o kadar para verip o ekranı öyle kalitesiz görünce içim yanıyor.Gözüm hayalet gösterge arıyor gerçekten.Belki eleştirilecek çok yer var ama bence göstergeler baya göze batıyor.

    150 ile 240 farkı için bakanlar olur belki bu 240 lığın 0-210 testi:



    Şunu söylemeden edemeyeceğim 2000 cc dizel 4x4'de Passat üstüne yok.Zaten tek rakibi BMW 320 xdrive performans ve yakıt olarakta ondan çok önde.


    Araç benim değil ancak yanlış anlamadıysam sunroof artı hayalet 10.000 lira civarıymış

    Passat 3 kasa ile mi aynı sınıfta ? Ben 5 kasa ile aynı sınıfta diye biliyordum. Bmw favori markam ancak ben arada kalsam passat ı seçerdim tipi için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MURRAT -- 3 Ağustos 2015; 19:12:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    içi boş bir inceleme olmuş zaman kaybı..

    Neden manuel aldın ?

    2 sebep var ;

    1. si 1 senedir otomatik araç kullanıyorum daha önceki araçlarım manueldi. Otomatik araç baydı hoşuma gitmedi manuelin zevki yok.

    2. si Dsg de 15 bin tl fiyat farkı var belki 2-3 bin tl fiyat farkı olsa düşünebilirdim ama 5 bin tl bile olsa fark yine manuel alırdım.

    Ayrıca güçsüz 1.4 1.6 araçlarda otomatiğe karşıyım ben.. Önceki aracım s60 t5 di 220 hp otm. , otm dediğin 200+ hp araçlarda olur anca ozaman keyifli olabilir oda tiptronik olursa tabi..

    Ama yinede istanbulun lanet trafiği yüzünden çekilmiyor.
    Doğuş otonun şu otomatik vitese böyle bi fark istemesinide hala anlamıyorum,
    premium sınıfında anılmak istiyorlar ama olamıyorlar bu gibi sebepler yüzünden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT

    quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Test fena değil de o 2.0 TDİ'da bare hayaleti bedavadan versinler o kadar para verip o ekranı öyle kalitesiz görünce içim yanıyor.Gözüm hayalet gösterge arıyor gerçekten.Belki eleştirilecek çok yer var ama bence göstergeler baya göze batıyor.

    150 ile 240 farkı için bakanlar olur belki bu 240 lığın 0-210 testi:



    Şunu söylemeden edemeyeceğim 2000 cc dizel 4x4'de Passat üstüne yok.Zaten tek rakibi BMW 320 xdrive performans ve yakıt olarakta ondan çok önde.


    Araç benim değil ancak yanlış anlamadıysam sunroof artı hayalet 10.000 lira civarıymış

    Passat 3 kasa ile mi aynı sınıfta ? Ben 5 kasa ile aynı sınıfta diye biliyordum. Bmw favori markam ancak ben arada kalsam passat ı seçerdim tipi için

    3 serisiyle ayni sinifta ama rakibi olacak bir arac kesinlikle degil, vag grubundaki 3 serisi rakibi audi a4 tür. Passat 3 serisinin rakibi olamayacakken, 5 serisinin onunde secdeye yatsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cbascan kullanıcısına yanıt
    Yani rakibi olmak anlamında değil de sınıfında olmak anlamında sordum passat 3kasaya göre büyük sonuçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MURRAT kullanıcısına yanıt
    Evet premium markalar d segmentini kucuk yapiyor. Normal markalarin c ile d si arasinda bisey oluyor. Audi a4, bmw 3 serisi, mb c serisi, s60 gibi premium modeller; mondeo, c5, passat gibi modellerden hacim anlaminda kucukler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cbascan kullanıcısına yanıt
    Ancak aynı sınıfta mı geçiyorlar? Bu durumda golf bmw de neyin rakibi oluyor? Kusura bakmayın internetten baktım ama farklı farklı şeyler var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yorumların benzerini passat tr incele videosu paylaşılmıştı. Volkswagen tam bir premium olmuş, çok çok iyi ve forumlarında artık bmw 5 ve Mercedes E ile karşılaştıranlar var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT

    Ancak aynı sınıfta mı geçiyorlar? Bu durumda golf bmw de neyin rakibi oluyor? Kusura bakmayın internetten baktım ama farklı farklı şeyler var

    Hocam bmw 1 serisi iste. Zaten bakin tip boyut olarak birebirler neredeyse. Jetta ve golf un bmwdeki karsiligi, 1 serisidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The_kullanıcı kullanıcısına yanıt
    Şayet eleştiri banaysa, ben bilmedğim için sınıf olayını sordum yoksa pasaat 5 kadadan e serisinden iyidir kötüdür demedim, Seçim durumum olursa bende 5 serisinden yana kullanırım, e serisini hiç bilmiyorum, ancak önceki passat a premium demek haksızlıktı BMW ye ama bu araba gerçekten tasarım olarak güzel olmuş ve üst klasman bir araba gibi duruyor şahsen gücü dışında da bir eksiğini göremedim 5 kasadan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT

    quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Test fena değil de o 2.0 TDİ'da bare hayaleti bedavadan versinler o kadar para verip o ekranı öyle kalitesiz görünce içim yanıyor.Gözüm hayalet gösterge arıyor gerçekten.Belki eleştirilecek çok yer var ama bence göstergeler baya göze batıyor.

    150 ile 240 farkı için bakanlar olur belki bu 240 lığın 0-210 testi:



    Şunu söylemeden edemeyeceğim 2000 cc dizel 4x4'de Passat üstüne yok.Zaten tek rakibi BMW 320 xdrive performans ve yakıt olarakta ondan çok önde.


    Araç benim değil ancak yanlış anlamadıysam sunroof artı hayalet 10.000 lira civarıymış

    Passat 3 kasa ile mi aynı sınıfta ? Ben 5 kasa ile aynı sınıfta diye biliyordum. Bmw favori markam ancak ben arada kalsam passat ı seçerdim tipi için

    Passat 7 serisi ile aynı klasmanda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cbascan kullanıcısına yanıt
    Sorarken aklıma geldi bu sefer polo ve jetta nolcak demiştim benim kafamda passat 5 kasa, jetta 3 kasa gibi bir algı vardı . Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT

    Şayet eleştiri banaysa, ben bilmedğim için sınıf olayını sordum yoksa pasaat 5 kadadan e serisinden iyidir kötüdür demedim, Seçim durumum olursa bende 5 serisinden yana kullanırım, e serisini hiç bilmiyorum, ancak önceki passat a premium demek haksızlıktı BMW ye ama bu araba gerçekten tasarım olarak güzel olmuş ve üst klasman bir araba gibi duruyor şahsen gücü dışında da bir eksiğini göremedim 5 kasadan

    Eleştirim sana değildi ama son cümleden sonra artık sana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.