Şimdi Ara

Baldur's Gate (1998) / Enhanced Edition (2013) [ANA KONU] (108. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.343
Cevap
7
Favori
113.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 106107108109110
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utku191


    edit:galiba bi eksiğini buldum cleric oldugundan dolayı scimitar ve katanya veremiyor anlaşılan ve bu kötü bişe:)

    Salla katanayı, scimitarı, eline çok sağlam başka silahlar da geçecek, mesela flail of ages (bence oyunun en iyi silahlarından biri, hem de çok erkenden elde edebiliyorsun, vuramayacağı çok az düşman var), runehammer ve hatta yapmaya karar verirsen Crom faeyr, ki bu silahlar bir fmc'nin elinde çok ölümcül olacaktır, staffları saymıyorum bile... Bir yandan da oyunda yapılabilecek neredeyse bütün büyüleri yapabilen bir charın olacak, silaha ihtiyaç bile duymayabilirsin :) Mesela Harm büyüsü, THAC0'n çok sağlam olacağı için bu büyüyü çok rahat kullanabilirsin. Bütün o güzel silahları kullanacak bir çok NPC var ortalıkta, katana için valygar, Carsomyr için keldorn mesela. Kurarsın küçük ve dengeli bir parti ortalığı dağıtarak dolanırsın...

    Bu arada bence Exp cap'ı kaldırma yoksa eğlencesi kaçmaya başlar işin...



    quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi
    Ama işin içine cleric girince silah seçenekleri düşüyor, thief olunca daha da çok düşüyor çünkü thief silahları dışında bir silahla backstab yapamıyorsun.


    Evet abi, ama yapabildikleri arasında bir silah var ki tamamen yalan: Staff of striking
    Sağlam bir fighter/thief bu silah ile 150'den aşağı backstab vurmuyor, tabii bufflandıktan sonra :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TomAmca -- 6 Ocak 2013; 14:24:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TomAmca

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratgun

    sağlam ingilizce lazım bu oyuna sanırım türkçeside yok off google translatten tarzanca idare etçez artık

    Baba, yemez ya o iş...

    biriniz çevirinde oynayak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: TomAmca

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratgun

    sağlam ingilizce lazım bu oyuna sanırım türkçeside yok off google translatten tarzanca idare etçez artık

    Baba, yemez ya o iş...

    biriniz çevirinde oynayak

    Oyunun türkçe çeviri çalışmaları devam ediyor. Buradan takip edebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: err86

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: TomAmca

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratgun

    sağlam ingilizce lazım bu oyuna sanırım türkçeside yok off google translatten tarzanca idare etçez artık

    Baba, yemez ya o iş...

    biriniz çevirinde oynayak

    Oyunun türkçe çeviri çalışmaları devam ediyor. Buradan takip edebilirsiniz.

    Harika emeğinize sağlık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: err86

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: TomAmca

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratgun

    sağlam ingilizce lazım bu oyuna sanırım türkçeside yok off google translatten tarzanca idare etçez artık

    Baba, yemez ya o iş...

    biriniz çevirinde oynayak

    Oyunun türkçe çeviri çalışmaları devam ediyor. Buradan takip edebilirsiniz.

    Harika emeğinize sağlık

    Benim emeğim değil ben sadece bilginiz olsun diye paylaştım:) Şimdi okuyunca farkettim sanki ben organize ediyormuşum gibi bir havayla yazmışım:)




  • Durlag's tower bitti sonunda iyi hazırlanmış bir senaryosu vardı ama sonunda iyi uğraştırdı demonknight taktikler pek işe yaramadı çünkü fireball ile duman ediyordu bizi dedim benim karakterde boots of speed var yanındaki aynayı açsam bunun doppelganger ı çıksa ..savaş başladı koştum aynayı açtım kaçtım peşime iki tane diğer doppellardan takıldı tek tek çekerek indirdim hepsini aşağı baktım ki demonknight çoktan ölmüş...

    bu seferde ulgorth ta Aec'Letec summonlanıyor ama indiremedim aslında iyi gidiyor monster summon wand war ve neera ile iki kere summon yapıyorum bunlar iblisi oyalıyor ben diğer cult adamlarını keserken ancak death gaze mi ne atıyor bize orda bitiyor bu büyüden nasıl korunmalıdır acaba..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lucifer Roses

    Durlag's tower bitti sonunda iyi hazırlanmış bir senaryosu vardı ama sonunda iyi uğraştırdı demonknight taktikler pek işe yaramadı çünkü fireball ile duman ediyordu bizi dedim benim karakterde boots of speed var yanındaki aynayı açsam bunun doppelganger ı çıksa ..savaş başladı koştum aynayı açtım kaçtım peşime iki tane diğer doppellardan takıldı tek tek çekerek indirdim hepsini aşağı baktım ki demonknight çoktan ölmüş...

    bu seferde ulgorth ta Aec'Letec summonlanıyor ama indiremedim aslında iyi gidiyor monster summon wand war ve neera ile iki kere summon yapıyorum bunlar iblisi oyalıyor ben diğer cult adamlarını keserken ancak death gaze mi ne atıyor bize orda bitiyor bu büyüden nasıl korunmalıdır acaba..

    Potions of mirrored eyes kullanırsan 10-15 round boyunca etkilenmez elemanlar. Pot yoksa Death Gaze leri dispel magic ile silebiliyordun adam ölmeden. Cleric te varsa animete dead de kullan derim.

    Eklenti: Ve o cultistleri çok hızlı kes ki dövüş bitsin bir an önce. Alan hasarı veren büyüler(Death Cloud çok iş yapıyordu bu demona karşı) ya da fire breath tarzı potionlar kullan.


    Gereksiz ek bilgi: Wild Mage surgelerinden bir tanesi bu Aec'Letec'i summonlar :) merak ediyorum onunla kapışırken bu oldu mu hiç kimsede acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 8 Ocak 2013; 20:12:52 >




  • BG EE için yeni silah rehberi gibi bişe var mı.En azından drizztin kılaclarına esdeger diger silahlardan eklediler mi ?sitede de yok böyle bir guide nette de bulamadımvar mı bilgisi olan?

    edit:hatta armor bracelet vs her seyin guide dhaa dogrusu yeni olanlarınki yeter.Bu adamlar bi tek bugları düzeltip dandik katana ninjato +1 mi attılar paso ben mi bulamıyom.Valla en kısa zamanda dengeyi bozmıcak sekilde silah cesitlendirseler guzel olur dlc mlc olaylarıyla guzel olur bu sekilde fazla bisey yapmamıslar gibi Tutunun gelismisi biraz

    edit2:ha bu beni 3.kez oynamaktan alıkoymuyo ama 3.de de aynı silahları kullanmaktan baycam bg2 deki birbiriyle tartısmali bi silah icerigi olsa ne guzel olrdu(bu bunu dover hayır bu bunu dover seklinde)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku191 -- 8 Ocak 2013; 21:14:16 >
  • Çok fazla yeni silah yok, Drizzt'in silahları zaten istisnaydı BG2 ayarında silahlar. Oyunun forumlarında var yeni büyülü eşyaların listesi;


    http://forum.baldursgate.com/discussion/8110/a-guide-to-new-magic-items-spoilers/p1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Çok fazla yeni silah yok, Drizzt'in silahları zaten istisnaydı BG2 ayarında silahlar. Oyunun forumlarında var yeni büyülü eşyaların listesi;


    http://forum.baldursgate.com/discussion/8110/a-guide-to-new-magic-items-spoilers/p1

    çok teşekkürler yarısından fazlasını şansa bulmuşum da pek zekice tasarlanan yok gibi.BG2EE de umarım biraz daha uğraşırlar.
  • BG1 de zaten yoktu fazla eşya, anca Tales eklentisiyle gelmişti bir iki tane. +2 alınca bile coşuyoruz zaten ilk oyunda.
    BG2 ve ToB da zaten şelale olup akacak silahlar :)
  • pes ettim yardımınızı bekliyom :)

    Modlar nereye kuruluyor?

    Bazıları demiş oyunun ana klasorunde 00766/override

    Bazıları data içinde bunları açacan.Deniyip çalıştıran nasıl çalıştırmıstır bilen var mıdır ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utku191

    pes ettim yardımınızı bekliyom :)

    Modlar nereye kuruluyor?

    Bazıları demiş oyunun ana klasorunde 00766/override

    Bazıları data içinde bunları açacan.Deniyip çalıştıran nasıl çalıştırmıstır bilen var mıdır ?


    Modların ana klasörün içine kuracak, data ya da override içine değil, BGI ya da BGII hangisiyse o klasörün içine. Ama sıralamlarına dikkat et, sıralamayı bozarsan başına çok iş açar...
  • Ben bilmirem, mod neyin nasıl yapılır :) Eski versiyonu da çok önce oynamıştım modlayayıp ama tam emin değilim. Override klasörünü oluşturman lazım eğer yoksa, sadece bunu hatırlıyorum.
    ana forumlarına bir göz at istersen bu seferki versiyonda tutmaz belki modlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: err86

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: err86

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: TomAmca

    quote:

    Orijinalden alıntı: muratgun

    sağlam ingilizce lazım bu oyuna sanırım türkçeside yok off google translatten tarzanca idare etçez artık

    Baba, yemez ya o iş...

    biriniz çevirinde oynayak

    Oyunun türkçe çeviri çalışmaları devam ediyor. Buradan takip edebilirsiniz.

    Harika emeğinize sağlık

    Benim emeğim değil ben sadece bilginiz olsun diye paylaştım:) Şimdi okuyunca farkettim sanki ben organize ediyormuşum gibi bir havayla yazmışım:)

    7 ocak itibariyle %78 bitmiş deniliyor




  • Yeni gelen patch ile yeni bir tane NPC eklemişler galiba oyuna, bulan haber versin :)

    Forumlardan baktım, kendisi keşfetmek isteyenler kurcalamasın spoilerı;





    Drow sorcerer, Chaotic evil, Edwin'in kolyesi tarzında bir yüzüğü var ekstra büyüler için. Statları gayet güzel ve utanmadan %50 magic resist var elemanda. Bir de tanıdık ;)
    Larswood daki kule harebelerinin oradaymış.



    Ahanda bu da tipi, Edwin ile çok güzel atışıyorlar bu arada :)





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 15 Ocak 2013; 20:31:05 >




  • gelebilecek yeni kit dlclerini oyunun içinden bulmuslar son patchle gelmis olan dosyalardan.Tabi fos da çıkabilir.




    Near Infinity -> StringRef 31970 - 31986:
    NEW(?) KITS:
    Spoiler:

    DWARVEN DEFENDER
    The Dwarven Defender is a formidable warrior that is reputed to be worth two soldiers of any other race. Regardless of the accuracy of that claim, no one can hold the line more effectively.

    Class Features:

    Must be a Dwarf.
    May wear helmets.
    May wear any armor and use any weapon.
    May achieve Grand Mastery (five slots) in Axe and War Hammer.
    May achieve Proficiency (two slots) in any other weapon.
    May achieve Specialization (two slots) in any fighting style and allocate three slots in Two-Weapon Style.
    Gains Defensive Stance 1x/day for every 4 levels.
    Gains 5% resistance to crushing, slashing, piercing, and missile damage for every 5 levels to a maximum of 20% at level 20.
    Hit Dice: d12

    Defensive Stance: The Dwarven Defender gains +2 to Strength, +4 to Constitution, +2 bonus to Saving Throws, +4 bonus to Armor class, and a 50% penalty to movement rate for 1 turn.

    ------------------------------------------------------------------------------------
    SHADOWDANCERS
    Shadowdancers can harness the power of the shadow weave to increase their lethal abilities. This powerful kit is able to blend seamlessly into the shadows, striking without warning.

    Class Features:
    May not wear armor heavier than studded leather.
    May not equip shields larger than bucklers
    May only use the following weapons: long sword, short sword, katana, scimitar, dagger, club, quarterstaff, crossbow, shortbow, dart, sling.
    May only become Proficient (one slot) in any weapon class.
    May only become Proficient (one slot) in any fighting style.
    May only distribute 15 points per level (30 at level 1) in thieving abilities: Open Locks, Pick Pockets, Find Traps, Move Silently, Hide in Shadows, Detect Illusions, Set Traps.
    May use Backstab ability for increased damage
    Level 1-9: x2
    Level 9+: x3
    Hide in Plain Sight: A shadowdancer may hide in shadows, even when being observed.
    Can cast Shadowstep 1x/day for every 3 levels
    Slippery mind: +1 bonus to Saving Throws
    Hit Dice: d6

    Shadowstep: Give bonus to AC and teleport to selected creature.
    --------------------------------------------------------------------------------------
    DRAGON DISCIPLES
    Dragon Disciples are powerful sorcerers who are able to manifest draconic abilities. These powers stem from the Dragon blood in their lineage.

    Class Features:

    May not wear any armor.
    May only use the following weapons: dagger, quarterstaff, dart, sling.
    May only become Proficient (one slot) in any weapon class.
    May only become Proficient (one slot) in any fighting style.
    May cast arcane spells.
    May not scribe spells into their spellbooks as Mages do. Instead, Sorcerers learn a small number of spells at each level, which they cast daily without memorization.
    Lower number of spells per day available than Sorcerer.
    1st level: +1 bonus to AC.
    3rd level: Breath Weapon (2d8) 1x/day.
    4th level: 25% fire resist.
    5th level: +1 bonus to AC. +1 Bonus to CON.
    6th level: Breath Weapon (3d8) 1x/day.
    8th level: 50% fire resist.
    9th level: Breath Weapon (4d8) 1x/day.
    10th level: +1 bonus to AC.
    12th level: Breath Weapon (5d8) 1x/day.
    12th level: 75% fire resist
    15th level: Breath Weapon (6d8) 1x/day.
    15th level: +1 bonus to AC. +1 Bonus to CON.
    16th level: 100% fire resist.
    18th level: Breath Weaoon (7d8) 1x/day.
    20th level: +1 bonus to AC.
    Hit Dice: d6
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    DARK MOON MONK:
    Followers of the dark goddess Shar, the power these monk wield is augmented by their connection to the Shadow weave.

    Class Features:

    Must be evil.
    May not wear any armor.
    May only use weapons available to the Thief class (except two-handed)
    May only become Proficient (one slot) in any weapon class.
    May only become Proficient (one slot) in Single-Weapon Style and may not put slots into any other style.
    Moves 2 points faster than other characters. Movement rate further improves by 1 every 5 levels.
    May make 1 unarmed attack per round. An additional ½ attack per round is gained every 3 levels. Damage dealt by unarmed attacks increases with level as follows:
    Levels 1-2: 1d6
    Levels 3-5: 1d8
    Levels 6-8: 1d10
    Levels 9-14: 1d12
    Levels 15+: 1d20
    At level 9, unarmed attacks are treated as a +1 magical weapon and gain a +1 bonus to damage and hit rolls. This enchantment improved to +2 at level 12, +3 at level 15, and +4 at level 25.
    Receives a +(x) bonus to Saving Throws vs. Spell.
    Deflect Missiles: +1 bonus to AC vs. missile attacks every (x) levels.
    Starts with an Armor Class of 9 at 1st level and gains an additional +1 bonus every (x) levels.
    May use Stunning Blow ability once every (x) levels
    Weak against divination spells but strong against illusions spells
    1st level: Gains the abilty to cast the spell Blindness 1x/day.
    3rd level: Gains the ability to cast the spell Blur 1x/day.
    5th level: Becomes immune to all diseases and cannot be slowed or hasted
    7th level: Gains the ability to cast Chill Touch 1x/day.
    8th level: Gains a +1 bonus to Speed Factor.
    9th level: Gains a +1 bonus to all Saving Throws and becomes immune to Charm.
    9th level: Gains the ability to cast Vampiric Touch 1x/day.
    12th level: Gains another +1 bonus to Speed Factor.
    13th level: May use the Quivering Palm ability once per day.
    14th level: Gains 3% Magic Resistance per level (starting with 42% at 14th level).
    20th level: Becomes immune to non-magical weapons.
    Hit Dice: d8




  • 4 tane dwarven defender, 1 tane dwarven cleric bir tane de halfling thief(ya da shadowdance :)) açarım bu kitler gelirse :) Tek sorun yeterince balta ve çekiç yok :/
    3/3,5 editonların en sevdiğim prestij sınıfydı dwarven defender, dwarflara karşı zayıf bir noktam var herhalde.
  • Süper bir dlc olmucak bence de bg'nin kayda değer normal kitleri arasında yer alabilcekler bence Dragon Disciple ile Dwarven Defender.Cüceler zaten Shorty Con Bonusları ile normal kendi ırki save bonuslarıyla zaten daha 1.leveldan cozutturarak başlıyolar defansif anlamda .Gerçekten tam bir tanklar.bazen multi classlarda ilk classın bi kitini seçebilbilmek geliyor legal olarak dwarları costurmak icin gercekten iyi sınıflar ama bi yerden kısıtlanıyolar adamlar herseyi dengeli yapmıslar. (illegal olarak bi dwarf berserker/cleric var cok da iyi herhalde dwarven defenderi alaşağı eder defansif konuda :) )

    Edit: hatta şu an bi daha baktım dwarf acmak zorunlu haliyle, dual olamıcak.Kit olduğu için multi de yapamıyon.Bence fighter/cleric daha iyi bir tank olur gibime geliyor.Eksik olan şey GM ypaamıyon bi silah uzmanlasmasını..%20 damage resistance ek olarak geliyor.AYnısını armor of faith de yapabilir gibime geliyor? . Defensive stnaceine gelirsek DuHM ile daha çok stat artışı yapılabilir daha iyi bi karekter haline geleiblir.saving throw ve armor class artırcı denk cleric buyuleri vardı diye hatırlıyom .simdi bunlar denk kısımları idi bence fighter/clericin bi suru ezdigi kısım var ki clericin extra buyuleri hla'ları en büyük örnek .(hp farkı o kadar önemsemiyom.ki orda ilerki seviyelerde artan bi büyük fark oluscak )

    Yani bence çok rp classı gibi kalmış.daha çok npclere vermelik hatta kagain'e versinler baya bi yakışır gibime geliyor :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku191 -- 17 Ocak 2013; 10:42:21 >




  • Arkadaşla bitirdik, baştan başlayacağız şimdi. Halfling Fighter Thiefim ile bütün oyun tankladım. Çok şaşırdım. Eskiden hep thief zayıf halka olurdu. Şimdi fighterın babası oldu. One hand weapon style ile -6 armor class takıldım oyun boyu. lvl 8 Thief lvl 7 fighter bitirdim. ulgoths beard mı neydi onu yapmadık sadece. Oyun biterken bugladı ama devam edebiliriz inşallah.
  • 
Sayfa: önceki 106107108109110
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.