Şimdi Ara

Baltalanan Heves: Hüzünlü Bir Samsung Galaxy Tab S3 Hikayesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba forumdaşlar, Hafiften can sıkkın. Binaenaleyh burada iç dökeceğim. Bir kaç haftadır tablet almayı düşünüyordum, türlü elemelerden sonra en son ipad proyu eleyip S pen cazibesi ile Galaxy Tab S3 te karar kıldım ve bir samsung bayisine gitmemle tableti almam bir oldu. Kurulum yapalım vs dediler, evde kendim kurabilirim dedim zira samsung shoplarda yapılan kurulumda genelde işime yaramayan programları da kuruyorlar vs. Bu sebepten sıcak bakmıyorum samsung dükkanlarında yapılan kurulumlara. Daha bu sabah bir hevesle aldığım tableti eve gelir gelmez kullanma kılavuzu direktifinde ilk şarja koydum ve %100ü görünce klasik android hesabımı da açarak kullanmaya başladım. Malum benim işlerim pdf ler ile. Üzerine yazıp çiziyorum kitapların. S pen ciddi ciddi tatmin etmekte. PDFlerde kasma donma yok- ipad mini bazen kafayı yiyor büyük boyutlu pdflerde. Buraya kadar her şey hoş.

    Kitaplardan başımı kaldırıp biraz da multimedya nimetlerinde yararlanayım dedim ve soundcloud sitesinden sevdiğim bir parça açtım. Ses biraz değişik geldi. Malum AKG imzalı 4 hoparlör var daha önceden dinlediklerim gibi değildir elbet deyip kendimi yadırgıyorum. Evet sahi 4 hoparlorü var ama sol üstten ses daha fazla gibi. Biraz kulak veriyorum. Alttaki iki hoparlör güzel ses veriyor. Üstteki bir hoparlör daha fazla ses veriyor gibi. Ama işin aslı üstteki sağ hoparlörden ses gelmiyor. Üst soldan gelen ses yanıltıyor ve soldan daha fazla ses var gibi algılatıyor ama asıl sıkıntımız sağ üstten ses gelmemesi. Daha derinden kulak veriyorum. Ciddi ciddi ses yok onun yerine çıt çıt çıt diye ritmik bir ses. Hani hoparlör patlar da çıtırtı verir ya bazı bazı. Öyle bir ses. Bunu farketmemle Forum İstanbul Samsung'u aramam bir oldu. "Tab S3 hakkında bilgi almak istiyorum cihazda 4 hoparlör var ve bunların 4ünden ses geliyor mu?" diye sorduğumda " tabi efendim 4ünden de ses gelir" diye cevap verdiklerinde daha bu sabah aldığım cihazda 3 hoparlörden ses geldiğini bir tanesinden ses gelmediğini söyledim. éVakit kaybetmeden getirin" dedi telefondaki şahıs bana. Ben de telefonu kapattığım gibi Forum İstanbul'a gittim. orada derdimi anlattığımda servis çalışanlarının olmadığını cihazı yarın getirmemi söyledi satış temsilcisi.

    Biraz sinirlendim tabi. Adamları arıyorsun ve getir diyorlar sen götürdüğünde eleman yok deyip teslim almıyorlar. Yarın tekrar götüreceğim bakalım yarın beni ne tür sürprizler bekliyor. Sıfır alınan bir cihaz ve ilk günden farkedilen donanım sorunu. İnşallah tamir servis gibi zımbırtılarla uğraştırmazlar ve beni çalışan yeni bir cihazla uğurlarlar.Aksi takdirde para ile telafi edilemeyecek tüketici hakem heyetlerinde heba olacak zamanlar beni bekliyor.



    Okumaya üşenen forumdaşlar için konu özeti;
    -Bugün Forum İstanbul'daki Samsung'dan tab s3 satın aldım.
    -4 hoparlöründen biri çalışmıyor.
    -Götürdüğüm vakitte servis ile ilgilenen kimse olmadığı için yarın getirmemi söylediler
    -Yarın ola hayrola.







  • Hayırlı bayramlar sevgili forumdaşlar. Hikayenin geri kalanından bahsetmek istiyorum. Sabah can sıkıntısıyla uyandım. Bir yandan internette ayıplı ürünler hakkındaki prosedürü inceliyorum. Herkes yaşadığı sorunları dile getirmiş bende de kuvvetle muhtemel benzer süreçler olacak diyerek cihazım için değişim talebimi metne döktüm ve öğle saatlerinde Forum İstanbul'daki Samsung bayisine yola koyuldum. Hala can sıkkın aklımda servise gönderilirse paramızla rezil olma durumu yaşayacağız gibisinden endişeler dolaşmakta.

    Evvela bayide derdimi dile getirdim. Sorun çok hızlı bir şekilde tespit edildi ve teşhir ürünündeki hoparlörler ile mukayese edildi. Benimle ilgilenen beyefendi hemen değişim prosedürünü uygulamak için harekete geçti ve kendi müdürünü konu ile ilgili bilgilendirmek için iletişime geçti. Şükür ki işler lehime ilerliyordu. Ama başka bir samsung servis çalışanı işi biraz yokuşa sürüyordu. Cihazın normalde 3 hoparlörünün çalıştığını iddia etmeye kadar gitti. Ben ise internette 4 ses çıkışından bahsedildiğinden bahsettim. Benimle ilgilenen çalışan ise teşhir ürününde de 4 hoparlörün çalıştığını söyleyerek işlemlere koyuldu. Bir çırpıda işlemlerim halloldu ve yeni kutu ile yeni tablet getirildi. Yapılan işlemden memnun kalmamın yanında aynı sorun endişesi ile yeni cihazı da test etmek istedim. Yeni cihazda benzer sorun yoktu ve endişelerimi bir nebze olsun gidermiş oldu.

    Özetle sevgili forumdaşlar; cihaz yenisi ile değişmiş oldu. Umarım başka bir sorunla karşılaşmam. Gördüğüm ilgiden de memnun kaldım. Buradan Forum İstanbul'daki Samsung mağaza çalışanı Yusuf beye göstermiş olduğu ilgiden ve çözüm odaklı yaklaşımından ötürü teşekkürlerimi sunuyorum.




  • quote:

    Cihazın normalde 3 hoparlörünün çalıştığını iddia etmeye kadar gitti.


    Ne leş kargası adamlar var bu ülkede ya..

    Neyse mutlu son olmuş güle güle kullan tabletini.
  • JakX kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Çok da güle eğlene kullanamıyorum. Çok şükür cihaz sıkıntısız çalışıyor ama yapacak işler çok. Her gün işe götürüyorum. Kitap çevirisi ile uğraşıyorum şu sıralar. İşimi epey kolaylaştırıyor ama şöyle bir film açayım izleyeyim ya da eskisi gibi oyun oynayayım olayı için vakit yok. Oysa ne de güzeldi tam zamanlı öğrencilik yılları?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.