Şimdi Ara

'Bariyerler ok gibi saplandı' kazaları (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
9.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • benim kuzenim yakın zamanda trafik kazası yaptı ve aracı kaydırarak yan şekilde bariyere vurdu. bariyerin ucu yere eğimli olması gerekirken yola paralel duruyordu ve kapıdan içeriye girerek kuzenimi öldürdü. kazadan sonra sorumlu kişiler ivedilikle bariyeri olması gerektiği gibi yere eğimli yaptılar ama iş işten geçti, ölen geri gelmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cseyfe

    cunku bariyerlerimiz ilkel, cagdisi. herseyimiz gibi

    ama su sistemi getirip uygulasalar, binlerce can kaybi onlenir. yandasa yedireceksen bunun icin yedir ben raziyim.



    Videoda bahsettiğiniz sistem hangi ülke ve ya ülkeler tarafından tam kapsamlı olarak kullanılıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn



    Çözümü bu hem motosikletliler içinde çok daha güvenli ancak maliyeti sorun oluyor sanırım.
    Ne maliyeti hocam insan canı bu sonuçta

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurt disinda olsa cok cok buyuk tazminat odenmesi gereken durumdur . Ama burda malesef boyle bisey olacagini sanmiyorum . Bariyerler insanlarin kazadan en hafif sekilde kurtulmalari icin yapilir , ama bizde goruyoruzki tam tersi icin yapilmis . Yazik gercekten . Ulkede guvenilecek bir bariyerimiz bile kalmamis .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m4a2

    Avustralya’da oranın trafik kazaları komisyonu şöylehttps://youtu.be/Fq0HOJGrLa0 bir reklam yayınlıyordu devamlı. Ama orada hız sınırı otoyolda 110, ceza sınırı da %6 ve genellikle bu sınıra uyuluyor. Bu halat bariyerler de belki 130-140 ile giden sürücüleri engellemeyebilir.
    Paylaşım için teşekkür ederiz gerçekten iyi bir çözüme benziyor ayrıca kurulum ve maliyet açısından daha ucuza mal olabilir gibi gözüküyor. Sn.cseyfe nin gönderdiği videolardaki dubalı sistemle de entegre edilebilir bizim için daha ucuz bir yol düşünülebilir.

    İlgili videoların sahibi olan
    Shindosafety
    Shindosafety – Shindosafety
    http://shindosafety.com
    u incelediğimde altları açık tek plakalı hiç bir ürün olmadığını gördüm. Anlaşılan tek plakalı otoyol korkuluğunu biz icat etmişiz ve belli ki hiç bir çarpışma testine tabi tutulmamış.

    Buradan yetkilileri uyaralım tek plakalı otoyol korkuluğu ölüm saçıyor standart dışı uygulamalardan vazgeçin.

    Bu tartışmaları ve önerileri karayollarına göndereceğim umarım daha fazla çözüm önerisi ve bilgi gelir. Bu iş burada kalmasın. Sizin de paylaşacağınız yetkililer varsa lütfen paylaşın karayollarından bir yetkili çalışmalar konusunda bizi bilgilendirirse de çok memnun oluruz. Basit önlemlerle pek çok kazayı önleyebiliriz.

    Herkese iyi bayramlar dilerim.




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Bu bariyet hayvanlar için uygun değil. aralarda deliler olmalı kedi köpek geçmesi için. böyle yapılırsa -En azından virajlara- her yıl binlerce motorcunun hayatı kurtulur.
  • Özellikle motosikletler için en ufak kazada bile giyotin görevi görüyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • "Bariyerler ok gibi saplandı" kazaları

    quote:

    Sivas'ta yoğun kar yağışı ve tipinin etkisiyle kontrolden çıkan otomobil bariyerlere saplandı. Arka koltukta oyuncak ayısıyla oynayan 8 yaşındaki Elifnaz, feci şekilde can verdi.


    Arkadaşlar az önce okuduğum bir habere istinaden yine konuyu gündeme taşımaya karar verdim.

    Lütfen fotoğrafa dikkat edin. Hayat kurtarması gereken bariyer can alıyor yine yüksek bariyer sorunu ve muhtemelen önceki kazalardan kalma ucu açık olduğu için yolunu kaybeden şoför bariyerlere çarpmış.

    Tek şeritli bariyer yapımına son verilmeli maliyet hesabı yapanlar için söylüyorum milyar dolarlık kanal işine soyunanlar kanala para buluyor ama bariyerin ikinci şeridini yapmaya para mı bulamıyor o zaman kanaldan vaz geçeceksin yaptığın işi doğru düzgün yapacaksın şu kazalarda giden canları düşünün bir aile yıkılıyor bu sizinki de olabilir.




  • Çok çok önemli bir konu üst sıralara taşımalıyız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derin68



    quote:

    Sivas'ta yoğun kar yağışı ve tipinin etkisiyle kontrolden çıkan otomobil bariyerlere saplandı. Arka koltukta oyuncak ayısıyla oynayan 8 yaşındaki Elifnaz, feci şekilde can verdi.


    Arkadaşlar az önce okuduğum bir habere istinaden yine konuyu gündeme taşımaya karar verdim.

    Lütfen fotoğrafa dikkat edin. Hayat kurtarması gereken bariyer can alıyor yine yüksek bariyer sorunu ve muhtemelen önceki kazalardan kalma ucu açık olduğu için yolunu kaybeden şoför bariyerlere çarpmış.

    Tek şeritli bariyer yapımına son verilmeli maliyet hesabı yapanlar için söylüyorum milyar dolarlık kanal işine soyunanlar kanala para buluyor ama bariyerin ikinci şeridini yapmaya para mı bulamıyor o zaman kanaldan vaz geçeceksin yaptığın işi doğru düzgün yapacaksın şu kazalarda giden canları düşünün bir aile yıkılıyor bu sizinki de olabilir.
    Hiç yapmasalar daha iyi bu konuda farkındalık yarattığın için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >








  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.