|
Bildirim
|
Eskiden 4 yerine 3 güncelleme alınca aldatıldığımızı düşünürdük.
Sonralar 3 güncellemeye alıştırıldık. Sonra 3 ten 2 ye. Şimdi yılda 1 güncelleme bile yok. Olay Nasreddin Hocanın aç kalmaya alıştırdığı eşek fıkrasına döndü. (Sözüm meclisten dışarı) Nasreddin Hoca, bakmış ki arpa saman yazı getirmeyecek. Eşeğin arpasını her gün biraz kısmaya başlamış. Kısa kısa hayvancağızın yemi günlük bir avuç arpa olmuş. Bir gün ahıra girdiğinde eşeğin öldüğünü gören Hoca "yazık oldu" demiş, "tam açlığa alışacakken..." Sizi her platformda destekleyen kullanıcılarınızı rezil ettiniz. Insanları kötülediğiniz yazılımlara mahkum ettiniz. Şimdi sakın Macarları suçlamayınız. Yazık Başarsoft yazık. |
Başarsoft Nextgen uygulaması Google Play Market'ten kaldırılmış; hayırdır? Anladık bir işi beceremiyorsunuz ama parasını verdiğimiz şeyi istediğimiz zaman kullanabilelim değil mi? Hiçbir şekilde kurulum yapılamıyor çünkü tamamen kaldırılmış marketten; satın alma geçmişinde bile görünmüyor artık... Hadi güncelleyemiyorsunuz onu anladık; neden artık erişim yok uygulamaya? Parasını verdik bu uygulamanın; hangi hakla erişimi engelleyebiliyorsunuz?
Neden uygulamayı kaldırıp erişim dışı bıraktınız? Nedir açıklamanız; "güncelleyemedik, güncellenene kadar kimse kullanmasın istedik" mi diyeceksiniz? Size mi kaldı bunun kararını vermek, size kaldıysa niçin biz size para ödedik? |
Bakın bu mesajınızın tarihi 18/03/019; üzerinden 5 ay geçmiş...
Kusura bakmayın ama "haklı-haksız ithamlar olmuş" diyorsunuz ya; "haksız" olan tarafı bizimle paylaşsanız ya? 1)5 ay önce "güncel haritayı gönderdik" diyorsunuz; 5 ay sonra "ham verileri igo derliyor; 2-3 aylık gecikme oldu" diyorsunuz... Hani görüşüp güncel bilgiyi paylaşacaktınız? 2)"Oto firmalarından baskı var" diyorsunuz; piyasa çoğunlukla "Navteq/Here" haritalarını kullanıyor, kim kime baskı yapıyor buyurun açıklayın? 3)Google Play Store uygulamasındaki haritanız çok çok daha vahim; 2018.03 haritası kullanılıyor, uygulamanın son güncelleme tarihi 13/06/2018!!! Bakın 1 yıldan fazla zaman geçmiş siz hala "2-3 aylık gecikme oldu" diyip insanlarla dalga geçiyorsunuz! 4)Madem yeni haritalarda gecikme olacak en azından niye 2018Q4 güncellemesini vermediniz? 5)Uygulama bilgilerindeki mail ile size ulaşınca nasıl mağdur "etmiyorsunuz"? Mail gönderene özel güncelleme mi gönderiyorsunuz? 6)Günü geçtim, haftayı geçtim; ayda 1 sefer foruma girip geri bildirim almak veya müşterileriniz nabzını yoklamak bu kadar mı zor? Zor ise niçin hesaplarınız var; kapatıp gidin forumdan madem... Şahsım adına konuşuyorum; ben enayi miyim en az haftada 1 sefer konuyu kontrol edip belki bir güncelleme haberi vardır diye kontrol ediyorum? 7)Kusura bakmayın ama çözüm üretemecekseniz istediğim yerden yazarım; mail ile masal dinlemektense insanlar neyin ne olduğunu görür en azından forumda... Siz daha Google Play Store'da uygulamaya yapılan yorumlara olumlu veya olumsuz cevap vermiyorsunuz, niye size mail gönderelim? Ücret ödeyen bütün müşterilerinizi mağdur ettiniz ve etmeye devam ediyorsunuz; bu durumu düzeltmek sizin elinizde, vaktinde yayınlayın güncellemeleri artık bir zahmet... |
Kavşaklarda alttan mı geçeceğiz, üstten mi gideceğiz? İnsan bilemiyor. Bu konuda bir çalışma yapılması lazım |
+1
Bir Başarsoft Nextgen mağduru daha !!! (+BEN) Korsana bulaşmadık para verdik Başarsoft Nextgen aldık, AMA 1 seneden uzun süredir harita güncellemesi alamadık. Hala harita sürümü 2018.03 Parayla rezil olmak bu olsa gerek !!! KİMSEYE ASLA BAŞARSOFT ÜRÜNLERİNİ ÖNERMİYORUM. CİDDİYETSİZ VE İLGİSİZ BİR FİRMA :( |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burgut -- 13 Haziran 2008; 14:44:20 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|