Şimdi Ara

Başlangıç için Pulsar rs200 ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
16.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamın aleyküm arkadaşlar başlangıç için rs200 düşünüyorum ama bir tane tanıdık abi motordan çok iyi anlar ona 1-2 tane link attım Pulsar için alayım mı diye yüzüne bile bakmam bu makinelerin diyip hevesimi kırdı cidden kötü mü bu motorlar ABS olması beni çok kendisine çekiyor yeni kullanacak biri olarak siz önerir misiniz bu moturu



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Pulsar RS200: Başlangıç Motoru Olarak İyi Bir Seçim mi?

    Pulsar RS200, Bajaj Auto tarafından üretilen popüler bir motosiklet modelidir. Başlangıç motoru olarak düşünüyorsanız, artıları ve eksileri hakkında bilgi sahibi olmak önemlidir.

    Pulsar RS200'ün Artıları:

    • Güçlü Performans: 200 cc'lik motor, etkileyici bir güç ve ivme sağlar.
    • Keskin Yönetim: Dengeli süspansiyon sistemi ve hafif gövde, RS200'ü çevik ve zahmetsizce yönetilebilir hale getirir.
    • Şık Tasarım: RS200, agresif tasarımı ve çarpıcı grafikleriyle öne çıkıyor.
    • Uygun Fiyat: Diğer benzer modellerle karşılaştırıldığında Pulsar RS200, bütçe dostu bir seçenektir.

    Pulsar RS200'ün Eksileri:

    • Yüksek Yakıt Tüketimi: 200 cc'lik motor, özellikle şehir içi sürüşlerde yüksek yakıt tüketimine neden olabilir.
    • Rahatsız Koltuk: Bazı kullanıcılar, uzun yolculuklarda rahatsız edici bulabilecekleri sert bir koltuğa dikkat çekiyorlar.
    • Ekonomik Olmayabilir: RS200, uzun vadede yüksek yakıt maliyetleri nedeniyle ekonomik bir seçenek olmayabilir.

    Pulsar RS200 Alınır mı?

    Pulsar RS200, güçlü performans, keskin yönetim ve şık tasarımıyla başlangıç motoru arayanlar için iyi bir seçenektir. Bununla birlikte, yüksek yakıt tüketimi ve rahatsız koltuğu gibi potansiyel dezavantajların farkında olmalısın.

    Önemli İpuçları:

    • Kullanıcı Yorumları Oku: Gerçek kullanıcıların deneyimlerini öğrenmek için RS200 yorumlarını okuyun.
    • Test Sürüşü Yap: Motosikleti satın almadan önce test sürüşü yapmak, size sürüş dinamikleri ve rahatlığı hakkında fikir verecektir.
    • Yakıt Maliyetlerini Düşün: Uzun vadede yakıt maliyetlerini karşılayıp karşılayamayacağını düşün.

    Sonuç olarak, Pulsar RS200, güçlü performans ve şık tasarımıyla başlangıç motoru olarak uygun bir seçenektir. Bununla birlikte, yüksek yakıt tüketimi ve rahatsız koltuğu gibi potansiyel dezavantajları göz önünde bulundurulmalıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ben de başlangıç için n200 düşünüyorum. konuyu takipteyim.
  • Ya sen ne bakıyorsun o abine, klasik çok bilmiş. Bak bakalım F/P oranında Pulsardan daha iyisi var mı? Yok. Bazı kronik problemleri var fakat her modelinde değil. Başlangıç olarak ns200'de iyidir rs200'de. Motosiklet.net forumdunda defalarca bu konular açıldı, oraya gidip okumanızı ve her denilenede inanmamanızı tavsiye ederim.
  • malzeme kalitesi çok kötü diyorlar bu konu hakkında düşüncelerini öğrenebilir miyim gidon düşüyor felan diyorlar
  • Lindsey S kullanıcısına yanıt
    Hocam malzeme kalitesi kişiden kişiye değişir. Bunu sadece gidip görerek anlayabilirsin. Benim ilk motorum Kuba idi, arkadaşımın ns200'üne binince aman yarabbi bu ne güzelliktir oluyordum. Parça kalitesi harika geliyordu. Şimdiki motorumdan inip ns200'e geçince parça kalitesi banada düşük geliyor. Attan inip eşeğe binmiş gibi oluyorum. Yani işin özeti parça kalitesi sana bakar. Bana sorarsan kalitesi iyidir uzun gider, yazı atması vs yapmaz.

    Gelelim gidon düşmesi konusuna. Gidon neden düşer? Gidon bogazı vardir gidonu tutan, onun vidaları gevşemiştir ondan düşer. Motorda titreşim varsa gevşer, ondan düşer. Bunlar eline tornavida alıp insanın çözebileceği bir durum. Ayrıca etrafımda onlarca ns200 ve rs200 kullanıcısı var ilk defa senden duyuorum gidon düşmesi problemini. Zaten bu kronik problem falan olsaydı neler olurdu neler Çünkü sürüş esnasında gerçekleşirse hayata mal olabilecek bir konu.

    Test ederek almanız sizin açınızdan iyi olur. Etraftan bir sürü bajaj var gidin görün, sahibinden izin isteyerek oturun üstüne, sesini dinleyin vs vs. Kendinizin görüşü bu konuda daha önemlidir.




  • Yorumlarınız için teşekkürler hoca ayın 20sinden sonra almayı netleştirdim bu yorumunuzdan sonra
  • Lindsey S kullanıcısına yanıt
    Hakkınızda hayırlısı olsun hocam, yine herhangi birşeyde yazın buradan cevaplayalım. Alacağınız motosiketi mutlaka test ederek alın. Bu çok önemli :).
  • Bajaj alırken en büyük sorun bulunduğun şehirde iyi bir servisi olup olmaması konusudur. Çünkü birçok şehirde bisiklet tamircisinden bozma yerlere servislik vermişlerdi ve durum seni motosikletten soğutur.
    Mutlaka ABS olsun ve orijinal lastikleri iyi değil imkanın varsa değiştir.
    Motorda biraz titreşim var ancak rahatsızlık vermez. İlk motorunu alan acemi birisi zaten anlamaz.Sağı solu bu titreşimden kaynaklı gevşeyip ses yapabilir. Bakımını düzgün yaparsan seni üzmez mutlu eder.
  • Bajaj kuzenimde vardı. Belirli bir müddet kullandım. Ns200 olan modeli. İlk piyasaya çıktığından f/p lideri bir motordu. Sonradan her motor gibi saçma sapan bir fiyata fırladı.

    Ben sıfır abs li bir motor almak istedim ama beklentilerimi karşılayamadı maalesef.
    Kullandığım ns200 kronik olarak bol bol probleme sahipti, sadece benim kullandığım değil face gruplarında gördüklerimde vardı.
    Motor soğuk havada kontak çevirince kendini sıfırlıyordu. Yazılım attılar motora bu sefer yolda hareket halinde iken 1 den 2 ye atınca motor stop ediyordu. ilk çalıştırmada 3 kez denemede çalışmayınca aküden sıkıntı çıkarıyordu. Servis aküde problem olduğunu söyledi gidip 0 akü aldık sorun devam etti. Kullandığım problemli motor 2016 dı modeldi.
    Test motoruna bindik, tabi kısa sürede anlaşılan bir durum yoktu. Fakat 0 km pulsar parasına temiz r25 bulup aldım. Hatta cbr250
    bile dolu piyasada.

    İlk defa motora bineceksen güzel motor, parasına göre mal dedikleri olay. Fakat gidip japon malı bir motora binip sonra pulsara binersen hayal kırıklığına uğrarsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I

    Bajaj kuzenimde vardı. Belirli bir müddet kullandım. Ns200 olan modeli. İlk piyasaya çıktığından f/p lideri bir motordu. Sonradan her motor gibi saçma sapan bir fiyata fırladı.

    Ben sıfır abs li bir motor almak istedim ama beklentilerimi karşılayamadı maalesef.
    Kullandığım ns200 kronik olarak bol bol probleme sahipti, sadece benim kullandığım değil face gruplarında gördüklerimde vardı.
    Motor soğuk havada kontak çevirince kendini sıfırlıyordu. Yazılım attılar motora bu sefer yolda hareket halinde iken 1 den 2 ye atınca motor stop ediyordu. ilk çalıştırmada 3 kez denemede çalışmayınca aküden sıkıntı çıkarıyordu. Servis aküde problem olduğunu söyledi gidip 0 akü aldık sorun devam etti. Kullandığım problemli motor 2016 dı modeldi.
    Test motoruna bindik, tabi kısa sürede anlaşılan bir durum yoktu. Fakat 0 km pulsar parasına temiz r25 bulup aldım. Hatta cbr250
    bile dolu piyasada.

    İlk defa motora bineceksen güzel motor, parasına göre mal dedikleri olay. Fakat gidip japon malı bir motora binip sonra pulsara binersen hayal kırıklığına uğrarsın.
    Tam alacam diyorum kafama takıyorum böyle yorumları görüncede acaba almasam mı diyorum valla çok kafam karışıyor hocam siz olsanız almaz mısınız




  • şişkoşakir kullanıcısına yanıt
    Yalova'da oturuyorum burada servis olduğunu düşünmüyorum olsa bile güven vermez İstanbul'a götürüm en kötü bir şey olduğu zaman tabi motor alırsam :))
  • Hocam o fiyat bandında o kadar çok motosiklet var ki, illa ben pulsar alacağım demiyorsanız başka bir sürü alternatifiniz var. Sıfır Pulsar şu devirde ben almam. ikinci el alacaksamda kronik problemsiz alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.Miura

    Hocam o fiyat bandında o kadar çok motosiklet var ki, illa ben pulsar alacağım demiyorsanız başka bir sürü alternatifiniz var. Sıfır Pulsar şu devirde ben almam. ikinci el alacaksamda kronik problemsiz alırım.
    Sıfır alamam zaten hocam o kadar param yok 12bin liram felan var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lindsey S

    Tam alacam diyorum kafama takıyorum böyle yorumları görüncede acaba almasam mı diyorum valla çok kafam karışıyor hocam siz olsanız almaz mısınız

    Alıntıları Göster
    Dediğim problemler hemen anlaşılacak şeyler. Biraz kullanırsan zaten anlarsın. Benim bütçeme uygun motor buysa alırım. Alınmayacak motor değil. Sadece iyi incelemek lazım
  • III I II III I I kullanıcısına yanıt
    Hayatımda sadece motor sınavında motor kullandım ilk motorum olacak alıp kullanacam onun için pek anlayamam ama almadan önce motoru expersize götürecem orada çıksa çıkar demi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lindsey S

    Hayatımda sadece motor sınavında motor kullandım ilk motorum olacak alıp kullanacam onun için pek anlayamam ama almadan önce motoru expersize götürecem orada çıksa çıkar demi
    Exper den önce motorda bin, en azından 400 mt kullan. Dur kalk yap, yaz olduğu için çabuk çalışır. Lastiklerine zincirine kesinlikle ama kesinlikle bak. Masraf olmasın sonra. Bakımlarını nerde yaptırdığını sor, garantisi var mı yokmu sor yeni model motorsa.
  • III I II III I I kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam soracam bu sorularınızı
  • Merhaba hocam 16 modelini kullanıyorum yani euro 4 olmayan kasa. Ben şükür bu zamana kadar hiç bir sorun yaşamadım yoldada bırakmadı beni. Bende bu motorla başladım başlarken biraz seri geliyordu ilk defa motor kullanıyordum zaten, hemen alıştım. Pişman olmadım çünkü abs si var önde bir çok kez benim hatamı telafi etti. Kronik sorunuyla dediğim gibi karşılaşmadım, bakımlarını hiç aksatmadım. Bakımlar çok önemli günü gününe yaptır, ben yolda bırakacağını düşünmüyorum. Tamam bir japon kalitesi yok ama yinede fiyatına göre güzel bir motor bence.

    Ben alalı yaklaşık 2 sene oluyor alırken 4500 km de almıştım. Şimdi 14 bine yaklaştım. Tek sıkıntım grenajlardan ses geliyor, gösterge tarafından falan ama kask varken duymuyorum o yüzden fazla önemsemedim. (Çift taraflı bantla çözenler olmuş sanırım ama denemedim ben). Bir de fabrika çıkışı lastikleri limitleri aşmıyorsan yeterli gelir ama bütçen olduğu gibi değiştirmeni öneririm hem daha iyi frenaj için hemde daha güvenli bir sürüş için.

    Kısacası temiz bakımlı bir motor alırsan kolay kolay seni pişman etmez. (Limitlerinde kullanırsanız bir sorun çıkaracağını sanmıyorum, ama sürekli dip gaz, yanlama, teker yapma, lastik yakma gibi şeylerle uğraşırsanız motor tabii ki sorun çıkartır ki keza japonda da böyle)

    Soracağın bir şey varsa motorla ilgili seve seve yanıtlarım.




  • 2 senedir kullanıyorum 1 kere yolda bırakmadı(24bin km) Abs siz cbr 250 den se bu motoru tercih ederim kendi motorum diye söylemiyorum. Bilmeden b.k atan da net cahildir. CC yükseltmek için satıyorum düşünürsen özelden ulaş 🤣 reklam gibi oldu ama sıfır al ya da başkasından al benden al diye söylemiyorum. Tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoctorMysterio

    2 senedir kullanıyorum 1 kere yolda bırakmadı(24bin km) Abs siz cbr 250 den se bu motoru tercih ederim kendi motorum diye söylemiyorum. Bilmeden b.k atan da net cahildir. CC yükseltmek için satıyorum düşünürsen özelden ulaş 🤣 reklam gibi oldu ama sıfır al ya da başkasından al benden al diye söylemiyorum. Tavsiye ederim.
    Renk şehir fiyat yazarsan değerlendirebilirim ama şuan bir tane motor buldum indirim yaparsa gidip alacam 2500km 17 model 13.5 istiyor
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.