Şimdi Ara

Bataryası değiştirilebilen küçük elektrikli araç Silence S04 ile tanışın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bataryası değiştirilebilen küçük elektrikli araç Silence S04 ile tanışın



    Neredeyse her gün yeni bir Çinli girişimin türediği elektrikli araç pazarında bu kez bir İspanyol üretici yeni ürünüyle karşımızda. Silence S04 adı verilen araç, minik gövdesi ve özellikleriyle "quadricycle" sınıfına giriyor.



    Silence S04, elektrikli ve küçük olmasının yanı sıra değiştirilebilir bataryası ile şehir içi ulaşım için pratik bir çözüm olarak karşımıza çıkıyor. Aracın uzunluğu 2.33 metre, genişliğiyse 1.56 metre olarak açıklandı. İçeride iki koltuk ve 310 litrelik bagaj mevcut. S04'te elektrikli camlar, klima ve ABS gibi özellikler mevcut. Ayrıca anahtarsız giriş ve çalıştırma gibi özellikler eklemek de mümkün.



    Ayrıca Bkz.TOGG'dan yerli otomobilin montaj aşamasına ilişkin bir paylaşım geldi



    Küçük modelin güç ve batarya olarak iki farklı versiyonu mevcut. Bunlardan ilki, 8 hp elektrik motoru, 5.6 kWsa bataryası ve 45 km/s azami hızıyla L6e hafif dört tekerlekli motorlu araç sınıfına giriyor. İspanya'da 15 yaş üstü kişiler bu versiyonu moped lisansıyla kullanabiliyor.



    Bataryası değiştirilebilen küçük elektrikli araç Silence S04 ile tanışın



    Silence S04'ün ikinci versiyonuysa L7e ağır dört tekerlekli motorlu araç olarak sınıflandırılıyor. Bu versiyonda 90 km/s azami hıza imkan veren 19 hp elektrik motoru mevcut. 11.2 kWsa'lik batarya paketi bu versiyon için yaklaşık 150 kilometre sürüş menzili sağlıyor.



    Yukarıda da belirttiğimiz gibi, her iki versiyonda da şarjı azalan bataryaları Silence'ın batarya değişim istasyonlarında yenisiyle değiştirmek mümkün. Bunun için aylık 20 euro abonelik ücreti ödemek gerekiyor. Batarya ayrıca tekerlekli bavul gibi kolayca taşınabiliyor. Böylece eve veya iş yerine götürüp şarj etmek de mümkün.



    2022'nin ortalarında satışa sunulması beklenen Silence S04'ün başlangıç fiyatı 7,500 euro olarak belirlenmiş.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Bataryası değiştirilebilen küçük elektrikli araç Silence S04 ile tanışın
    Bataryası değiştirilebilen küçük elektrikli araç Silence S04 ile tanışın
    Bataryası değiştirilebilen küçük elektrikli araç Silence S04 ile tanışın
    Bataryası değiştirilebilen küçük elektrikli araç Silence S04 ile tanışın
    Bataryası değiştirilebilen küçük elektrikli araç Silence S04 ile tanışın
    Bataryası değiştirilebilen küçük elektrikli araç Silence S04 ile tanışın








  • Cidden iyice geri kalmaya başladık. 2010 yılında Norveç’e gitmiştim. Heryerde ücretsiz elektrikli şarj istasyonları vardı. Üstelik o dönemki elektrikli araçlar da bu yukarıdaki gibi minik modellerdi. Resimlerini çekip paylaşmıştım da dalga geçmişti herkes. Aradan geçen 12 yılda biz yerimizde saydık adamlar yürüdü gitti. Norveç petrol üreten bir ülke olmasına rağmen bunu yapıyor biz cari açık nedeniyle doları içeride tutmak adına sisiriyoruz vergileri.

    Ben bu teknolojiye yatırım da yapmış biriyim. Şarj istasyonlarının Türkiye’de ağını kuran şirketten hisse bile aldım. Benim gibi bir sürü küçük yatırımcı da destekliyor ancak son gelen elektrik zamları ile, elektrikli araçlara bile getirilen deve yükü vergiler ile ne yazık ki Tesla falan geçtim şu gokart bozması araçlara bile binemeyecegiz sanırım.

    ah ah yurdum insanı

    bu haberler çok güzel ama bizim gibi hala trafikte şahin doğan serçenin dolandığı ve fiyatların bu kadar yüksek olduğu bir memlekette bu elektrikli araçlar ne kadar yer edinebilir diye düşünüyorum

    Belli bir kesim bunu alabilir hani haberlerde duyuyoruz ya iPhone 13 stokları bitti diye aynı o kesim işte 85 milyonluk bir ülkede gider 500 kişi elektrikli araba satın alır stoklar bitti , kapış kapış diye haber yapılır ama gerçeğe bakarsın trafikte gene şahin doğan fink atıyor

    Bu haberleri Türkiye için hayal olarak gorüyorum zengin gene alacaktır ancak avrupadaki gibi halkın geneline bu elektrikli otomobillerin yayılması için en az 30-40 sene olduğunu düşünüyorum

    Tofaş 50 bin lira olduğu yerde nasıl alacaksak artık..

  • Gogoro tarafından bataryası hızlıca değiştirilebilir olayı hayata geçirildi. Normal otomobiller için hem güvenlik hem pratiklik gerekçesiyle galiba henüz mümkün değil. Bu araç bu anlamda bir basamak denilebilir.


    Bataryası değiştirilebilen küçük elektrikli araç Silence S04 ile tanışınCS Hsiayoutube
    Aside from news flowing out of trade shows and tech expos, there hasn't been a lot of western automotive media coverage on Gogoro. Therefore we decided to give the Gogoro Smart Scooter a proper English review, riding the scooter around the streets of Taiwan, to determine how it works as part of everyday life. This video was shot using 5 smart phones and a GoPro. We started with just an idea, with no script, no "crew", and no budget. The pile of clips we ended up with was edited to the best of my abilities using iMovie. Huge thanks to tech entrepreneur Larry Salibra (https://twitter.com/larrysalibra), as well as petrohead buddies Raymond Wu and Henry Fu for helping with filming and production. We'd also like to shout out Dragon Yu for his beat, and Joe Wang for trusting us with his personal scooter. When I'm not filming stuff like this, I make socially conscious Chinese rap, like my page here: https://www.facebook.com/cshsiaofficial/
    https://www.youtube.com/watch?v=jdRjiXayLo0
  • ah ah yurdum insanı

    bu haberler çok güzel ama bizim gibi hala trafikte şahin doğan serçenin dolandığı ve fiyatların bu kadar yüksek olduğu bir memlekette bu elektrikli araçlar ne kadar yer edinebilir diye düşünüyorum

    Belli bir kesim bunu alabilir hani haberlerde duyuyoruz ya iPhone 13 stokları bitti diye aynı o kesim işte 85 milyonluk bir ülkede gider 500 kişi elektrikli araba satın alır stoklar bitti , kapış kapış diye haber yapılır ama gerçeğe bakarsın trafikte gene şahin doğan fink atıyor

    Bu haberleri Türkiye için hayal olarak gorüyorum zengin gene alacaktır ancak avrupadaki gibi halkın geneline bu elektrikli otomobillerin yayılması için en az 30-40 sene olduğunu düşünüyorum

    Tofaş 50 bin lira olduğu yerde nasıl alacaksak artık..

  • Güzel araç. Batarya sistemi çok pratik. Bunların scooter tiplerini sarı sitede satıyorlardı. Biraz tuzlu ama 2 kişi için şehir içinde idea olabilecek bir araç.

  • Bınlar bizim İstanbul trafiğinde ezilir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • "Silence S04'ün başlangıç fiyatı 7,500 euro"

    bu fiyata ne arabalar alınır alamanya da.

  • Çocukluktan beri böyle araçları hep hayal ettim hala ediyorum

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Silence markası yeni bir firma değil. Bir süredir motorsiklet sınıfında değiştirebilir bataryalı ürünleri hali hazırda Türkiye de satılıyor. Bu araba versiyonu da Super

    Clio, i20, Ibiza, Fiesta, Corsa vb araçları bile hor gören trafik magandaları buna ne tacizlerde bulunup ne fanteziler yaparlar hayal bile edemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Night_Blade -- 1 Kasım 2021; 21:32:17 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Cidden iyice geri kalmaya başladık. 2010 yılında Norveç’e gitmiştim. Heryerde ücretsiz elektrikli şarj istasyonları vardı. Üstelik o dönemki elektrikli araçlar da bu yukarıdaki gibi minik modellerdi. Resimlerini çekip paylaşmıştım da dalga geçmişti herkes. Aradan geçen 12 yılda biz yerimizde saydık adamlar yürüdü gitti. Norveç petrol üreten bir ülke olmasına rağmen bunu yapıyor biz cari açık nedeniyle doları içeride tutmak adına sisiriyoruz vergileri.

    Ben bu teknolojiye yatırım da yapmış biriyim. Şarj istasyonlarının Türkiye’de ağını kuran şirketten hisse bile aldım. Benim gibi bir sürü küçük yatırımcı da destekliyor ancak son gelen elektrik zamları ile, elektrikli araçlara bile getirilen deve yükü vergiler ile ne yazık ki Tesla falan geçtim şu gokart bozması araçlara bile binemeyecegiz sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabırsızlıkla bekliyorum.Cok kullanışlı,şirin görünümlü bir araç.Özellikle küçük yerleşim yerleri için,kısa mesafeler için çok ihtiyacımız var.Noolur en kısa zamanda ülkemizde de üretilsin.

  • Aylık 20 Avro üyelikle şarj istasyonuna gidip boş bataryayı verip dolusunu alıp tekerlekli bavul gibi yerine koyma olayı çok iyiymiş gerçekten. Bekleme yapmadan yoluna devam ediyorsun. Yedek batarya alıp evinde de doldurabilirsin ve araca koyabilirsin. Mis.

    Yalnız o tasarım nedir öyle allasen. Tamam aracı olabildiğince küçük ve hafif yapmaya çalışmışlar da sanki 16/9 oranlarındaki bir araba fotosunu alıp 4/3 yapmışlar gibi duruyor. Neyse fikir bence son derece başarılı, çok iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartal Göz -- 2 Kasım 2021; 16:22:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim togg gibi fantaziler yerine böyle araçlara kafa yormamız gerekiyordu.


    hem ülkenin ekonomik gerçekleriyle uyumlu hem rekabetin düşük olduğu segment.

  • 7500 euro hiç kimse vermez çinde bunlar 2500 euro dan başlıyor 7500 euroya daha uzun süreli daha yüksek kw sahip bir araç alabilirsiniz.

  • Sehirci trafigin, park yerinin, kirliligin ve gurultunun cozumu boyle araclar aslinda.

  • 137 bin TL yapıyor. Fiyat fena değil. Tabi bizdeki vergilerden sonra ne olur Allah bilir.

    Türkler cüsseli araç seviyor, küçük araçlara ön yargı var.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.